Waar ga je heen ??quote:trouwens, mijn valiesjes zijn gepakt, rel een beetje oké, om mij in ere te houden. Ik ga de bloemetjes gaan buitenzetten
Het zou me niet verbazen als je een kloon van fuifduif zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
ik ook niet. Maar als Q er er zit wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar Fok-radio geluisterd.![]()
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
Huh ?? Sinds wanneer is dat bekend ??
Ik ben maandag in Utrecht, maar ik heb dan 4 uur te killen plus dat ik direct uit m'n werk kom (= riekt een beetje) lijkt me dat geen goeie combinatie . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. En wie gaat er nou met me mee? Het is maar 20 km hoor.![]()
Goh, wat een subtiele manier om het er tóch nog even over te hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
ik ga mijn vader en mijn grootouders gaan bezoekenquote:
Ik zal je geheimpje niet verder vertellen hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
Ik had het over de Fok! Radio, scheet . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog niet![]()
zo christine, hum, van wie ben ik een kloon, je mag het gerust zeggen hoor
![]()
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog niet![]()
zo christine, hum, van wie ben ik een kloon, je mag het gerust zeggen hoor
Dat is een goede vraag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Wat ga je doen dan, Q?
Pff, je woont superdichtbij en dan kom je nog niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar als Q er er zit wil ik wel een uitzondering maken.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef broer het volgende:
En nóg een reden om alle singles uit te lachen.
Bedankt, Q.
subtiele manier ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:22 schreef broer het volgende:
Goh, wat een subtiele manier om het er tóch nog even over te hebben.
Gezellig, wonen in France zeker ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef petitlapin het volgende:
ik ga mijn vader en mijn grootouders gaan bezoeken![]()
Maakt niet uit. Ze wil het er graag even over hebben. Dan laat haar toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
Ik had het over de Fok! Radio, scheet . . .![]()
![]()
![]()
Dat heeft die jongen toch niet nodig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Iets met 20 km, in ieder geval.
Probeer je soms indruk te maken?
Dat vond ik ook. Maar waarschijnlijk heeft haar eigen user zo'n waarschuwingssysteempje dat in de gaten houdt wanneer er een bepaald woord wordt gepost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.![]()
Gek hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pff, je woont superdichtbij en dan kom je nog niet?
Ik denk eerder dat ze in Atlantis wonen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezellig, wonen in France zeker ??
Dat is volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Ik jou ook niet, denk ik. Dat weet jij toch ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
Ik zou jou nooit uitlachen, dat weet je toch??
kijk eens naar mijn postgeschiedenis, dan zie je wanneer ik terug op fok! ben gekomen deze avond:W , het was dus idd toeval, zodat het toeval was, dat ik er gisteren niet wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.![]()
Ja. Daarom zijn we ook zo'n goed team.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, denk ik. Dat weet jij toch ook?
Nee, net als opmerkzaamheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef petitlapin het volgende:
subtiele manier ?![]()
. Ik zeg gewoon wat ik wil zeggen, subtiliteit staat niet in mijn woordenboek
![]()
Je hebt een date met Herman Finkers?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Gewoon een keertje proberen, takkewijf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
ik ben echt zo slecht in rellen, ik kan gewoon niemand ineens gaan uitschelden voor zure oude kurkenkut als het niet zo is
Je probeeeeeeeeert het niet eens. :[wquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
ik ben echt zo slecht in rellen, ik kan gewoon niemand ineens gaan uitschelden voor zure oude kurkenkut als het niet zo is
Jij wel, ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
Ja. Daarom zijn we ook zo'n goed team.
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
trouwens chistine, ik heb er al lang niet meer van gehoord, maar heb je nu al gedate met die ene jongen ????? met zijn eigen bedrijf ?
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht hetzelfde. (Zie boven).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hebt een date met Herman Finkers??
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon een keertje proberen, takkewijf.![]()
quote:
Shit, ik ben ontmaskerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.![]()
akelige putheksquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon een keertje proberen, takkewijf.![]()
Ik heb er niet zo'n haast mee hoor. Het komt vanzelf .:)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en, iets in het verschiet, hopelijk ?
Je weet wat ze zeggen , hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. (Zie boven).
Je bent vast de eerste relkloon met 100.000 posts.quote:
nee niet eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.![]()
Hij is ook zo leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen , hè.
"GMTA": "Great Minds Denken Aan Hetzelfde".
Ik zit er inderdaad ook al een tijd over te denken om er eentje aan te maken. Maar hij moet wel een beetje herkenbare naam hebben, Aristoteles of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee niet eens
al lijkt het me wel eens lekker
Hallo Milagro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
dat is echt een te grote eerquote:
Have fun then. Stuur je een prentkaartje ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:37 schreef petitlapin het volgende:
aan thunderchild, ja, ik ga naar frankrijk met mijn lief, mijn broer en zijn lief ... en jammer genoeg niet naar atlantis... grieks spreek ik niet
Of zou je een kloon van Sabrina zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt een te grote eer
en mozart, jij hebt hier precies ook nog nooit eerder gepost
welkom![]()
Have funquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, ik ga een biertje drinken denk ik en dan naar bed.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef ZoRyQ het volgende:
Klonen zijn voor losers.
Ik ben al ruim 300 jaar geen vrijgezel meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt een te grote eer
en mozart, jij hebt hier precies ook nog nooit eerder gepost
welkom![]()
Fok!Radio is alleen op maandag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
Melanie_the_miss is nu toch op Fok!Radio?
Jij was er toch ook mee begonnen??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef petitlapin het volgende:
stop aub met die klonen, of ik krijg weer het verwijt dat ik ermee ben begonnen, en ik meen het
maar die mozart![]()
ik haat bach
![]()
je bent iig de tofste kloon die hier al is gepasseerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Mozart het volgende:
Ik ben al ruim 300 jaar geen vrijgezel meer.
stel je dan maar rustig voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef sinterkaas het volgende:
Jij was er toch ook mee begonnen??
Jij was trouwens ineens weg, laatst. Toen was ik me nog aan het voorstellen.
als er maar geen al te grote lijklucht om heen hangtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Mozart het volgende:
[..]
Hoi. Date jij met dode componisten?
Niet van mij iig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je bent iig de tofste kloon die hier al is gepasseerd
en ik ben echt wel heel nieuwsgierig om te weten van wie sinterkaas, leukvoorze en mozart klonen zijn![]()
![]()
Pfff, ze date zelfs al niet met mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Mozart het volgende:
[..]
Hoi. Date jij met dode componisten?
Wat wil je weten? Ik kom uit spanje en ben al heel lang single. Verder nog?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stel je dan maar rustig voor, maar deze avond nog, want morgen ben ik weg
Lul ! (Dat is een palindroom)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef ZoRyQ het volgende:
Klonen zijn voor losers.
Zodra ik mijn vernieuwde Axe Gravity onder mijn oksels spuit ben jij onweerstaanbaar voor het Axe Effect en ruik je die lijklucht ietsjes minderquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als er maar geen al te grote lijklucht om heen hangt![]()
tja, eigenlijk weet ik genoegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:46 schreef sinterkaas het volgende:
Wat wil je weten? Ik kom uit spanje en ben al heel lang single. Verder nog?
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.quote:
Ja ok actionradio danquote:
Oke. Aangenaam kennis te maken in elk geval.quote:
ach, een woord is maar een woord, maak je er niet druk omquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.Ik raak mezelf kwijt.
Ja maar toch is het jammer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, een woord is maar een woord, maak je er niet druk om![]()
nu mag je oprottenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef sinterkaas het volgende:
Oke. Aangenaam kennis te maken in elk geval.
en de torretjes en wurmpjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Zodra ik mijn vernieuwde Axe Gravity onder mijn oksels spuit ben jij onweerstaanbaar voor het Axe Effect en ruik je die lijklucht ietsjes minder
zoals zovele dingen ... het leven is al zwaar genoeg dat je je daar echt geen zorgen over hoeft te maken ...quote:
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.quote:
Hoi personal stalker!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
avond alle singles
Ja, waarom hebben ze het nou niet "Droowwoord" genoemd ofzo. Dan weet je ook veel sneller waar het om gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.Ik raak mezelf kwijt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Mozart het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |