Leuke selectie. Alleen over Bouthar en Rosenborg heb ik mijn twijfels. Zou ik eerder Hooijdonk nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Franck Grandel (FC Utrecht)
Muslu Nalbantoglu (N.E.C. Nijmegen)
Nigel de Jong (AFC Ajax)
Jan-Paul Saeijs (ADO Den Haag)
Danny Buijs (FC Groningen)
Jason Culina (FC Twente)
Koen van de Laak (FC Groningen)
Tininho (N.E.C. Nijmegen)
Said Boutahar (N.E.C. Nijmegen)
Erik Nevland (FC Groningen)
Markus Rosenberg (AFC Ajax)
Hmmja, Van Hooijdonk/Rosenberg. Twijfel(de) ik ook nog over..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Leuke selectie. Alleen over Bouthar en Rosenborg heb ik mijn twijfels. Zou ik eerder Hooijdonk nemen.
ik snap niet dat je al die tips geeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik snap ook niet dat hier al een aantal keer is gekozen voor Valencia, want die gaat dus echt niet spelen hoor, weet ook niet waar de seizoensgids die onzin vandaan haalt hem in de basis te zetten ipv Leiwa. Zelfde geldt voor Wielaert, nog maar de vraag of die veel speelminuten gaat maken..
Ik ben de slimste onaardigste niet..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik snap niet dat je al die tips geeft
Die is toch alleen maar een week of 3 geblesseerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zelfde geldt voor Wielaert, nog maar de vraag of die veel speelminuten gaat maken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Remko Pasveer FC Twente 705.000 Keeper Ramon Zomer FC Twente 800.000 Verdediger Danny Buijs FC Groningen 622.000 Verdediger Arnold Kruiswijk FC Groningen 607.000 Verdediger Mathias Floren FC Groningen 613.000 Verdediger Jason Culina FC Twente 849.000 Middenvelder Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder Tommie Leegte, van der ADO Den Haag 395.000 Middenvelder Denny Landzaat AZ 1.095.000 Middenvelder Erik Nevland FC Groningen 750.000 Aanvaller Pierre Hooijdonk, van NAC Breda 920.000 Aanvaller |
En ze moeten tegen RBC, RKC, Heracles en Sparta de eerste 4 wedstrijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Ja, veel Groningers. Twijfel ik ook nog over. Maar ze zijn zo lekker goedkoop, hebben een makkelijke seizoensstart en heb ook wel vertrouwen in dat team. Sowieso zijn v.d. Laak en Nevland voor mij zekerheidjes.
Ik denk het welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[Dat hij niet in de basis zal spelen] geldt voor Wielaert, nog maar de vraag of die veel speelminuten gaat maken.
Daarom ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ze moeten tegen RBC, RKC, Heracles en Sparta de eerste 4 wedstrijden.
Heb/weet je toevallig een lijstje van alle geschorste spelers in de eerste ronde?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom ja.. Jammer dat v.d. Laak tegen het zwakke RBC gschorst is. Dankzij z'n lage prijs en positie (speelt vaak als aanvaller) wel een zekerheid voor mij.
.
Die reset was afgelopen zaterdag. Als je daarna je team hebt samengesteld dan is er voor jou niets veranderd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef Bayswater het volgende:
Op de FP staat dat alle teams gereset zijn? Volgens mij klopt daar geen snars van, heb mijn team nog steeds op mijn scherm staan.
Nee, was ik zelf ook al naar op zoek. Kwam dit toevallig tegen op de FCG site.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Heb/weet je toevallig een lijstje van alle geschorste spelers in de eerste ronde?
Want elke ronde dat iemand niet speelt zijn natuurlijk verloren puntjes?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |