Is nog geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet Mathijsen eigenlijk niet mee?
quote:
Assists zijn voor Mickey Mouse-managerspellen.quote:
Ik ook, had ook De Cler en Shota.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:45 schreef 9christensen het volgende:
16 puntjes hier
Duurt nog een paar maanden ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet Mathijsen eigenlijk niet mee?
Klopt, ik ging er vanuit dat 9christensen het wel goed had berekend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:33 schreef Greening het volgende:
Maar de punten voor Timmer zijn volgensmij toch hetzelfde als voor de Cler? Tim de Cler staat namelijk als verdediger in de competitiemanager?! Die krijgt ook 2 punten voor de nul toch?!
owja tuurlijk met de 0 houden hield ik geen rekeningquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er vanuit dat 9christensen het wel goed had berekend.
En je kunt inderdaad niet bij je eigen gegevens zien in welke subleagues je zit Svensational, misschien komt dat nog.
Als alle wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:30 schreef Apekoek het volgende:
wanneer worden de punten verdeeld?
Wehehe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Svensational het volgende:
Als alle wedstrijden gespeeld zijn.
He, jakkes.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vlaar is in ieder geval nog een tijdje geblesseerd, Lonewolf, dus die zal niet spelen...
Zal wel geschorst zijn geweest kennelijk toch een blessure, hij was niet geschorstquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:49 schreef Greening het volgende:
Weet er iemand waarom Fuchs van RKC Waalwijk gisteren niet speelde èn niet op de bank zat?
Dan is het punten scorenquote:
Weet je toevallig ook hoelang en wanneer 't is gebeurd? Ik kan er nergens iets over vinden, blessureleed is en blijft onvoorspelbaar, maar 't is toch vervelend omdat je al meteen wat punten misloopt (Basisspeler+Winst).quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zal wel geschorst zijn geweest kennelijk toch een blessure, hij was niet geschorst![]()
het team wat je nu hebt volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:21 schreef Anno20 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de wedstrijd ajax-ado van deze speelronde? Die is uitgesteld, maar telt dan het team wat je tegen die tijd hebt of het team wat je nu hebt?
Als het team van nu telt, dan ben ik blij, maar anders loop ik wel wat punten mis![]()
Ik heb het verslag niet gehoord, woon niet in Brabant en zoals je zegt, het is niet terug te vinden. Hij heeft acht dagen terug enkel een eerste helft gespeeld in het bekertreffen met Kozakken Boys, misschien dat hij niet geheel fit was en gespaard werd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:14 schreef Greening het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoelang en wanneer 't is gebeurd? Ik kan er nergens iets over vinden, blessureleed is en blijft onvoorspelbaar, maar 't is toch vervelend omdat je al meteen wat punten misloopt (Basisspeler+Winst).
Je kunt élke ronde wisselen: http://sport.fok.nl/voetbal/faq/1/2quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef TheVulture het volgende:
En het is toch ook zo dat als je nu spelers gaat wisselen dat deze pas vanaf de tweede periode (speelronde 10) meetellen?
Ja dat klopt, maar dan telt je nieuwe team pas vanaf de volgende speelronde:quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt élke ronde wisselen: http://sport.fok.nl/voetbal/faq/1/2
Ze bedoelen wedstrijden in de zin van echte wedstrijden, niet wedstrijdrondes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan telt je nieuwe team pas vanaf de volgende speelronde:
uit de faq:
Veranderingen in je team kan je altijd uitvoeren, ze zullen echter pas in werking treden zodra de volgende speelronde van de manager begint. Het hele seizoen is opgedeeld in rondes van 9 wedstrijden.
nou snap ik er geen hol meer van hoor... is er iemand van de organisatoren die het verlossende woord kan spreken. Zoal ik het lees kun je nu al wisselen en dan telt het pas vanaf wedstrijd 10.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze bedoelen wedstrijden in de zin van echte wedstrijden, niet wedstrijdrondes.
Dat is correctquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het team wat je nu hebt volgens mij.
Neequote:En het is toch ook zo dat als je nu spelers gaat wisselen dat deze pas vanaf de tweede periode (speelronde 10) meetellen?
Elke competitieronde spelen 18 clubs de negen wedstrijden. Of de duels verplaatst worden of niet, alleen per ronde dus. Dit houdt mede in dat team aanpassen wekelijks kan geschieden. En aangebrachte wijzigingen worden pas na de eerstvolgende deadline opgeslagen.quote:Veranderingen in je team kan je altijd uitvoeren, ze zullen echter pas in werking treden zodra de volgende speelronde van de manager begint. Het hele seizoen is opgedeeld in rondes van 9 wedstrijden. Verder zijn er op het einde twee rondes met play-offs.
Het kwartje is gevallen dank uquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is correct
[..]
Nee
[..]
Elke competitieronde spelen 18 clubs de negen wedstrijden. Of de duels verplaatst worden of niet, alleen per ronde dus. Dit houdt mede in dat team aanpassen wekelijks kan geschieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |