heb ik dit topic gestart, ik wil niet weer dat ik te laat over de uitspraak van een user name kom., dus post ze hier, de mijne:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik er nu pas achterkom dat je Croupouque uitspreekt als kroepoek :')
Ik dacht iets vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:46 schreef Croupouque het volgende:
Wat dacht je dan dat het was? "Krau-paukuh"?
kroopookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:46 schreef Croupouque het volgende:
Wat dacht je dan dat het was? "Krau-paukuh"?
Kijk jou naam komt tot z'n recht in dit topic!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
"Swáámie Twel-Vin-Siejàllah-mieh"
taa streepje tee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef Tha_T het volgende:
Zoals je hem schrijft
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:03 schreef Klonk het volgende:
diegene die mijn naam niet uit kan spreken zonder dat ik fonetisch moet neerzetten heeft het IQ van een breinaald..........
hoe spreek je ai uit dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef cptmarco het volgende:
captain marco
je komt uit Polen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
Nolius zei op de radio ooit "Poel", maar het is dus gewoon "Pool".
In het Frans: Peaul
In het Engels: Poal
Maar Nolius mag me best Poel blijven noemen.
Ik heet dus skie-zoek-ie. Té simpel voor een Poolse naam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
en wat moet die C in je naam danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heet dus skie-zoek-ie. Té simpel voor een Poolse naam.
tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, okee.Normaal heet ik skietsj-zoek. Maar op Fok niet.
Nee, ik ben een Nederlander.quote:
owquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Laat em toch, kan hij eindelijk eens iets positiefs over Polen zeggen![]()
Ach, zeg gewoon dat je uit Polen komt, net zoals ik, dat is koel en je hoeft niet meer om spelfouten te denken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Nederlander.
Het slaat meer op hoe sommige mensen mijn echte voornaam uitspreken.![]()
Oké, ik kom uit Polen en typ tóch foudloos Nederlands.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, zeg gewoon dat je uit Polen komt, net zoals ik, dat is koel en je hoeft niet meer om spelfouten te denken.
Maar ik vind Polen geen mooi landquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, zeg gewoon dat je uit Polen komt, net zoals ik, dat is koel en je hoeft niet meer om spelfouten te denken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Oké, ik kom uit Polen en typ tóch foudloos Nederlands.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]Gelukkig. Nu word je vast wel geaccepteerd door 'onze' samenlaving.
Ow. Ik zeg altijd in gedachte, 'Mmmrrzzz'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef Mr-Z het volgende:
Mister Zet!
Mister Ziiiiiiii
Wat je zelf wil![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow. Ik zeg altijd in gedachte, 'Mmmrrzzz'.
Dat zei ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik niet hoor!
Maar nu je het zegt, is er geen algemeen ''vertel *hier* hoe je je username uitspreekt'' topic?
van sommige mensen weet ik het niet
qu63 bijvoorbeeld
Bupatih spreek je uit als Boepaatie toch? Met de klemtoon op bóe?
En ik las jouw naam altijd als Shizukie.. Hmm toch een best nuttig topic zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow. Ik zeg altijd in gedachte, 'Mmmrrzzz'.
omg jij leeft ook nog!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef SexyRomeo het volgende:
"Schat".
Jij hebt vast al een naamtopic gehad hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef SexyRomeo het volgende:
"Schat".
Maf. Van een 'k' een 'h' maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En ik las jouw naam altijd als Shizukie.. Hmm toch een best nuttig topic zo![]()
we zitten in hetzelfde schuitje knulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ey Paulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik ben mafquote:
Nolius noemt mij op de radio altijd "Boepátie".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
Ja maar zo spreek je het toch ook uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nolius noemt mij op de radio altijd "Boepátie".
De lul.
ieuwquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
"Boepattie"
behoorlijke gelijkenis met ''Breezah"...quote:
Ik neem de moeite nog niet om me hier in te verdiepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:29 schreef Desensitized het volgende:
Dy-sehn-suh-taaisd
Es zee haaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe spreek je SCH eigenlijk uit
Serror inderdaad.quote:
¿Què?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Serror inderdaad.
Anders typte ik wel que ror.
Ik kan mn eigen naam niet eens uitsprekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar denk dat het meer 'Dou-wu' is.
*rrrrrrroaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom triest hij heeft een cu2 dan ben je toch tof
Je bent een natuurtalent.quote:
Hèhè, eindelijk weet ik nu dus hoe je dat uitspreekt. Hoef ik dus niet langer m'n tong in de knoop te leggen...!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik heet dus skie-zoek-ie. Té simpel voor een Poolse naam.
Hm, ik las het altijd als 'Buu-páá-tie'. Ook hartstikke fout dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:31 schreef Bupatih het volgende:
Nolius noemt mij op de radio altijd "Boepátie".
De lul.
Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 16quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik er nu pas achterkom dat je Croupouque uitspreekt als kroepoek![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:06 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk weet ik nu dus hoe je dat uitspreekt. Hoef ik dus niet langer m'n tong in de knoop te leggen...!
Ik dacht altijd iets van 'skik-dzzzjoekie' ofzo...![]()
* Slaakt zucht van opluchting
[..]
Hm, ik las het altijd als 'Buu-páá-tie'. Ook hartstikke fout dus.
* Gaat zich in een hoekje staan schamen.
Hoe kom je hier nou weer bij.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drist Doo Ur Dun
eerrrr jah ..quote:Op woensdag 26 april 2006 01:57 schreef MREn het volgende:
Saddam
Drizzt is een van de populairste fantasyfigurenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:58 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij.
mar-tin-luuter-king![]()
En ik maar denken dat het Dzjoewls wasquote:Op woensdag 26 april 2006 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Joels
En ik dacht echt dat het Karel_Laaglawaai wasquote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
kar rel shift underscore shift laaglawaai
Waarom zou iemand moeite doen om zoiets uit te spreken. Regelrechte tongbrekerquote:
Serieus als je ''deze topic'' schrijft?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gatverdamme, ik heb in ONZ gepost.
Kan iemand deze topic verplaatsen naar een serieus forum zoals Het Keldertje
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Serieus als je ''deze topic'' schrijft?
quote:to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Gunst, ik zou zweren dat het zo klonk: Klik en luisterquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Bombardier het volgende:
Bombagdjeeeeee
leuk, maar van wie is die fraaie bips nuquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spenk De Mongkie
Working on it.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:14 schreef PeZu het volgende:
leuk, maar van wie is die fraaie bips nu
ik dacht tigelaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:52 schreef Tichelaar het volgende:
Ti sjuh laar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |