Heb je voor de deur van de schouwburg gelegen? Wou dat eerst doen , maar ik weet niet. Vond het toch niet echt waard om 05:00 uur voor de deur te gaan zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:dinsdag 6 december ga ik naar de Lama's in Nijmegen
Nee, ik had een kater want was om 04.00 uur thuis maar de vriendin lag er welquote:Op zondag 4 september 2005 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb je voor de deur van de schouwburg gelegen? Wou dat eerst doen , maar ik weet niet. Vond het toch niet echt waard om 05:00 uur voor de deur te gaan zitten.
(al 2 keer gedaan voor bert visscher)
Ruben v/d Meer keek bij de datingshow alleen naar zijn eigen bordje en had de rest niet eens bekeken, zo overtuigd was hij dat er bedoeld werd dat hij john de mol was, ach het maakte het wel grappig. Ik heb me rotgelachen om die datingshow in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Vamos het volgende:
Ik vind Ruben van der Meer dus echt niet goed. Hij heeft wel zijn mimiek mee, maar mijn god, wat een totaal gebrek aan adrem zijn. Als ze met zijn 2en iets moeten doen, wacht hij vaak op wat de ander doet, maar komt zelf met vrijwel niets (op een paar uitzonderingen na).
De laatste aflevering gaf hij ook al niet echt blijk van veel intelligentie. Hij herkende de Beatles niet en het was overduidelijk dat hij niet wist wat een anesthesist doet. Staat ie een beetje vreemd naar Ruben N te kijken waarom hij op de grond ging liggen. "euhmmmm...wat doet ie daar nou?" zie je hem denken. "nou ja, dan doe ik maar een pizzajongen na". Als hij namelijk wel had geweten wat een anesthesist was, had hij wel een opmerking gemaakt over de operatie ofzo en een dokter uitgebeeld.
Nee, hij viel pijnlijk door de mand.
Ik krijg hem toegestuurd via BNN omdat ik lid ben, dus zal hem ook één dezer dagen binnen krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef NJ het volgende:
Deze week komt de DVD uit. Iemand die hem al heeft?
heb hem wel besteld via bnn, dus zal hem wel binnenkort krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef NJ het volgende:
Deze week komt de DVD uit. Iemand die hem al heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |