abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:07:14 #1
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29421912

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 281] OohPeehh :? watisda :? :W
    Fok Motorclub [SC Deel 282] Weer een correcte OP
    Fok Motorclub [SC Deel 283] Het begin van de old-timer hype
    Fok Motorclub [SC Deel 284] bwt let niet op
    Fok Motorclub [SC Deel 285] Goldwing topic O-)

• <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
      donderdag 4 augustus 2005 @ 13:08:48 #2
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29421946
    Fipo
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
    pi_29421967
    Goede titel, ik had hetzelfde gedaan

Vet proppig man.
    pi_29421978
    Wil ik net gaan posten in het andere topic ramt RB em ff vol Was nog een reactie op je rug-post:

Dat klinkt niet goed Misschien was dat tegels zetten te zwaar werk laatst Dan zit je toch de hele tijd gebukt op de grond? Of waren het muurtegels Hoop iig voor je dat het snel weer voorbij is voor je

en verder:
    i Forum is traaaaag
      donderdag 4 augustus 2005 @ 13:16:56 #5
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29422074
    Forum is niet traag - heeft wat meer tijd nodig ..........................
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      donderdag 4 augustus 2005 @ 13:17:22 #6
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29422078
    [/quote]
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
    Wil ik net gaan posten in het andere topic ramt RB em ff vol Was nog een reactie op je rug-post:

Dat klinkt niet goed Misschien was dat tegels zetten te zwaar werk laatst Dan zit je toch de hele tijd gebukt op de grond? Of waren het muurtegels Hoop iig voor je dat het snel weer voorbij is voor je

en verder:
    i Forum is traaaaag
    wat heet traag heb ik een keer tijd om te fokken , krijg je dit
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
    pi_29422143
    Het is gewoon een complot tegen RB, we moeten een guerillagroepering vormen om hiertegen te vechten Maar eerst even een mooie pic (clickable )

Alleen jammer dat er Kawasaki opstaat
    pi_29422174
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
    Het is gewoon een complot tegen RB, we moeten een guerillagroepering vormen om hiertegen te vechten Maar eerst even een mooie pic (clickable )

Alleen jammer dat er Kawasaki opstaat
    En dat ie groen is, die zijn aan mij voorbehouden
    Vet proppig man.
    pi_29422413
    Hicham, zonde van je motor... en van jezelf.

Laat het een les zijn en leer er van Had al zoiets voorspeld geloof ik.. maar goed, dezelfde post kan ik waarschijnlijk binnen een half jaar voor je broertje posten Wat ik overigens niet hoop.

Heb je nog onderdelen nodig? Heb nog wat liggen hier.
    pi_29422488
    - edit - *iets met bananen*

[ Bericht 78% gewijzigd door vetprob op 04-08-2005 13:53:29 ]
    Vet proppig man.
    pi_29422573
    Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja.. toch iets te veel geforceerd.

Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja

Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.

Zo gaan die dingen
    pi_29422591
    Kneus meldt zich
    pi_29422663
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
    Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja..

Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja

Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.

Zo gaan die dingen
    Damn je maakt het echt moeilijk voor me Riet, om niet te reageren Maar geloof mij, als ik te hard had gereden of de grenzen had opgezocht, dan had ik echt flink zitten balen met mijn dikke hand en schade. Maar nu heb ik juist iets van: jammer, kan gebeuren. Want ik zat dus echt niet te scheuren (dat rijmt ) Ik kan echter wel beamen dat ik vaak genoeg die dijk als een gek heb zitten racen (voor mijn maatstaven uiteraard ), zelfs in de regen Toen is het altijd goed gegaan

Daarom heb ik slechts 1 ding geleerd: als je rijdt, ga dan altijd racen misschien was ik dan niet onderuit gegaan

En verder heb ik geen zin meer om hierover in discussie te gaan, voor je het weet is het weer rellen geblazen, dat is onvermijdelijk hier Bedankt voor je reply, en tot ziens

Bovendien is rellen met een trage Fok! ook niks aan
    pi_29422696
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
    Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja.. toch iets te veel geforceerd.
    Leuke aannames riet, ik dacht hetzelfde over Hichams reactie. Maargoed, als het echt zo was zoals jij denkt dat het gegaan is dan had hij het hier helemaal niet gepost. Alleen al om de reacties van jou en dat andere gezwel te vermijden.

Overigens was het een smalle weg met een blinde bocht en een afgrond aan de linkerzijde. Dus al te racerig zou die bocht toch niet genomen zijn.

En sluit nou je infuus maar aan op het riool en tot ziens
    Vet proppig man.
    pi_29422716
    Ach ja, been there done that... weet dus wel hoe eea werkt. Zei zelf ook dat ik niet te hard had gereden en dat ik rustig reed

Maar goed, als je het zelf maar gelooft he

Ben hier BTW niet om te rellen dus zou niet weten waarom ik niet kan posten hier
    pi_29422739
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:59 schreef vetprob het volgende:

En sluit nou je infuus maar aan op het riool en tot ziens
    Zie ik hier nou de eerste flame? Ik mag hier gewoon reageren hoor.

Nu kan je niet zeggen dat het aan mij ligt.
    pi_29422767
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Kneus meldt zich
    Hej Fulcrum

Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
    Vet proppig man.
    pi_29422833
    Gisteren rondje Luxemburg gedaan, 798km 10 uur s morgens weg, 9 uur thuis

En ja, alleen
    pi_29423009
    pi_29423036
    Ff rijden.
    Vet proppig man.
    pi_29423074
    Jep!
    pi_29423099
    Hej Greedkillingz, als je over 2 dagen weer gaat reageren ofzo : Ik heb Jos Smit gebeld en die wilde geen zelf gekochte banden monteren Ben je een vaste klant daarzo

Dan maar om de hoek langsbrengen
    Vet proppig man.
    pi_29423157
    Of je komt naar Dordt en je doet het voor nop op mn pa's werk

Banden erom leggen kan sowieso met dat apparaat, alleen balanceren kon eerst niet omdat die as van de apparaat anders was. Heb nu een andere as gekocht bij die fabrikant en nu kan ik ook gewoon balanceren

Werkt echt goe
    pi_29423244
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ach ja, been there done that... weet dus wel hoe eea werkt. Zei zelf ook dat ik niet te hard had gereden en dat ik rustig reed

Maar goed, als je het zelf maar gelooft he

Ben hier BTW niet om te rellen dus zou niet weten waarom ik niet kan posten hier
    Ik zie geen reden om te liegen tegen m'n mede Fok!MC'ers Als ik (te) hard had gereden dan had ik dat wel gezegd, of anders helemaal geen crash verhaal gepost Dat jij nou zo een kutkarakter hebt om te liegen tegen je vrienden ....
    pi_29423390
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
    Of je komt naar Dordt en je doet het voor nop op mn pa's werk
    Ja goh, ik bel direct 112 voor een afspraak.
    Vet proppig man.
    pi_29423430
    Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.

Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....

Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.

Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed
    pi_29423607
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
    Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.

Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....
    Ik had het niet specifiek over dat ongeluk, de rest mag je zelf verzinnen want je weet zelf wel wat je in je levensjaren wel en niet gelogen hebt
    quote:
    Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed
    Niet gek als iemand op een achterbakse en schijnheilige manier verkeerde feiten aan het daglicht probeert te stellen Nou zou ik normaal ook helemaal niet reageren op je, maar omdat youssef zelf ook opmerkte dat mijn post verkeerd geinterpreteerd kon worden mbt mijn snelheid tijdens het ongeluk heb ik het toch gedaan. En dat mijn snelheid vaker naar voren komt in mijn verklaring komt omdat ik zelf verbaast was en niet om Fok!MC'ers om de tuin te leiden
    pi_29423656
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
    Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.
    Je zou toch denken dat je na 2 jaar circuit rijden weinig hoeft te leren. Maargoed, op de openbare weg naast een bandit hangen is natuurlijk iets heel anders dan 2 jaar MotoGP'en en de rondetijden uitprinten.
    Vet proppig man.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:00:48 #29
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29423710
    peeps, chillen
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_29423883
    Ow, nou ja, was niet mijn bedoeling om te rellen, maar jullie beginnen nu zelf. Ik doe niks verkeerd. Begon met mijn medeleven te tonen en vragen of hicham nog onderdelen nodig had...

Toen kon ik gelijk oprotten en kreeg doodsverwensingen naar mn hoofd Dan weet ik het ook niet meer. Kan niet anders concluderen dat jullie gewoon kicken op rellen

O, over dat circuitrijden, hebben we het nu al zo vaak over gehad. Geloof het of geloof het niet, lig ik echt niet wakker van ofzo..
    Bovendien weet je verder niets, maar dan ook helemaal niets over dat circuitrijden Beetje klepel en klok verhaal voor jullie Ook helemaal geen behoefte om dat te bewijzen ofzo, zo bijzonder was het namelijk nu ook weer niet.

En ja, een Bandit is even iets anders dan een 7R en de openbare weg is ook effe iets anders dan het circuit. Is nu ook net de reden dat ik onderuit ben gegaan, te weinig grondspeling en misschien icm vuil

Jullie hebben mij nog nooit zien rijden, dus kan je ook geen conclusies trekken. Ik lees wel vaak jullie verhalen en op basis daarvan heb ik en meer mensen voorspeld dat dat niet goed kan gaan en dat is dus gebeurd, of het nou hard ging of niet. Boeit ook verder niet, daar leer je van.

Maar ga mij dan niet gelijk lopen aanvallen als ik helemaal niet met de intentie kom om te rellen, ik ben niet voor niets unbanned uit PTA.

Reageer dan gewoon niet ofzo en negeer mij inderdaad.
    pi_29424450
    Toepasselijke TT
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_29426417
    Zo, lekker terug van rijden. Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald

Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
    Vet proppig man.
    pi_29426741
    Hoi vetprob!
    pi_29426959
    stelletje kneuzen
    pi_29427191
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 17:39 schreef vetprob het volgende:
    Zo, lekker terug van rijden. Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald

Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
    Is je tank nou al overgespoten?
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    stelletje kneuzen
    Hey opperkneus
    pi_29427462
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:04 schreef vetprob het volgende:

[..]

Hej Fulcrum

Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
    Ja hoor.. schaamrand is bijna weg. Aan de linkerkant tenminste

De rechterkant moet ik nog aan werken
      donderdag 4 augustus 2005 @ 20:03:11 #38
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29428800
    pi_29429172
    Vet proppig man.
    pi_29429300
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:28 schreef hicham het volgende:

Is je tank nou al overgespoten?
    Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken ) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
    Vet proppig man.
    pi_29430468
    Hoi
    Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
    Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_29430557
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
    Hoi
    Hoi
    Vet proppig man.
    pi_29430558
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef vetprob het volgende:

[..]

Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken ) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
    Damn, goeie service daar van wat ik tot nu toe heb gehoord van je
    quote:
    Hoi
    Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
    pi_29430700
    Zo, motor is weer helemaal schoon en staat weer in de was Rijd gelijk lekkerder
      donderdag 4 augustus 2005 @ 21:40:41 #45
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_29430701

Avond heren en dames
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_29430719
    Karellll
    pi_29430797
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 21:35 schreef vetprob het volgende:

[..]

Hoi
    hoi yousprob
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_29430799
    quote:
    Hoi
    Like that's gonna help...

Moet ineens aan die reclame van Friesche Flag denken....... "......... foei!"
    pi_29431321
    quote:
    cool spel
    pi_29431480
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 21:40 schreef Makster het volgende:

Avond heren en dames
    Ik mis een copy/paste van MF

Waar blijft je verhaal??!?!
      donderdag 4 augustus 2005 @ 22:30:19 #51
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29431657
    quote:
    Kut spel, heeft 3 seconden geduurd voor ik in de gaten had dat het mannetje de cursor wilde pakken.
    Had je er niet gelijk een manual bij kunnendoen?
    zo van - zorg dat het mannetje je niet pakt, ontwijk de raket die hij schiet, oja die raket is afstand bestuurbaar dus komt je achterna, Pas op voor bommetjes en bommetjes die bommetjes verspreiden. en grote riool pijpen die je verpletteren. en andere ronddraaiende dingen..................
      donderdag 4 augustus 2005 @ 22:32:13 #52
    17596 Makster
    pi_29431717
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:21 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik mis een copy/paste van MF

Waar blijft je verhaal??!?!
    Niet veel spannends gedaan vandaag

Heb gewerkt, tijdens werk ff op baby bezoek

Daarna gelijk door naar mijn zus want die vond het nodig te verhuizen en uiteraard ben ik weeer de sjaak en komt dus ook het klussen aan de KLX in het gedrang
    MAar dikke lul, eigen volk eerst op dit moment

Klussen doet ze zelf maar ik moet rijden met dat ding
    pi_29431746
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
    Klussen doet ze zelf maar ik moet rijden met dat ding
    Ik ben in te huren, maar omdat ze ook wel in een of andere gehucht woont wel graag een km-vergoeding

Vet proppig man.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 22:38:54 #54
    17596 Makster
    pi_29431845
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:33 schreef vetprob het volgende:

[..]

Ik ben in te huren, maar omdat ze ook wel in een of andere gehucht woont wel graag een km-vergoeding

Dordt mafknaap, gehucht in je arie

Wordt tijd dat die lijer van een Bikker is gaat bellen dat er een Braking binnen is, maar eigenlijk is Bikker niet de lijer maar HGA die ff lekker op vakantie gaan als er zaken gedaan moeten worden
    pi_29431915
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef bwt het volgende:

[..]

Kut spel, heeft 3 seconden geduurd voor ik in de gaten had dat het mannetje de cursor wilde pakken.
    Had je er niet gelijk een manual bij kunnendoen?
    zo van - zorg dat het mannetje je niet pakt, ontwijk de raket die hij schiet, oja die raket is afstand bestuurbaar dus komt je achterna, Pas op voor bommetjes en bommetjes die bommetjes verspreiden. en grote riool pijpen die je verpletteren. en andere ronddraaiende dingen..................

Had het ook niet meteen door, kan jammer genoeg geen Japans/Chinees/Koreaans/Viatnamees of Macaroni spreken dus
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:

[..]

MAar dikke lul, eigen volk eerst op dit moment
    Nu nog zo een 'aan het gas' uitspraak die je regelmatig maakt en je bent compleet

Ik zie een schrikbarend hoge gelijkenis als ik je posthistorie d'rbij pak
      donderdag 4 augustus 2005 @ 22:50:25 #56
    17596 Makster
    pi_29432052
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Had het ook niet meteen door, kan jammer genoeg geen Japans/Chinees/Koreaans/Viatnamees of Macaroni spreken dus
    [..]

Nu nog zo een 'aan het gas' uitspraak die je regelmatig maakt en je bent compleet

Ik zie een schrikbarend hoge gelijkenis als ik je posthistorie d'rbij pak
    Mzzl met jou, ga jij ff lekker een half uurtje aan het gas ofzo
    pi_29432216
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef Makster het volgende:

[..]

Dordt mafknaap, gehucht in je arie

Wordt tijd dat die lijer van een Bikker is gaat bellen dat er een Braking binnen is, maar eigenlijk is Bikker niet de lijer maar HGA die ff lekker op vakantie gaan als er zaken gedaan moeten worden

Alleen door jou kan ik bepaalde dingen over Dord niet zeggen, anders mag ik weer tanden rapen.

Vet proppig man.
    pi_29432217
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Mzzl met jou, ga jij ff lekker een half uurtje aan het gas ofzo
    Heb m'n helium al verbruikt aan ballonnen

Welk gas heb je het liefst? Kijken of er nog wat op Ebay is te vinden
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:03:24 #59
    17596 Makster
    pi_29432311
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef vetprob het volgende:

[..]

Alleen door jou kan ik bepaalde dingen over Dord niet zeggen, anders mag ik weer tanden rapen.

Jij hebt het meest troosteloze stukje dordt ooit gezien, ooit weleens gehoord dat het de oudstestad van Holland is

Tanden rapen altijd goed though
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef hicham het volgende:

[..]

Heb m'n helium al verbruikt aan ballonnen

Welk gas heb je het liefst? Kijken of er nog wat op Ebay is te vinden
    Probeer is wat mosterdgas, schijnt lekker te werken
    pi_29432565
    D'r liepen paarden met wagens rond
    Vet proppig man.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:23:46 #61
    17596 Makster
    pi_29432706
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:17 schreef vetprob het volgende:
    D'r liepen paarden met wagens rond
    Niet te tof doen omdat A'dam toevallig een tram heeft heh

Dordt is anders wel al een paar jaar E Government gemeente van Nederland en al een paar jaar evenementen stad van het jaar
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:31:39 #62
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29432883
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
    Jij hebt het meest troosteloze stukje dordt ooit gezien, ooit weleens gehoord dat het de oudstestad van Holland is
    Hey, Nijmegen is de oudste stad hoor
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:36:38 #63
    17596 Makster
    pi_29432975
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:31 schreef bwt het volgende:

[..]

Hey, Nijmegen is de oudste stad hoor
    [afbeelding]
    Zwijg, onwetende

Heb het over Holland en niet Nederland, de details mijn vriend, let op de details.

Holland is geen Nederland weet zelf de details ook niet zo goed

Dordt was de grootste stad van Nederlaand ooit en lag toen ook nog aan zee
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:39:17 #64
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29433039
    Ja baas
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:39:29 #65
    17596 Makster
    pi_29433045
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:

[..]

Zwijg, onwetende

Heb het over Holland en niet Nederland, de details mijn vriend, let op de details.

Jammer dat ze de grootse verwachtingen nooit hebben voort gezet

Waar ik wel van poep zijn de huizen prijzen, ongelooflijk tyfus duur in de Randstad, maarja gelijk naar Nieuw Zeeland is ook zo wat
    pi_29433054
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef Makster het volgende:

[..]

Niet te tof doen omdat A'dam toevallig een tram heeft heh

Dordt is anders wel al een paar jaar E Government gemeente van Nederland en al een paar jaar evenementen stad van het jaar
    Ik dacht altijd dat Dordt in het noorden lag, zegt al genoeg over de bekendheid
    Vet proppig man.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:40:43 #67
    17596 Makster
    pi_29433074
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
    Ja baas
    Braaf
    pi_29433091
    quote:
    Pfff, dus toen hadden ze nog de kans het geheel in zee te schuiven
    Vet proppig man.
    pi_29433133
    i slapen
    Vet proppig man.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:46:31 #70
    17596 Makster
    pi_29433213
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef vetprob het volgende:

[..]

Pfff, dus toen hadden ze nog de kans het geheel in zee te schuiven
    Owkee, thats it.

Tanden rapen voor jouw !

Ikke ook neer gaan, morgen weer werken
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:56:49 #71
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_29433461
    Dammit, nu een mereltje als logee in huis.............

Beestje kan niet meer vliegen oid en "slaapt" nu bij ons in de keuken.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_29433992
    quote:

[..]

Zwijg, onwetende

moet je nagaan, ze hebben honderden jaren aan ontwikkeling aan zich voorbij laten gaan.
    pi_29437490
    Kneuzen

Ik distantieer mezelf voor deze keer maar van deze reeks
    なんだっけ
    pi_29438920
    Te laat, posten = instemmen

Watskeburt met pepijn
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 07:57:48 #75
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29439181
    S`morgens
    Ook weer letterlijk uit bed gerold
    pi_29439188
    Mogguh

Voorpagina Algemeen Dagblad Lars

Formule 1 coureurs Robert Doornbos (rechts) en Christijan Albers (links) tijdens de perspresentatie van Monaco aan de Maas met de Nederlandse Kampioen Scootmobiel, de 75-jarige Aagje van Oosten, die toevallig passeerde.

Verhaal :
    quote:
    Kampioene scootmobiel dolt met coureurs

Het was een scherp maar aardig contrast, gisteren op het marktplein voor de bibliotheek in de Rotterdamse binnenstad.

De Nederlands kampioene scootmobiel die het opneemt tegen vier coureurs met Formule 1-ervaring.

Met Christijan Albers, Robert Doornbos, Nicky Pastorelli en Ho-Pin Tung leek aanvankelijk alle aandacht gericht op de hoofdrolspelers van het autosportevenement Monaco aan de Maas. Op vier mini-motoren scheurden zij rond over een met pylonen afgezet provisorisch parkoers in hartje Rotterdam. Totdat de 75-jarige mevrouw Aagje van Oosten zich er ineens mee ging bemoeien. Met haar bordeauxrode scootmobiel mengde zij zich brutaal tussen de autosporttalenten.

Een grapje van de Nederlands kampioene scootmobiel, die begin juli op het circuit van Zandvoort haar titel veroverde in een veld van ruim 70 concurrenten. ,,Niet in deze scootmobiel hoor, want die gaat maar zeven kilometer per uur. Die op Zandvoort ging met 13 kilometer bijna dubbel zo hard'', aldus mevrouw Van Oosten, die prompt bemerkte dat de vier coureurs de uitdaging aangingen en met haar over het mini-circuit raasden.

De Crooswijkse heeft een wisselbeker als bewijs van haar nationale titel op de schoorsteen staan. Zondag neemt zij ook deel aan Monaco aan de Maas. Ter gelegenheid van het evenement zal ze geheel in het oranje gekleed rondrijden in haar scootmobiel. Even later dolde ze volop met haar collega-coureurs. De scootmobiel-kampioene bekende niet altijd naar de Grand Prix' van Albers en Doornbos te kijken. ,,Maar zondag zal ik ze zeker zien.''
    Heb bescherming uit me broek gehaald en met de motorbroek de regen getrotseerd. Zeer veel comfortabeler dan die stink regenbroeken die danwel de regen doorlaten dan wel zweetnat worden
    Vet proppig man.
    pi_29439315
    Vet proppig man.
    pi_29439607
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 03:04 schreef Crashcat het volgende:
    Kneuzen
    Moet je es opletten als ik dit zei

Zyklon-B werkt trouwens ook goed.
    pi_29439635
    Haha

Ik heb vannacht gedroomd dat ik de GSX-R1100 van Pepijn over ging kopen Eerst mocht ik een paar testritjes maken waarin ik moest kijken of ik er wel mee kon wheelien

Maar goed, hij beviel zeer goed en toen had k m dus gekocht
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:44:45 #80
    17596 Makster
    pi_29440147
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Moet je es opletten als ik dit zei

Zyklon-B werkt trouwens ook goed.
    Zyklon B is mosterdgas chef
    pi_29440179
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:44 schreef Makster het volgende:

[..]

Zyklon B is mosterdgas chef
    Neuh, Zyklon-B is Zyklon-B en monsterdgas is mosterdgas
    pi_29440671
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 08:19 schreef vetprob het volgende:
    WTF
    American History X my friend
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:19:37 #83
    17596 Makster
    pi_29440677
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Neuh, Zyklon-B is Zyklon-B en monsterdgas is mosterdgas
    Nee, Zyklon - B is de chemische bewoording voor Mosterdgas

Feit is wel dat je je de tering sterft als je het in je slaapkamer gooit ofzo
    pi_29440745
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 08:19 schreef vetprob het volgende:
    WTF
    Hij leeft nog
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:23:23 #85
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_29440759
    Nog een nachtje slapen en dan gaan wer naar het zwarte woud!!

maar de Gamrin is niet binnen gekomen
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_29440761
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Makster het volgende:

[..]

Nee, Zyklon - B is de chemische bewoording voor Mosterdgas

Feit is wel dat je je de tering sterft als je het in je slaapkamer gooit ofzo
    Hoe zou dat voelen he
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:44:34 #87
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29441144
    Zyklon - B is GEEN blauwzuurgas en geen mosterdgas.
    Mosterd gas is eigenlijk ook geen gas maar een vloeistof

[ Bericht 33% gewijzigd door RB op 05-08-2005 11:02:46 ]
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:03:43 #88
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_29441483
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 07:58 schreef vetprob het volgende:
    Mogguh

Voorpagina Algemeen Dagblad Lars
    Pagina 13 van de Telegraaf, zelfde foto.

Zijn Sendai Akido's waar ze op rijden overigens, voorloper van dat ding die ik heb. Gister nog even mee rond gescheurd, vriendin van mijn vriendin ook. Wilde meteen zelf ook zo'n geval kopen.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:45:41 #89
    17596 Makster
    pi_29442163
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef RB het volgende:
    Zyklon - B is GEEN blauwzuurgas en geen mosterdgas.
    Mosterd gas is eigenlijk ook geen gas maar een vloeistof
    Ow, maar dood ga je er wel van MAar is het niet zo dat Joden in de WO II vergast werden met mosterdgas Come to think of it, was mosterdgas niet populair in de WO I Ik ben abuis

En ff je bek houwe heh ouwe Hoe gaat ie me je rug
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:01:28 #90
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29442370
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 11:45 schreef Makster het volgende:

[..]

Ow, maar dood ga je er wel van MAar is het niet zo dat Joden in de WO II vergast werden met mosterdgas Come to think of it, was mosterdgas niet populair in de WO I Ik ben abuis

En ff je bek houwe heh ouwe Hoe gaat ie me je rug
    Nope was blauwzuurgas. mosterdgas wat eigenlijk een vloeistof is werd in WO1 voor het eerst gebruikt.

Rug is niet wat het wezen moet loop als een oude man die je overgrootvader zou kunnen zijn.
    Pillen gekregen en zometeen naar de terapeut
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:02:16 #91
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29442385
    dubbel
    pi_29442679
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef RB het volgende:
    Rug is niet wat het wezen moet loop als een oude man die je overgrootvader zou kunnen zijn.
    Pillen gekregen en zometeen naar de terapeut
    Ik heb even gemist wat je hebt gedaan. Iets met tegels zetten? Dat lijkt me behoorlijk belastend voor de rug. De fysio gaat het weer allemaal loskloppen?
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_29443576
    Mogguh middag
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Pagina 13 van de Telegraaf, zelfde foto.

Zijn Sendai Akido's waar ze op rijden overigens, voorloper van dat ding die ik heb. Gister nog even mee rond gescheurd, vriendin van mijn vriendin ook. Wilde meteen zelf ook zo'n geval kopen.
    Hoe voelt dat nou als Telegraaf abonnee om een keer een kletsnatte krant te krijgen vanwege de heftige regen? Of dat je een keer gewoon helemaal geen krant krijgt, wanneer stuur je dan een klacht?

Altijd al willen weten hoe het gedrag van mijn abonnee's in het wild is

Soms kan ik er niks aan doen dat een (deel van de) krant nat is in de stortregen. Of ik vergeet spontaan een abonnee. Dan vraag ik me af of ze soms wel 3x naar de brievenbus lopen voordat ze een klacht maken Soms maken ze ook geen klacht, dat zijn de die hards
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:31:51 #94
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29443704
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik heb even gemist wat je hebt gedaan. Iets met tegels zetten? Dat lijkt me behoorlijk belastend voor de rug. De fysio gaat het weer allemaal loskloppen?
    Je hebt niks gemist. De oorzaak is niet het straaten,dat is al een paar weken geleden.
    Motorrijden kan ik de eerste weken wel vergeten
    Heb me vandaag ook maar eens ziek gemeld
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:36:17 #95
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29443767
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef hicham het volgende:
    Mogguh middag
    [..]

Hoe voelt dat nou als Telegraaf abonnee om een keer een kletsnatte krant te krijgen vanwege de heftige regen? Of dat je een keer gewoon helemaal geen krant krijgt, wanneer stuur je dan een klacht?

Altijd al willen weten hoe het gedrag van mijn abonnee's in het wild is

Soms kan ik er niks aan doen dat een (deel van de) krant nat is in de stortregen. Of ik vergeet spontaan een abonnee. Dan vraag ik me af of ze soms wel 3x naar de brievenbus lopen voordat ze een klacht maken Soms maken ze ook geen klacht, dat zijn de die hards
    Koop een potloodventers jas kun je de kranten eronder doen of niks eronder
    pi_29443927
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef RB het volgende:

[..]

Koop een potloodventers jas kun je de kranten eronder doen of niks eronder
    Ik doe niet aan potloodventen Alleen heipaalventen

Maar goed, een zooi zaterdagkranten past niet echt onder mijn regenpak natuurlijk, en het kranten lopen wordt er niet echt beter op

i ben even weg
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:55:09 #97
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29443986
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 13:51 schreef hicham het volgende:

[..]

Heb nog een heimachine in de aanbieding
    En nou ff plat
    pi_29444595
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 13:55 schreef RB het volgende:

[..]

Heb nog een heimachine in de aanbieding
    En nou ff plat

Succes met je rug chef
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:30:48 #99
    17596 Makster
    pi_29445361
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 13:51 schreef hicham het volgende:

[..]

Hoe flauw, maar hoe grappig Hahahhaha

Ja dat vond ik wel ff grappig
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:38:15 #100
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_29446461
    Ik moest even wat posten van Wordbeater.

Hij wil niet posten in een keuzentopic.
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
    pi_29446536
    Wat een schijtweer is het

Lol @ FS
    Vroeg me al af waar die eikel bleef
    En omdat ie niet hier post gaat ie maar oude topics op MF doorspitten

En als we dan toch bezig zijn, ik vond ook wel een leuke

Sneeky

[ Bericht 29% gewijzigd door hicham op 05-08-2005 16:48:57 ]
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:05:19 #102
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_29446916
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef hicham het volgende:
    Wat een schijtweer is het

Lol @ FS
    Vroeg me al af waar die eikel bleef
    Eikel nietus hij is liev!

Hoewel hij is best wel vervelend vandaag.
    quote:
    En omdat ie niet hier post gaat ie maar oude topics op MF doorspitten
    Nee, dat was ergens anders voor, en je komt er makkelijk achter voor wat.
    quote:
    En als we dan toch bezig zijn, ik vond ook wel een leuke

[afbeelding]

Sneeky
    Sneaky.
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
    pi_29447737
    Gadverdamme Baggertelfort, als je minder dan 5 euro beltegoed hebt op je prepaid kaart dan beginnen ze al te zeiken voor elk gesprek "u heeft minder dan 5 euro beltegoed.. blablabla". Tief op, das minder dan 11 oud Hollandsche guldens Ik wil pas een waarschuwing als ik minder dan 1 euro heb kneuze Aan het gas moeten ze
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 17:05 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Eikel nietus hij is liev!
    Hij vond zelf dat anderen zich netjes moesten i afmelden, maar dat heeft hij niet gedaan En hij is ook wel een kneusje dus hij hoort hier te zijn, ontkenningsfase
    quote:
    [..]

Sneaky.
    Hoe heeft ie het uiteindelijk opgelost

Ik praat wel in derde persoon enkelvoud, maar volgens mij post hij gewoon onder jouw naam
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:09:06 #104
    17596 Makster
    pi_29448027
    Sjuuz laan, ben verrot zeg hee

Goed dat het weekend is moeten we maar denken

Waar is die eikel joh
    pi_29448260
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Free-Spirit het volgende:
    Ik moest even wat posten van Wordbeater.

[[url=http://img207.imageshack.us/img207/6057/kx0029em.th.jpg]afbeelding][/URL]

Hij wil niet posten in een keuzentopic.
    Die ken ik nog wel ja Naam is alleen nooit unbanned

Hoi FS , duidelijk dat die loser hier dus niet wil posten. Volgende topictitel ook maar wat leuks verzinnen. Blijft ie tenminste weg
    Vet proppig man.
    pi_29448316
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

American History X my friend
    Mjah, inderdaad, maar vraag me af wat het verhaal achter dit filmpje is. En de gevolgen Of zou het weer zo een mongoleweddenschap tussen american teenagers zijn?

Ben ook behoorlijk gebroken, uren in de regen
    Vet proppig man.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:12:00 #107
    17596 Makster
    pi_29449116
    Op veronica een special over Rede Bull X fighters. Wel leuk, zeker als je een beetje cross georienteerd bent
    pi_29449251
    Zag ik ook eventjes, maar had geen zin om het hier te posten met die shoarmawraps in m'n handen en een dienblad op schoot
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:06:22 #109
    17596 Makster
    pi_29449929
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
    Zag ik ook eventjes, maar had geen zin om het hier te posten met die shoarmawraps in m'n handen en een dienblad op schoot

Ik heb me ook verlaagd tot shoarma
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:08:08 #110
    17596 Makster
    pi_29449963
    misschien met het kneuzen topic vol en komen er dan weer wat mensen hier
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:08:56 #111
    17596 Makster
    pi_29449977
    OWkee het topic gaat vol, en z.s.m.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:09:30 #112
    17596 Makster
    pi_29449988
    I
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:09:41 #113
    17596 Makster
    pi_29449993
    k
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:09:53 #114
    17596 Makster
    pi_29449997
    Z
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:10:00 #115
    17596 Makster
    pi_29449998
    e
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:10:23 #116
    17596 Makster
    pi_29450005
    g
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:11:16 #117
    17596 Makster
    pi_29450023
    zo
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:11:31 #118
    17596 Makster
    pi_29450028
    znel
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:11:57 #119
    17596 Makster
    pi_29450043
    mogelijk
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:12:05 #120
    17596 Makster
    pi_29450045
    VOL
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:12:14 #121
    17596 Makster
    pi_29450046
    Met
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:12:22 #122
    17596 Makster
    pi_29450049
    Dit
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:12:33 #123
    17596 Makster
    pi_29450051
    Kut
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:12:40 #124
    17596 Makster
    pi_29450056
    topic
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:13:25 #125
    17596 Makster
    pi_29450072
    Wie
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:13:50 #126
    17596 Makster
    pi_29450075
    gaat
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:14:04 #127
    17596 Makster
    pi_29450085
    er
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:14:28 #128
    17596 Makster
    pi_29450090
    nog
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:14:36 #129
    17596 Makster
    pi_29450097
    meer
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:14:48 #130
    17596 Makster
    pi_29450101
    helpen
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:16:55 #131
    17596 Makster
    pi_29450134
    dit slette topic vol te hoeren
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:18:22 #132
    17596 Makster
    pi_29450174
    Dat kan sneller
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:19:21 #133
    17596 Makster
    pi_29450193
    OW ja
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:20:15 #134
    17596 Makster
    pi_29450204
    Yes, ja zeker wel
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:23:16 #135
    17596 Makster
    pi_29450245
    Niemand
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:23:39 #136
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29450250
    niks K*t topic

Partner in crime

Kop op, lullen als brugman

daar doe ik niet aan mee

[ Bericht 30% gewijzigd door RB op 05-08-2005 20:43:40 ]
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:33:27 #137
    17596 Makster
    pi_29450413
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:23 schreef RB het volgende:
    niks K*t topic
    Partner in crime

pi_29450506
    wtf
    Vet proppig man.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:44:43 #139
    17596 Makster
    pi_29450622
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:38 schreef vetprob het volgende:
    wtf
    Go for it
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:47:26 #140
    17596 Makster
    pi_29450671
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:23 schreef RB het volgende:
    niks K*t topic

Partner in crime

daar doe ik niet aan mee

pi_29450846
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef RB het volgende:

[..]

Je hebt niks gemist. De oorzaak is niet het straaten,dat is al een paar weken geleden.
    Motorrijden kan ik de eerste weken wel vergeten
    Heb me vandaag ook maar eens ziek gemeld
    beterschap!!

We zijn vanmiddag een aantal motorzaken langs geweest om voor Mercy een beetje te oriënteren op een nieuwe motor, dus ik was niet eerder online. We willen gewoon eerst goed rondkijken zodat hij een hele mooie motor voor een gunstige prijs kan kopen. Tot die tijd kan hij natuurlijk ook altijd even op de CBR rijden.

We hebben net trouwens een leuk filmpje bekeken.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:59:54 #142
    17596 Makster
    pi_29450896
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

beterschap!!

We zijn vanmiddag een aantal motorzaken langs geweest om voor Mercy een beetje te oriënteren op een nieuwe motor, dus ik was niet eerder online. We willen gewoon eerst goed rondkijken zodat hij een hele mooie motor voor een gunstige prijs kan kopen. Tot die tijd kan hij natuurlijk ook altijd even op de CBR rijden.

Wat wil hiij gaan kopen

SS, Naked of worst hij slim en gaat hij voor SM
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:00:53 #143
    17596 Makster
    pi_29450920
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef Makster het volgende:

[..]

Wat wil hiij gaan kopen

worst hij slim

Afgeschreven, das duidelijk
    pi_29450977
    stelletje kneuzehh
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:04:53 #145
    17596 Makster
    pi_29451004
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Hahahaha what the fuck
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:06:03 #146
    17596 Makster
    pi_29451025
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    stelletje kneuzehh [afbeelding]
    pi_29451045
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef Makster het volgende:

[..]

Wat wil hiij gaan kopen

Hij wil rijden niet sleutelen.
    pi_29451066
    Qua formaat past de blackbird wel bij hem

alleen past die niet in onze schuur
    pi_29451078
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
    Dat kan sneller
    Het kan sneller, maar dit is nog maar pagina 3
    pi_29451087
    nou, al weer 4 posts erbij
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:11:02 #151
    17596 Makster
    pi_29451125
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Hij wil rijden niet sleutelen.
    Dat geloof ik niet, de basis begint bij sleutelen
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:

Bird is cool, heeft de oom van mijn vriendin ook. En dat gaat best snel
    pi_29451145
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    stelletje kneuzehh [afbeelding]
    Bla bla bla ZX-7R en direct de man

Die van die auto die de ander flink hard naait is ook wel goed trouwens Had ik me slider al geshowd?

Voor hoe die was moeten jullie maar een keer naar raus d'r knie kijken als er ooit nog gemeet wordt Wat een baggerweer Zomer lijkt al bijna voorbij
    Vet proppig man.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:14:02 #153
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_29451167
    Strakblauwe lucht hier nu
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:14:20 #154
    17596 Makster
    pi_29451174
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:12 schreef vetprob het volgende:

[..]

Die van die auto die de ander flink hard naait is ook wel goed trouwens Had ik me slider al geshowd?

[afbeelding]

Voor hoe die was moeten jullie maar een keer naar raus d'r knie kijken als er ooit nog gemeet wordt Wat een baggerweer Zomer lijkt al bijna voorbij
    Inderdaad, meneer heeft wat meer cc's en denkt dat ie tof is

Slider is mooi man, zwart ziet ie er tof uit
    pi_29451184
    Vet proppig man.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:15:13 #156
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_29451193
    Hij heeft gewoon wat te compenseren
    pi_29451198
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:08 schreef Makster het volgende:
    OWkee het topic gaat vol, en z.s.m.
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
    I
    quote:
    k
    quote:
    Z
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
    e
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
    g
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
    zo
    quote:
    znel
    quote:
    mogelijk
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
    VOL
    quote:
    Met
    quote:
    Dit
    quote:
    Kut
    quote:
    topic
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
    Wie
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
    gaat
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
    er
    quote:
    nog
    quote:
    meer
    quote:
    helpen
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:16 schreef Makster het volgende:
    dit slette topic vol te hoeren
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
    Dat kan sneller
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:19 schreef Makster het volgende:
    OW ja
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
    Yes, ja zeker wel
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
    Niemand
    Doe's ff normaal
    pi_29451215
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
    Strakblauwe lucht hier nu
    Hoi riet

Vet proppig man.
    pi_29451231
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:

Als jullie nou gewoon van het verzekeringsgeld de zijmuur van het schuurtje eruit slopen en d'r een garagedeur inzetten Rijden jullie gewoon een tijdje om en om op de CBR
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:18:31 #160
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_29451289
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:16 schreef vetprob het volgende:

[..]

Hoi riet

Hoi vet.
    pi_29451317
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:17 schreef hicham het volgende:

[..]

Als jullie nou gewoon van het verzekeringsgeld de zijmuur van het schuurtje eruit slopen en d'r een garagedeur inzetten Rijden jullie gewoon een tijdje om en om op de CBR
    Die CBR kan ook gewoon met een tiewrap aan een boom
    Vet proppig man.
    pi_29451421
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:20 schreef vetprob het volgende:

[..]

Die CBR kan ook gewoon met een tiewrap aan een boom
    Om te voorkomen dat die boom gejat wordt bedoel je?
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:28:08 #163
    17596 Makster
    pi_29451463
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef hicham het volgende:

[..]

Om te voorkomen dat die boom gejat wordt bedoel je?
    pi_29451510
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:28 schreef Makster het volgende:

Vet proppig man.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:39:33 #165
    17596 Makster
    pi_29451661
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:29 schreef vetprob het volgende:

[..]
    pi_29451991
    Overigens Raus de Douwer / Martieboy op dat papiertje stond niets anders dan bellen naar 0800-8844 en vragen naar "...". Dus als je op zoek bent naar de getuige moet je gewoon even naar Tiel/Geldermalsen vragen en dan naar dat motorrijdende wijf

Als je geen namen meer weet..
    Vet proppig man.
    pi_29452061
    Het is 0900-8844

Waarom heeft SBS6 trouwens zo een lelijk nieuw logootje?
    Lijkt wel alsof we spontaan in de jaren '70 zitten zo lelijk is dat ding
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:09:06 #168
    17596 Makster
    pi_29452401
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
    Het is 0900-8844

Waarom heeft SBS6 trouwens zo een lelijk nieuw logootje?
    Lijkt wel alsof we spontaan in de jaren '70 zitten zo lelijk is dat ding
    Omdat alle zenders opnieuw ingedeeld gaan worden en ze poepen voor Talpa
    pi_29452546
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Makster het volgende:

[..]

Omdat alle zenders opnieuw ingedeeld gaan worden en ze poepen voor Talpa
    Je bedoelt die nieuwe zender die steeds met nieuwe namen en logo's komt die al bestaan?

TV sux

Maar is wel relaxter om hersenloos naar te kijken als je moe bent na een zwaar daggie, achter de computer moet je nog een muis bewegen en toetsen intikken
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:20:35 #170
    17596 Makster
    pi_29452715
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef hicham het volgende:

[..]

Je bedoelt die nieuwe zender die steeds met nieuwe namen en logo's komt die al bestaan?

TV sux

Maar is wel relaxter om hersenloos naar te kijken als je moe bent na een zwaar daggie, achter de computer moet je nog een muis bewegen en toetsen intikken
    Yup, zit nu met de laptop naast me onderuit gezakt op de bank met de Xbox fifa street te spelen, toppunt van luiheid Maar o zo relaxed op het moment
    pi_29454041
    Onderuitgezakt voetballen, mooi zeg de 21ste eeuw

Edoch, ik i ga i zo i neer
    pi_29454219
    Hallo allemaal!

Even naar aanleiding van een post van Rietvaerder in dit topic, voorvloeiend uit een discussie over het nut en de benodigde capaciteiten betreffende het maken van een kneedown, was bij mij een vraag gerezen.
    Rietvaerder stelde namelijk het volgende over het kneedownen:
    quote:
    [...]
    En iedere josti kan het.... [...]
    Aangezien ik hierover mijn twijfels had, heb ik contact opgenomen met de experts inzake deze bezigheden; niemand minder dan de Jostiband zelf!
    Hier volgt de mailwisseling:
    quote:
    Geachte ploderus,

helaas moet ik u mededelen dat de stelling die u noemt niet geheel de waarheid is. Tot mijn spijt zijn er niet veel Josti's die hun knie aan de grond kunnen leggen tijdens het motorrijden. We hebben wel XyloJosti, die tijdens het slaan op zijn Xylofoon nog wel eens zijn knie alsmede zijn scheenbeen tegen de ondergrond weet te plaatsen. Dit gebeurt echter alleen tijdens momenten van volle overgave ten tijde van een optreden.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Hoogachtend,
    InfoJosti

----- Original Message -----
    From: Paul Loderus
    To: info@jostiband.nl
    Sent: Friday, August 05, 2005 10:09 PM
    Subject: Kunnen alle Josti's kneedownen?

Geachte Josti's,

naar aanleiding van een discussie op een internetforum over het maken van een kneedown op de motor kwam de stelling naar voren dat iedere Josti kan kneedownen.

Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
    [...]
    En iedere josti kan het.... [...]

Aangezien dit niet geheel volgens het beeld is dat ik heb van de Josti's, namelijk een alom gerenommeerde en gerespecteerde muziekgroep, wilde ik toch graag even wat duidelijkheid hebben inzake deze kwestie.
    Mijn vraag is nu dus: Kunnen alle Josti's kneedownen?
    Als dit het geval zou zijn, dan lijkt een kleine verschuiving qua werksector mij enigszins rendabel, aangezien er in circuit rijvaardigheidstrainingen toch ook aardig te verdienen valt. Een combinatie van de huidige werkzaamheden en deze nieuwe mogelijkheden lijkt me dan ook wel gepast.

In afwachting op uw antwoord,
    ploderus
    Blijkbaar klopt de stelling dus niet
    Ik had dit geheel wel in het andere topic willen plaatsen, maar dat zou allemaal wel erg off topic worden
    pi_29454346
    Ik ga nu lekker slapen! Morgen weer vroeg op
    Dag allemaal
    Slaap lekker!
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:30:54 #174
    17596 Makster
    pi_29454436
    Hahahahahahaha

En ik dacht dat ik afgeschreven was
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:39:28 #175
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29454602
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:

En ik dacht dat ik afgeschreven was

vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:48:06 #176
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_29454827
    Jongens, veel plezier hier op Fok!, ik ga meuren, morgenvroeg om 6 uur vertrekken we richting Schwartzwald!

Mazzels.

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:53:53 #177
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29454976
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 23:48 schreef Herr.Flick het volgende:
    Jongens, veel plezier hier op Fok!, ik ga meuren, morgenvroeg om 6 uur vertrekken we richting Schwartzwald!

Mazzels.

Prettige vakantie
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:48:31 #178
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29456373
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 23:20 schreef ploderus het volgende:
    Hallo allemaal!
    [..]
    Smakelijk verhaaltje over kneedownen
    [..]
    ROFLOLPIMP
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:14:19 #179
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29456986
    Lijkt wel of iedereen al slaapt
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:41:13 #180
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29457637
    zekers te weten
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:44:38 #181
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29457719
    tsja dan ga ik i ook maar slapen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:59:57 #182
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29458061
    IK slaap nog niet
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:15:51 #183
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29458378
    ja, maar - i ik was toch slapen?
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:18:10 #184
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29458437
    Wat doe jij hier dan nog?
    Ik lig op de bank en durf niet overeind te komen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:21:16 #185
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29458515
    Ik wens me nou een mooie vrouw die mij de onderkant rug en m`n bovenkant billen zou willen masseren, en daarna naar bed brengt en toestopt
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:22:12 #186
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29458538
    Wat zou het leven toch mooi zijn als dat zou gebeuren *zucht*
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:23:28 #187
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29458559
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:22 schreef bwt het volgende:
    Wat zou het leven toch mooi zijn als dat zou gebeuren *zucht*
    IK eerst
    Ik heb last van de rug
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:31:40 #188
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29458735
    Ja, maar, ik ben van de week ziek geweest.
    3 dagen op bed gelegen.
    hoofdpijn, last van de keel, snotteren, bloedneus, zielug............. (zo ongeveer in die volgorde)
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:34:37 #189
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29458793
    Ik ben al een week brak
    Hoe ist met je her afgelopen?
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:37:30 #190
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29458844
    ha,
    dat zou vandaag (zaterdag) zijn. maar de cursus waarvan ik dacht dat die de hele week zou zijn, was ingekort. Op zaterdag is er dus niemand. En omdat ik ziek was deze week niet erg veel kunnen studeren. Probeer het dus komende week - maandag of dinsdag. moet ik maandag ff over bellen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:39:48 #191
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29458877
    Heb je wel kunnen studeren afgelopen week.

Heb dinsdag een poging gedaan om motor te rijden, was niet echt een suc6
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:47:30 #193
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459003
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
    kneuzen
    Waar
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:48:27 #194
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459015
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
    kneuzen
    Yeah, that's us
    pi_29459024
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef RB het volgende:

[..]

Waar
    In mn MyAT Waarom kan ik het nooit laten in kuttopics te reagerenenenenenen {(
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:50:48 #196
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459046
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

pi_29459060
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:50 schreef RB het volgende:

[..]

een waaitopoi

zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:52:15 #198
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459069
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hoe komt ie dan in jouw AT terecht
    pi_29459082
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef bwt het volgende:

[..]

Hoe komt ie dan in jouw AT terecht
    in gepost
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:54:46 #200
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459112
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

in gepost
    Niet weer doen dus
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:56:13 #201
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459139
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

in gepost
    Now i'm realy gettin' confused.....
    pi_29459144
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef RB het volgende:

[..]

Niet weer doen dus
    Ik post wel vaker in het brommertoic hoor Ô
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:00:41 #203
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459201
    heb je in dit topic niet eerder zien posten.
    pi_29459210
    deel 203 voor het laats of zo, daarvoor wle frequenter
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:03:17 #205
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459247
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
    deel 203 voor het laats of zo, daarvoor wle frequenter
    Da`s wel heel lang geleden
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:05:19 #207
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459282
    En toen dacht je van , kom laat ik die kneuzen maar eens verblijden met mijn aanwezigheid.
    pi_29459311
    GA SLAPEN!!!!..

pssstttt.... Ik ben hier niet aanwezig
    なんだっけ
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:07:57 #209
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459323
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef Crashcat het volgende:
    GA SLAPEN!!!!..

pssstttt.... Ik ben hier niet aanwezig
    Pssstttt,,,, ik slaap al
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:08:27 #210
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459331
    Of je daar zo blij mee moet zijn
    pi_29459340
    ik hanjg mn kat in de iwlgen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:13:55 #212
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459389
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef bwt het volgende:

[..]

Pssstttt,,,, ik slaap al
    Ik moet eerst nog van de bank af zien te komen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:16:03 #213
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29459415
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef RB het volgende:

[..]

Ik moet eerst nog van de bank af zien te komen
    suc6 met je bedevaart

ik ben u echt i slapen
    cya
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:17:03 #214
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29459430
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 03:16 schreef bwt het volgende:

[..]

suc6 met je bedevaart

ik ben u echt i slapen
    cya
    pi_29459935
    quote:

Ik had dit geheel wel in het andere topic willen plaatsen, maar dat zou allemaal wel erg off topic worden
    Buiten het feit dat het sowieso al een dubieuze uitspraak is, nog even een vraagje hoor:

-weggeëdit om nutteloze discussie weer tegen te gaan -
    (nog) geen regen!

[ Bericht 14% gewijzigd door vetprob op 06-08-2005 08:13:25 ]
    Vet proppig man.
    pi_29460191
    quote:
    Hallo allemaal!

Even naar aanleiding van een post van Rietvaerder in dit topic, voorvloeiend uit een discussie over het nut en de benodigde capaciteiten betreffende het maken van een kneedown, was bij mij een vraag gerezen.
    [..]

Aangezien ik hierover mijn twijfels had, heb ik contact opgenomen met de experts inzake deze bezigheden; niemand minder dan de Jostiband zelf!
    [..]

Thx dat je het even hebt uitgezocht

XyloJosti

Gave pic
    pi_29460316
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 03:09 schreef Alexxxxx het volgende:
    ik hanjg mn kat in de iwlgen

Heb deze ochtend weer behoorlijk wat katten gekke dingen zien doen
    Vet proppig man.
    pi_29460551
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 21:12 schreef vetprob het volgende:

met die 400 was ik al de man genoeg

damn, ben ff aan het doorlezen hoe je de koppelingsvloeistof vervangt...lijkt allemaal heel makkelijk

* remove the reservoir cap
    * remove the rubber cap from the bleed valve on the clutch slave cylinder
    * attach a plastic hose to the bleed valve and run the other end of the hose into a container
    * fill the reservoir with fresh fluid
    * change the clutch fluid as follows:
    1. open the bleed valve
    2. squeeze the clutch and hold it
    3. close the bleed valve
    4. release the clutch lever

* repeat this until fresh fluid comes out from the plastic hose or the color of the fluid changes
    * check the fluid level in the reservoir often, replenishing it as necessary

NOTE: if the fluid in the reservoir runs completely out any time during fluid changing, the bleeding operation must be done since air will have entered the line
    pi_29460988
    quote:
    Hallo allemaal!

[..]

[..]

Ja GODVERDOMME!

Hoe kun je er nou blindelings vanuit gaan dat ze weten wat kneedownen is ?!?

Huin denken toch allemaal maar in muziektermen
    pi_29461027
    Laat mij maar eens mailen, weet zeker dat ze het niet goed begrepen hebben.
    pi_29461141
    Zo, die reageren nog snel joh zo op de zaterdagmorgen!
    quote:
    Hallo Rietvaerder,

Om gelijk terzake te komen: dat kunnen wij inderdaad allemaal, of het nu op een motor of een Solex is. Dit wilt trouwens niet aangeven dat wij van motorrijden houden, wij mogen namelijk niet eens deelnemen aan een CBR examen i.v.m. lichamelijke afhankelijkheden.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik voor mijn josti-carriere geraced heb in de SV Vobis Cup. Ik werd meestal 4e of 5e. Door deze ervaring kan ik u ook vertellen dat een kneedown geen nut voor mij persoonlijk heeft, ik ga zelfs harder door de bocht zonder knie aan de grond dan met knie aan de grond. Ik kan u dan ook vertellen dat de meeste motorrijders het gewoon doen om op te vallen of om bepaalde dingen te compenseren.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben,

Hoogachtend,
    Opperhoofd Helmjosti

From: Rietvaerder

Geachte leden van de Jostiband,

Ik ben lid van een motor-forum waar iedereen het idee heeft de beste te zijn, terwijl ze eigenlijk niets voorstellen. Maar dit terzijde, ik ben zelf van mening dat een knee-down (naast de motor hangen om de show te, euh, ik bedoel, om meer grondspeling te creeren) niets zegt over de kwaliteiten van de motorrijder en dat zodoende ieder lid van de Josti band het kan. Niet dat ik hiermee de leden in een negatief daglicht wil zetten natuurlijk.

Ook heb ik trouwens gehoord dat er bepaalde leden zijn die onder de naam ''helmjosti'' gaan, misschien dat die specifieke personen het wel kunnen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Rietvaerder
    pi_29462446
    quote:
    Hallo allemaal!

[..]

[..]

hey Ploderus! Meteen komen binnenvallen met een waanzinnige post
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 11:57:12 #223
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29463128
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 07:39 schreef hicham het volgende:

[..]

Thx dat je het even hebt uitgezocht

XyloJosti

[afbeelding]

Gave pic
    Maar geen knie aan de grond
    pi_29463378
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 08:14 schreef vetprob het volgende:

[..]

Heb deze ochtend weer behoorlijk wat katten gekke dingen zien doen
    Ik was gisteravond niet meer helemaal OK geloof ik

Gelukkig geen wilg in de tuin staan, ik was nog in staat er mijn kat in te hangen ook
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:23:56 #225
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29463684
    S`middags

Ooh wat kun je op pillen goed slapen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:32:11 #226
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29463838
    dus de bedevaart is toch nog gelukt
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:35:07 #227
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29463899
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef bwt het volgende:
    dus de bedevaart is toch nog gelukt

Was wel een kleintje maar heeft wel ff geduurd
    pi_29464723
    pi_29464853
    Was dat nou een discoboot ofzo die me uit bed gebounced heeft?
    Vet proppig man.
    pi_29464889
    Oh wacht, ik zie veel roze

Volgens mij komt er nog een hele rist gaypride boten langs. Makster, misschien wat voor jou
    Vet proppig man.
    pi_29465037
    Witte VFR

quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 13:22 schreef vetprob het volgende:
    Was dat nou een discoboot ofzo die me uit bed gebounced heeft?
    Vast wel, toen ik eindelijk opstond was ik al te laat om de dader te achterhalen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:35:25 #232
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29466094
    Moet toch even wat kwijt.

Ik ben toen met een groepje naar wheelieday geweest, heb wel eens wat foto's van deze jongen gepost die heel goed met zijn motor overweg kon.

Het gaat niet zo goed met John.
    quote:
    Een 24-jarige motorrijder uit Spijkenisse is donderdag ernstig gewond geraakt bij een ongeluk op de Plaatweg in Spijkenisse.

De motorrijder verloor door onbekende oorzaak de macht over het stuur en viel. De man gleed over de weg en klapte tegen een betonnen paal.

Hierbij liep hij ernstig letsel aan zijn rug op waardoor hij vermoedelijk nooit meer zal kunnen lopen.
    Pics ter plaatse.
    pi_29466247
    quote:
    Hierbij liep hij ernstig letsel aan zijn rug op waardoor hij vermoedelijk nooit meer zal kunnen lopen.

Is dat die semi-25KW gozer
    pi_29466354
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
    Moet toch even wat kwijt.
    "Onbekende reden" Was het een wheelie of een stoppie?

Balen

Nare bijkomstigheid is dat je toch heb moeten posten hierzo
    Vet proppig man.
    pi_29466463
    quote:
    Op zaterdag 06 augustus 2005 01:16 schreef leroy het volgende:
    ja maar het is een fucking goede vriend van me die met die zx10r nu weten mensen wel wie en die jonge zal nooit meer lopen en ik had het ook niet zo goed gelezen van dat je zat te dollen maar ik werd gewoon pissed door die reactie die ik niet helemaal goed had gelezen en toen ik het had gepost zag ik het pas maar nu weten sommige denk wel wie het is |(;(

En lees ook wat over een drempel in een bocht, betonnen paaltje
    Vet proppig man.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:01:55 #236
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29466514
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 14:44 schreef hicham het volgende:

Is dat die semi-25KW gozer
    24 jaar nee deze reed een ZX10R.

Die jongen die eigenlijk nog 25 kw moet is 22 en zijn beste vriend. (GSX-R600)
    Hij zou op de stuntelmeet komen en ik hoopte dat hij John mee zou slepen.
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 14:51 schreef vetprob het volgende:
    "Onbekende reden" Was het een wheelie of een stoppie?
    Onbekend, daar wil ik niet al teveel over speculeren.
    Er liggen daar wel drempels in een bocht.
    quote:
    Nare bijkomstigheid is dat je toch heb moeten posten hierzo
    Ondanks Makster gisteren duurt het topic te lang maar ik had wel even willen wachten met posten ja.
    (had ook zat te doen, ben net weer thuis van een wereldreisje voor nop )
    pi_29466690
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
    Ondanks Makster gisteren duurt het topic te lang maar ik had wel even willen wachten met posten ja.
    Gezeik om een topictitel Echt zo een pepijn momentopname Niet posten vanwege topictitel, of ineens als een scooterfreak posten en scooter SC topic openen

Maar damn, lijkt me echt rampzalig voor zowel slachtoffer als vrienden- / familiekring dat ongeluk
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:13:38 #238
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29466738
    Ach, dan kan ik jullie ook wel even verwennen met de pics van vrijdag.
    Alleen Mark had ze al gezien op M-F.

(na de foto's ben ik pas de velgen gaan poetsen )

De schade van het eraf vallen op de snelweg de vorige keer.
    Nog afgezien van de krassen op de zijkant, maar ik vind het enorm meevallen.

En dit is hoe idioot het was eigenlijk.

Klik hier voor verhaaltje hoe hij eraf gevallen was.

Maar hij is nog net zo lang, alleen beter weggewerkt. :}

Next: een zwart zadel.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:16:47 #239
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29466776
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:11 schreef hicham het volgende:

Gezeik om een topictitel Echt zo een pepijn momentopname Niet posten vanwege topictitel, of ineens als een scooterfreak posten en scooter SC topic openen
    Nee, het kwam wel uit.

Gisteren een halve dag vrij om naar een huis te kijken.
    Daarna had ik gewoon even geen zin om te posten.
    De topictitel hielp wel mee, dat moet ik zeggen.
    Een beetje serieus clubje kan wel betere titels gebruiken, en dat is niet alleen van de laatste keer.
    Ik ben er ook geen ster in, maar om nou totaal niet motor gerelateerde onzin als hoofdtitel te hebben..

En uitstapjes naar scooterfreak staan los van de MC.
    pi_29466860

Maar is je uitlaat nu meteen gepolijst Of lijkt dat maar zo?
    Kan ook zijn dat ie de vorige keer gewoon te vies was

Volgend topic zullen we het wel weer over Goldwings hebben in dit beetje serieuze clubje
    pi_29466964
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef hicham het volgende:

Kan ook zijn dat ie de vorige keer gewoon te vies was

Volgend topic zullen we het wel weer over Goldwings hebben in dit beetje serieuze clubje
    Hij had hem gewoon voor het eerst goed gepoetst Wel alles lezen he

Ziet er beter uit Popijn, wanneer komt dat nieuwe achterbandje erop
    Vet proppig man.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:34:04 #242
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29467063
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef hicham het volgende:

Kan ook zijn dat ie de vorige keer gewoon te vies was [/quote[
    Vlak voordat' ie eraf viel had ik hem helemaal met alupoets op staan wrijven.
    Was bij toeval dat ik ontdekte dat het een bling bling stralende uitlaat moet zijn.

[quote]Volgend topic zullen we het wel weer over Goldwings hebben in dit beetje serieuze clubje
    Mja, was een persiflage achtig iets, en voor de PTA'ers vast minder belachelijk dan een (klein voorbeeldje) kneuzen topic, weer een correcte OP, Ohpeeee watisda , Piet Snot aldus R te S, Zal ik het dan maar doen, euhhhhhh out of inspiratie, ik kan dit nietttttttt, Wanneer is de motorhaat voorbij, Beginners met een doodswens, knuffelturken, contactgestoorde turken, Pielemuis, lekker blanco!, ziek zwak en misselijk, Retteket naar beter bed.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:37:49 #243
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29467127
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:28 schreef vetprob het volgende:
    Ziet er beter uit Popijn, wanneer komt dat nieuwe achterbandje erop
    Dat staat op de rol.

Misschien als de KLX weer een weekje goed rijdt een voor en achterbandje bestellen en gelijk een achterbandje voor de CR mee laten komen.

Aprilia filmpjes.
    pi_29467163
    Tis maar een slowchattopic hoor. Maar opzich heb je wel gelijk als je er op die manier aandacht aan schenkt
    Vet proppig man.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:45:37 #245
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29467247
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:40 schreef vetprob het volgende:
    Tis maar een slowchattopic hoor. Maar opzich heb je wel gelijk als je er op die manier aandacht aan schenkt
    Tuurlijk is het "maar" een slowchat topic, maar minimaal de titel van een seriereeks onzin van de Fok! MC club mag best een beetje uitstraling hebben.
    pi_29467276
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:

Aprilia filmpjes.
    Circuitfilmpje

Alleen jammer van dat kinderachtige gebeuren op het einde
    Vet proppig man.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:00:20 #247
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29467464
    Van welke, ik heb alleen maar naar het supermoto filmpje gekeken.
    Maar ik weet dat de Amsterdammers gek zijn op filmpjes dus vandaar ik hem voor jullie poste.
    pi_29467589
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:00 schreef Patrick281 het volgende:
    Van welke, ik heb alleen maar naar het supermoto filmpje gekeken.
    Maar ik weet dat de Amsterdammers gek zijn op filmpjes dus vandaar ik hem voor jullie poste.

Die SM filmpjes klik ik dus niet meer op Na een paar keer de bochtjes te hebben bekeken heb je dat ook wel weer gezien Uitgezonder die speciale stunts dan, en dan heb ik het niet over die dertien in een dozijn sprongetjes
    Vet proppig man.
    pi_29467619
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mja, was een persiflage achtig iets, en voor de PTA'ers vast minder belachelijk dan een (klein voorbeeldje) kneuzen topic, weer een correcte OP, Ohpeeee watisda , Piet Snot aldus R te S, Zal ik het dan maar doen, euhhhhhh out of inspiratie, ik kan dit nietttttttt, Wanneer is de motorhaat voorbij, Beginners met een doodswens, knuffelturken, contactgestoorde turken, Pielemuis, lekker blanco!, ziek zwak en misselijk, Retteket naar beter bed.
    Oh ja, dat gedeelte was ik even vergeten Had je hem helemaal zitten poetsen en brak ie af
    Maar die TT's zijn wel euhm .. naja, opvallend ja Voor outsiders
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat staat op de rol.

Misschien als de KLX weer een weekje goed rijdt een voor en achterbandje bestellen en gelijk een achterbandje voor de CR mee laten komen.

Aprilia filmpjes.

Jammer van dat scooterfilmpje er tussenin Verder wel leuke filmpjes om weer eens 5 a 10 minuten van mijn vakantie er doorheen te laten sijpelen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:30:01 #250
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29467958
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:47 schreef vetprob het volgende:
    Circuitfilmpje

Alleen jammer van dat kinderachtige gebeuren op het einde
    Wat doet'ie daar, met zijn hand op het tape. Voegt niets toe.
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:09 schreef vetprob het volgende:

[afbeelding]

Die SM filmpjes klik ik dus niet meer op Na een paar keer de bochtjes te hebben bekeken heb je dat ook wel weer gezien Uitgezonder die speciale stunts dan, en dan heb ik het niet over die dertien in een dozijn sprongetjes

Die SS filmpjes klik ik dus niet meer op
    Na een paar keer de bochtjes te hebben bekeken heb je dat ook wel weer gezien Uitgezonder die speciale onboard beelden dan, en dan heb ik het niet over die dertien in een dozijn highsiders
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:11 schreef hicham het volgende:
    Jammer van dat scooterfilmpje er tussenin Verder wel leuke filmpjes om weer eens 5 a 10 minuten van mijn vakantie er doorheen te laten sijpelen
    Het einde nadert.

pi_29468171
    quote:
    Geachte Helmjosti,

hoewel ik uw reactie zeer op prijs stel loop ik toch tegen het feit aan dat enkele onderdelen uit uw antwoord niet geheel in overeenstemming zijn met hetgeen de InfoJosti gisteren aan mij gemaild heeft. In dit geval geloof ik toch eerder hetgeen InfoJosti mij wist mede te delen, aangezien hij voor zijn functie een hele opleiding Informeren gevolgd zou moeten hebben.
    Toch zal ik u maar even duidelijk maken wat ik bedoel met de niet in overeenstemming zijnde onderdelen.

Allereerst komt hier al het feit dat er volgens de InfoJosti maar één Josti is die in staat is een nette kneedown te maken. Nu beweert u anderzijds dat iedere Josti dit kan. Nu vraag ik mij toch af hoe het het mogelijk is dat iedere Josti dit kan, terwijl een aardig deel door een beperkte leeftijd niet eens de mogelijkheid heeft motor te rijden. Zoals u zelf al zegt mag het merendeel niet eens deelnemen aan een CBR examen, hetgeen betekent dat ze dan ook geen mogelijkheid hebben om te oefenen op de openbare weg. Indien dit toch het geval mocht zijn, dan zal ik deze mailconversatie d.m.v. een Bcc doorsturen naar Polite afdeling 'Josti's op de Weg', aangezien dit soort onverantwoorde praktijken zowel mijn veiligheid als die van al mijn motormaatjes in gevaar brengen.
    Verder lijkt de de mogelijkheid 'Circuit rijden' ook uit te sluiten, aangezien de Josti's allemaal professionele bandleden zijn. Deze status brengt met zich mee dat iedere verzekeringsmaatschappij zal verbieden mee te doen aan risicovolle activiteiten, waar ook circuitrijden onder valt. Dit in verband met te groot risico op het verliezen van één van al deze bijzondere bandleden en dientengevolge winstafname.

Nu viel het me verder ook op dat u zelf zegt dat u zonder het gebruik van de zgn. kneedown sneller zou zijn dan met het gebruik van een kneedown.
    Zie hier dan meteen de reden dat u slechts 4e of 5e wist te eindigen in de races. U heeft gewoon wat in de wijde wereld genoemd wordt 'een gebrek aan talent' of misschien zelfs 'Anti-talent'.
    Wat ik verder uit niet nader te noemen bronnen heb vernomen bestond het deelenemersveld van de SV Vobis Cup maximaal uit 4 deelnemers waarbij af en toe een enkele wildcardrijder werd toegestaan. Dit zou betekenen dat u zo goed als iedere race laatste bent geeindigd.
    Wat dat betreft lijkt de overstap van een motorracecarriere naar de muziekwereld me voor u dan ook een slimme zet geweest te zijn.

Al met al lijkt het me een beetje onzin geweest te zijn wat u tegen mijn zeer gerespecteerde steppenslijtende heer Rietvaerder heeft verteld. Dit betreur ik dan ook ten zeerste, aangezien u hiermee het wereldbeeld van deze arme jongen nadelig heeft beinvloed.
    Ik krijg dan ook het idee dat u als gefaald motorcoureur te veel vast probeert te houden aan uw '(in uw ogen) succesvolle' glorietijd, waardoor u zonder het zelf door te hebben anderen mee neemt in uw zeer beperkte waanbeeldige denkwereldje.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Ploderus

From: info@jostiband.nl
    To: Rietvaerder
    Cc: Paul Loderus
    Sent: Saturday, August 06, 2005 09:13 AM
    Subject: Re: Kunnen alle Josti's kneedownen?

Hallo Rietvaerder,

Om gelijk terzake te komen: dat kunnen wij inderdaad allemaal, of het nu op een motor of een Solex is. Dit wilt trouwens niet aangeven dat wij van motorrijden houden, wij mogen namelijk niet eens deelnemen aan een CBR examen i.v.m. lichamelijke afhankelijkheden.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik voor mijn josti-carriere geraced heb in de SV Vobis Cup. Ik werd meestal 4e of 5e. Door deze ervaring kan ik u ook vertellen dat een kneedown geen nut voor mij persoonlijk heeft, ik ga zelfs harder door de bocht zonder knie aan de grond dan met knie aan de grond. Ik kan u dan ook vertellen dat de meeste motorrijders het gewoon doen om op te vallen of om bepaalde dingen te compenseren.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben,

Hoogachtend,
    Opperhoofd Helmjosti

From: Rietvaerder

Geachte leden van de Jostiband,

Ik ben lid van een motor-forum waar iedereen het idee heeft de beste te zijn, terwijl ze eigenlijk niets voorstellen. Maar dit terzijde, ik ben zelf van mening dat een knee-down (naast de motor hangen om de show te, euh, ik bedoel, om meer grondspeling te creeren) niets zegt over de kwaliteiten van de motorrijder en dat zodoende ieder lid van de Josti band het kan. Niet dat ik hiermee de leden in een negatief daglicht wil zetten natuurlijk.

Ook heb ik trouwens gehoord dat er bepaalde leden zijn die onder de naam ''helmjosti'' gaan, misschien dat die specifieke personen het wel kunnen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Rietvaerder
    pi_29468190
    Goeiuhmiddag trouwuns!
    pi_29468221
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:

Wat doet'ie daar, met zijn hand op het tape. Voegt niets toe.
    Oh wacht, je hebt natuurlijk geen geluid

Zodra die andere motor erbij komt hoor je een heel droge stem een tekst voorlezen.. het volgende: denk aan de stem waarbij je in slaap zou vallen But what is happening This is the first time I have seen another bike faster than the RSV 1000. Op het einde: Let's go and find out more about this mysterious new top track bike bladie bla *plakbandje wegtrekt * "Oh is het een Apprilia in het zwart oid ... "

Vet proppig man.
    pi_29468251
    Mag tenminste hopen dat je geen geluid heb anders zit ik hier dus voor niets...
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef ploderus het volgende:
    Goeiuhmiddag trouwuns!
    Vet proppig man.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:46:21 #255
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29468276
    quote:
    Goeiuhmiddag trouwuns!
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:45 schreef vetprob het volgende:
    Mag tenminste hopen dat je geen geluid heb anders zit ik hier dus voor niets...
    Ik ben bij FS op visite, en beide computers hebben geluid.

Theoretisch dan, want de stekker van de speaker ligt eruit.
    pi_29468298
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:41 schreef ploderus het volgende:
    Mailwisseling
    Jij verveelt je
    Vet proppig man.
    pi_29468318
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
    Theoretisch dan, want de stekker van de speaker ligt eruit.
    Kreeg ff een hartverzakking.

Hou je gedeisd he
    Vet proppig man.
    pi_29468495
    quote:
    Goeiuhmiddag trouwuns!
    Heej vriend

Meteen een vraagje heH
    Hoe moet ik jouw naam uitspreken

Is het:

Plowderus, waarbij de klemtoon op de 'ow' ligt

of

Plodeerus , waarbij de klemtoon op de 'ee' ligt

Waarbij in de tweede naam de twee e's uitgesproken worden op dezelfde manier als dat je de e's in het woord 'eerst' uitspreekt. Bij voorbaat dank voor je antwoord, want Youssef zei een keer je naam in de tweede vorm (Plodeerus) en dat vond ik raar gezien het feit ik je naam altijd als 'Plowderus' uitspreek

Of moet ik de XyloJosti hierover vragen?
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:59:52 #259
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29468508
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:48 schreef vetprob het volgende:
    Kreeg ff een hartverzakking.

Hou je gedeisd he
    Net maar even aangesloten dan, moest even een verlengsnoer installeren.

Best wel grappig gevonden.

En ik zag Hicham nog rondrijden in die Transatlantic 500 met zijn scooterjethelmpje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 06-08-2005 17:05:09 ]
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:02:23 #260
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29468555
    @hicham
    al nieuwe / andere onderdelen voor de bandit?
    pi_29468625
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:59 schreef Patrick281 het volgende:

En ik zag Hicham nog rondrijden in die Transatlantic 500 met zijn scooterjethelmpje.
    Das nou al de vierde keer dat ik terug ga om op die link van je te klikken

Ik zie daar overigens wel zon, zee en strand. Iets wat ik mis deze vakantie
    Vet proppig man.
    pi_29468629
    Sommige mensen .......

Gast haalt 30 juli een nieuwe ZX6R op
    En post nog een pic erachteraan
    Een dag later crashed ie
    En post nog even zijn verhaal

Balen joh Maar de crash was niet echt zwaar zo te lezen, maar het principe heH

@RB
    Nope, nog steeds niet mijn schade geinventariseerd. Had hem na de crash onder de hoes gegooid en sindsdien rust ik min of meer Het regent steeds dus geen zin om de hoes van motor af te halen en op m'n gemakkie alles te bekijken. Ben vandaag wel vast met mijn zadel bezig geweest en de oude bekleding eraf gehaald. Wou nieuwe erop doen, maar omdat het spons nat is geworden door de regen laat ik hem ff een nachtje drogen voordat ik de nieuwe bekleding erop ga doen
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:14:06 #263
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29468760
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef vetprob het volgende:
    Ik zie daar overigens wel zon, zee en strand. Iets wat ik mis deze vakantie

Maar elk nadeel heeft zijn voordeel.

zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:15:23 #264
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29468786
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef hicham het volgende:

@RB
    Nope, nog steeds niet mijn schade geinventariseerd. Had hem na de crash onder de hoes gegooid en sindsdien rust ik min of meer Het regent steeds dus geen zin om de hoes van motor af te halen en op m'n gemakkie alles te bekijken. Ben vandaag wel vast met mijn zadel bezig geweest en de oude bekleding eraf gehaald. Wou nieuwe erop doen, maar omdat het spons nat is geworden door de regen laat ik hem ff een nachtje drogen voordat ik de nieuwe bekleding erop ga doen
    Daar heb je nu wel tijd voor met dit weer
    pi_29468950
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar elk nadeel heeft zijn voordeel.

[afbeelding]
    Wat is ie daar nog mooi. Begin die mooi weer rijders steeds vaker te begrijpen

En ik weet niet op welk voordeel je doelt: motorrijden of geld innen Merk overigens wel dat geen vakantie hard nodig was Begin weer langzaam in euro's te stijgen. Weet alleen niet of ik de nullijn alweer ben gepasseerd.
    Vet proppig man.
    pi_29468981
    Zo veel groen, zo veel verleiding
    Vet proppig man.
    pi_29469068
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:59 schreef hicham het volgende:

[..]

Heej vriend

Meteen een vraagje heH
    Hoe moet ik jouw naam uitspreken

Is het:

Plowderus, waarbij de klemtoon op de 'ow' ligt

of

Plodeerus , waarbij de klemtoon op de 'ee' ligt

Waarbij in de tweede naam de twee e's uitgesproken worden op dezelfde manier als dat je de e's in het woord 'eerst' uitspreekt. Bij voorbaat dank voor je antwoord, want Youssef zei een keer je naam in de tweede vorm (Plodeerus) en dat vond ik raar gezien het feit ik je naam altijd als 'Plowderus' uitspreek

Of moet ik de XyloJosti hierover vragen?
    Ik denk dat XyloJosti niet kan antwoorden, aangezien zijn tong tussen de Xylofoon zit
    Maar je spreekt het het zelfde uit als dat van Louis Couperus, alleen dan de Lod in plaats van de Coup.. Dus als Loo-di-rus
    pi_29469082
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:47 schreef vetprob het volgende:

[..]

Jij verveelt je
    Hoe kom je daarbij dan?
    Hoe kun je je nou met dit wisselvallige weer vervelen?
    pi_29469325
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:36 schreef ploderus het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dan?
    Hoe kun je je nou met dit wisselvallige weer vervelen?
    Gaan we ooit nog een keer rijden? Je weet wel, kawa's onder elkaar Kan OPM ook komen
    Vet proppig man.
    pi_29469979
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 16:41 schreef ploderus het volgende:

[..]
    Het heeft te maken met het feit dat ze je gewoon niet zien. Zelfs al kijken ze naar je, dan zien ze je niet.

En dat zul je als motorrijder heel snel moeten leren. En dat niet iedere keer zien als een bewuste overtreding van een automobilist die jou opzettelijk dwars zit want daardoor ga je je alleen maar opwinden.

De reden dat ze je niet zien ook al bevind je je wel in hun bliksveld is dat de hersenen het merendeel van de informatie die op het netvlies valt wegfiltert. Zou dat niet gebeuren dan werd je stapelgek, teveel informatie in te korte tijd.
    Een belangrijke factor in dat filteren is alleen daadwerkelijk bewust datgene te kunnen zien wat je ook verwacht.

En dat is het probleem met een motor, dat is een afwijkend iets in het normale verkeersbeeld die zich ook nog eens gedraagt op een andere wijze dan een auto. een automobilist verwacht andere auto's, lage brede voertuigen die zich ongeveer op dezelfde manier gedragen als zijn eigen auto. Een motor is smal en veel wendbaarder en versnelt ook nog eens veel sneller. Ze hebben dus gekeken, als je mazzel hebt hebben ze toen wel bewust een motor gezien. Die blijkt sneller te versnellen dan een auto, dus ze kijken nog een keer, verwachten daar helemaal geen voertuig, zien die motor dus ook niet beweest en denken dat de weg vrij is.

Dus ja, je hebt wel een fout gemaakt. In juridische zin niet, jij had voorrang moeten krijgen. En als je daar met een auto had gereden had je die waarschijnlijk ook gekregen. Met een motor krijg je die vaak niet, en vaak is er ook geen opzet in het spel.

Erachteraan gaan om te proberen je gelijk te halen heeft geen zin en werkt alleen averechts. Ze hebben echt geen flauw idee wat er gebeurd is. En vanuit hun optiek is er opeens plotseling een motorrijder die hen lastig valt. Wat het beeld van de motorrijder als asociale hufter alleen maar versterkt. Dus als het al effect heeft, leidt het er toe dat als ze een motorrijder wel een keer bewust opmerken, ze die misschien wel bewust geen voorrang verlenen want het is immers toch een botte lul.
    pi_29470211
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
    met die bok kun je toch ook het voorwiel vd grond krijgen via MF was het toch? hebbie nog een link/adres oid?
    pi_29470344
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 18:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

met die bok kun je toch ook het voorwiel vd grond krijgen via MF was het toch? hebbie nog een link/adres oid?
    Slechts 50 keer gekickt topic op M-F.

Te koop Paddockstand Motorbok, voor jou dicht in de buurt volgens mij. En voorwiel van de grond = ondersteunen aan de voorkant. Maar dat kan toch ook met een gewone bok die helemaal achterop zit

Maar dit vind ik een fijne bok
    Vet proppig man.
    pi_29470399
    haha ok thx

lijtk me dat je omdat de motor in het midden wordt gelift dat je de voorkant makkelijker omhoog krijgt, daar gaat het me om
    pi_29470703
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[...]
    Heel verhaal over het meest standaard bekende feit uit het motorrijden
    [...]
    En dit leg je uit omdat
    Is toch het eerste wat je opvalt als je motor rijdt?
    pi_29470748
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    haha ok thx

lijtk me dat je omdat de motor in het midden wordt gelift dat je de voorkant makkelijker omhoog krijgt, daar gaat het me om
    Klopt ja, is wel met wat inspanning met 1 hand op te tillen bijvoorbeeld om het voorwiel te draaien Krik is het makkelijkst erbij, blokken hout kan ook

Leuke sig.
    Vet proppig man.
    pi_29471432
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
    Next: een zwart zadel.
    Nee toch? Ik vind dit blauwe zadel juist zo stoer. Ik vind het een hele mooie kleurstelling zoals het nu is.
    pi_29471726
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:35 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik denk dat XyloJosti niet kan antwoorden, aangezien zijn tong tussen de Xylofoon zit
    Maar je spreekt het het zelfde uit als dat van Louis Couperus, alleen dan de Lod in plaats van de Coup.. Dus als Loo-di-rus
    Ben ik nog geen stap verder, hoe spreek je Louis Couperus uit
    pi_29471794
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 19:05 schreef ploderus het volgende:

[..]

En dit leg je uit omdat
    Omdat.... het allebei als een tang op varken slaat
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:05:26 #279
    17596 Makster
    pi_29471835
    Op verzoek van Hies een MF copy paste

----------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag weer verder gegaan met de KLX.

Had als doel om zo ie zo klaar te raken met het achterspatbord en indien nodig het subframe nog verder aan te passen.

Zo gezegd zo gedaan, eerst flink zitten denken over de ophanging. Na veel gekuttenier eindelijk een geniale ingeving. Ik heb het spatbord aan het zadel vast gezet dmv 4 RVS tapbouten en ringen. Mooie van de constructie is dat de achterste 2 tapbouten precies door het metalen oog lopen van de originele bevestingsplaten van het zadel waarmee deze op het frame wordt geschroeft. M.a.w. ik heb daar vollop "vlees" om het goed vast te zetten.

Moest er alleen wel mijn pas net gemaakte bekleding voor los maken maar daar ga ik niet moeilijk over doen, dat zit zo weer op zijn plaats

Voordat alles goed zat ben ik echt 2 uur bezig geweest met de dremel, zonder dat ding was het echt nooit gelukt, dus bij deze: Dremel I Love you :}
    Zo zag het eruit na dat alles pas was gemaakt

Zoals de oplettende SM'ers hier zien is het frame nog ff een beetje ruk zo B|
    Dus zagen maar weer

Nog geen plaatje van hoe het er zonder uit ziet maar geloof mij, het is porno

Verder ook mijn Polisport voorspatbord er op gefelpt

En ben lang bezig geweest met het op maat maken van een ringetje voor bij de koppelingshevel zoadat deze niet meer trilt. Gelijk ook de hevel mat zwart gespoten, benieuwd hoe lang dat gaat houden. Maar goed anders koop ik wel ergens een komplete hevel + houder + kabel. Nu niet gedaan omdat uiteraard weer nergens een hevel voor de kawa op voorraad was en ik geen zin had om een originele te kopen die bovendien ook niet zwart is

Eind begint nu inzicht te komen, ik hoop volgende week mijn Braking porno binnen te hebben en wil volgende week zoveel mogelijk gaan schuren en dan kan het spuiten ook beginnen. Zit alleen nog een beetje te twijfelen over het spuitwerk maar dat komt ook wel goed
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:06:21 #280
    17596 Makster
    pi_29471848
    @ Peppo

Aardig kut van die ZX10 knakkert Blijft kut dit soort dingen
    pi_29471873
    EeEeeEYyyYYYY mAkStErrrrrr boy

wedstrijdje? blaas je poep man
    pi_29471883
    Wij zijn vandaag bij iemand op visite geweest en we wisten dat er vlakbij een motorzaak moest zitten. We wisten verder ook niet hoe of wat, maar besloten even langs te gaan. Bleek het een Harley Davidson zaak te zijn. Omdat we er toch al waren, zijn we ook even naar binnen gegaan.

Er stond een hele gave Buell binnen. De verkoper wilde deze wel even buiten zetten om ons het geluid te laten horen. Blijkt dat ding ook nog eens gigantisch te trillen. Nog meer dan de Beamer van Pepijn. Dat wist ik eigenlijk niet. Ik vind het gaaf dat ze zo compact zijn. Bovendien zit er een mooie upside-down voorvork op. Deze Buell had ook een racekitje, waardoor het geluid fantastisch werd. Als je het mij vraagt, klonk dit nog harder en mooier dan de uitlaten van RB, dus kun je wel nagaan hoe dat klonk.

Even wat pics :

De strepen zijn niet origineel, maar maakt het wel subliem.
    pi_29471889
    Vond je KLX eerst mooier trouwens Mark
    pi_29472117
    Ook namens mij bedankt voor de MF copy en paste

Het is leuk om te volgen welke stappen je aan het ondernemen bent en hoe je dat doet. Het ziet er wederom strak uit.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:18:56 #285
    17596 Makster
    pi_29472118
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
    Wij zijn vandaag bij iemand op visite geweest en we wisten dat er vlakbij een motorzaak moest zitten. We wisten verder ook niet hoe of wat, maar besloten even langs te gaan. Bleek het een Harley Davidson zaak te zijn. Omdat we er toch al waren, zijn we ook even naar binnen gegaan.

Er stond een hele gave Buell binnen. De verkoper wilde deze wel even buiten zetten om ons het geluid te laten horen. Blijkt dat ding ook nog eens gigantisch te trillen. Nog meer dan de Beamer van Pepijn. Dat wist ik eigenlijk niet. Ik vind het gaaf dat ze zo compact zijn. Bovendien zit er een mooie upside-down voorvork op. Deze Buell had ook een racekitje, waardoor het geluid fantastisch werd. Als je het mij vraagt, klonk dit nog harder en mooier dan de uitlaten van RB, dus kun je wel nagaan hoe dat klonk.

Even wat pics :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De strepen zijn niet origineel, maar maakt het wel subliem.
    Is ook gelijk de enige Harley die ik zou willen hebben
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
    Vond je KLX eerst mooier trouwens Mark
    Vind ik ook ja, is helemaal kut zo. Die remmerij zuigt en dat gaylord paars was veel stoerder. Om nog maar te zwijgen over de standaard remleidingen, das veel gekker als die RVS die er nu onderzitten.

Ding zit nog maar voor 45% in elkaar man, niet raar dat ie eerst mooier was, toen was de motor ook rijklaar

Maar het gaat erom wat ik vind en ik vind het 50000% beter
    pi_29472136
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:05 schreef Makster het volgende:
    Op verzoek van Hies een MF copy paste

<<knip>>
    Dank u

In deze barre tijden dat er weinig wordt gepost kon ik eindelijk weer eens lekker bijlezen
    Maar je blijft maar bezig heH Zal wel heel wat zijn als die eindelijk af is en je erop rijdt

Alleen zijn motoren bij mensen zoals jou nooit af toch?
    Of je verkoopt em en koopt een nieuw projectje aan
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
    Nog meer dan de Beamer van Pepijn.
    Bimmer beemer reference, wat is het nou Maar goed, gevolgen van het ongeluk zijn toch zwaarder dan ik dacht. Mercy die een Harley zaak binnenstapt En als ie standaard al erger dan die van RB klinkt dan is de demper kennelijk al vervangen, of zit die er al fabrieksaf op Alhoewel, die strepen zitten er ook niet standaard op zei je dus zullen hun ook wel die demper hebben aangepast
    pi_29472157
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:

Vind ik ook ja, is helemaal kut zo. Die remmerij zuigt en dat gaylord paars was veel stoerder. Om nog maar te zwijgen over de standaard remleidingen, das veel gekker als die RVS die er nu onderzitten.

Ding zit nog maar voor 45% in elkaar man, niet raar dat ie eerst mooier was, toen was de motor ook rijklaar

Maar het gaat erom wat ik vind en ik vind het 50000% beter
    *hap*
    pi_29472159
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
    Is ook gelijk de enige Harley die ik zou willen hebben
    Er was ook maar één motor waar we oog voor hadden. De verkoper zag het gelijk aan de teleurgestelde gezichtjes.

Ook al is het dan een Harley, deze zou ik zeker willen hebben.
    pi_29472261
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef hicham het volgende:

Bimmer beemer reference, wat is het nou Maar goed, gevolgen van het ongeluk zijn toch zwaarder dan ik dacht. Mercy die een Harley zaak binnenstapt En als ie standaard al erger dan die van RB klinkt dan is de demper kennelijk al vervangen, of zit die er al fabrieksaf op Alhoewel, die strepen zitten er ook niet standaard op zei je dus zullen hun ook wel die demper hebben aangepast
    It has two wheels.

We waren er toch. Ik had nog enige twijfels, maar ja we waren er wel even extra langs gereden. En naar een Buell wil ik best kijken.

Ik weet niet precies hoe dit model standaard klinkt, want ik kan niet zeggen dat ik eerder een Buell heb horen lopen. Bij deze zat wel een racekit op zoals ik al vermeldde. Met racekit bedoelde de verkoper hier in ieder geval de uitlaten. Dat kitje mocht dan ook wel het nodige kosten. 1400 Euro of zo.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:27:57 #290
    17596 Makster
    pi_29472285
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

*hap*

Maal 2
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:30:19 #291
    17596 Makster
    pi_29472326
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef hicham het volgende:

[..]

Dank u

In deze barre tijden dat er weinig wordt gepost kon ik eindelijk weer eens lekker bijlezen
    Maar je blijft maar bezig heH Zal wel heel wat zijn als die eindelijk af is en je erop rijdt

Alleen zijn motoren bij mensen zoals jou nooit af toch?
    Of je verkoopt em en koopt een nieuw projectje aan
    Ben er ook bang voor dat het nooit op zal houden, maar als ik eerlijk ben ben ik nu een beetje klus moe. Wil nu wel weer eens rijden op dat ding

Had vorige week bijna een RS250 gekocht maar door wijs te luisteren naar mijn vriendin toch maar niet gedaan, heb ook nog huur enzo dat ik moet betalen

En heb ook al lopen bieden op een CR250 en een KX250, 2 takt is wel lief
    pi_29472338
    Dat wel natuurlijk
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:35:01 #293
    17596 Makster
    pi_29472426
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
    Dat wel natuurlijk
    Over dat rijden, inderdaad ja

Dat dan weer wel....
    pi_29472486
    Heh? Wat zit je nou te ouwehoeren man?
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:42:48 #295
    17596 Makster
    pi_29472566
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
    Heh? Wat zit je nou te ouwehoeren man?
    Ja joh, zo gaat dat heh

Zat ff te denken, moet ik eigenlijk niet doen maar doe het lekker toch. Als ik nou van de week mijn kappen en zo schuur en dan verf laat mengen dan zou het volgende week weleens klaar kunnen raken. Mits de lijer van HGA sport (importeur van Braking) nog op vakantie is

Ben zo goed als klaar aan het raken
    pi_29472572
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Bij deze zat wel een racekit op zoals ik al vermeldde.
    Post dan ook geen foto's, dan lees ik er veel te snel over heen
    quote:
    Met racekit bedoelde de verkoper hier in ieder geval de uitlaten. Dat kitje mocht dan ook wel het nodige kosten. 1400 Euro of zo.
    Ach, zo een Buell is toch al niet zo duur dus dat kan er nog wel even bij
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Makster het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor dat het nooit op zal houden, maar als ik eerlijk ben ben ik nu een beetje klus moe. Wil nu wel weer eens rijden op dat ding
    Gewoon doen ondanks die remmen
    Vroegah op de fiets remde je dan gewoon door je schoen tegen de achterband te drukken
    pi_29472575
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 19:07 schreef vetprob het volgende:
    Klopt ja, is wel met wat inspanning met 1 hand op te tillen bijvoorbeeld om het voorwiel te draaien Krik is het makkelijkst erbij, blokken hout kan ook
    precies, daarvoor ga ik er 1 halen thx
    quote:
    Leuke sig.
    leuk he tis nu wat rustiger gelukkig, alhoewel het zich verplaatste naar een ander topic
    pi_29472694
    Volgens mij kunnen we gaan aftellen
    Vet proppig man.
    pi_29472723
    Voor het volgende kneuzentopic??
    pi_29472752
    Vet proppig man.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:51:01 #301
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29472754
    ik maak geen nieuwe
    &lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')