Ik dacht op jouw leeftijd ook al dat ik alles wist.quote:
in·ter·pre·ta·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet jij wat interpretatie betekent? Zoek het anders even op in je woordenboek die je altijd zo 'gemakshalve' in de buurt hebt.
Heb je mij ooit horen beweren dat ik alles weet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik dacht op jouw leeftijd ook al dat ik alles wist.![]()
Ga je avatar veranderen a.u.b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, pakken, mag ik meedoen en Nee, ik slaap nog niet![]()
En die tijden kloppen ook niet als je als een echte vrouw van Venus komt![]()
Waarom trek je dan alles in twijfel? Ik heb er ervaring mee, en ik weet dat het je gewoon problemen op gaat leveren als je je ritme zo drastisch verandert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen beweren dat ik alles weet?
Wees es lief voor Nick, hij bedoelt het goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen beweren dat ik alles weet?
Ik heb vakantie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
en Nick, waarom ben jij eig zo laat nog online? ook aan het werk ofzo?
Waar heb je het over popje? Tis gewoon een Halloweenkat meer nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je avatar veranderen a.u.b.Li-1 weet je nog van Gieger? dat past wel bij je.
![]()
ik trek niks in twijfelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom trek je dan alles in twijfel? Ik heb er ervaring mee, en ik weet dat het je gewoon problemen op gaat leveren als je je ritme zo drastisch verandert.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, en even voor de duidelijkheid, IK weet alles![]()
Je had hem veranderd, maar het beviel niemand; dus heb je het terug veranderd. Ik heb je toen aanbevolen Li-1 van gieger als avatar te nemen, remember?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar heb je het over popje? Tis gewoon een Halloweenkat meer niet![]()
Ja, bij mij ook. Daarom moet ik ook m'n best doen om een goed ritme te vinden als de vakantie eenmaal voorbij is. De vraag is: kan jij dat al wel op je 15e?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:55 schreef Imberr het volgende:
ik trek niks in twijfel
en ik verander mijn ritme nooit drastisch, dat gebeurt altijd geleidelijk.
t lukt al 3 jaar dus denk t wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Daarom moet ik ook m'n best doen om een goed ritme te vinden als de vakantie eenmaal voorbij is. De vraag is: kan jij dat al wel op je 15e?
Vanaf je twaalfde al?quote:
A, Voila, I remember, maar deze past beter bij mij denk ik. Lief, donker en mysterieus. Oelalalaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je had hem veranderd, maar het beviel niemand; dus heb je het terug veranderd. Ik heb je toen aanbevolen Li-1 van gieger als avatar te nemen, remember?![]()
Grote iconen moeten nooit hun uiterlijk veranderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, Voila, I remember, maar deze past beter bij mij denk ik. Lief, donker en mysterieus. Oelalala![]()
Leuk wel toch?
van empirisch heb ik zelfs nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vanaf je twaalfde al?Bravo
![]()
Je begrijpt sarcasme toch? (zoek het anders even op in je woordenboek).![]()
Je verandert nogal tussen je twaalfde en je achttiende ok? Empirische gegevens daarover zijn dan ook nutteloos. (zoek empirisch ook maar op in je woordenboek).![]()
Mzzlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er vandoor(begint ineens druk te worden
) ben er over 'n uurtje ofzo weer even
.
Imberr![]()
![]()
Morwen![]()
Nick
Anderen
doeiiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er vandoor(begint ineens druk te worden
) ben er over 'n uurtje ofzo weer even
.
Imberr![]()
![]()
Morwen![]()
Nick
Anderen
1 ding, je bent nooit uitgeroeid; lichamelijk niet tot je 18e en geestelik niet tot je 25e (je top). Daarna word je wijzer door ervaring.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
van empirisch heb ik zelfs nog nooit gehoord![]()
(en ik weet wat sarcasme is ja
![]()
)
maar wat heeft dat veranderen met mijn slaapritme te maken? je bedoelt zeker dat die veranderen dan worden verstoord enzo? maar ach.. ik ben toch uitgegroeid dus daar zit ik niet zo mee.. en de rest zal vast wel nog ff doorgroeien
qua lengte ben ik wel uitgegroeid. Is bevestigd door de GGD én door de dokter. en zoals ik al zei, de rest wat wel nog groeit: daar zal t vast wel goed mee komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
1 ding, je bent nooit uitgegroeid; lichamelijk niet tot je 18e en geestelijk niet tot je 25e (je top). Daarna word je wijzer door ervaring.![]()
Alleen is de ratio beinvloedbaarheid/leervaardigheid op jouw leeftijd ongeveer 10/1.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
qua lengte ben ik wel uitgegroeid. Is bevestigd door de GGD én door de dokter. en zoals ik al zei, de rest wat wel nog groeit: daar zal t vast wel goed mee komen
en geestelijk helpt dit laat opblijven wel, want 's nachts krijg ik meestal van dit soort discussies en daar leer ik dan weer van.
Dat zeg ik, IK weet allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Grote iconen moeten nooit hun uiterlijk veranderen.![]()
Hitler wist het, Napoleon, Beatrix en nu... Morwen.![]()
Zo beinvloedbaar ben ik niet. Ik weet wat ik wil en dat kan niemand veranderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alleen is de ratio beinvloedbaarheid/leervaardigheid op jouw leeftijd ongeveer 10/1.![]()
*zucht, welterusten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zo beinvloedbaar ben ik niet. Ik weet wat ik wil en dat kan niemand veranderen.
Maar goed... ik ga slapen.
dus Nick, user waar k t liefst mee discussieer: welterusten![]()
voor de rest die er nog is: ook trusten![]()
Ja, ik heb je net niet meer gezienquote:Casparovvv zei, in een topic, kortgeleden:
[..]
Heb ik je net misgelopen?
Hoe is Nura?
Mwah niet echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:14 schreef brainster het volgende:
Goedesmorges![]()
Ik heb niet veel gemist zo te zien.
trustequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah niet echt.
Alleen een discussie of het gezond is voor meisjes van 15 om tot 5 uur 's nachts op internet te zitten.
Ik ga nu naar bedMzzl
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef 2Mini het volgende:
en ik ben weer uit de OP gegooit...
En ik had nog wel een leuk linkje voor de mannelijke PUB'ers..
Dan maar niet hè
Hela, dit was ook al aan de gang voordat ik mod was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:57 schreef B_BOY het volgende:
omdat je mod bent. nieuwe manier van slijmen bij mods:P trouw ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |