Ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maandag naar opnames van De Lama's in Arnhem
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen dan???quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom net van de opnames thuis, en 't was echt gaaf!
Lange Frans en Baas B. waren te gast, niet echt super, vooral die Baas B. is maar een slome lul. Lange Frans is wel weer droog, en die heeft ook wel goede humor. D'r zaten érg goede scènes in, en ook wat harde scènes, heb me in elk geval erg goed vermaakt
En waarschijnlijk ben ik ook nog een aantal keer vól op tv, aangezien ik schuin achter de presentatietafel zat.
Welke lama's waren er?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom net van de opnames thuis, en 't was echt gaaf!
Lange Frans en Baas B. waren te gast, niet echt super, vooral die Baas B. is maar een slome lul. Lange Frans is wel weer droog, en die heeft ook wel goede humor. D'r zaten érg goede scènes in, en ook wat harde scènes, heb me in elk geval erg goed vermaakt
En waarschijnlijk ben ik ook nog een aantal keer vól op tv, aangezien ik schuin achter de presentatietafel zat.
Mooiquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op het schema dat ik zag stonden er 6 opnames gepland... ik denk dat ze begin van 't nieuwe jaar komen.
Dus ik neem aan dat het een kerstaflevering was?quote:De Lama's komen terug!
Op kerstavond (24-12-2005) komt de eerste aflevering van een spiksplinternieuwe serie op de buis. Nog heel even geduld voor vers Lama-materiaal dus...
20 min om naar de wc te gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef pekel het volgende:
Najib Amhali: Most Wanted
Nederland 3
19.30 - 21.00
De Lama's
Nederland 2
21.00 - 21.40
De Wedstrijden: Kerstspecial
Talpa
22.00 - 23.00
Strakke planning
| Forum Opties | |
|---|---|