je bent iig de tofste kloon die hier al is gepasseerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Mozart het volgende:
Ik ben al ruim 300 jaar geen vrijgezel meer.
stel je dan maar rustig voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef sinterkaas het volgende:
Jij was er toch ook mee begonnen??
Jij was trouwens ineens weg, laatst. Toen was ik me nog aan het voorstellen.
als er maar geen al te grote lijklucht om heen hangtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Mozart het volgende:
[..]
Hoi. Date jij met dode componisten?
Niet van mij iig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je bent iig de tofste kloon die hier al is gepasseerd
en ik ben echt wel heel nieuwsgierig om te weten van wie sinterkaas, leukvoorze en mozart klonen zijn![]()
![]()
Pfff, ze date zelfs al niet met mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Mozart het volgende:
[..]
Hoi. Date jij met dode componisten?
Wat wil je weten? Ik kom uit spanje en ben al heel lang single. Verder nog?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stel je dan maar rustig voor, maar deze avond nog, want morgen ben ik weg
Lul ! (Dat is een palindroom)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef ZoRyQ het volgende:
Klonen zijn voor losers.
Zodra ik mijn vernieuwde Axe Gravity onder mijn oksels spuit ben jij onweerstaanbaar voor het Axe Effect en ruik je die lijklucht ietsjes minderquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als er maar geen al te grote lijklucht om heen hangt![]()
tja, eigenlijk weet ik genoegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:46 schreef sinterkaas het volgende:
Wat wil je weten? Ik kom uit spanje en ben al heel lang single. Verder nog?
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.quote:
Ja ok actionradio danquote:
Oke. Aangenaam kennis te maken in elk geval.quote:
ach, een woord is maar een woord, maak je er niet druk omquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.Ik raak mezelf kwijt.
Ja maar toch is het jammer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, een woord is maar een woord, maak je er niet druk om![]()
nu mag je oprottenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef sinterkaas het volgende:
Oke. Aangenaam kennis te maken in elk geval.
en de torretjes en wurmpjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Zodra ik mijn vernieuwde Axe Gravity onder mijn oksels spuit ben jij onweerstaanbaar voor het Axe Effect en ruik je die lijklucht ietsjes minder
zoals zovele dingen ... het leven is al zwaar genoeg dat je je daar echt geen zorgen over hoeft te maken ...quote:
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.quote:
Hoi personal stalker!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
avond alle singles
Ja, waarom hebben ze het nou niet "Droowwoord" genoemd ofzo. Dan weet je ook veel sneller waar het om gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd weer een beetje jammer dat palindroom weer geen palindroom is. Ze hadden toch ook een woord voor palindroom kunnen kiezen dat wel een palindroom was? Dus niet palindroom, omdat dat geen palindroom is.Ik raak mezelf kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |