Dude, in die 'scene' was dat Tijl z'n rolquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef =HellFire= het volgende:
Er mankeerde wel iets met die Tijl tijdens deze aflevering. Beetje pissig ofzo. Alsof er iets was gebeurt vlak voor de opnames... of dat hij nog niet was bekomen van de afzeik-ronde van vorige keer zeker... jammer want hierdoor heeft ie het wel een beetje verspeelt bij het Nederlandse publiek. Door het publiek en de gast van die avond af te kraken door beetje na te praten e.d. maak je het natuurlijk niet gemakkelijker op voor jezelf.
Sowieso had ik het idee dat Tijl en Giel Beelen elkaar niet kunnen uitstaan.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:24 schreef kitkat het volgende:
in onze (veronica)gids staat achter de uitzending van zondag nummer 5, terwijl er achter de uitzending van zaterdag nummer 4 staat. Zondag avond is toch altijd de HH te zien?
Nee, dat hebben ze veranderd!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:05 schreef Sammetje het volgende:
Klopt! De uitzending van zondag is herhaling van zaterdag en dat was gister ook echt zo!! Heb het ff snel gecheckt...stel dat ik een aflevering mis!!!
quote:
LET OP! Vanaf volgende week verschuiven De Lama's van zaterdag naar zondag. Vanaf 14 augustus dus op zondag om 22.10 op Ned. 2: De Lama's!
Wat is dat nou voor onmogelijke tijd? Waarom verschuiven? Raar. Stom.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, dat hebben ze veranderd!
Van de site:
[..]
Nou, hij kwam echt ge-ergerd over, bijna geen improvisatie meer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude, in die 'scene' was dat Tijl z'n rol
Dat napraten was juist grappig, echt zoiets kinderachtigs voor mensen met een relatie die ruzie hebben
En Tijl is inderdaad medeverantwoordelijk.
Hahaha ja dat was echt superquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:37 schreef roepdeman het volgende:
Nee die kerel uit het publiek aanpakken dat was een meesterlijke zet! Zo ga je van theater naar Stand up Comedy...Interactiviteit:)
Op de Savanne: "Ja wie verzint dit nou?"
Inderdaad aad!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef amokjeeh het volgende:
Sara is voor het eerst een beetje grappig of zou die büste een hoop goed maken
Och, mijn lul hangt er momenteel ook gewoon bij;quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
Ze heeft hangtieten
Jij staat echt lang droog he?quote:
Vorige week was ze ook lekker op dreef hoor, beter dan tijlquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef amokjeeh het volgende:
Sara is voor het eerst een beetje grappig of zou die büste een hoop goed maken
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geef maar toe jij kijkt er ook naar
Ik ook niet. Die datingshow is duidelijk het leukst altijdquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
ik vind die bedscene nooit goed..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geef maar toe jij kijkt er ook naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |