Johan Cruijff schaal: PSV - Ajaxquote:
O, de supercup, dat is niet echt boeiend.quote:
Godt zie ik wel een andere keer op een ander soort meetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik jou ooken lijkt me leuk om twist weer eens te zien en ben ook erg benieuwt naar de anderen. vooral of ze net zo in het echt zijn
Wanneer voegen jullie de daad nu eindelijk eens bij het woord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Godt zie ik wel een andere keer op een ander soort meet![]()
Join the club . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het vanavond trouwens weer even gehad met m'n singlestatus. Er is geen mens hier in de stad en ik verveel me te pletter.![]()
Ja, de sfeer zit er in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier.
Tof. Laten we de polonaise gaan lopen, ben ik echt voor in de stemming.quote:
Een single die mee uit MOET doet iets helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Hoi doei en tot later
Ik moet mee uit en morgen 6.00 eruit om te werken![]()
Hoera. Lichaamsbeweging!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
Tof. Laten we de polonaise gaan lopen, ben ik echt voor in de stemming.![]()
Ik lees over die meet, zal ik beloven te gaan net zoals de vorige en op het laatst niet kunnen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een single die mee uit MOET doet iets helemaal verkeerd.![]()
Doei Sabrinaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Hoi doei en tot later
Kom naar den haag, gaan we ons samen bezatten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om te bezatten, maar om dat alleen te doen is ook zo kansloos.
Dat is nou precies één van de redenen waarom ik een vriendin nodig heb, want zulke dingen kan ik zelf niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
Het bewijs is geleverd! Dit meisje heeft helemaal geen man nodig, en is stoer genoeg om zélf een nieuwe binnenband op het achterwiel van d'r fiets te zetten, én ook nog eens een nieuwe koplamp erop te zetten. Ach, ik ben zo goed.
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om te bezatten, maar om dat alleen te doen is ook zo kansloos.
Kom jij maar naar Leiden, nodigen we QyRoZ ook uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom naar den haag, gaan we ons samen bezatten.
Ke zou ook een fietsenmaker kunnen overwegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies één van de redenen waarom ik een vriendin nodig heb, want zulke dingen kan ik zelf niet.![]()
Sorry. Ik deed het niet expres. Ik kon me gewoon niet inhouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
Spemmert!!!!
Prima plan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom jij maar naar Leiden, nodigen we QyRoZ ook uit.![]()
vandaar dat je mij voor sabrina aanzietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.
Klopt, maar dat kost geld en ik mag aannemen dat een vriendin dat gratis voor me doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ke zou ook een fietsenmaker kunnen overwegen.
Nee, dat was vanwege je "hoi en doei post".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
vandaar dat je mij voor sabrina aanziet![]()
![]()
met een beetje geluk doet ze wel meer gratisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kost geld en ik mag aannemen dat een vriendin dat gratis voor me doet.![]()
Ja, ik was niet van plan om haar te gaan betalen voor iedere keer dat ze de afwas doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
met een beetje geluk doet ze wel meer gratis![]()
ah maar meestal post ik wel langer door hoor, maar nu moet ik echt wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat was vanwege je "hoi en doei post".
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik was niet van plan om haar te gaan betalen voor iedere keer dat ze de afwas doet.![]()
Is dat een ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeeele dag vlak bij Leiden geweest.
Vlakbij, maar niet in de stad zelf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeeele dag vlak bij Leiden geweest.
Zonde... Al vermoed ik dat in de stad ook geen zier te beleven is aangezien iedereen momenteel weg lijkt te zijn.quote:
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.
Wil je soms dat hij al weer ontslagen wordt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |