Niet eens de moeite genomen om dat plaatje zelf op een ftp te knallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Aardige vent die Sunchaser: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?&action=viewtopic&what=6841&group=1
Behalve dan dat hij de drijvende kracht achter de Lama's en Laughing Matters is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:53 schreef lambrusco_bianco het volgende:
1 ARIE
2 RUBEN N
3 ANDERE RUBEN
4 SARA
TIJL? WHO? Die man kan niet veel
Zoals het hoort, kwaliteit bovenaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow... gister 1.132.000 kijkers!![]()
Het best bekeken programma van Ned2, laat het WK atletiek, Studio sport & zelfs het 8 uur journaal achter zich!![]()
dRIJVENDE KRACHT? HM PRIMA. maar die man moet zelf niet mee doen aan de improvisaties. Ik vind hem niet sterk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de drijvende kracht achter de Lama's en Laughing Matters is.![]()
Dat kan ook niet, want zaterdag was het nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:16 schreef DaCybrSrfr het volgende:
(en dan bedoel ik niet dat ik zaterdag EN zondag heb gekeken)
Niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want zaterdag was het niet.
Stond wel in de Veronica Gids dat het een herhaling was. Dus dat zal ook wel de nodige kijkers gekost hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Niet?
ow... dacht dat ik zondag naar de herhaling zat te kijken..
Het is voortaan op zondagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, vanavond weer geen Lama's.
Waarom godverdomme?quote:
Omdat de zendercoördinator van Nederland 2 een ander programma op dat tijdslot wilde hebben neem ik aan.quote:
Wat een aap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Omdat de zendercoördinator van Nederland 2 een ander programma op dat tijdslot wilde hebben neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |