Waar ga je heen ??quote:trouwens, mijn valiesjes zijn gepakt, rel een beetje oké, om mij in ere te houden. Ik ga de bloemetjes gaan buitenzetten
Het zou me niet verbazen als je een kloon van fuifduif zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
ik ook niet. Maar als Q er er zit wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar Fok-radio geluisterd.![]()
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
Huh ?? Sinds wanneer is dat bekend ??
Ik ben maandag in Utrecht, maar ik heb dan 4 uur te killen plus dat ik direct uit m'n werk kom (= riekt een beetje) lijkt me dat geen goeie combinatie . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. En wie gaat er nou met me mee? Het is maar 20 km hoor.![]()
Goh, wat een subtiele manier om het er tóch nog even over te hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
christine weet van wie ik een kloon ben, dit is echt de beste grap in jaren![]()
ik ga mijn vader en mijn grootouders gaan bezoekenquote:
Ik zal je geheimpje niet verder vertellen hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
Ik had het over de Fok! Radio, scheet . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog niet![]()
zo christine, hum, van wie ben ik een kloon, je mag het gerust zeggen hoor
![]()
Ik heb het eigenlijk wel met je gehad PL. Erg toevallig trouwens dat je ineens binnen komt wandelen op het moment dat je naam valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
don't spoil the fun, TC, laat plato zich nog een beejte suf denken, ooit vertel ik hem misschien nog wel hoe het allemaal zit, maar nu nog niet![]()
zo christine, hum, van wie ben ik een kloon, je mag het gerust zeggen hoor
Dat is een goede vraag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Wat ga je doen dan, Q?
Pff, je woont superdichtbij en dan kom je nog niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar als Q er er zit wil ik wel een uitzondering maken.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef broer het volgende:
En nóg een reden om alle singles uit te lachen.
Bedankt, Q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |