Geef een man een knipoog, plant een biertje voor zijn neus en loop weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geef dan eens wat tips, ik als vrouw weet echt niet hoe te versieren ...
en trouwens, thisbe, wanneer ga jij je pyramus eens ontmoeten ?, lukt het nog wat in de liefde ?
en ik vergeet het steeds weer, ben je nu afgestudeerd of nog een jaartje ?
Als ik er geen beat onder zet komt er geen hond opdagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
don't ask me
ik vind dat hij niet zoveel moet zagen, en terug maar moet beginnen met componeren, kan hij misschien nog eens in het sportpaleis van antwerpen optreden of zo, of in vorst nationaal, met nieuw werk. Je kan niet blijven teren op oud werk
Ik als man weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef petitlapin het volgende:
geef dan eens wat tips, ik als vrouw weet echt niet hoe te versieren ...
23 jaar en 364 dagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry maar 23 is dan weer net te jong.
Mja, er zijn boeken over geschreven. Ik kan het niet in één regel samenvatten hoor. Het verschilt per man en per situatie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nogmaals, hoe doe je dat dan, ik heb voor zover ik weet nog nooit iemand bewust versierd ...
Niemand heeft mijn latere avant garde jaren kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Zagen he... Nee ik ben ook niet zo gecharmeerd van z'n zingende zaag stukken. Vooral die derde is echt verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nogmaals, hoe doe je dat dan, ik heb voor zover ik weet nog nooit iemand bewust versierd ...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Geef een man een knipoog, plant een biertje voor zijn neus en loop weg.
Binnen 5 minuten zit ie naast je. Dat was mijn tip![]()
quote:
Ja, jij bent niet zo moeilijk te versieren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neuken?
* GewoneMan zo je hebt mij versiert feliiiiii![]()
Liefde is voor losers! Dat heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef broer het volgende:
[..]
Bovendien was het functioneel om Q duidelijk te maken dat zelfs hij liefde kan ontvangen. Verpest dat kansje op zelfvertrouwen nu niet voor die jongen.
Mannen versieren is volgens mij een eitje, wat Thisbe noemde zou bij mij zeker werken,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan zo je hebt mij versiert feliiiiii![]()
Ik hoop het ja, heb vanmorgen weer een brief gepost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]. Christine
. Alles goed met de briefwisselingen?
.
Zeg fossiel, ik ben bang dat je niet de persoon met de parkeerplaatsfetish voor je hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:12 schreef Mozart het volgende:
[..]
Kan iemand even deze oude bok uit dit topic halen? Ik verlaag mij niet tot dates op schemerige parkeerplaatsen.
Als je geen moeite terug doet, is er altijd wel een ander hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Vork het volgende:
Je kunt er bij mij beter gewoon meteen naast gaan zitten. anders moet ik helemaal opstaan en lopen enzo.
je zal toch een mooie dame moeten zijn als hij naast je komt zitten, met het biertje alleen zal het niet lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Geef een man een knipoog, plant een biertje voor zijn neus en loop weg.
Binnen 5 minuten zit ie naast je. Dat was mijn tip![]()
Pyrramus is opgegeten door de leeuw,dus die doet niet meer mee. Verder gaat het uitstekend![]()
Ander onderwerp![]()
Das idd efficienter en net zo effectief.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Vork het volgende:
Je kunt er bij mij beter gewoon meteen naast gaan zitten. anders moet ik helemaal opstaan en lopen enzo.
Gulp open maken en pijpenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Vork het volgende:
bron svp ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet zo moeilijk te versieren.
Ik roep keihard: rot op, en je staat nog in m'n nek te hijgen.
uiteindelijk zijn alle mannen toch één pot nat ... al die slijmerij doen ze maar voor één dingquote:
Je moet het allemaal een beetje losjes aanpakken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mannen versieren is volgens mij een eitje, wat Thisbe noemde zou bij mij zeker werken,.
Daar heb ik nou mijn meest bekende composities aan te danken. Of dacht jij dat mijn 25ste symfonie over het dagelijks leven in Salzburg ging?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
@Thisbe, heb jij wel eens "zomaar" een jongen gezoend? Zonder eerst oogcontact, kennismaken, of wat ook? Er loopt een knul voorbij in de kroeg en je springt er meteen op??
Ik vraag me wel eens af wat voor reactie je dan zou krijgen.
\Hey joey is dr nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn alle mannen toch één pot nat ... al die slijmerij doen ze maar voor één ding![]()
ik ben nog nooit een man tegengekomen die pot is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn alle mannen toch één pot nat ... al die slijmerij doen ze maar voor één ding![]()
Gaat die over Thisbe dan???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Mozart het volgende:
[..]
Daar heb ik nou mijn meest bekende composities aan te danken. Of dacht jij dat mijn 25ste symfonie over het dagelijks leven in Salzburg ging?
Ik mag toch aannemen dat je een klap in je gezicht krijgt? Dat zou andersom wel het geval zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
@Thisbe, heb jij wel eens "zomaar" een jongen gezoend? Zonder eerst oogcontact, kennismaken, of wat ook? Er loopt een knul voorbij in de kroeg en je springt er meteen op??
Nounou ik ben wel een BEETJE subtielquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
Thisbe is vast geen 250 jaar oud. Maar zij mag mij altijd wel even bellen om een compositie te maken.quote:
iemand moet het ouderwetse preutse op haar teentjes getrapte huppelkutje spelen en die rol is me op het lijf geschreven :quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
\Hey joey is dr niet
1 iemand moet dan de mongooltjes opmerkingen maken
Ik neem die taak ff van hem over
Neuken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je moet het allemaal een beetje losjes aanpakken!![]()
Alle grote artiesten hadden tenslotte muzes om zich heen hangen die hun kleindochter hadden kunnen zijn (of achterkleindochter, of ... etc.).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Mozart het volgende:
[..]
Thisbe is vast geen 350 jaar oud. Maar zij mag mij altijd wel even bellen om een compositie te maken.
Weinig van gemerktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nounou ik ben wel een BEETJE subtiel![]()
Ik zeg niet dat jij dat zou doen, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nounou ik ben wel een BEETJE subtiel![]()
Dat neuk ik dr zo uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iemand moet het ouderwetse preutse op haar teentjes getrapte huppelkutje spelen en die rol is me op het lijf geschreven :
godlike, denk je nu echt alleen aan sex, je bent een pervert, je weet niets van liefde, en van respect voor vrouwen, en nee, ik wil niet met je neuken*gaat snikkend een zakdoekje zoeken van de geschockeerdheid en de perversiteit van dit voorstel
*
Zal ik dan over dezelfde vrouwen dromen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen en dromen over allerlei onbereikbare mooie vrouwen. B_)
Inderdaad! Die versnelling krijg je anders niet vanzelf hoor tijdens dat componeren. Daar heb je toch echt die muze aan te danken die voor jou wel even onder je vleugel wilt kruipen. En als zij de respectabele leeftijd van 30 bereikt dan ruil je haar gewoon weer in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle grote artiesten hadden tenslotte muzes om zich heen hangen die hun kleindochter hadden kunnen zijn (of achterkleindochter, of ... etc.).
Sterker nog, Thisbe is ruim 2000 jaar oudquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef Mozart het volgende:
[..]
Thisbe is vast geen 250 jaar oud. Maar zij mag mij altijd wel even bellen om een compositie te maken.
Over mij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen en dromen over allerlei onbereikbare mooie vrouwen. B_)
De kwantiteit van smilies laat nog te wensen over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iemand moet het ouderwetse preutse op haar teentjes getrapte huppelkutje spelen en die rol is me op het lijf geschreven :
godlike, denk je nu echt alleen aan sex, je bent een pervert, je weet niets van liefde, en van respect voor vrouwen, en nee, ik wil niet met je neuken*gaat snikkend een zakdoekje zoeken van de geschockeerdheid en de perversiteit van dit voorstel
*
Kom maar terug als je de Oil of Olaz in de winkel hebt weten te vinden. Ik neuk geen lijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Sterker nog, Thisbe is ruim 2000 jaar oud![]()
Ik denk dat een beetje vent eerst even kijkt wat hij aan zijn mond heeft hangen, en bij goedkeuring gezellig meedoetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat zou doen, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn.
Maar ws wat broer zegt.
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Metro2005 het volgende:
mannen zijn gewoon simpel wat versieren betreft.
Ziet een vrouw er een beetje OK uit dan is een man zo ingepakt volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |