Jij komt ookquote:
valt nu mee hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef nozem het volgende:
Zou het eventueel kunnen dat FOK! een beetje traag is op 't moment?
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij komt ook
Wil je nu verdorie eens zien ook![]()
Een gangbangquote:
Gaat de strand-meet nog door?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat de strand-meet nog door?
Ivm het weer enzo![]()
Ik had al een flauw vermoedenquote:
En jij rijdt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef Pheno het volgende:
Eerst BBQ'en met veel bier en dan vanaf regio Utrecht richting Noord Brabant. Daarna nog meer bier en dan naar huis in Gelderland. Goed voor de kilometerstand
Is er voetbal dan.. in welke kroeg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik had al een flauw vermoeden
Ik ga vanavond voetbal kijken in de kroeg....![]()
![]()
Zijn er kroegen in Zwijndrecht dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Is er voetbal dan.. in welke kroeg?In Zwijndrecht?
Valt wel mee, ik leef nog steedsquote:
Je mag wel hier paëlla komen eten???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had al een flauw vermoeden
Ik ga vanavond voetbal kijken in de kroeg....![]()
![]()
* Ynske is single en heeft zin om te zoenenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:03 schreef Mukie het volgende:
Mensen zullen we het wel ontopic hier houden?
Echt?quote:
Of je nou naar zwijnen dregt of naar katten, dat maakt toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
Zwijndrecht
Alleen al de naam, we hadden het over vrzopen katjes
Zwijndrecht, daar woon ik ook heurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
Zwijndrecht
Alleen al de naam, we hadden het over vrzopen katjes
Goeie Muuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:03 schreef Mukie het volgende:
Mensen zullen we het wel ontopic hier houden?
Ik eet al thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag wel hier paëlla komen eten???
Hoiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:06 schreef broer het volgende:
[..]
Of je nou naar zwijnen dregt of naar katten, dat maakt toch niet zoveel uit?
* gekke_sandra is bezet en heeft zin om te zoenen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is single en heeft zin om te zoenen
Andere keer dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik eet al thuis
Mn ouders helemaal blij dat ze me ook een keer zien, dus we eten mn lievelingseten
Spaghetti
Muuk ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske is single en heeft zin om te zoenen
Bummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:09 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
* gekke_sandra is bezet en heeft zin om te zoenen.
Damn.. komt die intreeweek binnenkort.. heb ik een vriend![]()
Yepsquote:
Neh, zó zielig ben ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
Ben jij ook een verzopen katje? Ik vind het zo'n zielige benaming.
gefeliquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef CvB het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!
Na een uur lang kloten heb ik voor het eerst lenzen in!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
en......zo..........sorry, moest het ff kwijt!!
Gelukkig maar. Ik ben zelf een klein beetje verzopen, want ik was aan het winkelen. Maar ik mag niet zeuren, want ik was aan het winkelen.quote:
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
Ben je al bij de c1000 geweest vandaag?
heey zeg het gaat hier over lenzen hoorquote:
Hoiquote:
AH vind ik zo'n rotwinkel.... Op zaterdag is die hele winkel net zo druk als elke andere winkel alleen bij de kassa.... Allemaal mensen die "rustig hun boodschappen doen" of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Hoe ontopic!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...
Dan hadden we elkaar alwéér toch bijna moeten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.
Ohhh zeg dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey zeg het gaat hier over lenzen hoor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
Zijn alle singles eenzaam?
Nopequote:
Game Over is voor mietjes. Dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is dus nog niet "Game over"???!!!
Zachte maandlenzen van de Hans Anders.quote:
Dat zijn dus ondingen he?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:43 schreef CvB het volgende:
Zachte maandlenzen van de Hans Anders.
bij mij moest ik meteen zelf proberne, aangezien hij er thuis ook niet voor je is om het in te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:43 schreef CvB het volgende:
[..]
Zachte maandlenzen van de Hans Anders.
Gisteren in de winkel geweest, daar heeft die gast die er werkt ze erin gepropt. Wat had ie daar een moeite mee zeg, ik bleef maar knipperen en spastische bewegingen maken. Uiteindelijk heb ik ze zelf wel uitgekregen en dus kreeg ik ze mee om te oefenen. Ik verwacht wel dat het vanaf nu een stuk makkelijker zal gaan allemaal.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
Het is dus nog niet "Game over"???!!!
Maar nu wel!quote:
Arme broer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
[..]
Maar nu wel!
* jaloers afdruipt
Goeie muziek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:01 schreef Ynske het volgende:
zo ff huisgenoten pesten
* Ynske draait ff monolith of doubt van afterforever heel hard
zometeen is Nightwish aan de beurt
Er zijn meer mensen met een goede muzieksmaak blijkbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:01 schreef Ynske het volgende:
zo ff huisgenoten pesten
* Ynske draait ff monolith of doubt van afterforever heel hard
zometeen is Nightwish aan de beurt
Echt geweldig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat...
Hoe is het met je? ::*
Fijn om te horen.quote:
Wat ik wel eens gehoord hebt is dat bij HA er niet verplicht een echte opticien aanwezig hoeft te zijn. Terwijl dat bij Pearle wel het geval is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik vraag me af of ze wel echt gediplomeerd zijn enzo.
Maar niettemin wens ik je er veel plezier mee.
Minder. Maar je weet, na regen komt zonneschijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Hier gaat 't ff wat minder, maar dat is even zo'n fase waar je doorheen moet geloof ik.
Mja, als er geen gediplomeerder opticien aanwezig is, dan hoeft er ook niet in mijn ogen gefrut te worden. Ik betaal liever iets meer, ben liever iets voorzichtiger, dan dat ik straks blind ben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wat ik wel eens gehoord hebt is dat bij HA er niet verplicht een echte opticien aanwezig hoeft te zijn. Terwijl dat bij Pearle wel het geval is.
* Phydomir gaat tegenwoordig ook naar de Pearle dus. Maar ik draag een bril. Dus hoef er niet zo vaak heen.
Ik hoop het, want het regent hier al de hele dag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Minder. Maar je weet, na regen komt zonneschijn.
Nou. Om het maar ff letterlijk te maken. Hier blijft het maar regenen. Wat zal ik blij zijn als ik zondag avond lekker in Turkije zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Minder. Maar je weet, na regen komt zonneschijn.
Of je gaat even buiten staan. Let the rain wash away your toughts...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop het, want het regent hier al de hele dag.
Zo lekker hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Nou. Om het maar ff letterlijk te maken. Hier blijft het maar regenen. Wat zal ik blij zijn als ik zondag avond lekker in Turkije zit![]()
dank dank jij ook metroquote:
Tis ook zeker niet echt koud buiten. Maar die regen. Word je toch niet goed van :Squote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:12 schreef melismay het volgende:
Ik wil ook best naar Turkije op vakantie
Hoewel ik het op dit moment warm genoeg heb, kan dat over 5 minuten maar zo weer wat anders zijn
Nee dank je, ik heb het nu al koud.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Of je gaat even buiten staan. Let the rain wash away your toughts...![]()
Pak een fles drank. Warmt op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb het nu al koud.
Bij mij is het meer zo dat ik een beetje ziek aan het worden ben volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Tis ook zeker niet echt koud buiten. Maar die regen. Word je toch niet goed van :S
Das altijd minder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij is het meer zo dat ik een beetje ziek aan het worden ben volgens mij
Ik heb helemaal geen drank meer in huis. Nog geen druppel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Pak een fles drank. Warmt op.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey, now that's a good idea, lad.![]()
deze tut loopt hier in een rok met een truitjesding zonder mouwen en heeft het warmquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij is het meer zo dat ik een beetje ziek aan het worden ben volgens mij
Bij mij wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:16 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Das altijd minder.
wordt het zootje weer wat sneller hier?
Ok, dat klinkt geruststellendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zijn dus ondingen he?!
Pas er wel aub goed mee op enzo, want met die maanddingen van HA is er een grote kans dat je oog te weinig zuurstof krijgt, waardoor er extra adertjes gaan groeien. Met als gevolg dat je - als je dus niet goed genoeg oplet - rode ogen krijgt, wat nooit meer weggaat.
Ik heb zelf ook al een aantal ingegroeide adertjes eraan over gehouden, en als je daar teveel van hebt dan kan je ook nooit meer lenzen in.
Naja, ik heb gewoon hele slechte ervaringen met Hans Anders... ze gaven me ook gerust de verkeerde sterkte mee, zodat ik de hele dag hoofdpijn had. En ik vraag me af of ze wel echt gediplomeerd zijn enzo.
Maar niettemin wens ik je er veel plezier mee.
Ja ik moest dat eigenlijk ook, maar ik kon ze gisteren al wel zelf uitkrijgen en dat was het belangrijkste. Ik merkte vandaag hier thuis ook dat ik veel relaxter was en zelfs dan deed ik er nog een uur over om ze in te krijgen. Kdenk dat het nooit was gelukt als ik het daar meteen had moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij moest ik meteen zelf proberne, aangezien hij er thuis ook niet voor je is om het in te doen
Je kan ook alleen een montuur kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
Ik heb altijd een bril gewild, maar helaas mijn ogen zijn nog steeds goed
Doe je goed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef Mukie het volgende:
Zoooo dat was de badkamer, het toilet, slaapkamer, woonkamer, was, afwas en studie ineensAlles weer blitseblank
montuur met gewone glazenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
Ik heb altijd een bril gewild, maar helaas mijn ogen zijn nog steeds goed
Mijn moeder heeft een hele speciale zonnebril, ook bij zo'n hele speciale opticien gekocht en daar hebben ze zulke mooie montuurtjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:36 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Je kan ook alleen een montuur kopen [afbeelding]
Hoe lang deed jij er de eerste keer dan over om ze in en uit te krijgen? Ik heb er gisteren al anderhalf uur gezeten, kben volgens mij een beetje een probleemgeval.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:33 schreef Ynske het volgende:
jee bij mij was het hier zijn je lenzen, zo moet het waarbij het voordeed met eigen lenzen bij zich. hier is een probeertafel (lekker achteraf) ga maar proberen, als je ze in hebt, kijken we of ze goed zitten
voordat ik ze 2 keer in en uit, en de laatste keer in had gedaan kwam ik de zaak niet uit.
maar dat is dan ook niet bij HA ofzo maar bij een echte goed opticien
Tja. Beetje montuur, helemaal als het een "merk" is, kan vrij prijzig zijn ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hele speciale zonnebril, ook bij zo'n hele speciale opticien gekocht en daar hebben ze zulke mooie montuurtjesAlleen zo ontzettend duur
Zijn allemaal italiaanse merken, dus ja dat is wel prijzigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Tja. Beetje montuur, helemaal als het een "merk" is, kan vrij prijzig zijn ja.
Dat doet het dus niet hier . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:48 schreef Mukie het volgende:
Link naar het centrale topic over de meet staat in de op.
Heb alleen geen fut meer om nog te gaan kokenquote:
Hoe kan datquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet hier . . .![]()
![]()
Pizza bestellen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb alleen geen fut meer om nog te gaan koken
Lees: Zin
Nu welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet hier . . .![]()
![]()
10 minquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:41 schreef CvB het volgende:
[..]
Hoe lang deed jij er de eerste keer dan over om ze in en uit te krijgen? Ik heb er gisteren al anderhalf uur gezeten, kben volgens mij een beetje een probleemgeval.
Diepvries opentquote:
Das ook een optie he?!quote:
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef MissBliss het volgende:
Dus andere mensen zijn bij voorbaat al uitgesloten? En als Sabrina toch wil komen mág ze niet? Beetje rare regel, er zijn genoeg singles die niet in elk topic posten en die misschien toch willen komen.
Dat zouden Ynske en Twist toch doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Zag net dat iemand heel crea thea geweest is met onze avatars..![]()
Terwijl Apeldoorn daar juist zo'n goede plek is, aangezien er geen ene #@$())I#$ te doen is hier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef melismay het volgende:
Ik ga niks doen, en dat doe ik zeker niet in de buurt van Apeldoorn
Ben het helemaal met je eens, maar dat had ik al gezegd geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk?
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
En ik ben te ziek, anders had ik je nog uitgedaagd ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Terwijl Apeldoorn daar juist zo'n goede plek is, aangezien er geen ene #@$())I#$ te doen is hier!
Mjah, "in de buurt van Apeldoorn" is ook niet nodig eigenlijk.
* PhaE houdt triomfantelijk zijn tankpas omhoog..
Tja, IT-sletje he
Dammit, ben echt te vrolijk, maar snel ff de stad in met mijn ik-wacht-wel-vriendin, that should take care of it
Eensch is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk?
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Erg goeie vraag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik ben te ziek, anders had ik je nog uitgedaagd ook
Waarom be je zo fokking vrolijk!?
Dankquote:
Totally right, knap dat je daar bent gekomen in ieder geval, nu hopen dat je het ook zo blijft zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dank
Heeft me lang genoeg gekost om dat te bereiken though!
En dan ben je eindelijk op het punt in je leven beland dat je echt naar je gevoel durft te luisteren en ernaar te handelen, en dan geeft het je alleen maar problemen, heheheh..
Vandaar dat ik er wel om kan lachen, want ten eerste ben ik eerlijk tegen mezelf dus voel me er niet rot onder, en ten tweede is het weer lekker ironisch
Heel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dank
Heeft me lang genoeg gekost om dat te bereiken though!
En dan ben je eindelijk op het punt in je leven beland dat je echt naar je gevoel durft te luisteren en ernaar te handelen, en dan geeft het je alleen maar problemen, heheheh..
Vandaar dat ik er wel om kan lachen, want ten eerste ben ik eerlijk tegen mezelf dus voel me er niet rot onder, en ten tweede is het weer lekker ironisch
Goede insteek, positive thinking is goodquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Erg goeie vraag!![]()
Heb er namelijk niet echt reden toe.
Maar toch, ondertussen heb ik ook het besef dat het weer eens allemaal niet zo loopt als ik dacht dat het zou lopen, en daar moet ik dan eigenlijk weer om lachen.
Dat ik weer tot het besef kom dat je niet alles in de hand kan hebben
En dan weiger ik om daardoor verdrietig en/of depressief te worden, daar is het leven te kort en te mooi voor!
En ben me lekker aan het focussen op de wereldreis die ik binnen nu en 5 jaar ga maken
Dat helpt ook wel moet ik zeggen
Lekker fok!ked up dajje ziek bent. Hoop dat het zo over is, want weekend + ziek =
Lekker saai is helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef PhaE het volgende:
wow, wat een support![]()
Dank
Ga nu lekker ff een biertje of 2 scoren, en daarna thuis lekker saai in een boek duiken met een kop thee en genoeg peuken
Eens kijken wat ik hier nog heb liggen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef melismay het volgende:
Welke films worden het Mukie?
Pacifier is slechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eens kijken wat ik hier nog heb liggen:
Pacifier
Instinct
Boogyman
Christine F: Kinder von Bahn of Zoo. (soort van Het verotte dagboek van Floortje Bloem)
Hostage
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef melismay het volgende:
Pacifier is toch met Vin Diesel? De stukjes die ik heb gezien vond ik wle grappig, maar kan me hem zo moeilijk voorstellen in zo'n rol
dat mocht nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zouden Ynske en Twist toch doen?
Waarom staat ie hier nog niet in de OP trouwens?
Ik heb het over de vaste posters van Singles en jij weet net zo goed wie dit zijn.quote:Ik ga even voor devil's advocate spelen
Want ben het eens met Miss Bliss, wie bepaalt wat vaste posters dan zijn.
Mensen die teveel tijd over hebben ofzo. Daarbij, Sabrina zie of zag ik als een vrij frequente poster, beetje lullig dus om haar daar niet onder te laten vallen. Plus Muuk, hoelang ben jij al vaste poster van het singlestopic?
Overigens kom ik zelf uiteraard niet, want ben geen single (meer)![]()
Of ik anders wel was gekomen, is ook nog maar de vraag![]()
Jij had sowieso al geen zinquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
Hele probleem van meets dit soort gezeik
Zo zakt spontaan je broek naar beneden en heb je gelijk geen zin meer in![]()
Jij had er toch al geen zin in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
En het is steeds duidelijker
Dat heb ik dinsdag gedaan, en nu probeer ik het netjes te houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef Mukie het volgende:
Zoooo dat was de badkamer, het toilet, slaapkamer, woonkamer, was, afwas en studie ineensAlles weer blitseblank
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
Nou dan heb ik dus ook wel een beetje, al die moeite... Voor andere topics worden er aan 1 stuk door meets georganiseerd en dat kan wel alleen voor het topic, hier is het ineens een "discussie" over wie er wel en niet mag komen
Doe ik altijd wel, gewoon opruimen voor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik dinsdag gedaan, en nu probeer ik het netjes te houden.
Mja, dat krijg je wanneer sommige mensen meteen beginnen te roepen dat ze niet willen komen als er ook "buitenstaanders" op af komen....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
Nou dan heb ik dus ook wel een beetje, al die moeite... Voor andere topics worden er aan 1 stuk door meets georganiseerd en dat kan wel alleen voor het topic, hier is het ineens een "discussie" over wie er wel en niet mag komen
Yep, nouja ik liet alle troep gewoon slingeren altijd. Maar nu ruim ik alles zo veel mogelijk achter m'n gat op. Scheelt nog moeite ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, gewoon opruimen voor ik ga slapen.
Alleen 1x per week grote schoonmaak![]()
Zoals ik straks al zei, je las niet goed...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je wanneer sommige mensen meteen beginnen te roepen dat ze niet willen komen als er ook "buitenstaanders" op af komen....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind dat er van die meet niet zo'n gezeur gemaakt moet worden.
Have fun!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind dat er van die meet niet zo'n gezeur gemaakt moet worden. Mensen uit het single TOPIC zijn welkom.. ongeacht of ze single zijn of niet. Mensen die hier niet posten, niet vertrouwd zijn en dus niets toevoegen.. moeten als ze zo graag willen meeten, maar naar een-niet-aan-topic-gebonden-meet gaan. En als het gezeur nu nog doorgaat, dan gaan we wel persoonlijke invites sturen.. want dit bederft de sfeer.En nu stil, want ik ga Friends kijken!
Likewise!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
Ik wacht wel af hoe het allemaal gaat lopen
Wil GS en TGT wel eens zien. Ow en Phae, twisted, Melis en TC
En en en en
Nou klaar! Wat nou gezeik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
En en en en
Ja, dat zeg ik, mensen die teveel tijd over hebben en/of een pc op hun werk hebben staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
Quote van Sweetygirly
Ik heb het over de vaste posters van Singles en jij weet net zo goed wie dit zijn
Dat hoi en doei vond ik juist wel komisch grappig (droog) somsquote:Maar ONZ-lui die alleen posten voor de flauwekul bvb niet.
Wat Sabrina doet, zal mij (let op ik spreek voor mezelf) een worst wezen.
Ik ken haar idd alleen van hoi en doei. Zo lang post ikzelf nog niet nee. Maar denk dat ik wel vaak genoeg post om als (althans nu) vaste poster te worden gezien. Ben geen OLD-school Single, maar newbe's mochten we niet uitsluiten van HW
Verder vind ikzelf het meer gezellig als er lui zijn die ik ook iets beter ken, juist doordat ze vast posten in Singles. Aapjes kijken kan ik wel in Artis doen ofzo. En met andere lui heb ik niets op eerlijk gezegd. Magoed das mijn mening
Kan wel een poll drover maken hoor. Ik weet nu hoe het moet
Ik jou ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
En en en en godt?
Plato mijmert over zijn eerste paar contactlenzen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef CvB het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!
Na een uur lang kloten heb ik voor het eerst lenzen in!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
en......zo..........sorry, moest het ff kwijt!!
Is er voetbal op tv?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Likewise!
En nu ga ik voetbal kijken!
Ik denk het niet.. je bent veel te langdradig van stof, voor zo'n baan.quote:
Niet tegen kotersquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik denk het niet.. je bent veel te langdradig van stof, voor zo'n baan.
Johan Cruijff schaal: PSV - Ajaxquote:
O, de supercup, dat is niet echt boeiend.quote:
Godt zie ik wel een andere keer op een ander soort meetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik jou ooken lijkt me leuk om twist weer eens te zien en ben ook erg benieuwt naar de anderen. vooral of ze net zo in het echt zijn
Wanneer voegen jullie de daad nu eindelijk eens bij het woord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Godt zie ik wel een andere keer op een ander soort meet![]()
Join the club . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het vanavond trouwens weer even gehad met m'n singlestatus. Er is geen mens hier in de stad en ik verveel me te pletter.![]()
Ja, de sfeer zit er in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier.
Tof. Laten we de polonaise gaan lopen, ben ik echt voor in de stemming.quote:
Een single die mee uit MOET doet iets helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Hoi doei en tot later
Ik moet mee uit en morgen 6.00 eruit om te werken![]()
Hoera. Lichaamsbeweging!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
Tof. Laten we de polonaise gaan lopen, ben ik echt voor in de stemming.![]()
Ik lees over die meet, zal ik beloven te gaan net zoals de vorige en op het laatst niet kunnen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een single die mee uit MOET doet iets helemaal verkeerd.![]()
Doei Sabrinaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Hoi doei en tot later
Kom naar den haag, gaan we ons samen bezatten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om te bezatten, maar om dat alleen te doen is ook zo kansloos.
Dat is nou precies één van de redenen waarom ik een vriendin nodig heb, want zulke dingen kan ik zelf niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
Het bewijs is geleverd! Dit meisje heeft helemaal geen man nodig, en is stoer genoeg om zélf een nieuwe binnenband op het achterwiel van d'r fiets te zetten, én ook nog eens een nieuwe koplamp erop te zetten. Ach, ik ben zo goed.
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om te bezatten, maar om dat alleen te doen is ook zo kansloos.
Kom jij maar naar Leiden, nodigen we QyRoZ ook uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom naar den haag, gaan we ons samen bezatten.
Ke zou ook een fietsenmaker kunnen overwegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies één van de redenen waarom ik een vriendin nodig heb, want zulke dingen kan ik zelf niet.![]()
Sorry. Ik deed het niet expres. Ik kon me gewoon niet inhouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
Spemmert!!!!
Prima plan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom jij maar naar Leiden, nodigen we QyRoZ ook uit.![]()
vandaar dat je mij voor sabrina aanzietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.
Klopt, maar dat kost geld en ik mag aannemen dat een vriendin dat gratis voor me doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ke zou ook een fietsenmaker kunnen overwegen.
Nee, dat was vanwege je "hoi en doei post".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
vandaar dat je mij voor sabrina aanziet![]()
![]()
met een beetje geluk doet ze wel meer gratisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kost geld en ik mag aannemen dat een vriendin dat gratis voor me doet.![]()
Ja, ik was niet van plan om haar te gaan betalen voor iedere keer dat ze de afwas doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
met een beetje geluk doet ze wel meer gratis![]()
ah maar meestal post ik wel langer door hoor, maar nu moet ik echt wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat was vanwege je "hoi en doei post".
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik was niet van plan om haar te gaan betalen voor iedere keer dat ze de afwas doet.![]()
Is dat een ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeeele dag vlak bij Leiden geweest.
Vlakbij, maar niet in de stad zelf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeeele dag vlak bij Leiden geweest.
Zonde... Al vermoed ik dat in de stad ook geen zier te beleven is aangezien iedereen momenteel weg lijkt te zijn.quote:
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.
Wil je soms dat hij al weer ontslagen wordt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!![]()
Sorry. Het ging toch alleen maar over werk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!![]()
Integendeel. Hij zou gelijk promoveren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil je soms dat hij al weer ontslagen wordt?![]()
Senior QyRoZ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Integendeel. Hij zou gelijk promoveren.
Daarom juist. Where's the fun in that?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry. Het ging toch alleen maar over werk.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je boos zou worden, ik heb namelijk wel zin in een vette rel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tss... Splits hem ook nog even ambities in de maag, zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh ja. Dat wist ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom juist. Where's the fun in that?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wist dat ik van niet bepaald in topvorm ben. Dus het had toch geen zin gehad.
Oh! Mijn excuses waarde Plato.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je boos zou worden, ik heb namelijk wel zin in een vette rel.![]()
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:04 schreef broer het volgende:
[..]
Tss... Splits hem ook nog even ambities in de maag, zeg.
Voor deze keer ben ik bereid om ze te aanvaarden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh! Mijn excuses waarde Plato.![]()
* Christine reltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je boos zou worden, ik heb namelijk wel zin in een vette rel.![]()
Dank je, daar had ik nou echt behoefte aan.quote:
you think I'm sexy, you wanna date me, you wanna marry me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor deze keer ben ik bereid om ze te aanvaarden.![]()
Begin er ééntje . . .quote:
Ik had PL ook niet moeten ontmaskeren, dan hadden we nu ten minste een rel gehad.quote:
Maar ik ga dus niet jouw achterlijke kutkop zien vanavond???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je, daar had ik nou echt behoefte aan.![]()
miss congenialityquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
you think I'm sexy, you wanna date me, you wanna marry me.![]()
Uit welke film was dat ook alweer?![]()
Jij bent het stommest!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn allemaal stom!
hier, een rel!
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn allemaal stom!
hier, een rel!
Ontmaskeren?? Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had PL ook niet moeten ontmaskeren, dan hadden we nu ten minste een rel gehad.![]()
Jer denkt toch niet dat ik me ga verlagen tot het niveau van een Haagse pauper?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik ga dus niet jouw achterlijke kutkop zien vanavond???
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nietes keer oneindig, stommerderste!
Nou, ze heeft toegegeven een kloon te zijn. Ik had namelijk ontdekt dat ze vorig jaar beweerde 22 te zijn en nu ineens 27 is. Maar het stelde eigenlijk niet zo veel voor.quote:
Hoor wie het zegt... ik doe er geen 12 jaar over om mijn studie af te ronden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jer denkt toch niet dat ik me ga verlagen tot het niveau van een Haagse pauper?![]()
Wie, wat en waar ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
Nou, ze heeft toegegeven een kloon te zijn. Ik had namelijk ontdekt dat ze vorig jaar beweerde 22 te zijn en nu ineens 27 is. Maar het stelde eigenlijk niet zo veel voor.![]()
Oja dat had ik gezien. Maar je hebt dus niet d'r kuttige flappieoren over d'r snoet getrokken??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ze heeft toegegeven een kloon te zijn. Ik had namelijk ontdekt dat ze vorig jaar beweerde 22 te zijn en nu ineens 27 is. Maar het stelde eigenlijk niet zo veel voor.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Daar kan ik niet tegenop. Gelukkig is Q nog altijd de allerstommerderste!
Nee. Maar daarna mag u koffie komen drinken meneer de glaze... oh nee dat was jij niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben maandag in FOK!Radio voor het Singles-gedoe. Wie heeft zin om mee te gaan? Is in Utrecht.
Ze mogen me skypen. Zolang mijn OV nog niet werkt, ga ik niet zomaar naar Utrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben maandag in FOK!Radio voor het Singles-gedoe. Wie heeft zin om mee te gaan? Is in Utrecht.
je maakt het ons te makkelijkquote:
Alsof jij ooit gestudeerd hebt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt... ik doe er geen 12 jaar over om mijn studie af te ronden.![]()
Wat een slappe rel zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
maar het is wel erg stom van je om dat te zeggen, dus je bent oneindig keer stom +1![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja dat had ik gezien. Maar je hebt dus niet d'r kuttige flappieoren over d'r snoet getrokken??
Ik weet trouwens van wie ze een kloon is
amenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze mogen me skypen. Zolang mijn OV nog niet werkt, ga ik niet zomaar naar Utrecht.
Whehe, naja als je maar lol hebt toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij ooit gestudeerd hebt?![]()
Kut, het lukt echt niet met dat rellen, we zijn veel te geforceerd ebzig. Blijkbaar geldt ook hier voor dat het het leukste is als het spontaan gebeurt.![]()
van wie ???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Oja dat had ik gezien. Maar je hebt dus niet d'r kuttige flappieoren over d'r snoet getrokken??
Ja, ik ben echt niet zwak, ik ben tof en sterk, de tofste en sterkste hier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je maakt het ons te makkelijkdoe es wat meer je best anders wil ik niet met je spelen
![]()
Je bent een Nederlander. Dat hoort zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
amen![]()
wat ben ik toch een krent![]()
Dat moet ik weten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |