Ik heet dus skie-zoek-ie. Té simpel voor een Poolse naam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
Nolius zei op de radio ooit "Poel", maar het is dus gewoon "Pool".
In het Frans: Peaul
In het Engels: Poal
Maar Nolius mag me best Poel blijven noemen.
en wat moet die C in je naam danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heet dus skie-zoek-ie. Té simpel voor een Poolse naam.
tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, okee.Normaal heet ik skietsj-zoek. Maar op Fok niet.
Nee, ik ben een Nederlander.quote:
owquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Laat em toch, kan hij eindelijk eens iets positiefs over Polen zeggen![]()
Ach, zeg gewoon dat je uit Polen komt, net zoals ik, dat is koel en je hoeft niet meer om spelfouten te denken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Nederlander.
Het slaat meer op hoe sommige mensen mijn echte voornaam uitspreken.![]()
Oké, ik kom uit Polen en typ tóch foudloos Nederlands.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, zeg gewoon dat je uit Polen komt, net zoals ik, dat is koel en je hoeft niet meer om spelfouten te denken.
Maar ik vind Polen geen mooi landquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, zeg gewoon dat je uit Polen komt, net zoals ik, dat is koel en je hoeft niet meer om spelfouten te denken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Oké, ik kom uit Polen en typ tóch foudloos Nederlands.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]Gelukkig. Nu word je vast wel geaccepteerd door 'onze' samenlaving.
Ow. Ik zeg altijd in gedachte, 'Mmmrrzzz'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef Mr-Z het volgende:
Mister Zet!
Mister Ziiiiiiii
Wat je zelf wil![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow. Ik zeg altijd in gedachte, 'Mmmrrzzz'.
Dat zei ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik niet hoor!
Maar nu je het zegt, is er geen algemeen ''vertel *hier* hoe je je username uitspreekt'' topic?
van sommige mensen weet ik het niet
qu63 bijvoorbeeld
Bupatih spreek je uit als Boepaatie toch? Met de klemtoon op bóe?
En ik las jouw naam altijd als Shizukie.. Hmm toch een best nuttig topic zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow. Ik zeg altijd in gedachte, 'Mmmrrzzz'.
omg jij leeft ook nog!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef SexyRomeo het volgende:
"Schat".
Jij hebt vast al een naamtopic gehad hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef SexyRomeo het volgende:
"Schat".
Maf. Van een 'k' een 'h' maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En ik las jouw naam altijd als Shizukie.. Hmm toch een best nuttig topic zo![]()
we zitten in hetzelfde schuitje knulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ey Paulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Pool het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |