Ik heb er niet zo'n haast mee hoor. Het komt vanzelf .:)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en, iets in het verschiet, hopelijk ?
Je weet wat ze zeggen , hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. (Zie boven).
Je bent vast de eerste relkloon met 100.000 posts.quote:
nee niet eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me anders in het geheel niet verbazen als jij er ook een relkloon op na houdt.![]()
Hij is ook zo leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen , hè.
"GMTA": "Great Minds Denken Aan Hetzelfde".
Ik zit er inderdaad ook al een tijd over te denken om er eentje aan te maken. Maar hij moet wel een beetje herkenbare naam hebben, Aristoteles of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee niet eens
al lijkt het me wel eens lekker
Hallo Milagro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
dat is echt een te grote eerquote:
Have fun then. Stuur je een prentkaartje ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:37 schreef petitlapin het volgende:
aan thunderchild, ja, ik ga naar frankrijk met mijn lief, mijn broer en zijn lief ... en jammer genoeg niet naar atlantis... grieks spreek ik niet
Of zou je een kloon van Sabrina zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt een te grote eer
en mozart, jij hebt hier precies ook nog nooit eerder gepost
welkom![]()
Have funquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, ik ga een biertje drinken denk ik en dan naar bed.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef ZoRyQ het volgende:
Klonen zijn voor losers.
Ik ben al ruim 300 jaar geen vrijgezel meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt een te grote eer
en mozart, jij hebt hier precies ook nog nooit eerder gepost
welkom![]()
Fok!Radio is alleen op maandag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
Melanie_the_miss is nu toch op Fok!Radio?
Jij was er toch ook mee begonnen??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef petitlapin het volgende:
stop aub met die klonen, of ik krijg weer het verwijt dat ik ermee ben begonnen, en ik meen het
maar die mozart![]()
ik haat bach
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |