Was? Nu niet meer, bedoel je?quote:
Gek hè. Dat een jongen een andere vrouw mooi kan vinden.quote:dat gevoel heb ik iig telkens als ik je icon zie
dat 'was' gebruikte ik idd bewust jaquote:
nee hoor, dat zeg ik niet. Het komt alleen telkens onbewust omhoog, misschien ligt het ook wel aan je username tabupih bupatihquote:[..]
Gek hè. Dat een jongen een andere vrouw mooi kan vinden.
Ja, eigenlijk wel.... zoiets zou ik nooit doen, een vrouw als usericon gebruikenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gek hè. Dat een jongen een andere vrouw mooi kan vinden.
Ik snap niet wat er zo raar/vrouwelijk is aan mijn usernamequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat 'was' gebruikte ik idd bewust ja
nee hoor, dat zeg ik niet. Het komt alleen telkens onbewust omhoog, misschien ligt het ook wel aan je username tabupih bupatih
13 augustus 2023quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef B_BOY het volgende:
wanneer gaan we een pub meeting doen??
ik niet hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo raar/vrouwelijk is aan mijn username!
Iedereen spreekt het verkeerd uit.
Leuk hè, die enters?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik niet hoor!
Maar nu je het zegt, is er geen algemeen ''vertel *hier* hoe je je username uitspreekt'' topic?
van sommige mensen weet ik het niet
qu63 bijvoorbeeld![]()
Bupatih spreek je uit als Boepaatie toch?Met de klemtoon op bóe?
'Bupatih' is niet Nederlands, maar komt uit het Indonesisch. Dus dan kan dat alsnog, hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:05 schreef Casparovvv het volgende:
dr staat maar 1 't', dus kan het nooit pah zijn.
Indonesisch dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:05 schreef B_BOY het volgende:
bupati is tog een indiaanse naam ?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Bupatih' is niet Nederlands, maar komt uit het Indonesisch. Dus dan kan dat alsnog, hoor.
Of spreek jij bijvoorbeeld nasi niet uit als 'nassie'?
Ben je zelf ook indonesisch?quote:[..]
Indonesisch dus.![]()
pindaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv is ook 25% indo
Je hebt gelijk
Ze moeten niet denken dat ze Bupatihs gelijk zomaar kunnen ondermijnen.quote:
Voor een deel.quote:Ben je zelf ook indonesisch?
je vader is Nederlandsch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:23 schreef brainster het volgende:
100% indo hier, mijn moeder komt uit indonesië.
Ook goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je vader is Nederlandsch?
Je bent in Nederland geboren?
Dan volgens mij geen 100% Hollandsch bloed heur![]()
Kan, maar we kunnen ook bij Saarah, in België.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:34 schreef Casparovvv het volgende:
Wat mij betreft doen we de eerste PUB meet in Indonesië.
75% van de mensen hier heeft Indonesisch bloed door de aderen stromen!
In Azië hebben ze van die 80% volle kruidendrankjes, gratisch!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Kan, maar we kunnen ook bij Saarah, in België.
Die hebben pils voor 1,40
bij mij ging die test niet verder na mijn geschatte leeftijd, 70,8 jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Uitslag van die test:
"Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 6 jaar oud te worden."
![]()
![]()
Doe even sneu zeg, 22 delen van tevoren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:57 schreef Casparovvv het volgende:
wie heeft trouwens de patenten voor #100 al aangevraagd?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:10 schreef Casparovvv het volgende:
Er liepen figuren rond die #75 al wilden vieren?
Ik hoef ze niet heur, waarschijnlijk wordt dat topic toch geopend door Imberr om 4:47 s'nachts ofzo
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
15 jarigen komen een kroeg niet in als er gecontroleerd wordt.
of we doen het bij me werk in de kroeg. dat is wel een toeristen/fietserscafe maarre er kunne gerust 50 pubers in:P als die zich enigszins normaal houden. pilse 1,50 baileys 2,10 zo duur is het dan niet eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.
En dan de helft aan de cola aangezien ze nog geen alcohol mogenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:40 schreef B_BOY het volgende:
maar wat vinden de pubers nou van een meet. lijkt mij wel grappig. met zijn alle de kroeg in ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |