Wist ik ook niet eerlijk gezegd in eerste instantiequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ruben van der Meer die niet wist dat het de Beatles waren
Sugar Lee Hooper grappen
Zelfde hier, al deed Ringo ergens wel een belletje rinkelen :>.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wist ik ook niet eerlijk gezegd in eerste instantie.
Gelukkig heb je in Oldenzaal helemaal geen kakkers.......quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, Utrecht is lekker met al die kakkers die er rond lopen. In Oldenzaal weten ze tenminste nog hoe je een beetje moet feesten
Was dit de laatste aflevering? Of bedoel je dat deze aflevering afgelopen is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jammer dat het al weer afgelopen is.
Was de laatste dacht ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering? Of bedoel je dat deze aflevering afgelopen is.
Het is natuurlijk ook jammer dat de aflevering weer afgelopen is maar dit was inderdaad de laatste aflevering alweer van dit seizoen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering? Of bedoel je dat deze aflevering afgelopen is.
wel besteld, nog niet binnen.......quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:45 schreef Kleintje het volgende:
Heeft iemand die dvd al?
Staat er echt nog wat extra's op wat niet op tv is geweest?
Welke John dacht hij eerste te zijn? Dat was mij niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:49 schreef OMG het volgende:
De aflevering van gisteren was een stuk leuker dan vorige week.
Vooral dat Ruben (die kale) niet snapte dat hij John Lennon was tijdens de dating ronde was erg grappig. Nou ja, die ronde was in zijn geheel sterker dan normaal.
Ik dacht dat het gewoon willekeurige namen waren. Vroeg me al af hoe je dat kon gaan gaan overbrengen... Misschien dacht hij ook zo iets?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welke John dacht hij eerste te zijn? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Wat hij precies zei, weet ik niet meer, maar het ging iig over een tsunami.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef WheeleE het volgende:
Watik oo kniet goed kon verstaan was wat Tijl eruit brabbelde met die boot. Hij gooide dat ding weg en brabbelde iets wat ik niet echt kon verstaan.
De Mol.... John de Mol welteverstaan, tenminste, dat kon ik er uit op makenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welke John dacht hij eerste te zijn? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Dat had ik eerst ook. Maar als je het gewoon een keer gaat kijken blijkt het echt geweldig te zijn hoor. Af en toe wel mindere afleveringen maar die van gister was echt geweldig!quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:26 schreef Luutgaert het volgende:
Ik moest gisteren het einde van dit programma kijken omdat het voor Hugo kwam... lijkt me echt geen reet aan dit programma.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |