Neh, zó zielig ben ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
Ben jij ook een verzopen katje? Ik vind het zo'n zielige benaming.
gefeliquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef CvB het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!
Na een uur lang kloten heb ik voor het eerst lenzen in!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
en......zo..........sorry, moest het ff kwijt!!
Gelukkig maar. Ik ben zelf een klein beetje verzopen, want ik was aan het winkelen. Maar ik mag niet zeuren, want ik was aan het winkelen.quote:
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
Ben je al bij de c1000 geweest vandaag?
heey zeg het gaat hier over lenzen hoorquote:
Hoiquote:
AH vind ik zo'n rotwinkel.... Op zaterdag is die hele winkel net zo druk als elke andere winkel alleen bij de kassa.... Allemaal mensen die "rustig hun boodschappen doen" of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Hoe ontopic!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...
Dan hadden we elkaar alwéér toch bijna moeten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.
Ohhh zeg dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey zeg het gaat hier over lenzen hoor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
Zijn alle singles eenzaam?
Nopequote:
Game Over is voor mietjes. Dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is dus nog niet "Game over"???!!!
Zachte maandlenzen van de Hans Anders.quote:
Dat zijn dus ondingen he?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:43 schreef CvB het volgende:
Zachte maandlenzen van de Hans Anders.
bij mij moest ik meteen zelf proberne, aangezien hij er thuis ook niet voor je is om het in te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:43 schreef CvB het volgende:
[..]
Zachte maandlenzen van de Hans Anders.
Gisteren in de winkel geweest, daar heeft die gast die er werkt ze erin gepropt. Wat had ie daar een moeite mee zeg, ik bleef maar knipperen en spastische bewegingen maken. Uiteindelijk heb ik ze zelf wel uitgekregen en dus kreeg ik ze mee om te oefenen. Ik verwacht wel dat het vanaf nu een stuk makkelijker zal gaan allemaal.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
Het is dus nog niet "Game over"???!!!
Maar nu wel!quote:
Arme broer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
[..]
Maar nu wel!
* jaloers afdruipt
Goeie muziek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:01 schreef Ynske het volgende:
zo ff huisgenoten pesten
* Ynske draait ff monolith of doubt van afterforever heel hard
zometeen is Nightwish aan de beurt
Er zijn meer mensen met een goede muzieksmaak blijkbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:01 schreef Ynske het volgende:
zo ff huisgenoten pesten
* Ynske draait ff monolith of doubt van afterforever heel hard
zometeen is Nightwish aan de beurt
Echt geweldig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat...
Hoe is het met je? ::*
Fijn om te horen.quote:
Wat ik wel eens gehoord hebt is dat bij HA er niet verplicht een echte opticien aanwezig hoeft te zijn. Terwijl dat bij Pearle wel het geval is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik vraag me af of ze wel echt gediplomeerd zijn enzo.
Maar niettemin wens ik je er veel plezier mee.
Minder. Maar je weet, na regen komt zonneschijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Hier gaat 't ff wat minder, maar dat is even zo'n fase waar je doorheen moet geloof ik.
Mja, als er geen gediplomeerder opticien aanwezig is, dan hoeft er ook niet in mijn ogen gefrut te worden. Ik betaal liever iets meer, ben liever iets voorzichtiger, dan dat ik straks blind ben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wat ik wel eens gehoord hebt is dat bij HA er niet verplicht een echte opticien aanwezig hoeft te zijn. Terwijl dat bij Pearle wel het geval is.
* Phydomir gaat tegenwoordig ook naar de Pearle dus. Maar ik draag een bril. Dus hoef er niet zo vaak heen.
Ik hoop het, want het regent hier al de hele dag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Minder. Maar je weet, na regen komt zonneschijn.
Nou. Om het maar ff letterlijk te maken. Hier blijft het maar regenen. Wat zal ik blij zijn als ik zondag avond lekker in Turkije zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Minder. Maar je weet, na regen komt zonneschijn.
Of je gaat even buiten staan. Let the rain wash away your toughts...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop het, want het regent hier al de hele dag.
Zo lekker hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Nou. Om het maar ff letterlijk te maken. Hier blijft het maar regenen. Wat zal ik blij zijn als ik zondag avond lekker in Turkije zit![]()
dank dank jij ook metroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |