Ik had hem ook gezienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
http://www.limburgfestival.nl/
Je hangt in elk bushokje in Heerlen
heel limburg wil 'm door zo'n ding heen tyfenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:39 schreef Nolius het volgende:
Dat 'bushokje' heeft toch geen diepere betekenis hè?![]()
huh?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:40 schreef onderjas het volgende:
Ik zei het nog tegen mailbox maar die vond het niet leuk.
Tijdens het festival?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
heel limburg wil 'm door zo'n ding heen tyfen
Zeg je nu dat Limburgers dood moeten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:51 schreef Pool het volgende:
Ze hebben die gewoon van Bosbeetle's wall of fame gejat en bewerkt!
Nee, ze mogen ook anderszins onder de grond hoor. Toen met de mijnen was het prima.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Limburgers dood moeten?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik was wanhopig, ik had het geld heel hard nodig...
Het geeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Is dat ook Limburg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:46 schreef marleenhoofd- het volgende:
hij hangt ook hier in gennep.. maar dat had ik al ergens vermeld
Limburgquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ja. wat een domme vraag eigenlijk.
En wat ga je dan doen op dat festival?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Op vrijdag 19 augustus, 20:00 uur, de surpriseact: Mijn naakte trampoline-act is een ongeëvenaard stuiterend hoogtepunt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen op dat festival?
Met een franse tongval dan hèquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik er nu pas achterkom dat je Croupouque uitspreekt als kroepoek![]()
Hiervoor zei je Krauwpauwk?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik er nu pas achterkom dat je Croupouque uitspreekt als kroepoek![]()
Ja, die lippen lijken echt opgespotenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Heeft Croupouque plastische chirurgie gedaan?
Vergis ik me, of is dat blousje ook ineens wat voller?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:07 schreef Nolius het volgende:
Ja, die lippen lijken echt opgespoten
Dat is gewoon een vlek op de foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Vergis ik me, of is dat blousje ook ineens wat voller?
De n00bs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:59 schreef Nolius het volgende:
Croupouque festival snapten ze niet, toen hebben ze het gewoon Limburg Festival gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |