Jij komt ookquote:
valt nu mee hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef nozem het volgende:
Zou het eventueel kunnen dat FOK! een beetje traag is op 't moment?
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij komt ook
Wil je nu verdorie eens zien ook![]()
Een gangbangquote:
Gaat de strand-meet nog door?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat de strand-meet nog door?
Ivm het weer enzo![]()
Ik had al een flauw vermoedenquote:
En jij rijdt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef Pheno het volgende:
Eerst BBQ'en met veel bier en dan vanaf regio Utrecht richting Noord Brabant. Daarna nog meer bier en dan naar huis in Gelderland. Goed voor de kilometerstand
Is er voetbal dan.. in welke kroeg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik had al een flauw vermoeden
Ik ga vanavond voetbal kijken in de kroeg....![]()
![]()
Zijn er kroegen in Zwijndrecht dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Is er voetbal dan.. in welke kroeg?In Zwijndrecht?
Valt wel mee, ik leef nog steedsquote:
Je mag wel hier paëlla komen eten???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had al een flauw vermoeden
Ik ga vanavond voetbal kijken in de kroeg....![]()
![]()
* Ynske is single en heeft zin om te zoenenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:03 schreef Mukie het volgende:
Mensen zullen we het wel ontopic hier houden?
Echt?quote:
Of je nou naar zwijnen dregt of naar katten, dat maakt toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
Zwijndrecht
Alleen al de naam, we hadden het over vrzopen katjes
Zwijndrecht, daar woon ik ook heurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
Zwijndrecht
Alleen al de naam, we hadden het over vrzopen katjes
Goeie Muuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:03 schreef Mukie het volgende:
Mensen zullen we het wel ontopic hier houden?
Ik eet al thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag wel hier paëlla komen eten???
Hoiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:06 schreef broer het volgende:
[..]
Of je nou naar zwijnen dregt of naar katten, dat maakt toch niet zoveel uit?
* gekke_sandra is bezet en heeft zin om te zoenen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is single en heeft zin om te zoenen
Andere keer dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik eet al thuis
Mn ouders helemaal blij dat ze me ook een keer zien, dus we eten mn lievelingseten
Spaghetti
Muuk ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske is single en heeft zin om te zoenen
Bummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:09 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
* gekke_sandra is bezet en heeft zin om te zoenen.
Damn.. komt die intreeweek binnenkort.. heb ik een vriend![]()
Yepsquote:
Neh, zó zielig ben ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
Ben jij ook een verzopen katje? Ik vind het zo'n zielige benaming.
gefeliquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef CvB het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!
Na een uur lang kloten heb ik voor het eerst lenzen in!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
en......zo..........sorry, moest het ff kwijt!!
Gelukkig maar. Ik ben zelf een klein beetje verzopen, want ik was aan het winkelen. Maar ik mag niet zeuren, want ik was aan het winkelen.quote:
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
Ben je al bij de c1000 geweest vandaag?
heey zeg het gaat hier over lenzen hoorquote:
Hoiquote:
AH vind ik zo'n rotwinkel.... Op zaterdag is die hele winkel net zo druk als elke andere winkel alleen bij de kassa.... Allemaal mensen die "rustig hun boodschappen doen" of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar Albert Heijn. Daar kan ik tenminste rustig mijn boodschappen doen.
Hoe ontopic!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
of hun eigen eenzaamheid staan op te lossen...
Dan hadden we elkaar alwéér toch bijna moeten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
Ik was vandaag ook bij de Albert Heijn.
Ohhh zeg dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey zeg het gaat hier over lenzen hoor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
Zijn alle singles eenzaam?
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |