Hij is woensdag nog wezen eten met drie geweldige mensenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Qyroz !!! GA UIT ! MEET NEW PEOPLE !!!! word verliefd en versier de meisjes ... tssssssss, je weet toch hoe het moet![]()

En nu een van 20. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
OMG er zit op msn iemand van 24 te vertellen over vroeger toen hij nog jong was...

Vanmiddag nog uuuuren in de kroeg gezeten hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Qyroz !!! GA UIT ! MEET NEW PEOPLE !!!! word verliefd en versier de meisjes ... tssssssss, je weet toch hoe het moet![]()

Vroeger, toen ik nog jong was....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
En nu een van 20. Het moet niet gekker worden.

zo dus niet hé qyrozquote:

Nee, maar wel met defect.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zit er een sticker op je kop met 'zelfvertrouwen'?![]()

Je bent wel aan het coachen vandaag he? Jammer dat fok geen "schop-de-single-de-deur-uit-knop" heeft?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]

je moet niet alleen in de kroeg zitten, hé, je moet ook charmante dames aanspreken, ze versierenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Vanmiddag nog uuuuren in de kroeg gezeten hoor.
moet eerst nog langs de kapper, ander rennen alle vrouwen gillend weg.

Nou wat zal ik er mee bemoeien!quote:

* broer draait U2, Love is blindnessquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
moet eerst nog langs de kapper, ander rennen alle vrouwen gillend weg.

Het idee alleen al, zooo vermoeiend. Moet je wel met de juist mensen uit gaan. En daarbij is de kroeg gewoon een slechte plek om vrouwen te versieren. Serieus! Al heeft driekwart van mijn vriendenclub hun vriendin uit de kroeg gehaaldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet niet alleen in de kroeg zitten, hé, je moet ook charmante dames aanspreken, ze versieren![]()

De tijden zijn erg snel veranderd. Vroeger hoefde ik maar mijn deur open te doen en er lagen zo twintig dames voor mijn voeten. Nu moet ik mij zelfs verlagen tot een internet forum om jonge vrouwtjes mee te lokken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet niet alleen in de kroeg zitten, hé, je moet ook charmante dames aanspreken, ze versieren![]()

Had iemand al gezegd dat je smaak erg beroerd is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef broer het volgende:
[..]
* broer draait U2, Love is blindness

quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
OMG er zit op msn iemand van 24 te vertellen over vroeger toen hij nog jong was...
tja... ik ben 32 maar mag niet in je lijstjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
En nu een van 20. Het moet niet gekker worden.

Jaaaaa, dat helpt ook niet. Je moet wel lomp zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zo dus niet hé qyroz, iets charmanter svp

Bij deze zullen we maar zeggen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat je smaak erg beroerd is?

Versieren is peanuts, daar hoef je toch niet zoveel moeite voor te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]

32???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
[..]
tja... ik ben 32 maar mag niet in je lijstje![]()

Nee, wat dat is ie niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]

tja, je hebt je tijd gehad hé, zoveel wonderkindjes worden er nu niet meer geboren ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Mozart het volgende:
De tijden zijn erg snel veranderd. Vroeger hoefde ik maar mijn deur open te doen en er lagen zo twintig dames voor mijn voeten. Nu moet ik mij zelfs verlagen tot een internet forum om jonge vrouwtjes mee te lokken.
Het zijn droevige tijden.

Kan iemand even deze oude bok uit dit topic halen? Ik verlaag mij niet tot dates op schemerige parkeerplaatsen.quote:

Ik treed zo nu en dan nog eens op in een bejaardentehuis om aan mijn geld te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja, je hebt je tijd gehad hé, zoveel wonderkindjes worden er nu niet meer geboren ...
componeer je eigenlijk nog wel genoeg nieuwe stukken, dat zou toch moeten helpen![]()

geef dan eens wat tips, ik als vrouw weet echt niet hoe te versieren ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef Thisbe het volgende:
Versieren is peanuts, daar hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen![]()

Hoor je dat Mozart? Terug je hok in!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef Vork het volgende:
Zeg, wie heeft Mozart eigenlijk losgelaten?

Ik vermoed dat jij dat nu zonet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:

zei ik 32??? ik bedoelde natuurlijk 23 sorry voor de typoquote:

quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Versieren is peanuts, daar hoef je toch niet zoveel moeite voor te doen![]()

don't ask mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef Vork het volgende:
Zeg, wie heeft Mozart eigenlijk losgelaten?

Bovendien was het functioneel om Q duidelijk te maken dat zelfs hij liefde kan ontvangen. Verpest dat kansje op zelfvertrouwen nu niet voor die jongen.quote:

Sorry maar 23 is dan weer net te jong.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zei ik 32??? ik bedoelde natuurlijk 23 sorry voor de typo![]()

nogmaals, hoe doe je dat danquote:

Zagen he... Nee ik ben ook niet zo gecharmeerd van z'n zingende zaag stukken. Vooral die derde is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef petitlapin het volgende:
don't ask me
ik vind dat hij niet zoveel moet zagen, en terug maar moet beginnen met componeren, kan hij misschien nog eens in het sportpaleis van antwerpen optreden of zo, of in vorst nationaal, met nieuw werk. Je kan niet blijven teren op oud werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |