Ik denk dat een beetje vent eerst even kijkt wat hij aan zijn mond heeft hangen, en bij goedkeuring gezellig meedoetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat zou doen, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn.
Maar ws wat broer zegt.
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Metro2005 het volgende:
mannen zijn gewoon simpel wat versieren betreft.
Ziet een vrouw er een beetje OK uit dan is een man zo ingepakt volgens mij
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je geen moeite terug doet, is er altijd wel een ander hoor.
Zeg, wil je mij even niet over jouw kam scheren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Metro2005 het volgende:
mannen zijn gewoon simpel wat versieren betreft.
Ziet een vrouw er een beetje OK uit dan is een man zo ingepakt volgens mij
Hij praat ook uit ervaring.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
Jij bent de internetslet
Misschien werkt het bij mannen ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:37 schreef Vork het volgende:
Kun je tegenwoordig ook al een lijk ontlijken met dat spul? Jeetje...
Ontken het eens, als jij als single in een uitgaansgelegenheid bent en er komt een meid naar je toe die er best ok uit ziet, dan ga jij die echt niet direct wegsturen, al was het maar voor een nachtje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, wil je mij even niet over jouw kam scheren?
Slaap lekker Qquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen en dromen over allerlei onbereikbare mooie vrouwen. B_)
tis verdorie je eigen schuldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:34 schreef Thisbe het volgende:
Sterker nog, Thisbe is ruim 2000 jaar oud![]()
quote:
Waar doen al die smileys me aan denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef PhaE het volgende:
Hoi!
Ben weer terug, via een omweg
Kwas om 21 uur al klaar met mijn ik-wacht-wel-vriendin
Maar het is haar nu wel duidelijk, gelukkig!
Je diepste gevoelen, gedachtes, wensen en angsten uitleggen is al moeilijk, maar in het engels wordt het helemaal een zooitje
Daarna ff kletsen met een goede vriend, en nu is het tijd voor een goed boek!
Zonder thee, ontdekte nog meer dan een halve krat Grolsch in de koelkast
Ze kunnen vast een leeg plaatje er in zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef warboel het volgende:
Toch vind ik dat ik dit even moet vragen:
als ik nu spontaan een avatar zou nemen, zou ik dan nog een plekje krijgen in het beroemde singles-plaatje?![]()
Want pas dan heb je iets bereikt![]()
Vast bij Metro in bed, die gast lult alles en iedereen zn bed inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Waar zijn de stellingen gebleven?
Andersom doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ontken het eens, als jij als single in een uitgaansgelegenheid bent en er komt een meid naar je toe die er best ok uit ziet, dan ga jij die echt niet direct wegsturen, al was het maar voor een nachtje.
idd ... even stoppen, kijken, en dan gewoon voortdoenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat een beetje vent eerst even kijkt wat hij aan zijn mond heeft hangen, en bij goedkeuring gezellig meedoet![]()
HIER BEN IK.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Zeg, waar is mijn stalker eigenlijk gebleven??
Jij welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef warboel het volgende:
Toch vind ik dat ik dit even moet vragen:
als ik nu spontaan een avatar zou nemen, zou ik dan nog een plekje krijgen in het beroemde singles-plaatje?![]()
Want pas dan heb je iets bereikt![]()
Kan jij nog wat van leren, schat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vast bij Metro in bed, die gast lult alles en iedereen zn bed in
De stelling slet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij de volgende tt meteen een stellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Waar zijn de stellingen gebleven?
Dat is zo'n lelijk gezicht. Ik had het dan ook over een volwaardige avatarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze kunnen vast een leeg plaatje er in zetten
Nou ja, ik hoef niet alles en iedereen in mn bed te hebben, maar af en toe iemand zou minder erg zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan jij nog wat van leren, schat.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tis verdorie je eigen schuld![]()
kon je dan verdomme echt geen teken van leven geven toen pyramus daar stond en je bebloede kleren zag ... je zat een paar meter verderop, je kon gewoon horen en zien dat hij zelfmoord wou plegen, en de leeuw was toch al dood.
meer nee, je bleef gewoon zitten, HOE HEB JE DAT KUNNEN LATEN GEBEUREN, JE WAS VLAKBIJen nu is pyramus dood
![]()
, en jij ook ...
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi
een paar dagen geleden deed ik de oproep hier al voor FOK!radio hoor. Maar wil er iemand mee met Q.?
Nee, natuurlijk zou ik haar niet 'direct wegsturen'. Maar dat is ook nogal een verschil met 'meteen ingepakt' zijn. Daar is toch echt wel iets meer voor nodig. Bij iedereen, hoop ik toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:39 schreef Metro2005 het volgende:
Ontken het eens, als jij als single in een uitgaansgelegenheid bent en er komt een meid naar je toe die er best ok uit ziet, dan ga jij die echt niet direct wegsturen,
Weer neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi
een paar dagen geleden deed ik de oproep hier al voor FOK!radio hoor. Maar wil er iemand mee met Q.?
niet iedereenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
NOG niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet iedereen
Ik heb jou nog niet gehad
2000 jaar terug hadden ze dus ook al gastarbeiders. Scheer je weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Fissus erat, tenui rima quam ducerat olim![]()
Q is ongrijpbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet iedereen
Ik heb jou nog niet gehad
hier lieverdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Zeg, waar is mijn stalker eigenlijk gebleven??
En als je nu een leuke vrouwelijke single tegenkomt in het singlestopic?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zou ik haar niet 'direct wegsturen'. Maar dat is ook nogal een verschil met 'meteen ingepakt' zijn. Daar is toch echt wel iets meer voor nodig. Bij iedereen, hoop ik toch.
Niet voor mijquote:
Ik wél? WEL?!? Dat hoor ik ook voor het eerst, zegquote:
Doe niet zo moeilijk en ga gewoon met hem neuken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
En als je nu een leuke vrouwelijke single tegenkomt in het singlestopic?
Ultiem single!quote:
Die stuur ik wel weg, maar die gáán maar niet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
En als je nu een leuke vrouwelijke single tegenkomt in het singlestopic?
Gooi er wat bier in, en het rolt er zo uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar doen al die smileys me aan denken![]()
En de tekstopbouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |