Of je gaat even buiten staan. Let the rain wash away your toughts...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop het, want het regent hier al de hele dag.
Zo lekker hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Nou. Om het maar ff letterlijk te maken. Hier blijft het maar regenen. Wat zal ik blij zijn als ik zondag avond lekker in Turkije zit![]()
dank dank jij ook metroquote:
Tis ook zeker niet echt koud buiten. Maar die regen. Word je toch niet goed van :Squote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:12 schreef melismay het volgende:
Ik wil ook best naar Turkije op vakantie
Hoewel ik het op dit moment warm genoeg heb, kan dat over 5 minuten maar zo weer wat anders zijn
Nee dank je, ik heb het nu al koud.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Of je gaat even buiten staan. Let the rain wash away your toughts...![]()
Pak een fles drank. Warmt op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb het nu al koud.
Bij mij is het meer zo dat ik een beetje ziek aan het worden ben volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Tis ook zeker niet echt koud buiten. Maar die regen. Word je toch niet goed van :S
Das altijd minder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij is het meer zo dat ik een beetje ziek aan het worden ben volgens mij
Ik heb helemaal geen drank meer in huis. Nog geen druppel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Pak een fles drank. Warmt op.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey, now that's a good idea, lad.![]()
deze tut loopt hier in een rok met een truitjesding zonder mouwen en heeft het warmquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij is het meer zo dat ik een beetje ziek aan het worden ben volgens mij
Bij mij wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:16 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Das altijd minder.
wordt het zootje weer wat sneller hier?
Ok, dat klinkt geruststellendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zijn dus ondingen he?!
Pas er wel aub goed mee op enzo, want met die maanddingen van HA is er een grote kans dat je oog te weinig zuurstof krijgt, waardoor er extra adertjes gaan groeien. Met als gevolg dat je - als je dus niet goed genoeg oplet - rode ogen krijgt, wat nooit meer weggaat.
Ik heb zelf ook al een aantal ingegroeide adertjes eraan over gehouden, en als je daar teveel van hebt dan kan je ook nooit meer lenzen in.
Naja, ik heb gewoon hele slechte ervaringen met Hans Anders... ze gaven me ook gerust de verkeerde sterkte mee, zodat ik de hele dag hoofdpijn had. En ik vraag me af of ze wel echt gediplomeerd zijn enzo.
Maar niettemin wens ik je er veel plezier mee.
Ja ik moest dat eigenlijk ook, maar ik kon ze gisteren al wel zelf uitkrijgen en dat was het belangrijkste. Ik merkte vandaag hier thuis ook dat ik veel relaxter was en zelfs dan deed ik er nog een uur over om ze in te krijgen. Kdenk dat het nooit was gelukt als ik het daar meteen had moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij moest ik meteen zelf proberne, aangezien hij er thuis ook niet voor je is om het in te doen
Je kan ook alleen een montuur kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
Ik heb altijd een bril gewild, maar helaas mijn ogen zijn nog steeds goed
Doe je goed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef Mukie het volgende:
Zoooo dat was de badkamer, het toilet, slaapkamer, woonkamer, was, afwas en studie ineensAlles weer blitseblank
montuur met gewone glazenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
Ik heb altijd een bril gewild, maar helaas mijn ogen zijn nog steeds goed
Mijn moeder heeft een hele speciale zonnebril, ook bij zo'n hele speciale opticien gekocht en daar hebben ze zulke mooie montuurtjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:36 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Je kan ook alleen een montuur kopen [afbeelding]
Hoe lang deed jij er de eerste keer dan over om ze in en uit te krijgen? Ik heb er gisteren al anderhalf uur gezeten, kben volgens mij een beetje een probleemgeval.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:33 schreef Ynske het volgende:
jee bij mij was het hier zijn je lenzen, zo moet het waarbij het voordeed met eigen lenzen bij zich. hier is een probeertafel (lekker achteraf) ga maar proberen, als je ze in hebt, kijken we of ze goed zitten
voordat ik ze 2 keer in en uit, en de laatste keer in had gedaan kwam ik de zaak niet uit.
maar dat is dan ook niet bij HA ofzo maar bij een echte goed opticien
Tja. Beetje montuur, helemaal als het een "merk" is, kan vrij prijzig zijn ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hele speciale zonnebril, ook bij zo'n hele speciale opticien gekocht en daar hebben ze zulke mooie montuurtjesAlleen zo ontzettend duur
Zijn allemaal italiaanse merken, dus ja dat is wel prijzigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Tja. Beetje montuur, helemaal als het een "merk" is, kan vrij prijzig zijn ja.
Dat doet het dus niet hier . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:48 schreef Mukie het volgende:
Link naar het centrale topic over de meet staat in de op.
Heb alleen geen fut meer om nog te gaan kokenquote:
Hoe kan datquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet hier . . .![]()
![]()
Pizza bestellen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb alleen geen fut meer om nog te gaan koken
Lees: Zin
Nu welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet hier . . .![]()
![]()
10 minquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:41 schreef CvB het volgende:
[..]
Hoe lang deed jij er de eerste keer dan over om ze in en uit te krijgen? Ik heb er gisteren al anderhalf uur gezeten, kben volgens mij een beetje een probleemgeval.
Diepvries opentquote:
Das ook een optie he?!quote:
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef MissBliss het volgende:
Dus andere mensen zijn bij voorbaat al uitgesloten? En als Sabrina toch wil komen mįg ze niet? Beetje rare regel, er zijn genoeg singles die niet in elk topic posten en die misschien toch willen komen.
Dat zouden Ynske en Twist toch doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Zag net dat iemand heel crea thea geweest is met onze avatars..![]()
Terwijl Apeldoorn daar juist zo'n goede plek is, aangezien er geen ene #@$())I#$ te doen is hier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef melismay het volgende:
Ik ga niks doen, en dat doe ik zeker niet in de buurt van Apeldoorn
Ben het helemaal met je eens, maar dat had ik al gezegd geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk?
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
En ik ben te ziek, anders had ik je nog uitgedaagd ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Terwijl Apeldoorn daar juist zo'n goede plek is, aangezien er geen ene #@$())I#$ te doen is hier!
Mjah, "in de buurt van Apeldoorn" is ook niet nodig eigenlijk.
* PhaE houdt triomfantelijk zijn tankpas omhoog..
Tja, IT-sletje he
Dammit, ben echt te vrolijk, maar snel ff de stad in met mijn ik-wacht-wel-vriendin, that should take care of it
Eensch is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk?
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Erg goeie vraag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik ben te ziek, anders had ik je nog uitgedaagd ook
Waarom be je zo fokking vrolijk!?
Dankquote:
Totally right, knap dat je daar bent gekomen in ieder geval, nu hopen dat je het ook zo blijft zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dank
Heeft me lang genoeg gekost om dat te bereiken though!
En dan ben je eindelijk op het punt in je leven beland dat je echt naar je gevoel durft te luisteren en ernaar te handelen, en dan geeft het je alleen maar problemen, heheheh..
Vandaar dat ik er wel om kan lachen, want ten eerste ben ik eerlijk tegen mezelf dus voel me er niet rot onder, en ten tweede is het weer lekker ironisch
Heel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dank
Heeft me lang genoeg gekost om dat te bereiken though!
En dan ben je eindelijk op het punt in je leven beland dat je echt naar je gevoel durft te luisteren en ernaar te handelen, en dan geeft het je alleen maar problemen, heheheh..
Vandaar dat ik er wel om kan lachen, want ten eerste ben ik eerlijk tegen mezelf dus voel me er niet rot onder, en ten tweede is het weer lekker ironisch
Goede insteek, positive thinking is goodquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Erg goeie vraag!![]()
Heb er namelijk niet echt reden toe.
Maar toch, ondertussen heb ik ook het besef dat het weer eens allemaal niet zo loopt als ik dacht dat het zou lopen, en daar moet ik dan eigenlijk weer om lachen.
Dat ik weer tot het besef kom dat je niet alles in de hand kan hebben
En dan weiger ik om daardoor verdrietig en/of depressief te worden, daar is het leven te kort en te mooi voor!
En ben me lekker aan het focussen op de wereldreis die ik binnen nu en 5 jaar ga maken
Dat helpt ook wel moet ik zeggen
Lekker fok!ked up dajje ziek bent. Hoop dat het zo over is, want weekend + ziek =
Lekker saai is helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef PhaE het volgende:
wow, wat een support![]()
Dank
Ga nu lekker ff een biertje of 2 scoren, en daarna thuis lekker saai in een boek duiken met een kop thee en genoeg peuken
Eens kijken wat ik hier nog heb liggen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef melismay het volgende:
Welke films worden het Mukie?
Pacifier is slechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eens kijken wat ik hier nog heb liggen:
Pacifier
Instinct
Boogyman
Christine F: Kinder von Bahn of Zoo. (soort van Het verotte dagboek van Floortje Bloem)
Hostage
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef melismay het volgende:
Pacifier is toch met Vin Diesel? De stukjes die ik heb gezien vond ik wle grappig, maar kan me hem zo moeilijk voorstellen in zo'n rol
dat mocht nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zouden Ynske en Twist toch doen?
Waarom staat ie hier nog niet in de OP trouwens?
Ik heb het over de vaste posters van Singles en jij weet net zo goed wie dit zijn.quote:Ik ga even voor devil's advocate spelen
Want ben het eens met Miss Bliss, wie bepaalt wat vaste posters dan zijn.
Mensen die teveel tijd over hebben ofzo. Daarbij, Sabrina zie of zag ik als een vrij frequente poster, beetje lullig dus om haar daar niet onder te laten vallen. Plus Muuk, hoelang ben jij al vaste poster van het singlestopic?
Overigens kom ik zelf uiteraard niet, want ben geen single (meer)![]()
Of ik anders wel was gekomen, is ook nog maar de vraag![]()
Jij had sowieso al geen zinquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
Hele probleem van meets dit soort gezeik
Zo zakt spontaan je broek naar beneden en heb je gelijk geen zin meer in![]()
Jij had er toch al geen zin in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
En het is steeds duidelijker
Dat heb ik dinsdag gedaan, en nu probeer ik het netjes te houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef Mukie het volgende:
Zoooo dat was de badkamer, het toilet, slaapkamer, woonkamer, was, afwas en studie ineensAlles weer blitseblank
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
Nou dan heb ik dus ook wel een beetje, al die moeite... Voor andere topics worden er aan 1 stuk door meets georganiseerd en dat kan wel alleen voor het topic, hier is het ineens een "discussie" over wie er wel en niet mag komen
Doe ik altijd wel, gewoon opruimen voor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik dinsdag gedaan, en nu probeer ik het netjes te houden.
Mja, dat krijg je wanneer sommige mensen meteen beginnen te roepen dat ze niet willen komen als er ook "buitenstaanders" op af komen....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
Nou dan heb ik dus ook wel een beetje, al die moeite... Voor andere topics worden er aan 1 stuk door meets georganiseerd en dat kan wel alleen voor het topic, hier is het ineens een "discussie" over wie er wel en niet mag komen
Yep, nouja ik liet alle troep gewoon slingeren altijd. Maar nu ruim ik alles zo veel mogelijk achter m'n gat op. Scheelt nog moeite ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, gewoon opruimen voor ik ga slapen.
Alleen 1x per week grote schoonmaak![]()
Zoals ik straks al zei, je las niet goed...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je wanneer sommige mensen meteen beginnen te roepen dat ze niet willen komen als er ook "buitenstaanders" op af komen....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind dat er van die meet niet zo'n gezeur gemaakt moet worden.
Have fun!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind dat er van die meet niet zo'n gezeur gemaakt moet worden. Mensen uit het single TOPIC zijn welkom.. ongeacht of ze single zijn of niet. Mensen die hier niet posten, niet vertrouwd zijn en dus niets toevoegen.. moeten als ze zo graag willen meeten, maar naar een-niet-aan-topic-gebonden-meet gaan. En als het gezeur nu nog doorgaat, dan gaan we wel persoonlijke invites sturen.. want dit bederft de sfeer.En nu stil, want ik ga Friends kijken!
Likewise!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
Ik wacht wel af hoe het allemaal gaat lopen
Wil GS en TGT wel eens zien. Ow en Phae, twisted, Melis en TC
En en en en
Nou klaar! Wat nou gezeik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
En en en en
Ja, dat zeg ik, mensen die teveel tijd over hebben en/of een pc op hun werk hebben staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
Quote van Sweetygirly
Ik heb het over de vaste posters van Singles en jij weet net zo goed wie dit zijn
Dat hoi en doei vond ik juist wel komisch grappig (droog) somsquote:Maar ONZ-lui die alleen posten voor de flauwekul bvb niet.
Wat Sabrina doet, zal mij (let op ik spreek voor mezelf) een worst wezen.
Ik ken haar idd alleen van hoi en doei. Zo lang post ikzelf nog niet nee. Maar denk dat ik wel vaak genoeg post om als (althans nu) vaste poster te worden gezien. Ben geen OLD-school Single, maar newbe's mochten we niet uitsluiten van HW
Verder vind ikzelf het meer gezellig als er lui zijn die ik ook iets beter ken, juist doordat ze vast posten in Singles. Aapjes kijken kan ik wel in Artis doen ofzo. En met andere lui heb ik niets op eerlijk gezegd. Magoed das mijn mening
Kan wel een poll drover maken hoor. Ik weet nu hoe het moet
Ik jou ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
En en en en godt?
Plato mijmert over zijn eerste paar contactlenzen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef CvB het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!
Na een uur lang kloten heb ik voor het eerst lenzen in!!!
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
en......zo..........sorry, moest het ff kwijt!!
Is er voetbal op tv?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Likewise!
En nu ga ik voetbal kijken!
Ik denk het niet.. je bent veel te langdradig van stof, voor zo'n baan.quote:
Niet tegen kotersquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik denk het niet.. je bent veel te langdradig van stof, voor zo'n baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |