Er wordt niet nog meer aangepast. Nouja, spelers naar een ander team en nieuwe spelers, dat wel natuurlijk, maar voor de rest nietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Arcee het volgende:
Gaat 't nog weer aangepast worden? Dan wacht ik nog wel even.
In het begin koop ik vooral een paar iets duurdere spelers waarvan ik hoop dat ze wat extra punten pakken, nu Van hooijdonk, Nevland en Vonk, waarnaast ik vooral spelers probeer te pakken die vaak spelen en bij verdediger is het van belang dat ze weinig tegendoelpunten krijgen. Daarna is het rustig aan na iedere ronde het team opbouwen totdat je echt kan kiezen uit de spelers van de topclubs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Greening het volgende:
Hoe zijn jullie tactieken? Of is het gewoon wat bij elkaar kopen? Waar kijken jullie naar?
Naar de wedstrijden. Daarom koop ik bijv. geen Heracles spelers omdat ze tegen PSV spelen en de verdedigers + keepers al tegengoals krijgen etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Greening het volgende:
Hoe zijn jullie tactieken? Of is het gewoon wat bij elkaar kopen? Waar kijken jullie naar?
Onder 'Algemeen' staat een FAQ.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:39 schreef jmac het volgende:
komt er nog een Faq? want zo zijn veel dingen onduidelijk, hoe het spel gaat en werkt en of je wel of niet 2 spelers van zelfde team mag etc. etc.
Verleden jaar was daar vooraf toch iets van rekening mee gehouden. Het was alleen extreem wat Timmer buiten zijn doel hield, en de AZ verdedigers natuurlijk, zo weinig tegendoelpunten en des te lucratiever natuurlijk. Zulke effecten kun je eigenlijk niet redelijkerwijs in (de) statische beprijzing verwerken. Maar als ontwerper was ik verleden jaar desondanks zeer tevreden over het verloop. Ook de minder presterende users kwamen toch tot een heel redelijk team, in tegenstelling tot het jaar daarvoor. Zelfs de echte toppers konden verleden jaar alleen de laatste twee, drie, ietwat chaotische ronden alles doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:12 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgens mij is het alweer hoger dan vorig jaar, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben benieuwd op welk moment de top weer zoveel budget hebben dat ze vrijelijk kunnen wisselen. Vorig jaar was dat door de goede prestaties van AZ iets te vroeg mijns inziens.
Dit managersysteem is trapsgewijs opgezet naar tredes met clubs volgens de laatste eindklassering(en) Je gaat daarbij uit van het feit dat de (meeste) punten worden verdiend door: 1 wedstrijdpunten 2 doelpunten 3 basisplaats Spelers van ploegen die hoog geeindigd zijn oftewel die vaak winnen, die scorend vermogen hebben en zeker zijn van een basisplaats zullen derhalve niet goedkoop zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
... Alleen die 16-jarige Heerenveen Denen en Turken voor 9 ton?
`quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Je huidige team:
Gabor Babos N.E.C. Nijmegen 850.000 Keeper
Nigel Jong, de AFC Ajax 1.199.000 Verdediger
Gill Swerts Vitesse 560.000 Verdediger
Nico-Jan Hoogma Heracles Almelo 750.000 Verdediger
Jan-Paul Saeijs ADO Den Haag 345.000 Verdediger
Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder
Said Boutahar N.E.C. Nijmegen 733.000 Middenvelder
Jason Culina FC Twente 849.000 Middenvelder
Sander Gessel, van NAC Breda 750.000 Middenvelder
Geert Ouden, den ADO Den Haag 602.000 Aanvaller
Erik Nevland FC Groningen 750.000 Aanvaller
Nieuw team. Beter dan eerst volgens mij. Alleen die 16-jarige Heerenveen Denen en Turken voor 9 ton?
Maar wanneer hij in de basis staat, dan scoort hij bovengemiddeld voor een middenvelder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
`
psst, Boutahar start niet in de basis
Wat was er zo chaotisch aan die laatste rondes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef okee6 het volgende:
Zelfs de echte toppers konden verleden jaar alleen de laatste twee, drie, ietwat chaotische ronden alles doen.
Dat is ook het hele idee achter het spelletje. Dat je nu nog niet meteen je ideale team kan kopen, maar gedurende het seizoen steeds meer budget verdient zodat je tegen het eind van het seizoen wel al die spelers kan kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Heb echt lang zitten puzzelen want ik vind de prijzen voor sommige spelers echt belachelijk hoog....
Maar goed ik zal vandeweek nog wel even verder kijken want ik ben nog niet helemaal tevreden
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef mbn het volgende:
Dat is ook het hele idee achter het spelletje. Dat je nu nog niet meteen je ideale team kan kopen, maar gedurende het seizoen steeds meer budget verdient zodat je tegen het eind van het seizoen wel al die spelers kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |