Is nog geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet Mathijsen eigenlijk niet mee?
quote:
Assists zijn voor Mickey Mouse-managerspellen.quote:
Ik ook, had ook De Cler en Shota.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:45 schreef 9christensen het volgende:
16 puntjes hier
Duurt nog een paar maanden ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet Mathijsen eigenlijk niet mee?
Klopt, ik ging er vanuit dat 9christensen het wel goed had berekend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:33 schreef Greening het volgende:
Maar de punten voor Timmer zijn volgensmij toch hetzelfde als voor de Cler? Tim de Cler staat namelijk als verdediger in de competitiemanager?! Die krijgt ook 2 punten voor de nul toch?!
owja tuurlijk met de 0 houden hield ik geen rekeningquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er vanuit dat 9christensen het wel goed had berekend.
En je kunt inderdaad niet bij je eigen gegevens zien in welke subleagues je zit Svensational, misschien komt dat nog.
Als alle wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:30 schreef Apekoek het volgende:
wanneer worden de punten verdeeld?
Wehehe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Svensational het volgende:
Als alle wedstrijden gespeeld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |