Nee, wel relatief goedkoper door 't geld dat je verdient.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef BVO het volgende:
De spelers worden toch niet duurder door de punten die ze scoren?
En dan ook nog van Pardo, alsof iemand die heeft.quote:
oh mooi, dan heb ik in ieder geval nog wat puntjes aan hem overgehouden vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef Greening het volgende:
Seedorf keerde vandaag toch terug van een blessure? Hij is ingebracht voor Fledderus vandaag...
én gele kaart, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe serieus de blessure is van Seedorf...
En de mensen die Cornelisse hebben gaan helemaal een zware pijp roken gezien zijn rode kaart
Ik heb er drie verdedigers van, het zal dus nog wel 1-1 worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef 9christensen het volgende:
1-0 Groningen. Ik heb spelers van Grunn in m'n team
Geschorst deze week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
ja waarom vd laak niet speelt vraag ik me ook af. Dat was toch een belangrijke aankoop?
geschorstquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef jmac het volgende:
ja waarom vd laak niet speelt vraag ik me ook af. Dat was toch een belangrijke aankoop?
Ik 7 voor Roorda.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Geschorst deze week.
1-0 is de eindstand, 21 punten voor mijn verdedigers..
Ik vind 2 sowieso niet zoveel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik 7 voor Roorda.
Maar 2 voor het houden van de 0? Da's net zo veel als voor een verdediger.
das wel een hoop idd...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Geschorst deze week.
1-0 is de eindstand, 21 punten voor mijn verdedigers..
Nee, er zijn sowieso niet zo heel veel punten te verdienen.quote:
Veel punten heb je niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zie wel hoeveel punten ik heb, veel zal het niet zijn..
Alleen voor winst 3 vind ik wel veel. Ik heb extra veel spelers van Groningen en AZ in m'n ploeg gedaan. Die speelden tegen RBC en Sparta.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, er zijn sowieso niet zo heel veel punten te verdienen.
Ja okay, maar zo'n tactiek vereist veel wisselen en dus veel transferkosten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Alleen voor winst 3 vind ik wel veel. Ik heb extra veel spelers van Groningen en AZ in m'n ploeg gedaan. Die speelden tegen RBC en Sparta.
220.000 verdiend dus. Eens kijken of ik daar wat mee kan.quote:
quote:
Das ook weer zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja okay, maar zo'n tactiek vereist veel wisselen en dus veel transferkosten.
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:34 schreef Arcee het volgende:Deze user wil zijn team niet laten zien.
nee, nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
Sorry, ik zat in de crew van sport en kon dus alle teams zien. Ook van degene die op niet zichtbaar hadden staan. Wist niet dat ik dat aan had. Als het goed is kun je nu kijken.
Da's wel leuk natuurlijk maar op de lange termijn gaat dit meer punten kosten dan opleveren denk ik zo...quote:
ik 4quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:51 schreef BVO het volgende:! Heel Groningen zowat.
.
Ja, of die tactiek helemaal werkt weet ik ook niet.
Al heb ik er zelf ook 5..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |