Johan Cruijff schaal: PSV - Ajaxquote:
O, de supercup, dat is niet echt boeiend.quote:
Godt zie ik wel een andere keer op een ander soort meetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik jou ooken lijkt me leuk om twist weer eens te zien en ben ook erg benieuwt naar de anderen. vooral of ze net zo in het echt zijn
Wanneer voegen jullie de daad nu eindelijk eens bij het woord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Godt zie ik wel een andere keer op een ander soort meet![]()
Join the club . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het vanavond trouwens weer even gehad met m'n singlestatus. Er is geen mens hier in de stad en ik verveel me te pletter.![]()
Ja, de sfeer zit er in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier.
Tof. Laten we de polonaise gaan lopen, ben ik echt voor in de stemming.quote:
Een single die mee uit MOET doet iets helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Hoi doei en tot later
Ik moet mee uit en morgen 6.00 eruit om te werken![]()
Hoera. Lichaamsbeweging!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
Tof. Laten we de polonaise gaan lopen, ben ik echt voor in de stemming.![]()
Ik lees over die meet, zal ik beloven te gaan net zoals de vorige en op het laatst niet kunnen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een single die mee uit MOET doet iets helemaal verkeerd.![]()
Doei Sabrinaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Hoi doei en tot later
Kom naar den haag, gaan we ons samen bezatten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om te bezatten, maar om dat alleen te doen is ook zo kansloos.
Dat is nou precies één van de redenen waarom ik een vriendin nodig heb, want zulke dingen kan ik zelf niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
Het bewijs is geleverd! Dit meisje heeft helemaal geen man nodig, en is stoer genoeg om zélf een nieuwe binnenband op het achterwiel van d'r fiets te zetten, én ook nog eens een nieuwe koplamp erop te zetten. Ach, ik ben zo goed.
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om te bezatten, maar om dat alleen te doen is ook zo kansloos.
Kom jij maar naar Leiden, nodigen we QyRoZ ook uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom naar den haag, gaan we ons samen bezatten.
Ke zou ook een fietsenmaker kunnen overwegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies één van de redenen waarom ik een vriendin nodig heb, want zulke dingen kan ik zelf niet.![]()
Sorry. Ik deed het niet expres. Ik kon me gewoon niet inhouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
Spemmert!!!!
Prima plan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom jij maar naar Leiden, nodigen we QyRoZ ook uit.![]()
vandaar dat je mij voor sabrina aanzietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.
Klopt, maar dat kost geld en ik mag aannemen dat een vriendin dat gratis voor me doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ke zou ook een fietsenmaker kunnen overwegen.
Nee, dat was vanwege je "hoi en doei post".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
vandaar dat je mij voor sabrina aanziet![]()
![]()
met een beetje geluk doet ze wel meer gratisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kost geld en ik mag aannemen dat een vriendin dat gratis voor me doet.![]()
Ja, ik was niet van plan om haar te gaan betalen voor iedere keer dat ze de afwas doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
met een beetje geluk doet ze wel meer gratis![]()
ah maar meestal post ik wel langer door hoor, maar nu moet ik echt wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat was vanwege je "hoi en doei post".
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik was niet van plan om haar te gaan betalen voor iedere keer dat ze de afwas doet.![]()
Is dat een ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeeele dag vlak bij Leiden geweest.
Vlakbij, maar niet in de stad zelf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeeele dag vlak bij Leiden geweest.
Zonde... Al vermoed ik dat in de stad ook geen zier te beleven is aangezien iedereen momenteel weg lijkt te zijn.quote:
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend probleem. Net wel met een aankomend collega aardig doorgezopen in Utrecht.
Wil je soms dat hij al weer ontslagen wordt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!![]()
Sorry. Het ging toch alleen maar over werk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan bel je niet even of ik ook kom zuipen?!![]()
Integendeel. Hij zou gelijk promoveren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil je soms dat hij al weer ontslagen wordt?![]()
Senior QyRoZ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Integendeel. Hij zou gelijk promoveren.
Daarom juist. Where's the fun in that?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry. Het ging toch alleen maar over werk.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je boos zou worden, ik heb namelijk wel zin in een vette rel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tss... Splits hem ook nog even ambities in de maag, zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh ja. Dat wist ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom juist. Where's the fun in that?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wist dat ik van niet bepaald in topvorm ben. Dus het had toch geen zin gehad.
Oh! Mijn excuses waarde Plato.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je boos zou worden, ik heb namelijk wel zin in een vette rel.![]()
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:04 schreef broer het volgende:
[..]
Tss... Splits hem ook nog even ambities in de maag, zeg.
Voor deze keer ben ik bereid om ze te aanvaarden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh! Mijn excuses waarde Plato.![]()
* Christine reltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je boos zou worden, ik heb namelijk wel zin in een vette rel.![]()
Dank je, daar had ik nou echt behoefte aan.quote:
you think I'm sexy, you wanna date me, you wanna marry me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor deze keer ben ik bereid om ze te aanvaarden.![]()
Begin er ééntje . . .quote:
Ik had PL ook niet moeten ontmaskeren, dan hadden we nu ten minste een rel gehad.quote:
Maar ik ga dus niet jouw achterlijke kutkop zien vanavond???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je, daar had ik nou echt behoefte aan.![]()
miss congenialityquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
you think I'm sexy, you wanna date me, you wanna marry me.![]()
Uit welke film was dat ook alweer?![]()
Jij bent het stommest!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn allemaal stom!
hier, een rel!
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:08 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn allemaal stom!
hier, een rel!
Ontmaskeren?? Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had PL ook niet moeten ontmaskeren, dan hadden we nu ten minste een rel gehad.![]()
Jer denkt toch niet dat ik me ga verlagen tot het niveau van een Haagse pauper?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik ga dus niet jouw achterlijke kutkop zien vanavond???
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nietes keer oneindig, stommerderste!
Nou, ze heeft toegegeven een kloon te zijn. Ik had namelijk ontdekt dat ze vorig jaar beweerde 22 te zijn en nu ineens 27 is. Maar het stelde eigenlijk niet zo veel voor.quote:
Hoor wie het zegt... ik doe er geen 12 jaar over om mijn studie af te ronden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jer denkt toch niet dat ik me ga verlagen tot het niveau van een Haagse pauper?![]()
Wie, wat en waar ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
Nou, ze heeft toegegeven een kloon te zijn. Ik had namelijk ontdekt dat ze vorig jaar beweerde 22 te zijn en nu ineens 27 is. Maar het stelde eigenlijk niet zo veel voor.![]()
Oja dat had ik gezien. Maar je hebt dus niet d'r kuttige flappieoren over d'r snoet getrokken??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ze heeft toegegeven een kloon te zijn. Ik had namelijk ontdekt dat ze vorig jaar beweerde 22 te zijn en nu ineens 27 is. Maar het stelde eigenlijk niet zo veel voor.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Daar kan ik niet tegenop. Gelukkig is Q nog altijd de allerstommerderste!
Nee. Maar daarna mag u koffie komen drinken meneer de glaze... oh nee dat was jij niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben maandag in FOK!Radio voor het Singles-gedoe. Wie heeft zin om mee te gaan? Is in Utrecht.
Ze mogen me skypen. Zolang mijn OV nog niet werkt, ga ik niet zomaar naar Utrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben maandag in FOK!Radio voor het Singles-gedoe. Wie heeft zin om mee te gaan? Is in Utrecht.
je maakt het ons te makkelijkquote:
Alsof jij ooit gestudeerd hebt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt... ik doe er geen 12 jaar over om mijn studie af te ronden.![]()
Wat een slappe rel zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
maar het is wel erg stom van je om dat te zeggen, dus je bent oneindig keer stom +1![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja dat had ik gezien. Maar je hebt dus niet d'r kuttige flappieoren over d'r snoet getrokken??
Ik weet trouwens van wie ze een kloon is
amenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze mogen me skypen. Zolang mijn OV nog niet werkt, ga ik niet zomaar naar Utrecht.
Whehe, naja als je maar lol hebt toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij ooit gestudeerd hebt?![]()
Kut, het lukt echt niet met dat rellen, we zijn veel te geforceerd ebzig. Blijkbaar geldt ook hier voor dat het het leukste is als het spontaan gebeurt.![]()
van wie ???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Oja dat had ik gezien. Maar je hebt dus niet d'r kuttige flappieoren over d'r snoet getrokken??
Ja, ik ben echt niet zwak, ik ben tof en sterk, de tofste en sterkste hier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je maakt het ons te makkelijkdoe es wat meer je best anders wil ik niet met je spelen
![]()
Je bent een Nederlander. Dat hoort zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
amen![]()
wat ben ik toch een krent![]()
Dat moet ik weten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |