Neh, zó zielig ben ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
Ben jij ook een verzopen katje? Ik vind het zo'n zielige benaming.
gefeliquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef CvB het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!
Na een uur lang kloten heb ik voor het eerst lenzen in!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
en......zo..........sorry, moest het ff kwijt!!
Gelukkig maar. Ik ben zelf een klein beetje verzopen, want ik was aan het winkelen. Maar ik mag niet zeuren, want ik was aan het winkelen.quote:
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
Ben je al bij de c1000 geweest vandaag?
heey zeg het gaat hier over lenzen hoorquote:
Hoiquote:
AH vind ik zo'n rotwinkel.... Op zaterdag is die hele winkel net zo druk als elke andere winkel alleen bij de kassa.... Allemaal mensen die "rustig hun boodschappen doen" of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Hoe ontopic!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...
Dan hadden we elkaar alwéér toch bijna moeten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.
Ohhh zeg dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey zeg het gaat hier over lenzen hoor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
Zijn alle singles eenzaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |