Nee, wel relatief goedkoper door 't geld dat je verdient.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef BVO het volgende:
De spelers worden toch niet duurder door de punten die ze scoren?
En dan ook nog van Pardo, alsof iemand die heeft.quote:
oh mooi, dan heb ik in ieder geval nog wat puntjes aan hem overgehouden vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef Greening het volgende:
Seedorf keerde vandaag toch terug van een blessure? Hij is ingebracht voor Fledderus vandaag...
én gele kaart, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe serieus de blessure is van Seedorf...
En de mensen die Cornelisse hebben gaan helemaal een zware pijp roken gezien zijn rode kaart
Ik heb er drie verdedigers van, het zal dus nog wel 1-1 worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef 9christensen het volgende:
1-0 Groningen. Ik heb spelers van Grunn in m'n team
Geschorst deze week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
ja waarom vd laak niet speelt vraag ik me ook af. Dat was toch een belangrijke aankoop?
geschorstquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
ja waarom vd laak niet speelt vraag ik me ook af. Dat was toch een belangrijke aankoop?
Ik 7 voor Roorda.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Geschorst deze week.
1-0 is de eindstand, 21 punten voor mijn verdedigers..
Ik vind 2 sowieso niet zoveel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik 7 voor Roorda.
Maar 2 voor het houden van de 0? Da's net zo veel als voor een verdediger.
das wel een hoop idd...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Geschorst deze week.
1-0 is de eindstand, 21 punten voor mijn verdedigers..
Nee, er zijn sowieso niet zo heel veel punten te verdienen.quote:
Veel punten heb je niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zie wel hoeveel punten ik heb, veel zal het niet zijn..
Alleen voor winst 3 vind ik wel veel. Ik heb extra veel spelers van Groningen en AZ in m'n ploeg gedaan. Die speelden tegen RBC en Sparta.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, er zijn sowieso niet zo heel veel punten te verdienen.
Ja okay, maar zo'n tactiek vereist veel wisselen en dus veel transferkosten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Alleen voor winst 3 vind ik wel veel. Ik heb extra veel spelers van Groningen en AZ in m'n ploeg gedaan. Die speelden tegen RBC en Sparta.
220.000 verdiend dus. Eens kijken of ik daar wat mee kan.quote:
quote:
Das ook weer zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja okay, maar zo'n tactiek vereist veel wisselen en dus veel transferkosten.
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:34 schreef Arcee het volgende:Deze user wil zijn team niet laten zien.
nee, nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.
Da's wel leuk natuurlijk maar op de lange termijn gaat dit meer punten kosten dan opleveren denk ik zo...quote:
ik 4quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:51 schreef BVO het volgende:! Heel Groningen zowat.
.
Ja, of die tactiek helemaal werkt weet ik ook niet.
Al heb ik er zelf ook 5..
Transferkosten komen er sowieso bij kijken. En inderdaad, verliest Groningen is het geen jackpot!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef Arcee het volgende:
Hij verdient natuurlijk wel even 335.500. Dan kan-ie toch heel wat wisselen.
Maar je moet dan wel elke keer flink scoren, anders gaat 't fout.
Yep, weet ik, maar door dat geld compenseert-ie de transferkosten dus redelijk. Sowieso zal-ie niet iedereen hoeven wisselen. Ik tel er zo al 5 die wel kunnen blijven staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:58 schreef Greening het volgende:
Transferkosten komen er sowieso bij kijken. En inderdaad, verliest Groningen is het geen jackpot!
Daar zit ik dus over te twijfelen. Heb drie verdedigers dus van ze, als RKC een goede avond heeft kan dat ook heel slecht uitvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:05 schreef 9christensen het volgende:
Volgende week tegen RKC geef ik Groningen ook wel een goede kans..
Ik zou ze mooi laten staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Daar zit ik dus over te twijfelen. Heb drie verdedigers dus van ze, als RKC een goede avond heeft kan dat ook heel slecht uitvallen..
RKC heeft met Hoogendorp en Vd Haar zeer matige spitsenquote:
Als Nevland lang geblesseerd is gaat hij eruit, anders misschien een verdediger, weet ik nog niet. Ze hebben daarna nog Heracles uit (toch niet zo makkelijk bleek gisteren) en Sparta thuis, niet verkeerd dus.quote:
die telt gewoon mee als ie gespeelt isquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef RoFl0lMaO het volgende:
Het is competitievervalsing nu Ajax-ADO uitgesteld is!!!!111![]()
Mja maar daar kan je al andere spelers gekozen hebben dan de ADO-spelers en Ajax-spelers die je gekozen hebt voor de eerste speelronde. Waardoor je dus, zoals in mijn geval, de punten van max. drie spelers moet missen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die telt gewoon mee als ie gespeelt is
Je team van nu telt mee voor die wedstrijd. je loopt dus uiteindelijk geen punten mis. We moeten er alleen op wachten tot januari.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:54 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Mja maar daar kan je al een andere spelers gekozen hebben dan de ADO-spelers en Ajax-spelers die je gekozen hebt voor de eerste speelronde. Waardoor je dus, zoals in mijn geval, de punten van max. drie spelers moet missen.
En in de eerste speelronde heb je meer aan een paar extra duizend euro die je krijgt per speler dan in speelronde 20 ofzo...
Hmm, oke. Maar dan is het nog jammer dat je die punten nu moet missen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je team van nu telt mee voor die wedstrijd.
Nee, maar zoals jij ook zegt verdien je dus nú geen punten en dus geen geld, terwijl je 't nu juist goed kunt gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Je team van nu telt mee voor die wedstrijd. je loopt dus uiteindelijk geen punten mis. We moeten er alleen op wachten tot januari.
dat zal wel uit de database terug te halen zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Hmm, oke. Maar dan is het nog jammer dat je die punten nu moet missen.
Hoe gaan ze trouwens controleren wie toen ADO/Ajax-spelers in zijn team had?
Ik neem aan dat achter de punten per ronde de opstelling voor die ronde komt te staan op je Persoonlijke Pagina.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef 9christensen het volgende:
dat zal wel uit de database terug te halen zijn
Vorig jaar werd altijd geprobeerd op zondagavond de punten door te voeren, maar kwam het regelmatig voor dat het maandagavond werd. Dus zeg maar uiterlijk maandagavond tenzij de crew tegen een probleem aanloopt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer worden de uitslagen en de punten doorgevoerd...morgen pas?
En stel nou he, Hoogendorp van RKC verhuist begin januari naar Ajax en scoort 3x tegen ADO. En die staat nu dus in je team voor RKC. Hoe gaan ze dat meerekenenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Hmm, oke. Maar dan is het nog jammer dat je die punten nu moet missen.
Hoe gaan ze trouwens controleren wie toen ADO/Ajax-spelers in zijn team had?
dan heb je volgens mij pech...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
En stel nou he, Hoogendorp van RKC verhuist begin januari naar Ajax en scoort 3x tegen ADO. En die staat nu dus in je team voor RKC. Hoe gaan ze dat meerekenen![]()
Dan heb je gelukquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
En stel nou he, Hoogendorp van RKC verhuist begin januari naar Ajax en scoort 3x tegen ADO. En die staat nu dus in je team voor RKC. Hoe gaan ze dat meerekenen![]()
een hools subleaguequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Is er trouwens een VBL-Subleague?
Heeft er al iemand punten dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom krijgt Huntelaar geen punten?
Ja en waarom krijgt Acuña geen minpintenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom krijgt Huntelaar geen punten?
Volgens mij wel, hij heeft met de beker nog mee gedaan....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef Omega het volgende:
Is John O' Brien fit?
ik ook maar het budget is wel bijgewerkt....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog 0 punten als ik kijk bij Persoonlijke Pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |