quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Mozart het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.
Ze hebben je natuurlijk al lang en breed verorberdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Mozart het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn, maar ik ben al ruim 300 jaar parasiet vrij.
Dat bedoel ik. Een woord dat tevens zijn eigen betekenis verklaart. Maarja, daar zijn er niet veel van helaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze het nou niet "Droowwoord" genoemd ofzo. Dan weet je ook veel sneller waar het om gaat.
luv you 2quote:
neukenquote:
Heyquote:
je geeft hard to get een neiuwe betekenisquote:
Ach flapske... trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het wel een heel gemene aanval van plato om te zeggen dat ik hier express binnenviel omdat het over mij ging ... ik ben echt rond 22.00 online gekomen, en ik heb het toen gezien, na een stop in R&P en SEX.
wie ik ben, dat kan ik niet bewijzen, maar zulke gemenigheden![]()
ik kan tegen veel, maar me valselijk beschuldigen, sorry![]()
Gewoon overheen lezen, doe ik ook. Zeker wanneer er weer es iemand geflamed wordt hier . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het wel een heel gemene aanval van plato om te zeggen dat ik hier express binnenviel omdat het over mij ging ... ik ben echt rond 22.00 online gekomen, en ik heb het toen gezien, na een stop in R&P en SEX.
Volgens mij motiveer ik je ook tot het maken van taalfouten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je geeft hard to get een neiuwe betekenis![]()
dat motiveerd me![]()
Plato heeft niks beters te doen. Zo boeiend ben jij nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef petitlapin het volgende:
tja ... ken je veel woorden die hun eigen betekenis verklaren, dan zouden we een stoel beter een 'daarzitjeop' noemen enzquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
Dat bedoel ik. Een woord dat tevens zijn eigen betekenis verklaart. Maarja, daar zijn er niet veel van helaas
Kusje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Plato heeft niks beters te doen. Zo boeiend ben jij nu ook weer niet hoor![]()
Hai Christine, kusje?![]()
d=t sollyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij motiveer ik je ook tot het maken van taalfouten.
Ik verslikte me in een chipje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja ... ken je veel woorden die hun eigen betekenis verklaren, dan zouden we een stoel beter een 'daarzitjeop' noemen enz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |