Via http://sport.fok.nl/voetbal/feedback kan je altijd vragen stellen of zaken aankaarten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga dit jaar voor het eerst echt meedoen.
Jammer alleen van de database. Er zitten echt redelijk wat fouten in en qua waardes klopt het ook niet mijn inziens. Kan ik wat verbeteringen gewoon als advies doorsturen ergens?
Ah, dank jequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:06 schreef mbn het volgende:
voor de sportcrew. Ik doe zeker mee en dit jaar voor de prijzen
.
[..]
Via http://sport.fok.nl/voetbal/feedback kan je altijd vragen stellen of zaken aankaarten.
Waar is die resetmogelijkheid?? Ik drukte per ongeluk iemand aan die ik helemaal niet wilde.quote:Denk dus goed na bij wat voor spelers je kiest of gebruik voortijdig de resetmogelijkheid.
Je kan tot het begin van de manager ook kostenloos wisselen, dus je hoeft nu nog niet je ideale team te hebben gekozen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar is die resetmogelijkheid?? Ik drukte per ongeluk iemand aan die ik helemaal niet wilde..
Volgens mij is het alweer hoger dan vorig jaar, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben benieuwd op welk moment de top weer zoveel budget hebben dat ze vrijelijk kunnen wisselen. Vorig jaar was dat door de goede prestaties van AZ iets te vroeg mijns inziens.quote:
Aángepast? En ik had net zo'n leuk team in elkaar gedraaid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:15 schreef BVO het volgende:
Die database is nu aangepast t.o.v. van gisteravond, maar die wijzigingen zitten ook opeens in je team?? Zodat je meer budget dan die 8 mln. hebt als je een speler had die in waarde vooruit is gegaan??
Alle teams zijn gereset.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:40 schreef 9christensen het volgende:
godsamme ik ben m'n team ook kwijt
Er wordt niet nog meer aangepast. Nouja, spelers naar een ander team en nieuwe spelers, dat wel natuurlijk, maar voor de rest nietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Arcee het volgende:
Gaat 't nog weer aangepast worden? Dan wacht ik nog wel even.
In het begin koop ik vooral een paar iets duurdere spelers waarvan ik hoop dat ze wat extra punten pakken, nu Van hooijdonk, Nevland en Vonk, waarnaast ik vooral spelers probeer te pakken die vaak spelen en bij verdediger is het van belang dat ze weinig tegendoelpunten krijgen. Daarna is het rustig aan na iedere ronde het team opbouwen totdat je echt kan kiezen uit de spelers van de topclubs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Greening het volgende:
Hoe zijn jullie tactieken? Of is het gewoon wat bij elkaar kopen? Waar kijken jullie naar?
Naar de wedstrijden. Daarom koop ik bijv. geen Heracles spelers omdat ze tegen PSV spelen en de verdedigers + keepers al tegengoals krijgen etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Greening het volgende:
Hoe zijn jullie tactieken? Of is het gewoon wat bij elkaar kopen? Waar kijken jullie naar?
Onder 'Algemeen' staat een FAQ.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:39 schreef jmac het volgende:
komt er nog een Faq? want zo zijn veel dingen onduidelijk, hoe het spel gaat en werkt en of je wel of niet 2 spelers van zelfde team mag etc. etc.
Verleden jaar was daar vooraf toch iets van rekening mee gehouden. Het was alleen extreem wat Timmer buiten zijn doel hield, en de AZ verdedigers natuurlijk, zo weinig tegendoelpunten en des te lucratiever natuurlijk. Zulke effecten kun je eigenlijk niet redelijkerwijs in (de) statische beprijzing verwerken. Maar als ontwerper was ik verleden jaar desondanks zeer tevreden over het verloop. Ook de minder presterende users kwamen toch tot een heel redelijk team, in tegenstelling tot het jaar daarvoor. Zelfs de echte toppers konden verleden jaar alleen de laatste twee, drie, ietwat chaotische ronden alles doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:12 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgens mij is het alweer hoger dan vorig jaar, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben benieuwd op welk moment de top weer zoveel budget hebben dat ze vrijelijk kunnen wisselen. Vorig jaar was dat door de goede prestaties van AZ iets te vroeg mijns inziens.
Dit managersysteem is trapsgewijs opgezet naar tredes met clubs volgens de laatste eindklassering(en) Je gaat daarbij uit van het feit dat de (meeste) punten worden verdiend door: 1 wedstrijdpunten 2 doelpunten 3 basisplaats Spelers van ploegen die hoog geeindigd zijn oftewel die vaak winnen, die scorend vermogen hebben en zeker zijn van een basisplaats zullen derhalve niet goedkoop zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
... Alleen die 16-jarige Heerenveen Denen en Turken voor 9 ton?
`quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Je huidige team:
Gabor Babos N.E.C. Nijmegen 850.000 Keeper
Nigel Jong, de AFC Ajax 1.199.000 Verdediger
Gill Swerts Vitesse 560.000 Verdediger
Nico-Jan Hoogma Heracles Almelo 750.000 Verdediger
Jan-Paul Saeijs ADO Den Haag 345.000 Verdediger
Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder
Said Boutahar N.E.C. Nijmegen 733.000 Middenvelder
Jason Culina FC Twente 849.000 Middenvelder
Sander Gessel, van NAC Breda 750.000 Middenvelder
Geert Ouden, den ADO Den Haag 602.000 Aanvaller
Erik Nevland FC Groningen 750.000 Aanvaller
Nieuw team. Beter dan eerst volgens mij. Alleen die 16-jarige Heerenveen Denen en Turken voor 9 ton?
Maar wanneer hij in de basis staat, dan scoort hij bovengemiddeld voor een middenvelder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
`
psst, Boutahar start niet in de basis
Wat was er zo chaotisch aan die laatste rondes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef okee6 het volgende:
Zelfs de echte toppers konden verleden jaar alleen de laatste twee, drie, ietwat chaotische ronden alles doen.
Dat is ook het hele idee achter het spelletje. Dat je nu nog niet meteen je ideale team kan kopen, maar gedurende het seizoen steeds meer budget verdient zodat je tegen het eind van het seizoen wel al die spelers kan kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Heb echt lang zitten puzzelen want ik vind de prijzen voor sommige spelers echt belachelijk hoog....
Maar goed ik zal vandeweek nog wel even verder kijken want ik ben nog niet helemaal tevreden
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef mbn het volgende:
Dat is ook het hele idee achter het spelletje. Dat je nu nog niet meteen je ideale team kan kopen, maar gedurende het seizoen steeds meer budget verdient zodat je tegen het eind van het seizoen wel al die spelers kan kopen.
Die zijn reteduur idd.quote:
Ik kon Van Hooijdonk net niet betalen en Vonlanthen wel..... kwam net wat tekortquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:05 schreef jmac het volgende:
Vanwaar neemt iedereen vonlanthen ipv v. Hooijdonk? Ik zie van hooijdonk er toch meer inschieten zeker door zn free kick speciality?
Dan draait Pierre een topseizoen als dat lukt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de nodige wissels doorgevoerd.
Boutahar eruit gehaald voor Charlie van den Ouweland en Tim Vinken eruit voor Pierre van Hooijdonk, altijd zeker voor meer dan 15/20+ goals.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Gill Swerts Vitesse 560.000 Verdediger
AZ sloeg aan het zwalken, daar hadden de meeste spelers hun punten voornamelijk aan te danken tot op dat moment. Feyenoord speelde trouwens ook een slechte laatste serie. Niettemin hadden ze wel geld om dan maar van een ander team (PSV/Ajax) een speler te kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was er zo chaotisch aan die laatste rondes?
Nee. Het moet niet te veel moeite kosten natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:06 schreef Greening het volgende:
Hebben jullie ook van jullie spelers gekeken:
- hoeveel wedstrijden hij vorig seizoen heeft gespeeld;
- hoeveel doelpunten hij daarin heeft gemaakt;
- hoeveel gele kaarten hij vorig seizoen te pakken heeft gekregen;
- of hij in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen heeft gespeeld en/of gescoord (oefenwedstrijd)
Of is dat te enthousiast...?!
Dat zeggen alle mensen die bang zijn te verliezen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
bij zulke spellen speelt geluk een erg grote rol.
Gast, je hebt zowat mijn hele team nageaaptquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef TheVulture het volgende:
VULTURE UNITED 2005
Je huidige team:
Oscar Moens Willem II 820.000 Keeper
Muslu Nalbantoglu N.E.C. Nijmegen 552.000 Verdediger
Purrel Frankel Vitesse 675.000 Verdediger
Alje Schut FC Utrecht 798.000 Verdediger
Tommie Leegte, van der ADO Den Haag 395.000 Middenvelder
Stefano Seedorf FC Groningen 627.000 Middenvelder
Roy Stroeve ADO Den Haag 570.000 Middenvelder
Theo Janssen Vitesse 702.000 Middenvelder
Johann Vonlanthen NAC Breda 905.000 Aanvaller
quote:Joost Terol FC Utrecht 720.000 Keeper
Robbie Wielaert N.E.C. Nijmegen 690.000 Verdediger
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder
Edgar Barreto N.E.C. Nijmegen 700.000 Middenvelder
Johann Vonlanthen NAC Breda 905.000 Aanvaller
Overdrijven is ook een kunst hoor... we hebben zes dezelfde spelers: Frankel, De Jong, Van der Leegte, Janssen, Vonlanthen en Nevland.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:47 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Gast, je hebt zowat mijn hele team nageaapt![]()
[..]
Wacht maar af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
`
psst, Boutahar start niet in de basis
Cultfiguur. En bovendien is ie normaliter middenvelder en kan nu dus punten als verdediger scoren.quote:
De spelers krijgen altijd punten voor hun positie, ongeacht hun plek in het veld na een positiewisseling.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:10 schreef Greening het volgende:
Vraagje: Als een middenvelder als aanvaller speelt qua positie na een wissel, en hij scoort toevallig, krijgt hij dan +3 van een aanvaller voor een doelpunt, of +4 van een middenvelder als doelpunt (de positie die die van fok heeft gekregen is dus middenvelder, maar hij wordt als aanvaller opgestelt)...
Waarvan 4 in april/mei 2005 op de rechtshalf positiequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
De Jong scoort trouwens helemaal niet zoveel hoor, slechts 6 doelpunten in 3 seizoenen..
Nou, dan neem ik 'm in 't voorjaar welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvan 4 in april/mei 2005 op de rechtshalf positie.
Woei, harde defensie heb jij! Wel leuk team verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
Mijn voorlopige team is trouwens:
Henk Timmer AZ 980.000 Keeper
Stijn Vreven Vitesse 700.000 Verdediger
Tim Cornelisse FC Utrecht 805.000 Verdediger
José Valencia N.E.C. Nijmegen 573.000 Verdediger
Rick Kruys FC Utrecht 710.000 Middenvelder
Stefano Seedorf FC Groningen 627.000 Middenvelder
John O Brien ADO Den Haag 400.000 Middenvelder
Pierre Hooijdonk, van NAC Breda 920.000 Aanvaller
Hoezo, harde defensiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Woei, harde defensie heb jij! Wel leuk team verder.
Een speler in je team is voor langere tijd geblesseerd......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:35 schreef vaagteken het volgende:
Lone Stars Unitedpresenteert zich:
Oscar Moens Willem II 820.000 Keeper
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
Patrick Zwaanswijk NAC Breda 850.000 Verdediger
Ron Vlaar AZ 920.000 Verdediger
Jose Fortes Rodriquez RBC Roosendaal 684.000 Verdediger
Rick Kruys FC Utrecht 710.000 Middenvelder
John O Brien ADO Den Haag 400.000 Middenvelder
Jean-Paul Jong, de FC Utrecht 800.000 Middenvelder
Romano Denneboom N.E.C. Nijmegen 750.000 Aanvaller
Ivan Cvetkov Sparta Rotterdam 700.000 Aanvaller
Heb nog m'n bedenkingen over 2 ADO spelers in m'n team... Heb verder niet veel verstand van voetbal (zal het maar zelf toegeven); laatste paar jaar niet meer echt gevolgd. Maar we gaan kijken wat het wordt...
Bedankt; ff gegoogled: Vlaar?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Een speler in je team is voor langere tijd geblesseerd......
Wie dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:43 schreef SnuggLe het volgende:
Het was Vlaar niet.
Leuk team.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:48 schreef Knoekie het volgende:
Dit wordt hem:
iemand die mij nog iets af raad?
Leuke selectie. Alleen over Bouthar en Rosenborg heb ik mijn twijfels. Zou ik eerder Hooijdonk nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Franck Grandel (FC Utrecht)
Muslu Nalbantoglu (N.E.C. Nijmegen)
Nigel de Jong (AFC Ajax)
Jan-Paul Saeijs (ADO Den Haag)
Danny Buijs (FC Groningen)
Jason Culina (FC Twente)
Koen van de Laak (FC Groningen)
Tininho (N.E.C. Nijmegen)
Said Boutahar (N.E.C. Nijmegen)
Erik Nevland (FC Groningen)
Markus Rosenberg (AFC Ajax)
Hmmja, Van Hooijdonk/Rosenberg. Twijfel(de) ik ook nog over..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Leuke selectie. Alleen over Bouthar en Rosenborg heb ik mijn twijfels. Zou ik eerder Hooijdonk nemen.
ik snap niet dat je al die tips geeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik snap ook niet dat hier al een aantal keer is gekozen voor Valencia, want die gaat dus echt niet spelen hoor, weet ook niet waar de seizoensgids die onzin vandaan haalt hem in de basis te zetten ipv Leiwa. Zelfde geldt voor Wielaert, nog maar de vraag of die veel speelminuten gaat maken..
Ik ben de slimste onaardigste niet..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik snap niet dat je al die tips geeft
Die is toch alleen maar een week of 3 geblesseerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zelfde geldt voor Wielaert, nog maar de vraag of die veel speelminuten gaat maken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Remko Pasveer FC Twente 705.000 Keeper Ramon Zomer FC Twente 800.000 Verdediger Danny Buijs FC Groningen 622.000 Verdediger Arnold Kruiswijk FC Groningen 607.000 Verdediger Mathias Floren FC Groningen 613.000 Verdediger Jason Culina FC Twente 849.000 Middenvelder Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder Tommie Leegte, van der ADO Den Haag 395.000 Middenvelder Denny Landzaat AZ 1.095.000 Middenvelder Erik Nevland FC Groningen 750.000 Aanvaller Pierre Hooijdonk, van NAC Breda 920.000 Aanvaller |
En ze moeten tegen RBC, RKC, Heracles en Sparta de eerste 4 wedstrijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Ja, veel Groningers. Twijfel ik ook nog over. Maar ze zijn zo lekker goedkoop, hebben een makkelijke seizoensstart en heb ook wel vertrouwen in dat team. Sowieso zijn v.d. Laak en Nevland voor mij zekerheidjes.
Ik denk het welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[Dat hij niet in de basis zal spelen] geldt voor Wielaert, nog maar de vraag of die veel speelminuten gaat maken.
Daarom ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ze moeten tegen RBC, RKC, Heracles en Sparta de eerste 4 wedstrijden.
Heb/weet je toevallig een lijstje van alle geschorste spelers in de eerste ronde?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom ja.. Jammer dat v.d. Laak tegen het zwakke RBC gschorst is. Dankzij z'n lage prijs en positie (speelt vaak als aanvaller) wel een zekerheid voor mij.
.
Die reset was afgelopen zaterdag. Als je daarna je team hebt samengesteld dan is er voor jou niets veranderd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef Bayswater het volgende:
Op de FP staat dat alle teams gereset zijn? Volgens mij klopt daar geen snars van, heb mijn team nog steeds op mijn scherm staan.
Nee, was ik zelf ook al naar op zoek. Kwam dit toevallig tegen op de FCG site.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Heb/weet je toevallig een lijstje van alle geschorste spelers in de eerste ronde?
Want elke ronde dat iemand niet speelt zijn natuurlijk verloren puntjes?!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Oscar Moens Willem II 820.000 Keeper Michael Dingsdag Vitesse 600.000 Verdediger Patrick Zwaanswijk NAC Breda 850.000 Verdediger Nigel Jong, de AFC Ajax 1.199.000 Verdediger Arnold Kruiswijk FC Groningen 607.000 Verdediger Rick Kruys FC Utrecht 710.000 Middenvelder Roy Stroeve ADO Den Haag 570.000 Middenvelder Tommie Leegte, van der ADO Den Haag 395.000 Middenvelder Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder Pierre Hooijdonk, van NAC Breda 920.000 Aanvaller Ivan Cvetkov Sparta Rotterdam 700.000 Aanvaller |
Zelf had ik ook al een zoektochtje ondernomen alleen ben ik ook deze schorsing nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
Nee, was ik zelf ook al naar op zoek. Kwam dit toevallig tegen op de FCG site..
Nou, ik denk dat Van Den Eede inmiddels de vaste penaltynemer is geworden. Maar dan nog, dat het middenveld in principe Tininho - Boutahar - Barreto gaat worden staat vrijwel vast. Want onder Lok is Wielaert geen verdediger meer, maar middenvelder. Dat kan dan nog wel gunstig zijn, vaker in scoringspositie etc.. Maar wat speelminuten betreft, hij is niet voor niets z'n aanvoerdersband verloren..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik denk het welBovendien is Wielaert altijd goed voor wat gescoorde penalties.
Hoewel vorig jaar natuurlijk ook de kosten voor het wisselen 2% hoger waren, ik denk dat je snel geld genoeg hebt, bij wijze van spreken zou je deze eerste weken al een paar keer op een compleet Groningen team kunnen gokken, goedkoop en een zeer grote kans op punten, helaas is het door het elke week wisselen dus meer een toto dan een voetbalmanager gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:23 schreef SnuggLe het volgende:
Het mooie is dat je nu per week kunt wisselen. Veel mensen zullen daar de tijd niet voor hebben en dus automatisch uitvallen. Maar als je teveel wisselt ben je ook weer geld kwijt. Dus het is en opletten op kaarten et cetera, en op de potten die komen. Erg, erg leuk. Heb er zin in!
En ja, het valt me vies tegen hoeveel mensen hun team niet openbaar hebben.
Klopt, als ik het me niet verkeerd voor de geest haal heb je dat vorig jaar een paar keer gedaan, niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:43 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hoewel vorig jaar natuurlijk ook de kosten voor het wisselen 2% hoger waren, ik denk dat je snel geld genoeg hebt, bij wijze van spreken zou je deze eerste weken al een paar keer op een compleet Groningen team kunnen gokken, goedkoop en een zeer grote kans op punten, helaas is het door het elke week wisselen dus meer een toto dan een voetbalmanager geworden![]()
Mijn team wordt na 18:00 uur openbaar, normaal strijdt ik altijd met open vizier maar de eerste klap is een daalder waard, hoewel ik ook niet echt verrassingen er in heb staan![]()
Nee, ik deed vorig jaar juist aan risicospreiding, het waren andere teams uit de top die op deze manier de laatste weken van het seizoen uitliepenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:21 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Klopt, als ik het me niet verkeerd voor de geest haal heb je dat vorig jaar een paar keer gedaan, niet?
Ik weet nog wel dat ik de ronde won dat Feyenoord met 4-1 werd verslagen doro Den Bosch... had toen van der Laak![]()
Vermoedelijk:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Wie zijn er eigenlijk penaltynemers bij hun club? Heeft iemand een overzichtje?
De punten krijg je er toch later wel voor en in principe zijn de Ado-spelers toch goedkope "opvullertjes" erbij, veel spelers uit de grijze middenmoot wissel je met veel moeite en geld, maar je mist idd de eerste week minimaal 11.000 per basisspeler. Dan maar een weekje langer wachten met de eerste wisselingen, we zullen wel zien welke tactiek het beste isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef Knoekie het volgende:
Lijkt me slim om alle Ajax en ADO spelers er nu uit te halen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Remko Pasveer FC Twente 705.000 Keeper Ramon Zomer FC Twente 800.000 Verdediger Danny Buijs FC Groningen 622.000 Verdediger Arnold Kruiswijk FC Groningen 607.000 Verdediger Mathias Floren FC Groningen 613.000 Verdediger Jason Culina FC Twente 849.000 Middenvelder Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder Edgar Barreto N.E.C. Nijmegen 700.000 Middenvelder Theo Janssen Vitesse 702.000 Middenvelder Erik Nevland FC Groningen 750.000 Aanvaller Markus Rosenberg AFC Ajax 990.000 Aanvaller |
Jason Oost of anders vd Berghquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sparta: Jantje Michels of Ivan Cvetkov
en voor mijquote:
Is nog geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet Mathijsen eigenlijk niet mee?
quote:
Assists zijn voor Mickey Mouse-managerspellen.quote:
Ik ook, had ook De Cler en Shota.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:45 schreef 9christensen het volgende:
16 puntjes hier
Duurt nog een paar maanden ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet Mathijsen eigenlijk niet mee?
Klopt, ik ging er vanuit dat 9christensen het wel goed had berekend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:33 schreef Greening het volgende:
Maar de punten voor Timmer zijn volgensmij toch hetzelfde als voor de Cler? Tim de Cler staat namelijk als verdediger in de competitiemanager?! Die krijgt ook 2 punten voor de nul toch?!
owja tuurlijk met de 0 houden hield ik geen rekeningquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er vanuit dat 9christensen het wel goed had berekend.
En je kunt inderdaad niet bij je eigen gegevens zien in welke subleagues je zit Svensational, misschien komt dat nog.
Als alle wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:30 schreef Apekoek het volgende:
wanneer worden de punten verdeeld?
Wehehe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Svensational het volgende:
Als alle wedstrijden gespeeld zijn.
He, jakkes.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vlaar is in ieder geval nog een tijdje geblesseerd, Lonewolf, dus die zal niet spelen...
Zal wel geschorst zijn geweest kennelijk toch een blessure, hij was niet geschorstquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:49 schreef Greening het volgende:
Weet er iemand waarom Fuchs van RKC Waalwijk gisteren niet speelde èn niet op de bank zat?
Dan is het punten scorenquote:
Weet je toevallig ook hoelang en wanneer 't is gebeurd? Ik kan er nergens iets over vinden, blessureleed is en blijft onvoorspelbaar, maar 't is toch vervelend omdat je al meteen wat punten misloopt (Basisspeler+Winst).quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zal wel geschorst zijn geweest kennelijk toch een blessure, hij was niet geschorst![]()
het team wat je nu hebt volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:21 schreef Anno20 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de wedstrijd ajax-ado van deze speelronde? Die is uitgesteld, maar telt dan het team wat je tegen die tijd hebt of het team wat je nu hebt?
Als het team van nu telt, dan ben ik blij, maar anders loop ik wel wat punten mis![]()
Ik heb het verslag niet gehoord, woon niet in Brabant en zoals je zegt, het is niet terug te vinden. Hij heeft acht dagen terug enkel een eerste helft gespeeld in het bekertreffen met Kozakken Boys, misschien dat hij niet geheel fit was en gespaard werd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:14 schreef Greening het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoelang en wanneer 't is gebeurd? Ik kan er nergens iets over vinden, blessureleed is en blijft onvoorspelbaar, maar 't is toch vervelend omdat je al meteen wat punten misloopt (Basisspeler+Winst).
Je kunt élke ronde wisselen: http://sport.fok.nl/voetbal/faq/1/2quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef TheVulture het volgende:
En het is toch ook zo dat als je nu spelers gaat wisselen dat deze pas vanaf de tweede periode (speelronde 10) meetellen?
Ja dat klopt, maar dan telt je nieuwe team pas vanaf de volgende speelronde:quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt élke ronde wisselen: http://sport.fok.nl/voetbal/faq/1/2
Ze bedoelen wedstrijden in de zin van echte wedstrijden, niet wedstrijdrondes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan telt je nieuwe team pas vanaf de volgende speelronde:
uit de faq:
Veranderingen in je team kan je altijd uitvoeren, ze zullen echter pas in werking treden zodra de volgende speelronde van de manager begint. Het hele seizoen is opgedeeld in rondes van 9 wedstrijden.
nou snap ik er geen hol meer van hoor... is er iemand van de organisatoren die het verlossende woord kan spreken. Zoal ik het lees kun je nu al wisselen en dan telt het pas vanaf wedstrijd 10.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze bedoelen wedstrijden in de zin van echte wedstrijden, niet wedstrijdrondes.
Dat is correctquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het team wat je nu hebt volgens mij.
Neequote:En het is toch ook zo dat als je nu spelers gaat wisselen dat deze pas vanaf de tweede periode (speelronde 10) meetellen?
Elke competitieronde spelen 18 clubs de negen wedstrijden. Of de duels verplaatst worden of niet, alleen per ronde dus. Dit houdt mede in dat team aanpassen wekelijks kan geschieden. En aangebrachte wijzigingen worden pas na de eerstvolgende deadline opgeslagen.quote:Veranderingen in je team kan je altijd uitvoeren, ze zullen echter pas in werking treden zodra de volgende speelronde van de manager begint. Het hele seizoen is opgedeeld in rondes van 9 wedstrijden. Verder zijn er op het einde twee rondes met play-offs.
Het kwartje is gevallen dank uquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is correct
[..]
Nee
[..]
Elke competitieronde spelen 18 clubs de negen wedstrijden. Of de duels verplaatst worden of niet, alleen per ronde dus. Dit houdt mede in dat team aanpassen wekelijks kan geschieden.
Nee, wel relatief goedkoper door 't geld dat je verdient.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef BVO het volgende:
De spelers worden toch niet duurder door de punten die ze scoren?
En dan ook nog van Pardo, alsof iemand die heeft.quote:
oh mooi, dan heb ik in ieder geval nog wat puntjes aan hem overgehouden vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef Greening het volgende:
Seedorf keerde vandaag toch terug van een blessure? Hij is ingebracht voor Fledderus vandaag...
én gele kaart, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe serieus de blessure is van Seedorf...
En de mensen die Cornelisse hebben gaan helemaal een zware pijp roken gezien zijn rode kaart
Ik heb er drie verdedigers van, het zal dus nog wel 1-1 worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef 9christensen het volgende:
1-0 Groningen. Ik heb spelers van Grunn in m'n team
Geschorst deze week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
ja waarom vd laak niet speelt vraag ik me ook af. Dat was toch een belangrijke aankoop?
geschorstquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
ja waarom vd laak niet speelt vraag ik me ook af. Dat was toch een belangrijke aankoop?
Ik 7 voor Roorda.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Geschorst deze week.
1-0 is de eindstand, 21 punten voor mijn verdedigers..
Ik vind 2 sowieso niet zoveel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik 7 voor Roorda.
Maar 2 voor het houden van de 0? Da's net zo veel als voor een verdediger.
das wel een hoop idd...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Geschorst deze week.
1-0 is de eindstand, 21 punten voor mijn verdedigers..
Nee, er zijn sowieso niet zo heel veel punten te verdienen.quote:
Veel punten heb je niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zie wel hoeveel punten ik heb, veel zal het niet zijn..
Alleen voor winst 3 vind ik wel veel. Ik heb extra veel spelers van Groningen en AZ in m'n ploeg gedaan. Die speelden tegen RBC en Sparta.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, er zijn sowieso niet zo heel veel punten te verdienen.
Ja okay, maar zo'n tactiek vereist veel wisselen en dus veel transferkosten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Alleen voor winst 3 vind ik wel veel. Ik heb extra veel spelers van Groningen en AZ in m'n ploeg gedaan. Die speelden tegen RBC en Sparta.
220.000 verdiend dus. Eens kijken of ik daar wat mee kan.quote:
quote:
Das ook weer zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja okay, maar zo'n tactiek vereist veel wisselen en dus veel transferkosten.
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:34 schreef Arcee het volgende:Deze user wil zijn team niet laten zien.
nee, nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.
Da's wel leuk natuurlijk maar op de lange termijn gaat dit meer punten kosten dan opleveren denk ik zo...quote:
ik 4quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:51 schreef BVO het volgende:! Heel Groningen zowat.
.
Ja, of die tactiek helemaal werkt weet ik ook niet.
Al heb ik er zelf ook 5..
Transferkosten komen er sowieso bij kijken. En inderdaad, verliest Groningen is het geen jackpot!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef Arcee het volgende:
Hij verdient natuurlijk wel even 335.500. Dan kan-ie toch heel wat wisselen.
Maar je moet dan wel elke keer flink scoren, anders gaat 't fout.
Yep, weet ik, maar door dat geld compenseert-ie de transferkosten dus redelijk. Sowieso zal-ie niet iedereen hoeven wisselen. Ik tel er zo al 5 die wel kunnen blijven staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:58 schreef Greening het volgende:
Transferkosten komen er sowieso bij kijken. En inderdaad, verliest Groningen is het geen jackpot!
Daar zit ik dus over te twijfelen. Heb drie verdedigers dus van ze, als RKC een goede avond heeft kan dat ook heel slecht uitvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:05 schreef 9christensen het volgende:
Volgende week tegen RKC geef ik Groningen ook wel een goede kans..
Ik zou ze mooi laten staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Daar zit ik dus over te twijfelen. Heb drie verdedigers dus van ze, als RKC een goede avond heeft kan dat ook heel slecht uitvallen..
RKC heeft met Hoogendorp en Vd Haar zeer matige spitsenquote:
Als Nevland lang geblesseerd is gaat hij eruit, anders misschien een verdediger, weet ik nog niet. Ze hebben daarna nog Heracles uit (toch niet zo makkelijk bleek gisteren) en Sparta thuis, niet verkeerd dus.quote:
die telt gewoon mee als ie gespeelt isquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef RoFl0lMaO het volgende:
Het is competitievervalsing nu Ajax-ADO uitgesteld is!!!!111![]()
Mja maar daar kan je al andere spelers gekozen hebben dan de ADO-spelers en Ajax-spelers die je gekozen hebt voor de eerste speelronde. Waardoor je dus, zoals in mijn geval, de punten van max. drie spelers moet missen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die telt gewoon mee als ie gespeelt is
Je team van nu telt mee voor die wedstrijd. je loopt dus uiteindelijk geen punten mis. We moeten er alleen op wachten tot januari.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:54 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Mja maar daar kan je al een andere spelers gekozen hebben dan de ADO-spelers en Ajax-spelers die je gekozen hebt voor de eerste speelronde. Waardoor je dus, zoals in mijn geval, de punten van max. drie spelers moet missen.
En in de eerste speelronde heb je meer aan een paar extra duizend euro die je krijgt per speler dan in speelronde 20 ofzo...
Hmm, oke. Maar dan is het nog jammer dat je die punten nu moet missen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je team van nu telt mee voor die wedstrijd.
Nee, maar zoals jij ook zegt verdien je dus nú geen punten en dus geen geld, terwijl je 't nu juist goed kunt gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Je team van nu telt mee voor die wedstrijd. je loopt dus uiteindelijk geen punten mis. We moeten er alleen op wachten tot januari.
dat zal wel uit de database terug te halen zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Hmm, oke. Maar dan is het nog jammer dat je die punten nu moet missen.
Hoe gaan ze trouwens controleren wie toen ADO/Ajax-spelers in zijn team had?
Ik neem aan dat achter de punten per ronde de opstelling voor die ronde komt te staan op je Persoonlijke Pagina.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef 9christensen het volgende:
dat zal wel uit de database terug te halen zijn
Vorig jaar werd altijd geprobeerd op zondagavond de punten door te voeren, maar kwam het regelmatig voor dat het maandagavond werd. Dus zeg maar uiterlijk maandagavond tenzij de crew tegen een probleem aanloopt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer worden de uitslagen en de punten doorgevoerd...morgen pas?
En stel nou he, Hoogendorp van RKC verhuist begin januari naar Ajax en scoort 3x tegen ADO. En die staat nu dus in je team voor RKC. Hoe gaan ze dat meerekenenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Hmm, oke. Maar dan is het nog jammer dat je die punten nu moet missen.
Hoe gaan ze trouwens controleren wie toen ADO/Ajax-spelers in zijn team had?
dan heb je volgens mij pech...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
En stel nou he, Hoogendorp van RKC verhuist begin januari naar Ajax en scoort 3x tegen ADO. En die staat nu dus in je team voor RKC. Hoe gaan ze dat meerekenen![]()
Dan heb je gelukquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
En stel nou he, Hoogendorp van RKC verhuist begin januari naar Ajax en scoort 3x tegen ADO. En die staat nu dus in je team voor RKC. Hoe gaan ze dat meerekenen![]()
een hools subleaguequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Is er trouwens een VBL-Subleague?
Heeft er al iemand punten dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom krijgt Huntelaar geen punten?
Ja en waarom krijgt Acuña geen minpintenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom krijgt Huntelaar geen punten?
Volgens mij wel, hij heeft met de beker nog mee gedaan....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef Omega het volgende:
Is John O' Brien fit?
ik ook maar het budget is wel bijgewerkt....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog 0 punten als ik kijk bij Persoonlijke Pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |