Waar ga je heen ??quote:trouwens, mijn valiesjes zijn gepakt, rel een beetje oké, om mij in ere te houden. Ik ga de bloemetjes gaan buitenzetten
Het zou me niet verbazen als je een kloon van fuifduif zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
ik ook niet. Maar als Q er er zit wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar Fok-radio geluisterd.![]()
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
Huh ?? Sinds wanneer is dat bekend ??
Ik ben maandag in Utrecht, maar ik heb dan 4 uur te killen plus dat ik direct uit m'n werk kom (= riekt een beetje) lijkt me dat geen goeie combinatie . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. En wie gaat er nou met me mee? Het is maar 20 km hoor.![]()
Goh, wat een subtiele manier om het er tóch nog even over te hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
ik ga mijn vader en mijn grootouders gaan bezoekenquote:
Ik zal je geheimpje niet verder vertellen hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
Ik had het over de Fok! Radio, scheet . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog niet![]()
zo christine, hum, van wie ben ik een kloon, je mag het gerust zeggen hoor
![]()
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog niet![]()
zo christine, hum, van wie ben ik een kloon, je mag het gerust zeggen hoor
Dat is een goede vraag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Wat ga je doen dan, Q?
Pff, je woont superdichtbij en dan kom je nog niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar als Q er er zit wil ik wel een uitzondering maken.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef broer het volgende:
En nóg een reden om alle singles uit te lachen.
Bedankt, Q.
subtiele manier ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:22 schreef broer het volgende:
Goh, wat een subtiele manier om het er tóch nog even over te hebben.
Gezellig, wonen in France zeker ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef petitlapin het volgende:
ik ga mijn vader en mijn grootouders gaan bezoeken![]()
Maakt niet uit. Ze wil het er graag even over hebben. Dan laat haar toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
Ik had het over de Fok! Radio, scheet . . .![]()
![]()
![]()
Dat heeft die jongen toch niet nodig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Iets met 20 km, in ieder geval.
Probeer je soms indruk te maken?
Dat vond ik ook. Maar waarschijnlijk heeft haar eigen user zo'n waarschuwingssysteempje dat in de gaten houdt wanneer er een bepaald woord wordt gepost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.![]()
Gek hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pff, je woont superdichtbij en dan kom je nog niet?
Ik denk eerder dat ze in Atlantis wonen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezellig, wonen in France zeker ??
Dat is volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Ik jou ook niet, denk ik. Dat weet jij toch ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
Ik zou jou nooit uitlachen, dat weet je toch??
kijk eens naar mijn postgeschiedenis, dan zie je wanneer ik terug op fok! ben gekomen deze avond:W , het was dus idd toeval, zodat het toeval was, dat ik er gisteren niet wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.![]()
Ja. Daarom zijn we ook zo'n goed team.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, denk ik. Dat weet jij toch ook?
Nee, net als opmerkzaamheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef petitlapin het volgende:
subtiele manier ?![]()
. Ik zeg gewoon wat ik wil zeggen, subtiliteit staat niet in mijn woordenboek
![]()
Je hebt een date met Herman Finkers?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Gewoon een keertje proberen, takkewijf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
ik ben echt zo slecht in rellen, ik kan gewoon niemand ineens gaan uitschelden voor zure oude kurkenkut als het niet zo is
Je probeeeeeeeeert het niet eens. :[wquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
ik ben echt zo slecht in rellen, ik kan gewoon niemand ineens gaan uitschelden voor zure oude kurkenkut als het niet zo is
Jij wel, ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
Ja. Daarom zijn we ook zo'n goed team.
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
trouwens chistine, ik heb er al lang niet meer van gehoord, maar heb je nu al gedate met die ene jongen ????? met zijn eigen bedrijf ?
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht hetzelfde. (Zie boven).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hebt een date met Herman Finkers??
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon een keertje proberen, takkewijf.![]()
quote:
Shit, ik ben ontmaskerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.![]()
akelige putheksquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon een keertje proberen, takkewijf.![]()
Ik heb er niet zo'n haast mee hoor. Het komt vanzelf .:)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en, iets in het verschiet, hopelijk ?
Je weet wat ze zeggen , hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. (Zie boven).
Je bent vast de eerste relkloon met 100.000 posts.quote:
nee niet eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.![]()
Hij is ook zo leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen , hè.
"GMTA": "Great Minds Denken Aan Hetzelfde".
Ik zit er inderdaad ook al een tijd over te denken om er eentje aan te maken. Maar hij moet wel een beetje herkenbare naam hebben, Aristoteles of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee niet eens
al lijkt het me wel eens lekker
Hallo Milagro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
dat is echt een te grote eerquote:
Have fun then. Stuur je een prentkaartje ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:37 schreef petitlapin het volgende:
aan thunderchild, ja, ik ga naar frankrijk met mijn lief, mijn broer en zijn lief ... en jammer genoeg niet naar atlantis... grieks spreek ik niet
Of zou je een kloon van Sabrina zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt een te grote eer
en mozart, jij hebt hier precies ook nog nooit eerder gepost
welkom![]()
Have funquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, ik ga een biertje drinken denk ik en dan naar bed.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef ZoRyQ het volgende:
Klonen zijn voor losers.
Ik ben al ruim 300 jaar geen vrijgezel meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt een te grote eer
en mozart, jij hebt hier precies ook nog nooit eerder gepost
welkom![]()
Fok!Radio is alleen op maandag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
Melanie_the_miss is nu toch op Fok!Radio?
Jij was er toch ook mee begonnen??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef petitlapin het volgende:
stop aub met die klonen, of ik krijg weer het verwijt dat ik ermee ben begonnen, en ik meen het
maar die mozart![]()
ik haat bach
![]()
je bent iig de tofste kloon die hier al is gepasseerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Mozart het volgende:
Ik ben al ruim 300 jaar geen vrijgezel meer.
stel je dan maar rustig voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef sinterkaas het volgende:
Jij was er toch ook mee begonnen??
Jij was trouwens ineens weg, laatst. Toen was ik me nog aan het voorstellen.
als er maar geen al te grote lijklucht om heen hangtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Mozart het volgende:
[..]
Hoi. Date jij met dode componisten?
Niet van mij iig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je bent iig de tofste kloon die hier al is gepasseerd
en ik ben echt wel heel nieuwsgierig om te weten van wie sinterkaas, leukvoorze en mozart klonen zijn![]()
![]()
Pfff, ze date zelfs al niet met mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Mozart het volgende:
[..]
Hoi. Date jij met dode componisten?
Wat wil je weten? Ik kom uit spanje en ben al heel lang single. Verder nog?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stel je dan maar rustig voor, maar deze avond nog, want morgen ben ik weg
Lul ! (Dat is een palindroom)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef ZoRyQ het volgende:
Klonen zijn voor losers.
Zodra ik mijn vernieuwde Axe Gravity onder mijn oksels spuit ben jij onweerstaanbaar voor het Axe Effect en ruik je die lijklucht ietsjes minderquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als er maar geen al te grote lijklucht om heen hangt![]()
tja, eigenlijk weet ik genoegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:46 schreef sinterkaas het volgende:
Wat wil je weten? Ik kom uit spanje en ben al heel lang single. Verder nog?
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.quote:
Ja ok actionradio danquote:
Oke. Aangenaam kennis te maken in elk geval.quote:
ach, een woord is maar een woord, maak je er niet druk omquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.Ik raak mezelf kwijt.
Ja maar toch is het jammer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, een woord is maar een woord, maak je er niet druk om![]()
nu mag je oprottenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef sinterkaas het volgende:
Oke. Aangenaam kennis te maken in elk geval.
en de torretjes en wurmpjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Zodra ik mijn vernieuwde Axe Gravity onder mijn oksels spuit ben jij onweerstaanbaar voor het Axe Effect en ruik je die lijklucht ietsjes minder
zoals zovele dingen ... het leven is al zwaar genoeg dat je je daar echt geen zorgen over hoeft te maken ...quote:
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.quote:
Hoi personal stalker!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
avond alle singles
Ja, waarom hebben ze het nou niet "Droowwoord" genoemd ofzo. Dan weet je ook veel sneller waar het om gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.Ik raak mezelf kwijt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Mozart het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.
Ze hebben je natuurlijk al lang en breed verorberdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Mozart het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.
Dat bedoel ik. Een woord dat tevens zijn eigen betekenis verklaart. Maarja, daar zijn er niet veel van helaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze het nou niet "Droowwoord" genoemd ofzo. Dan weet je ook veel sneller waar het om gaat.
luv you 2quote:
neukenquote:
Heyquote:
je geeft hard to get een neiuwe betekenisquote:
Ach flapske... trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het wel een heel gemene aanval van plato om te zeggen dat ik hier express binnenviel omdat het over mij ging ... ik ben echt rond 22.00 online gekomen, en ik heb het toen gezien, na een stop in R&P en SEX.
wie ik ben, dat kan ik niet bewijzen, maar zulke gemenigheden![]()
ik kan tegen veel, maar me valselijk beschuldigen, sorry![]()
Gewoon overheen lezen, doe ik ook. Zeker wanneer er weer es iemand geflamed wordt hier . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het wel een heel gemene aanval van plato om te zeggen dat ik hier express binnenviel omdat het over mij ging ... ik ben echt rond 22.00 online gekomen, en ik heb het toen gezien, na een stop in R&P en SEX.
Volgens mij motiveer ik je ook tot het maken van taalfouten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je geeft hard to get een neiuwe betekenis![]()
dat motiveerd me![]()
Plato heeft niks beters te doen. Zo boeiend ben jij nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef petitlapin het volgende:
tja ... ken je veel woorden die hun eigen betekenis verklaren, dan zouden we een stoel beter een 'daarzitjeop' noemen enzquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
Dat bedoel ik. Een woord dat tevens zijn eigen betekenis verklaart. Maarja, daar zijn er niet veel van helaas
Kusje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Plato heeft niks beters te doen. Zo boeiend ben jij nu ook weer niet hoor![]()
Hai Christine, kusje?![]()
d=t sollyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij motiveer ik je ook tot het maken van taalfouten.
Ik verslikte me in een chipje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja ... ken je veel woorden die hun eigen betekenis verklaren, dan zouden we een stoel beter een 'daarzitjeop' noemen enz![]()
quote:
O ja! Moeten we ook nog doen he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Kusje.
Het is niet echt BBQ weer he?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Namaak single. Ik sta tenminste al maanden droog, zoals het een echte single betaamd.
amateurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Christine het volgende:
[..]Precies. Ik sta ook alweer twee weken droog, zoals het een echte single betaamt.
Ja, er is nog genoeg nazomer denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ja! Moeten we ook nog doen he?Er komt vanzelf wel weer een mooie dag voorbij
zo hoort het toch ook, christine,sex doe je alleen uit wederzijdse liefdequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Christine het volgende:Precies. Ik sta ook alweer twee weken droog, zoals het een echte single betaamt.
Ik sta al anderhalf jaar droog, zoals het een namaak-single betaamt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies. Ik sta ook alweer twee weken droog, zoals het een echte single betaamt.
Dat geeft niet lieve schat. Van wie denk jij dat Beethoven het allemaal heeft geleerd (of zoals jullie in de huidige tijd zeggen: van wie hij het heeft gejat)? Juist.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar eigenlijk vind ikbeethoven
beter
je zuigt een beetje
![]()
![]()
ik zal mn best doenquote:
Bijna twee weken dan.quote:
Nooit dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zo hoort het toch ook, christine,sex doe je alleen uit wederzijdse liefde![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Christine het volgende:
[..]Precies. Ik sta ook alweer twee weken droog, zoals het een echte single betaamt.
Nouja, het hoeft niet altijd uit wederzijdse liefde te zijn... wederzijdse vriendschap of wederzijdse lust kan ook. Maar ik hoef er voorlopig niet meer aan te denken... ik ben met veel diepzinniger dingen bezig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zo hoort het toch ook, christine,sex doe je alleen uit wederzijdse liefde![]()
Beethoven en plagiaat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:01 schreef Mozart het volgende:
[..]
Dat geeft niet lieve schat. Van wie denk jij dat Beethoven het allemaal heeft geleerd (of zoals jullie in de huidige tijd zeggen: van wie hij het heeft gejat)? Juist.
Niets om voor je te schamen. Zolang je Bach er maar buiten laat.
cherrylips, zucht, je bent zo'n lekker ding, ,er zijn genoeg venten die aan je voeten moeten liggenquote:
Had het niet beter kunnen zeggen . . .quote:
Worstjes roosteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:02 schreef broer het volgende:
[..]
Jullie gingen toch neuken met z'n drieën?
Wat moet je dan met een barbecue?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
cherrylips, zucht, je bent zo'n lekker ding, ,er zijn genoeg venten die aan je voeten moeten liggen
doe iets aan je zelfvertrouwen meid![]()
ik ben 'm al aan 't zoekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
cherrylips, zucht, je bent zo'n lekker ding, ,er zijn genoeg venten die aan je voeten moeten liggen
doe iets aan je zelfvertrouwen meid![]()
Qyroz !!! GA UIT ! MEET NEW PEOPLE !!!! word verliefd en versier de meisjes ... tssssssss, je weet toch hoe het moetquote:
Hij is woensdag nog wezen eten met drie geweldige mensenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Qyroz !!! GA UIT ! MEET NEW PEOPLE !!!! word verliefd en versier de meisjes ... tssssssss, je weet toch hoe het moet![]()
En nu een van 20. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
OMG er zit op msn iemand van 24 te vertellen over vroeger toen hij nog jong was...
Vanmiddag nog uuuuren in de kroeg gezeten hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Qyroz !!! GA UIT ! MEET NEW PEOPLE !!!! word verliefd en versier de meisjes ... tssssssss, je weet toch hoe het moet![]()
Vroeger, toen ik nog jong was....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
En nu een van 20. Het moet niet gekker worden.
zo dus niet hé qyrozquote:
Nee, maar wel met defect.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zit er een sticker op je kop met 'zelfvertrouwen'?![]()
Je bent wel aan het coachen vandaag he? Jammer dat fok geen "schop-de-single-de-deur-uit-knop" heeft?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet niet alleen in de kroeg zitten, hé, je moet ook charmante dames aanspreken, ze versierenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Vanmiddag nog uuuuren in de kroeg gezeten hoor.
moet eerst nog langs de kapper, ander rennen alle vrouwen gillend weg.
Nou wat zal ik er mee bemoeien!quote:
* broer draait U2, Love is blindnessquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
moet eerst nog langs de kapper, ander rennen alle vrouwen gillend weg.
Het idee alleen al, zooo vermoeiend. Moet je wel met de juist mensen uit gaan. En daarbij is de kroeg gewoon een slechte plek om vrouwen te versieren. Serieus! Al heeft driekwart van mijn vriendenclub hun vriendin uit de kroeg gehaaldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet niet alleen in de kroeg zitten, hé, je moet ook charmante dames aanspreken, ze versieren![]()
De tijden zijn erg snel veranderd. Vroeger hoefde ik maar mijn deur open te doen en er lagen zo twintig dames voor mijn voeten. Nu moet ik mij zelfs verlagen tot een internet forum om jonge vrouwtjes mee te lokken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet niet alleen in de kroeg zitten, hé, je moet ook charmante dames aanspreken, ze versieren![]()
Had iemand al gezegd dat je smaak erg beroerd is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef broer het volgende:
[..]
* broer draait U2, Love is blindness
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
OMG er zit op msn iemand van 24 te vertellen over vroeger toen hij nog jong was...
tja... ik ben 32 maar mag niet in je lijstjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
En nu een van 20. Het moet niet gekker worden.
Jaaaaa, dat helpt ook niet. Je moet wel lomp zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zo dus niet hé qyroz, iets charmanter svp
Bij deze zullen we maar zeggen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat je smaak erg beroerd is?
Versieren is peanuts, daar hoef je toch niet zoveel moeite voor te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
32???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
[..]
tja... ik ben 32 maar mag niet in je lijstje![]()
Nee, wat dat is ie niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
tja, je hebt je tijd gehad hé, zoveel wonderkindjes worden er nu niet meer geboren ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Mozart het volgende:
De tijden zijn erg snel veranderd. Vroeger hoefde ik maar mijn deur open te doen en er lagen zo twintig dames voor mijn voeten. Nu moet ik mij zelfs verlagen tot een internet forum om jonge vrouwtjes mee te lokken.
Het zijn droevige tijden.
Kan iemand even deze oude bok uit dit topic halen? Ik verlaag mij niet tot dates op schemerige parkeerplaatsen.quote:
Ik treed zo nu en dan nog eens op in een bejaardentehuis om aan mijn geld te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja, je hebt je tijd gehad hé, zoveel wonderkindjes worden er nu niet meer geboren ...
componeer je eigenlijk nog wel genoeg nieuwe stukken, dat zou toch moeten helpen![]()
geef dan eens wat tips, ik als vrouw weet echt niet hoe te versieren ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef Thisbe het volgende:
Versieren is peanuts, daar hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen![]()
Hoor je dat Mozart? Terug je hok in!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef Vork het volgende:
Zeg, wie heeft Mozart eigenlijk losgelaten?
Ik vermoed dat jij dat nu zonet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
zei ik 32??? ik bedoelde natuurlijk 23 sorry voor de typoquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Versieren is peanuts, daar hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen![]()
don't ask mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef Vork het volgende:
Zeg, wie heeft Mozart eigenlijk losgelaten?
Bovendien was het functioneel om Q duidelijk te maken dat zelfs hij liefde kan ontvangen. Verpest dat kansje op zelfvertrouwen nu niet voor die jongen.quote:
Sorry maar 23 is dan weer net te jong.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zei ik 32??? ik bedoelde natuurlijk 23 sorry voor de typo![]()
nogmaals, hoe doe je dat danquote:
Zagen he... Nee ik ben ook niet zo gecharmeerd van z'n zingende zaag stukken. Vooral die derde is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef petitlapin het volgende:
don't ask me
ik vind dat hij niet zoveel moet zagen, en terug maar moet beginnen met componeren, kan hij misschien nog eens in het sportpaleis van antwerpen optreden of zo, of in vorst nationaal, met nieuw werk. Je kan niet blijven teren op oud werk
Geef een man een knipoog, plant een biertje voor zijn neus en loop weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geef dan eens wat tips, ik als vrouw weet echt niet hoe te versieren ...
en trouwens, thisbe, wanneer ga jij je pyramus eens ontmoeten ?, lukt het nog wat in de liefde ?
en ik vergeet het steeds weer, ben je nu afgestudeerd of nog een jaartje ?
Als ik er geen beat onder zet komt er geen hond opdagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
don't ask me
ik vind dat hij niet zoveel moet zagen, en terug maar moet beginnen met componeren, kan hij misschien nog eens in het sportpaleis van antwerpen optreden of zo, of in vorst nationaal, met nieuw werk. Je kan niet blijven teren op oud werk
Ik als man weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef petitlapin het volgende:
geef dan eens wat tips, ik als vrouw weet echt niet hoe te versieren ...
23 jaar en 364 dagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry maar 23 is dan weer net te jong.
Mja, er zijn boeken over geschreven. Ik kan het niet in één regel samenvatten hoor. Het verschilt per man en per situatie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nogmaals, hoe doe je dat dan, ik heb voor zover ik weet nog nooit iemand bewust versierd ...
Niemand heeft mijn latere avant garde jaren kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Zagen he... Nee ik ben ook niet zo gecharmeerd van z'n zingende zaag stukken. Vooral die derde is echt verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nogmaals, hoe doe je dat dan, ik heb voor zover ik weet nog nooit iemand bewust versierd ...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Geef een man een knipoog, plant een biertje voor zijn neus en loop weg.
Binnen 5 minuten zit ie naast je. Dat was mijn tip![]()
quote:
Ja, jij bent niet zo moeilijk te versieren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neuken?
* GewoneMan zo je hebt mij versiert feliiiiii![]()
Liefde is voor losers! Dat heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef broer het volgende:
[..]
Bovendien was het functioneel om Q duidelijk te maken dat zelfs hij liefde kan ontvangen. Verpest dat kansje op zelfvertrouwen nu niet voor die jongen.
Mannen versieren is volgens mij een eitje, wat Thisbe noemde zou bij mij zeker werken,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan zo je hebt mij versiert feliiiiii![]()
Ik hoop het ja, heb vanmorgen weer een brief gepost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]. Christine
. Alles goed met de briefwisselingen?
.
Zeg fossiel, ik ben bang dat je niet de persoon met de parkeerplaatsfetish voor je hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:12 schreef Mozart het volgende:
[..]
Kan iemand even deze oude bok uit dit topic halen? Ik verlaag mij niet tot dates op schemerige parkeerplaatsen.
Als je geen moeite terug doet, is er altijd wel een ander hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Vork het volgende:
Je kunt er bij mij beter gewoon meteen naast gaan zitten. anders moet ik helemaal opstaan en lopen enzo.
je zal toch een mooie dame moeten zijn als hij naast je komt zitten, met het biertje alleen zal het niet lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Geef een man een knipoog, plant een biertje voor zijn neus en loop weg.
Binnen 5 minuten zit ie naast je. Dat was mijn tip![]()
Pyrramus is opgegeten door de leeuw,dus die doet niet meer mee. Verder gaat het uitstekend![]()
Ander onderwerp![]()
Das idd efficienter en net zo effectief.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Vork het volgende:
Je kunt er bij mij beter gewoon meteen naast gaan zitten. anders moet ik helemaal opstaan en lopen enzo.
Gulp open maken en pijpenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Vork het volgende:
bron svp ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet zo moeilijk te versieren.
Ik roep keihard: rot op, en je staat nog in m'n nek te hijgen.
uiteindelijk zijn alle mannen toch één pot nat ... al die slijmerij doen ze maar voor één dingquote:
Je moet het allemaal een beetje losjes aanpakken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mannen versieren is volgens mij een eitje, wat Thisbe noemde zou bij mij zeker werken,.
Daar heb ik nou mijn meest bekende composities aan te danken. Of dacht jij dat mijn 25ste symfonie over het dagelijks leven in Salzburg ging?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
@Thisbe, heb jij wel eens "zomaar" een jongen gezoend? Zonder eerst oogcontact, kennismaken, of wat ook? Er loopt een knul voorbij in de kroeg en je springt er meteen op??
Ik vraag me wel eens af wat voor reactie je dan zou krijgen.
\Hey joey is dr nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn alle mannen toch één pot nat ... al die slijmerij doen ze maar voor één ding![]()
ik ben nog nooit een man tegengekomen die pot is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn alle mannen toch één pot nat ... al die slijmerij doen ze maar voor één ding![]()
Gaat die over Thisbe dan???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Mozart het volgende:
[..]
Daar heb ik nou mijn meest bekende composities aan te danken. Of dacht jij dat mijn 25ste symfonie over het dagelijks leven in Salzburg ging?
Ik mag toch aannemen dat je een klap in je gezicht krijgt? Dat zou andersom wel het geval zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
@Thisbe, heb jij wel eens "zomaar" een jongen gezoend? Zonder eerst oogcontact, kennismaken, of wat ook? Er loopt een knul voorbij in de kroeg en je springt er meteen op??
Nounou ik ben wel een BEETJE subtielquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
Thisbe is vast geen 250 jaar oud. Maar zij mag mij altijd wel even bellen om een compositie te maken.quote:
iemand moet het ouderwetse preutse op haar teentjes getrapte huppelkutje spelen en die rol is me op het lijf geschreven :quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
\Hey joey is dr niet
1 iemand moet dan de mongooltjes opmerkingen maken
Ik neem die taak ff van hem over
Neuken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je moet het allemaal een beetje losjes aanpakken!![]()
Alle grote artiesten hadden tenslotte muzes om zich heen hangen die hun kleindochter hadden kunnen zijn (of achterkleindochter, of ... etc.).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Mozart het volgende:
[..]
Thisbe is vast geen 350 jaar oud. Maar zij mag mij altijd wel even bellen om een compositie te maken.
Weinig van gemerktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nounou ik ben wel een BEETJE subtiel![]()
Ik zeg niet dat jij dat zou doen, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nounou ik ben wel een BEETJE subtiel![]()
Dat neuk ik dr zo uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iemand moet het ouderwetse preutse op haar teentjes getrapte huppelkutje spelen en die rol is me op het lijf geschreven :
godlike, denk je nu echt alleen aan sex, je bent een pervert, je weet niets van liefde, en van respect voor vrouwen, en nee, ik wil niet met je neuken*gaat snikkend een zakdoekje zoeken van de geschockeerdheid en de perversiteit van dit voorstel
*
Zal ik dan over dezelfde vrouwen dromen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen en dromen over allerlei onbereikbare mooie vrouwen. B_)
Inderdaad! Die versnelling krijg je anders niet vanzelf hoor tijdens dat componeren. Daar heb je toch echt die muze aan te danken die voor jou wel even onder je vleugel wilt kruipen. En als zij de respectabele leeftijd van 30 bereikt dan ruil je haar gewoon weer in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle grote artiesten hadden tenslotte muzes om zich heen hangen die hun kleindochter hadden kunnen zijn (of achterkleindochter, of ... etc.).
Sterker nog, Thisbe is ruim 2000 jaar oudquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Mozart het volgende:
[..]
Thisbe is vast geen 250 jaar oud. Maar zij mag mij altijd wel even bellen om een compositie te maken.
Over mij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen en dromen over allerlei onbereikbare mooie vrouwen. B_)
De kwantiteit van smilies laat nog te wensen over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iemand moet het ouderwetse preutse op haar teentjes getrapte huppelkutje spelen en die rol is me op het lijf geschreven :
godlike, denk je nu echt alleen aan sex, je bent een pervert, je weet niets van liefde, en van respect voor vrouwen, en nee, ik wil niet met je neuken*gaat snikkend een zakdoekje zoeken van de geschockeerdheid en de perversiteit van dit voorstel
*
Kom maar terug als je de Oil of Olaz in de winkel hebt weten te vinden. Ik neuk geen lijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Sterker nog, Thisbe is ruim 2000 jaar oud![]()
Ik denk dat een beetje vent eerst even kijkt wat hij aan zijn mond heeft hangen, en bij goedkeuring gezellig meedoetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat zou doen, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn.
Maar ws wat broer zegt.
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Metro2005 het volgende:
mannen zijn gewoon simpel wat versieren betreft.
Ziet een vrouw er een beetje OK uit dan is een man zo ingepakt volgens mij
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je geen moeite terug doet, is er altijd wel een ander hoor.
Zeg, wil je mij even niet over jouw kam scheren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Metro2005 het volgende:
mannen zijn gewoon simpel wat versieren betreft.
Ziet een vrouw er een beetje OK uit dan is een man zo ingepakt volgens mij
Hij praat ook uit ervaring.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
Jij bent de internetslet
Misschien werkt het bij mannen ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:37 schreef Vork het volgende:
Kun je tegenwoordig ook al een lijk ontlijken met dat spul? Jeetje...
Ontken het eens, als jij als single in een uitgaansgelegenheid bent en er komt een meid naar je toe die er best ok uit ziet, dan ga jij die echt niet direct wegsturen, al was het maar voor een nachtje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, wil je mij even niet over jouw kam scheren?
Slaap lekker Qquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
tis verdorie je eigen schuldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:34 schreef Thisbe het volgende:
Sterker nog, Thisbe is ruim 2000 jaar oud![]()
quote:
Waar doen al die smileys me aan denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef PhaE het volgende:
Hoi!
Ben weer terug, via een omweg
Kwas om 21 uur al klaar met mijn ik-wacht-wel-vriendin
Maar het is haar nu wel duidelijk, gelukkig!
Je diepste gevoelen, gedachtes, wensen en angsten uitleggen is al moeilijk, maar in het engels wordt het helemaal een zooitje
Daarna ff kletsen met een goede vriend, en nu is het tijd voor een goed boek!
Zonder thee, ontdekte nog meer dan een halve krat Grolsch in de koelkast
Ze kunnen vast een leeg plaatje er in zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef warboel het volgende:
Toch vind ik dat ik dit even moet vragen:
als ik nu spontaan een avatar zou nemen, zou ik dan nog een plekje krijgen in het beroemde singles-plaatje?![]()
Want pas dan heb je iets bereikt![]()
Vast bij Metro in bed, die gast lult alles en iedereen zn bed inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Waar zijn de stellingen gebleven?
Andersom doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ontken het eens, als jij als single in een uitgaansgelegenheid bent en er komt een meid naar je toe die er best ok uit ziet, dan ga jij die echt niet direct wegsturen, al was het maar voor een nachtje.
idd ... even stoppen, kijken, en dan gewoon voortdoenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat een beetje vent eerst even kijkt wat hij aan zijn mond heeft hangen, en bij goedkeuring gezellig meedoet![]()
HIER BEN IK.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Zeg, waar is mijn stalker eigenlijk gebleven??
Jij welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef warboel het volgende:
Toch vind ik dat ik dit even moet vragen:
als ik nu spontaan een avatar zou nemen, zou ik dan nog een plekje krijgen in het beroemde singles-plaatje?![]()
Want pas dan heb je iets bereikt![]()
Kan jij nog wat van leren, schat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vast bij Metro in bed, die gast lult alles en iedereen zn bed in
De stelling slet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij de volgende tt meteen een stellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Waar zijn de stellingen gebleven?
Dat is zo'n lelijk gezicht. Ik had het dan ook over een volwaardige avatarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze kunnen vast een leeg plaatje er in zetten
Nou ja, ik hoef niet alles en iedereen in mn bed te hebben, maar af en toe iemand zou minder erg zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan jij nog wat van leren, schat.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tis verdorie je eigen schuld![]()
kon je dan verdomme echt geen teken van leven geven toen pyramus daar stond en je bebloede kleren zag ... je zat een paar meter verderop, je kon gewoon horen en zien dat hij zelfmoord wou plegen, en de leeuw was toch al dood.
meer nee, je bleef gewoon zitten, HOE HEB JE DAT KUNNEN LATEN GEBEUREN, JE WAS VLAKBIJen nu is pyramus dood
![]()
, en jij ook ...
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi
een paar dagen geleden deed ik de oproep hier al voor FOK!radio hoor. Maar wil er iemand mee met Q.?
Nee, natuurlijk zou ik haar niet 'direct wegsturen'. Maar dat is ook nogal een verschil met 'meteen ingepakt' zijn. Daar is toch echt wel iets meer voor nodig. Bij iedereen, hoop ik toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef Metro2005 het volgende:
Ontken het eens, als jij als single in een uitgaansgelegenheid bent en er komt een meid naar je toe die er best ok uit ziet, dan ga jij die echt niet direct wegsturen,
Weer neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi
een paar dagen geleden deed ik de oproep hier al voor FOK!radio hoor. Maar wil er iemand mee met Q.?
niet iedereenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
NOG niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet iedereen
Ik heb jou nog niet gehad
2000 jaar terug hadden ze dus ook al gastarbeiders. Scheer je weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Fissus erat, tenui rima quam ducerat olim![]()
Q is ongrijpbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet iedereen
Ik heb jou nog niet gehad
hier lieverdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Zeg, waar is mijn stalker eigenlijk gebleven??
En als je nu een leuke vrouwelijke single tegenkomt in het singlestopic?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zou ik haar niet 'direct wegsturen'. Maar dat is ook nogal een verschil met 'meteen ingepakt' zijn. Daar is toch echt wel iets meer voor nodig. Bij iedereen, hoop ik toch.
Niet voor mijquote:
Ik wél? WEL?!? Dat hoor ik ook voor het eerst, zegquote:
Doe niet zo moeilijk en ga gewoon met hem neuken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
En als je nu een leuke vrouwelijke single tegenkomt in het singlestopic?
Ultiem single!quote:
Die stuur ik wel weg, maar die gáán maar niet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
En als je nu een leuke vrouwelijke single tegenkomt in het singlestopic?
Gooi er wat bier in, en het rolt er zo uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar doen al die smileys me aan denken![]()
En de tekstopbouw![]()
GVD ze heeft 2 stalkersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |