Heb alleen geen fut meer om nog te gaan kokenquote:
Hoe kan datquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet hier . . .![]()
![]()
Pizza bestellen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb alleen geen fut meer om nog te gaan koken
Lees: Zin
Nu welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet hier . . .![]()
![]()
10 minquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:41 schreef CvB het volgende:
[..]
Hoe lang deed jij er de eerste keer dan over om ze in en uit te krijgen? Ik heb er gisteren al anderhalf uur gezeten, kben volgens mij een beetje een probleemgeval.
Diepvries opentquote:
Das ook een optie he?!quote:
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef MissBliss het volgende:
Dus andere mensen zijn bij voorbaat al uitgesloten? En als Sabrina toch wil komen mág ze niet? Beetje rare regel, er zijn genoeg singles die niet in elk topic posten en die misschien toch willen komen.
Dat zouden Ynske en Twist toch doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Zag net dat iemand heel crea thea geweest is met onze avatars..![]()
Terwijl Apeldoorn daar juist zo'n goede plek is, aangezien er geen ene #@$())I#$ te doen is hier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef melismay het volgende:
Ik ga niks doen, en dat doe ik zeker niet in de buurt van Apeldoorn
Ben het helemaal met je eens, maar dat had ik al gezegd geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk?
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
En ik ben te ziek, anders had ik je nog uitgedaagd ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Terwijl Apeldoorn daar juist zo'n goede plek is, aangezien er geen ene #@$())I#$ te doen is hier!
Mjah, "in de buurt van Apeldoorn" is ook niet nodig eigenlijk.
* PhaE houdt triomfantelijk zijn tankpas omhoog..
Tja, IT-sletje he
Dammit, ben echt te vrolijk, maar snel ff de stad in met mijn ik-wacht-wel-vriendin, that should take care of it
Eensch is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk?
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Erg goeie vraag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik ben te ziek, anders had ik je nog uitgedaagd ook
Waarom be je zo fokking vrolijk!?
Dankquote:
Totally right, knap dat je daar bent gekomen in ieder geval, nu hopen dat je het ook zo blijft zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dank
Heeft me lang genoeg gekost om dat te bereiken though!
En dan ben je eindelijk op het punt in je leven beland dat je echt naar je gevoel durft te luisteren en ernaar te handelen, en dan geeft het je alleen maar problemen, heheheh..
Vandaar dat ik er wel om kan lachen, want ten eerste ben ik eerlijk tegen mezelf dus voel me er niet rot onder, en ten tweede is het weer lekker ironisch
Heel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dank
Heeft me lang genoeg gekost om dat te bereiken though!
En dan ben je eindelijk op het punt in je leven beland dat je echt naar je gevoel durft te luisteren en ernaar te handelen, en dan geeft het je alleen maar problemen, heheheh..
Vandaar dat ik er wel om kan lachen, want ten eerste ben ik eerlijk tegen mezelf dus voel me er niet rot onder, en ten tweede is het weer lekker ironisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |