wat heet traagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
Wil ik net gaan posten in het andere topic ramt RB em ff volWas nog een reactie op je rug-post:
Dat klinkt niet goedMisschien was dat tegels zetten te zwaar werk laatst
Dan zit je toch de hele tijd gebukt op de grond? Of waren het muurtegels
Hoop iig voor je dat het snel weer voorbij is voor je
en verder:Forum is traaaaag
En dat ie groen is, die zijn aan mij voorbehoudenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
Het is gewoon een complot tegen RB, we moeten een guerillagroepering vormen om hiertegen te vechtenMaar eerst even een mooie pic
(clickable
)
Alleen jammer dat er Kawasaki opstaat
Damn je maakt het echt moeilijk voor me Riet, om niet te reagerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja..
Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja![]()
Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.
Zo gaan die dingen
Leuke aannames riet, ik dacht hetzelfde over Hichams reactie. Maargoed, als het echt zo was zoals jij denkt dat het gegaan is dan had hij het hier helemaal niet gepost. Alleen al om de reacties van jou en dat andere gezwel te vermijden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja.. toch iets te veel geforceerd.
Zie ik hier nou de eerste flame? Ik mag hier gewoon reageren hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:59 schreef vetprob het volgende:
En sluit nou je infuus maar aan op het riool en tot ziens
Ik zie geen reden om te liegen tegen m'n mede Fok!MC'ersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, been there done that... weet dus wel hoe eea werkt. Zei zelf ook dat ik niet te hard had gereden en dat ik rustig reed
Maar goed, als je het zelf maar gelooft he
Ben hier BTW niet om te rellen dus zou niet weten waarom ik niet kan posten hier
Ja goh, ik bel direct 112 voor een afspraak.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Of je komt naar Dordt en je doet het voor nop op mn pa's werk
Ik had het niet specifiek over dat ongeluk, de rest mag je zelf verzinnen want je weet zelf wel wat je in je levensjaren wel en niet gelogen hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.
Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....
Niet gek als iemand op een achterbakse en schijnheilige manier verkeerde feiten aan het daglicht probeert te stellenquote:Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed![]()
Je zou toch denken dat je na 2 jaar circuit rijden weinig hoeft te leren. Maargoed, op de openbare weg naast een bandit hangen is natuurlijk iets heel anders dan 2 jaar MotoGP'en en de rondetijden uitprinten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.
Is je tank nou al overgespoten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:39 schreef vetprob het volgende:
Zo, lekker terug van rijden.Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald
Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
Hey opperkneusquote:
Ja hoor.. schaamrand is bijna weg. Aan de linkerkant tenminstequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:04 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hej Fulcrum
Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
http://p2563.r2h-config.de/flash/cursor_avoid.swf
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebrokenquote:
Damn, goeie service daar van wat ik tot nu toe heb gehoord van jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef vetprob het volgende:
[..]
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen
![]()
![]()
Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi![]()
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke![]()
hoi yousprobquote:
Like that's gonna help...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi![]()
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke![]()
cool spelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
Kut spel, heeft 3 seconden geduurd voor ik in de gaten had dat het mannetje de cursor wilde pakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
Niet veel spannends gedaan vandaagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik mis een copy/paste van MF
Waar blijft je verhaal??!?!
Ik ben in te huren, maar omdat ze ook wel in een of andere gehucht woont wel graag een km-vergoedingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Klussen doet ze zelf maar ik moet rijden met dat ding![]()
Dordt mafknaap, gehucht in je ariequote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:33 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ben in te huren, maar omdat ze ook wel in een of andere gehucht woont wel graag een km-vergoeding![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Kut spel, heeft 3 seconden geduurd voor ik in de gaten had dat het mannetje de cursor wilde pakken.
Had je er niet gelijk een manual bij kunnendoen?
zo van - zorg dat het mannetje je niet pakt, ontwijk de raket die hij schiet, oja die raket is afstand bestuurbaar dus komt je achterna, Pas op voor bommetjes en bommetjes die bommetjes verspreiden. en grote riool pijpen die je verpletteren. en andere ronddraaiende dingen..................
Nu nog zo een 'aan het gas' uitspraak die je regelmatig maakt en je bent compleetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar dikke lul, eigen volk eerst op dit moment![]()
Mzzl met jou, ga jij ff lekker een half uurtje aan het gas ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Had het ook niet meteen door, kan jammer genoeg geen Japans/Chinees/Koreaans/Viatnamees of Macaroni spreken dus![]()
[..]
Nu nog zo een 'aan het gas' uitspraak die je regelmatig maakt en je bent compleet![]()
![]()
Ik zie een schrikbarend hoge gelijkenis als ik je posthistorie d'rbij pak![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Dordt mafknaap, gehucht in je arie![]()
Wordt tijd dat die lijer van een Bikker is gaat bellen dat er een Braking binnen is, maar eigenlijk is Bikker niet de lijer maar HGA die ff lekker op vakantie gaan als er zaken gedaan moeten worden![]()
Heb m'n helium al verbruikt aan ballonnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Mzzl met jou, ga jij ff lekker een half uurtje aan het gas ofzo
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef vetprob het volgende:
[..]
Alleen door jou kan ik bepaalde dingen over Dord niet zeggen, anders mag ik weer tanden rapen.![]()
![]()
Probeer is wat mosterdgas, schijnt lekker te werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb m'n helium al verbruikt aan ballonnen![]()
Welk gas heb je het liefst? Kijken of er nog wat op Ebay is te vinden
Niet te tof doen omdat A'dam toevallig een tram heeft hehquote:
Hey, Nijmegen is de oudste stad hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
Jij hebt het meest troosteloze stukje dordt ooit gezien, ooit weleens gehoord dat het de oudstestad van Holland is
Zwijg, onwetendequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, Nijmegen is de oudste stad hoor
[afbeelding]
Jammer dat ze de grootse verwachtingen nooit hebben voort gezetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg, onwetende![]()
Heb het over Holland en niet Nederland, de details mijn vriend, let op de details.
Holland is geen Nederland weet zelf de details ook niet zo goed![]()
Dordt was de grootste stad van Nederlaand ooit en lag toen ook nog aan zee![]()
Ik dacht altijd dat Dordt in het noorden lag, zegt al genoeg over de bekendheidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet te tof doen omdat A'dam toevallig een tram heeft heh![]()
Dordt is anders wel al een paar jaar E Government gemeente van Nederland en al een paar jaar evenementen stad van het jaar![]()
Braafquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
Ja baas
Pfff, dus toen hadden ze nog de kans het geheel in zee te schuivenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
Owkee, thats it.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef vetprob het volgende:
[..]
Pfff, dus toen hadden ze nog de kans het geheel in zee te schuiven
moet je nagaan, ze hebben honderden jaren aan ontwikkeling aan zich voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg, onwetende![]()
Heb het over Holland en niet Nederland, de details mijn vriend, let op de details.
Holland is geen Nederland weet zelf de details ook niet zo goed![]()
Heb bescherming uit me broek gehaald en met de motorbroek de regen getrotseerd. Zeer veel comfortabeler dan die stink regenbroeken die danwel de regen doorlaten dan wel zweetnat wordenquote:Kampioene scootmobiel dolt met coureurs
Het was een scherp maar aardig contrast, gisteren op het marktplein voor de bibliotheek in de Rotterdamse binnenstad.
De Nederlands kampioene scootmobiel die het opneemt tegen vier coureurs met Formule 1-ervaring.
Met Christijan Albers, Robert Doornbos, Nicky Pastorelli en Ho-Pin Tung leek aanvankelijk alle aandacht gericht op de hoofdrolspelers van het autosportevenement Monaco aan de Maas. Op vier mini-motoren scheurden zij rond over een met pylonen afgezet provisorisch parkoers in hartje Rotterdam. Totdat de 75-jarige mevrouw Aagje van Oosten zich er ineens mee ging bemoeien. Met haar bordeauxrode scootmobiel mengde zij zich brutaal tussen de autosporttalenten.
Een grapje van de Nederlands kampioene scootmobiel, die begin juli op het circuit van Zandvoort haar titel veroverde in een veld van ruim 70 concurrenten. ,,Niet in deze scootmobiel hoor, want die gaat maar zeven kilometer per uur. Die op Zandvoort ging met 13 kilometer bijna dubbel zo hard'', aldus mevrouw Van Oosten, die prompt bemerkte dat de vier coureurs de uitdaging aangingen en met haar over het mini-circuit raasden.
De Crooswijkse heeft een wisselbeker als bewijs van haar nationale titel op de schoorsteen staan. Zondag neemt zij ook deel aan Monaco aan de Maas. Ter gelegenheid van het evenement zal ze geheel in het oranje gekleed rondrijden in haar scootmobiel. Even later dolde ze volop met haar collega-coureurs. De scootmobiel-kampioene bekende niet altijd naar de Grand Prix' van Albers en Doornbos te kijken. ,,Maar zondag zal ik ze zeker zien.''
Zyklon B is mosterdgas chefquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moet je es opletten als ik dit zei![]()
Zyklon-B werkt trouwens ook goed.
American History X my friendquote:
Nee, Zyklon - B is de chemische bewoording voor Mosterdgasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Neuh, Zyklon-B is Zyklon-B en monsterdgas is mosterdgas
Hoe zou dat voelen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, Zyklon - B is de chemische bewoording voor Mosterdgas
Feit is wel dat je je de tering sterft als je het in je slaapkamer gooit ofzo![]()
Pagina 13 van de Telegraaf, zelfde foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:58 schreef vetprob het volgende:
Mogguh![]()
Voorpagina Algemeen Dagblad Lars![]()
Ow, maar dood ga je er wel vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef RB het volgende:
Zyklon - B is GEEN blauwzuurgas en geen mosterdgas.
Mosterd gas is eigenlijk ook geen gas maar een vloeistof
Nope was blauwzuurgas. mosterdgas wat eigenlijk een vloeistof is werd in WO1 voor het eerst gebruikt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow, maar dood ga je er wel vanMAar is het niet zo dat Joden in de WO II vergast werden met mosterdgas
Come to think of it, was mosterdgas niet populair in de WO I
Ik ben abuis
En ff je bek houwe heh ouweHoe gaat ie me je rug
Ik heb even gemist wat je hebt gedaan. Iets met tegels zetten? Dat lijkt me behoorlijk belastend voor de rug. De fysio gaat het weer allemaal loskloppen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef RB het volgende:
Rug is niet wat het wezen moet loop als een oude man die je overgrootvader zou kunnen zijn.
Pillen gekregen en zometeen naar de terapeut![]()
Hoe voelt dat nou als Telegraaf abonnee om een keer een kletsnatte krant te krijgen vanwege de heftige regen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pagina 13 van de Telegraaf, zelfde foto.
Zijn Sendai Akido's waar ze op rijden overigens, voorloper van dat ding die ik heb.Gister nog even mee rond gescheurd, vriendin van mijn vriendin ook.
Wilde meteen zelf ook zo'n geval kopen.
![]()
Je hebt niks gemist. De oorzaak is niet het straaten,dat is al een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat je hebt gedaan. Iets met tegels zetten? Dat lijkt me behoorlijk belastend voor de rug. De fysio gaat het weer allemaal loskloppen?
Koop een potloodventers jasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
middag
[..]
Hoe voelt dat nou als Telegraaf abonnee om een keer een kletsnatte krant te krijgen vanwege de heftige regen?Of dat je een keer gewoon helemaal geen krant krijgt, wanneer stuur je dan een klacht?
![]()
Altijd al willen weten hoe het gedrag van mijn abonnee's in het wild is
Soms kan ik er niks aan doen dat een (deel van de) krant nat is in de stortregen. Of ik vergeet spontaan een abonnee. Dan vraag ik me af of ze soms wel 3x naar de brievenbus lopen voordat ze een klacht makenSoms maken ze ook geen klacht, dat zijn de die hards
![]()
Ik doe niet aan potloodventenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef RB het volgende:
[..]
Koop een potloodventers jaskun je de kranten eronder doen
of niks eronder
![]()
Heb nog een heimachine in de aanbiedingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe niet aan potloodventenAlleen heipaalventen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:55 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog een heimachine in de aanbieding![]()
En nou ff plat![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe niet aan potloodventenAlleen heipaalventen
Eikelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef hicham het volgende:
Wat een schijtweer is het
Lol @ FS
Vroeg me al af waar die eikel bleef
Nee, dat was ergens anders voor, en je komt er makkelijk achter voor wat.quote:En omdat ie niet hier post gaat ie maar oude topics op MF doorspitten
quote:
Hij vond zelf dat anderen zich netjes moestenquote:
Hoe heeft ie het uiteindelijk opgelostquote:[..]
Sneaky.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik moest even wat posten van Wordbeater.
[[url=http://img207.imageshack.us/img207/6057/kx0029em.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Hij wil niet posten in een keuzentopic.![]()
![]()
Mjah, inderdaad, maar vraag me af wat het verhaal achter dit filmpje is. En de gevolgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
American History X my friend
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
Zag ik ook eventjes, maar had geen zin om het hier te posten met die shoarmawraps in m'n handen en een dienblad op schoot
Partner in crimequote:
Go for itquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:23 schreef RB het volgende:
niks K*t topic
![]()
![]()
Partner in crime
Kop op, lullen als brugman![]()
daar doe ik niet aan mee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef RB het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. De oorzaak is niet het straaten,dat is al een paar weken geleden.
Motorrijden kan ik de eerste weken wel vergeten![]()
![]()
Heb me vandaag ook maar eens ziek gemeld![]()
Wat wil hiij gaan kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
beterschap!!
We zijn vanmiddag een aantal motorzaken langs geweest om voor Mercy een beetje te oriënteren op een nieuwe motor, dus ik was niet eerder online. We willen gewoon eerst goed rondkijken zodat hij een hele mooie motor voor een gunstige prijs kan kopen. Tot die tijd kan hij natuurlijk ook altijd even op de CBR rijden.![]()
We hebben net trouwens een leuk filmpje bekeken.
worst hij slimquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat wil hiij gaan kopen
SS, Naked of worst hij slim en gaat hij voor SM![]()
Hahahaha what the fuckquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We hebben net trouwens een leuk filmpje bekeken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stelletje kneuzehh [afbeelding]
Hij wil rijden niet sleutelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat wil hiij gaan kopen
SS, Naked of worst hij slim en gaat hij voor SM![]()
Het kan sneller, maar dit is nog maar pagina 3quote:
Dat geloof ik niet, de basis begint bij sleutelenquote:
Bird is cool, heeft de oom van mijn vriendin ook. En dat gaat best snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Qua formaat past de blackbird wel bij hem![]()
alleen past die niet in onze schuur![]()
Bla bla bla ZX-7R en direct de manquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stelletje kneuzehh [afbeelding]
Inderdaad, meneer heeft wat meer cc's en denkt dat ie tof isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:12 schreef vetprob het volgende:
[..]
Bla bla bla ZX-7R en direct de man![]()
Die van die auto die de ander flink hard naait is ook wel goed trouwensHad ik me slider al geshowd?
[afbeelding]Voor hoe die was moeten jullie maar een keer naar raus d'r knie kijken als er ooit nog gemeet wordt
![]()
Wat een baggerweer
Zomer lijkt al bijna voorbij
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
I
k
Z
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
e
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
g
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
zo
znel
mogelijk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
VOL
Met
Dit
Kut
topic
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
Wie
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
gaat
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
er
nog
meer
helpen
quote:
quote:
quote:
quote:
Doe's ff normaalquote:
Als jullie nou gewoon van het verzekeringsgeld de zijmuur van het schuurtje eruit slopen en d'r een garagedeur inzettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Qua formaat past de blackbird wel bij hem![]()
alleen past die niet in onze schuur![]()
Die CBR kan ook gewoon met een tiewrap aan een boomquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon van het verzekeringsgeld de zijmuur van het schuurtje eruit slopen en d'r een garagedeur inzettenRijden jullie gewoon een tijdje om en om op de CBR
Om te voorkomen dat die boom gejat wordt bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:20 schreef vetprob het volgende:
[..]
Die CBR kan ook gewoon met een tiewrap aan een boom
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat die boom gejat wordt bedoel je?
quote:
Omdat alle zenders opnieuw ingedeeld gaan worden en ze poepen voor Talpaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
Het is 0900-8844
Waarom heeft SBS6 trouwens zo een lelijk nieuw logootje?
Lijkt wel alsof we spontaan in de jaren '70 zitten zo lelijk is dat ding
Je bedoelt die nieuwe zender die steeds met nieuwe namen en logo's komt die al bestaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat alle zenders opnieuw ingedeeld gaan worden en ze poepen voor Talpa![]()
Yup, zit nu met de laptop naast me onderuit gezakt op de bank met de Xbox fifa street te spelen, toppunt van luiheidquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt die nieuwe zender die steeds met nieuwe namen en logo's komt die al bestaan?
TV sux
Maar is wel relaxter om hersenloos naar te kijken als je moe bent na een zwaar daggie, achter de computer moet je nog een muis bewegen en toetsen intikken
Aangezien ik hierover mijn twijfels had, heb ik contact opgenomen met de experts inzake deze bezigheden; niemand minder dan de Jostiband zelf!quote:[...]
En iedere josti kan het.... [...]
Blijkbaar klopt de stelling dus nietquote:Geachte ploderus,
helaas moet ik u mededelen dat de stelling die u noemt niet geheel de waarheid is. Tot mijn spijt zijn er niet veel Josti's die hun knie aan de grond kunnen leggen tijdens het motorrijden. We hebben wel XyloJosti, die tijdens het slaan op zijn Xylofoon nog wel eens zijn knie alsmede zijn scheenbeen tegen de ondergrond weet te plaatsen. Dit gebeurt echter alleen tijdens momenten van volle overgave ten tijde van een optreden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Hoogachtend,
InfoJosti
----- Original Message -----
From: Paul Loderus
To: info@jostiband.nl
Sent: Friday, August 05, 2005 10:09 PM
Subject: Kunnen alle Josti's kneedownen?
Geachte Josti's,
naar aanleiding van een discussie op een internetforum over het maken van een kneedown op de motor kwam de stelling naar voren dat iedere Josti kan kneedownen.
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[...]
En iedere josti kan het.... [...]
Aangezien dit niet geheel volgens het beeld is dat ik heb van de Josti's, namelijk een alom gerenommeerde en gerespecteerde muziekgroep, wilde ik toch graag even wat duidelijkheid hebben inzake deze kwestie.
Mijn vraag is nu dus: Kunnen alle Josti's kneedownen?
Als dit het geval zou zijn, dan lijkt een kleine verschuiving qua werksector mij enigszins rendabel, aangezien er in circuit rijvaardigheidstrainingen toch ook aardig te verdienen valt. Een combinatie van de huidige werkzaamheden en deze nieuwe mogelijkheden lijkt me dan ook wel gepast.
In afwachting op uw antwoord,
ploderus
quote:
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:48 schreef Herr.Flick het volgende:
Jongens, veel plezier hier op Fok!, ik ga meuren, morgenvroeg om 6 uur vertrekken we richting Schwartzwald!
Mazzels.
ROFLOLPIMPquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:20 schreef ploderus het volgende:
Hallo allemaal!![]()
[..]
Smakelijk verhaaltje over kneedownen
[..]
IK eerstquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:22 schreef bwt het volgende:
Wat zou het leven toch mooi zijn als dat zou gebeuren *zucht*
Waarquote:
Yeah, that's usquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mn MyATWaarom kan ik het nooit laten in kuttopics te reagerenenenenenen {(
Hoe komt ie dan in jouw AT terechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mn MyATWaarom kan ik het nooit laten in kuttopics te reagerenenenenenen {(
Niet weer doen dusquote:
Now i'm realy gettin' confused.....quote:
Da`s wel heel lang geledenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
deel 203 voor het laats of zo, daarvoor wle frequenter
Pssstttt,,,, ik slaap alquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef Crashcat het volgende:
GA SLAPEN!!!!..![]()
pssstttt.... Ik ben hier niet aanwezig![]()
Ik moet eerst nog van de bank af zien te komenquote:
suc6 met je bedevaartquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef RB het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog van de bank af zien te komen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:16 schreef bwt het volgende:
[..]
suc6 met je bedevaart
ik ben u echtslapen
cya
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:20 schreef ploderus het volgende:
Blijkbaar klopt de stelling dus niet![]()
![]()
Ik had dit geheel wel in het andere topic willen plaatsen, maar dat zou allemaal wel erg off topic worden![]()
Hallo allemaal!![]()
Even naar aanleiding van een post van Rietvaerder in dit topic, voorvloeiend uit een discussie over het nut en de benodigde capaciteiten betreffende het maken van een kneedown, was bij mij een vraag gerezen.
Rietvaerder stelde namelijk het volgende over het kneedownen:
[..]
Aangezien ik hierover mijn twijfels had, heb ik contact opgenomen met de experts inzake deze bezigheden; niemand minder dan de Jostiband zelf!
Hier volgt de mailwisseling:
[..]
![]()
Ik had dit geheel wel in het andere topic willen plaatsen, maar dat zou allemaal wel erg off topic worden![]()
met die 400 was ik al de man genoegquote:
Ja GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:20 schreef ploderus het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Even naar aanleiding van een post van Rietvaerder in dit topic, voorvloeiend uit een discussie over het nut en de benodigde capaciteiten betreffende het maken van een kneedown, was bij mij een vraag gerezen.
[..]
Aangezien ik hierover mijn twijfels had, heb ik contact opgenomen met de experts inzake deze bezigheden; niemand minder dan de Jostiband zelf!
[..]
![]()
quote:Hallo Rietvaerder,
Om gelijk terzake te komen: dat kunnen wij inderdaad allemaal, of het nu op een motor of een Solex is. Dit wilt trouwens niet aangeven dat wij van motorrijden houden, wij mogen namelijk niet eens deelnemen aan een CBR examen i.v.m. lichamelijke afhankelijkheden.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik voor mijn josti-carriere geraced heb in de SV Vobis Cup. Ik werd meestal 4e of 5e. Door deze ervaring kan ik u ook vertellen dat een kneedown geen nut voor mij persoonlijk heeft, ik ga zelfs harder door de bocht zonder knie aan de grond dan met knie aan de grond. Ik kan u dan ook vertellen dat de meeste motorrijders het gewoon doen om op te vallen of om bepaalde dingen te compenseren.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben,
Hoogachtend,
Opperhoofd Helmjosti
From: Rietvaerder
Geachte leden van de Jostiband,
Ik ben lid van een motor-forum waar iedereen het idee heeft de beste te zijn, terwijl ze eigenlijk niets voorstellen. Maar dit terzijde, ik ben zelf van mening dat een knee-down (naast de motor hangen om de show te, euh, ik bedoel, om meer grondspeling te creeren) niets zegt over de kwaliteiten van de motorrijder en dat zodoende ieder lid van de Josti band het kan. Niet dat ik hiermee de leden in een negatief daglicht wil zetten natuurlijk.
Ook heb ik trouwens gehoord dat er bepaalde leden zijn die onder de naam ''helmjosti'' gaan, misschien dat die specifieke personen het wel kunnen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Rietvaerder
Hallo allemaal!![]()
[..]
[..]
![]()
Maar geen knie aan de grondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Thx dat je het even hebt uitgezocht
XyloJosti
[afbeelding]
Gave pic
Ik was gisteravond niet meer helemaal OK geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:14 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Heb deze ochtend weer behoorlijk wat katten gekke dingen zien doen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef bwt het volgende:
dus de bedevaart is toch nog gelukt
Vast wel, toen ik eindelijk opstond was ik al te laat om de dader te achterhalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:22 schreef vetprob het volgende:Was dat nou een discoboot ofzo die me uit bed gebounced heeft?
Pics ter plaatse.quote:Een 24-jarige motorrijder uit Spijkenisse is donderdag ernstig gewond geraakt bij een ongeluk op de Plaatweg in Spijkenisse.
De motorrijder verloor door onbekende oorzaak de macht over het stuur en viel. De man gleed over de weg en klapte tegen een betonnen paal.
Hierbij liep hij ernstig letsel aan zijn rug op waardoor hij vermoedelijk nooit meer zal kunnen lopen.
quote:Hierbij liep hij ernstig letsel aan zijn rug op waardoor hij vermoedelijk nooit meer zal kunnen lopen.
quote:
quote:Op zaterdag 06 augustus 2005 01:16 schreef leroy het volgende:
ja maar het is een fucking goede vriend van me die met die zx10r nu weten mensen wel wie en die jonge zal nooit meer lopen en ik had het ook niet zo goed gelezen van dat je zat te dollen maar ik werd gewoon pissed door die reactie die ik niet helemaal goed had gelezen en toen ik het had gepost zag ik het pas maar nu weten sommige denk wel wie het is |(;(
24 jaarquote:
Onbekend, daar wil ik niet al teveel over speculeren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:51 schreef vetprob het volgende:"Onbekende reden"
Was het een wheelie of een stoppie?
![]()
Ondanks Makster gisteren duurt het topic te langquote:Nare bijkomstigheid is dat je toch heb moeten posten hierzo![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondanks Makster gisteren duurt het topic te langmaar ik had wel even willen wachten met posten ja.
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:11 schreef hicham het volgende:Gezeik om een topictitel
Echt zo een pepijn momentopname
Niet posten vanwege topictitel, of ineens als een scooterfreak posten en scooter SC topic openen
Hij had hem gewoon voor het eerst goed gepoetstquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Maar is je uitlaat nu meteen gepolijstOf lijkt dat maar zo?
Kan ook zijn dat ie de vorige keer gewoon te vies was
Volgend topic zullen we het wel weer over Goldwings hebben in dit beetje serieuze clubje
Mja, was een persiflage achtig iets, en voor de PTA'ers vast minder belachelijk dan een (klein voorbeeldje) kneuzen topic, weer een correcte OP, Ohpeeeequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Maar is je uitlaat nu meteen gepolijstOf lijkt dat maar zo?
Kan ook zijn dat ie de vorige keer gewoon te vies was[/quote[
Vlak voordat' ie eraf viel had ik hem helemaal met alupoets op staan wrijven.
Was bij toeval dat ik ontdekte dat het een bling bling stralende uitlaat moet zijn.![]()
[quote]Volgend topic zullen we het wel weer over Goldwings hebben in dit beetje serieuze clubje
Dat staat op de rol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:28 schreef vetprob het volgende:
Ziet er beter uit Popijn, wanneer komt dat nieuwe achterbandje erop
Tuurlijk is het "maar" een slowchat topic, maar minimaal de titel van een seriereeks onzin van de Fok! MC club mag best een beetje uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:40 schreef vetprob het volgende:Tis maar een slowchattopic hoor. Maar opzich heb je wel gelijk als je er op die manier aandacht aan schenkt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:00 schreef Patrick281 het volgende:
Van welke, ik heb alleen maar naar het supermoto filmpje gekeken.
Maar ik weet dat de Amsterdammers gek zijn op filmpjes dus vandaar ik hem voor jullie poste.![]()
Oh ja, dat gedeelte was ik even vergetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, was een persiflage achtig iets, en voor de PTA'ers vast minder belachelijk dan een (klein voorbeeldje) kneuzen topic, weer een correcte OP, Ohpeeeewatisda
![]()
, Piet Snot aldus R te S, Zal ik het dan maar doen, euhhhhhh out of inspiratie, ik kan dit nietttttttt, Wanneer is de motorhaat voorbij, Beginners met een doodswens, knuffelturken, contactgestoorde turken, Pielemuis, lekker blanco!, ziek zwak en misselijk, Retteket naar beter bed.
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat staat op de rol.
Misschien als de KLX weer een weekje goed rijdt een voor en achterbandje bestellen en gelijk een achterbandje voor de CR mee laten komen.
Aprilia filmpjes.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:47 schreef vetprob het volgende:
Circuitfilmpje
Alleen jammer van dat kinderachtige gebeuren op het einde
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:09 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]![]()
Die SM filmpjes klik ik dus niet meer opNa een paar keer de bochtjes te hebben bekeken heb je dat ook wel weer gezien
![]()
![]()
Uitgezonder die speciale stunts dan, en dan heb ik het niet over die dertien in een dozijn sprongetjes
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:11 schreef hicham het volgende:
Jammer van dat scooterfilmpje er tusseninVerder wel leuke filmpjes om weer eens 5 a 10 minuten van mijn vakantie er doorheen te laten sijpelen
quote:Geachte Helmjosti,
hoewel ik uw reactie zeer op prijs stel loop ik toch tegen het feit aan dat enkele onderdelen uit uw antwoord niet geheel in overeenstemming zijn met hetgeen de InfoJosti gisteren aan mij gemaild heeft. In dit geval geloof ik toch eerder hetgeen InfoJosti mij wist mede te delen, aangezien hij voor zijn functie een hele opleiding Informeren gevolgd zou moeten hebben.
Toch zal ik u maar even duidelijk maken wat ik bedoel met de niet in overeenstemming zijnde onderdelen.
Allereerst komt hier al het feit dat er volgens de InfoJosti maar één Josti is die in staat is een nette kneedown te maken. Nu beweert u anderzijds dat iedere Josti dit kan. Nu vraag ik mij toch af hoe het het mogelijk is dat iedere Josti dit kan, terwijl een aardig deel door een beperkte leeftijd niet eens de mogelijkheid heeft motor te rijden. Zoals u zelf al zegt mag het merendeel niet eens deelnemen aan een CBR examen, hetgeen betekent dat ze dan ook geen mogelijkheid hebben om te oefenen op de openbare weg. Indien dit toch het geval mocht zijn, dan zal ik deze mailconversatie d.m.v. een Bcc doorsturen naar Polite afdeling 'Josti's op de Weg', aangezien dit soort onverantwoorde praktijken zowel mijn veiligheid als die van al mijn motormaatjes in gevaar brengen.
Verder lijkt de de mogelijkheid 'Circuit rijden' ook uit te sluiten, aangezien de Josti's allemaal professionele bandleden zijn. Deze status brengt met zich mee dat iedere verzekeringsmaatschappij zal verbieden mee te doen aan risicovolle activiteiten, waar ook circuitrijden onder valt. Dit in verband met te groot risico op het verliezen van één van al deze bijzondere bandleden en dientengevolge winstafname.
Nu viel het me verder ook op dat u zelf zegt dat u zonder het gebruik van de zgn. kneedown sneller zou zijn dan met het gebruik van een kneedown.
Zie hier dan meteen de reden dat u slechts 4e of 5e wist te eindigen in de races. U heeft gewoon wat in de wijde wereld genoemd wordt 'een gebrek aan talent' of misschien zelfs 'Anti-talent'.
Wat ik verder uit niet nader te noemen bronnen heb vernomen bestond het deelenemersveld van de SV Vobis Cup maximaal uit 4 deelnemers waarbij af en toe een enkele wildcardrijder werd toegestaan. Dit zou betekenen dat u zo goed als iedere race laatste bent geeindigd.
Wat dat betreft lijkt de overstap van een motorracecarriere naar de muziekwereld me voor u dan ook een slimme zet geweest te zijn.
Al met al lijkt het me een beetje onzin geweest te zijn wat u tegen mijn zeer gerespecteerde steppenslijtende heer Rietvaerder heeft verteld. Dit betreur ik dan ook ten zeerste, aangezien u hiermee het wereldbeeld van deze arme jongen nadelig heeft beinvloed.
Ik krijg dan ook het idee dat u als gefaald motorcoureur te veel vast probeert te houden aan uw '(in uw ogen) succesvolle' glorietijd, waardoor u zonder het zelf door te hebben anderen mee neemt in uw zeer beperkte waanbeeldige denkwereldje.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ploderus
From: info@jostiband.nl
To: Rietvaerder
Cc: Paul Loderus
Sent: Saturday, August 06, 2005 09:13 AM
Subject: Re: Kunnen alle Josti's kneedownen?
Hallo Rietvaerder,
Om gelijk terzake te komen: dat kunnen wij inderdaad allemaal, of het nu op een motor of een Solex is. Dit wilt trouwens niet aangeven dat wij van motorrijden houden, wij mogen namelijk niet eens deelnemen aan een CBR examen i.v.m. lichamelijke afhankelijkheden.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik voor mijn josti-carriere geraced heb in de SV Vobis Cup. Ik werd meestal 4e of 5e. Door deze ervaring kan ik u ook vertellen dat een kneedown geen nut voor mij persoonlijk heeft, ik ga zelfs harder door de bocht zonder knie aan de grond dan met knie aan de grond. Ik kan u dan ook vertellen dat de meeste motorrijders het gewoon doen om op te vallen of om bepaalde dingen te compenseren.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben,
Hoogachtend,
Opperhoofd Helmjosti
From: Rietvaerder
Geachte leden van de Jostiband,
Ik ben lid van een motor-forum waar iedereen het idee heeft de beste te zijn, terwijl ze eigenlijk niets voorstellen. Maar dit terzijde, ik ben zelf van mening dat een knee-down (naast de motor hangen om de show te, euh, ik bedoel, om meer grondspeling te creeren) niets zegt over de kwaliteiten van de motorrijder en dat zodoende ieder lid van de Josti band het kan. Niet dat ik hiermee de leden in een negatief daglicht wil zetten natuurlijk.
Ook heb ik trouwens gehoord dat er bepaalde leden zijn die onder de naam ''helmjosti'' gaan, misschien dat die specifieke personen het wel kunnen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Rietvaerder
Oh wacht, je hebt natuurlijk geen geluidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
Wat doet'ie daar, met zijn hand op het tape.
![]()
Voegt niets toe.
quote:
quote:
Ik ben bij FS op visite, en beide computers hebben geluid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:45 schreef vetprob het volgende:
Mag tenminste hopen dat je geen geluid heb anders zit ik hier dus voor niets...
Kreeg ff een hartverzakking.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
Theoretisch dan, want de stekker van de speaker ligt eruit.![]()
![]()
Heej vriendquote:
Net maar even aangesloten dan, moest even een verlengsnoer installeren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:48 schreef vetprob het volgende:
Kreeg ff een hartverzakking.![]()
Hou je gedeisd he
Das nou al de vierde keer dat ik terug ga om op die link van je te klikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
En ik zag Hicham nog rondrijden in die Transatlantic 500 met zijn scooterjethelmpje.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef vetprob het volgende:
Ik zie daar overigens wel zon, zee en strand. Iets wat ik mis deze vakantie
Daar heb je nu wel tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
@RB
Nope, nog steeds niet mijn schade geinventariseerd. Had hem na de crash onder de hoes gegooid en sindsdien rust ik min of meerHet regent steeds dus geen zin om de hoes van motor af te halen en op m'n gemakkie alles te bekijken. Ben vandaag wel vast met mijn zadel bezig geweest en de oude bekleding eraf gehaald. Wou nieuwe erop doen, maar omdat het spons nat is geworden door de regen laat ik hem ff een nachtje drogen voordat ik de nieuwe bekleding erop ga doen
Wat is ie daar nog mooi. Begin die mooi weer rijders steeds vaker te begrijpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik denk dat XyloJosti niet kan antwoorden, aangezien zijn tong tussen de Xylofoon zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Heej vriend![]()
Meteen een vraagje heH
Hoe moet ik jouw naam uitspreken
Is het:
Plowderus, waarbij de klemtoon op de 'ow' ligt
of
Plodeerus , waarbij de klemtoon op de 'ee' ligt
Waarbij in de tweede naam de twee e's uitgesproken worden op dezelfde manier als dat je de e's in het woord 'eerst' uitspreekt. Bij voorbaat dank voor je antwoord, want Youssef zei een keer je naam in de tweede vorm (Plodeerus) en dat vond ik raar gezien het feit ik je naam altijd als 'Plowderus' uitspreek
Of moet ik de XyloJosti hierover vragen?![]()
Gaan we ooit nog een keer rijden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:36 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan?![]()
Hoe kun je je nou met dit wisselvallige weer vervelen?![]()
Het heeft te maken met het feit dat ze je gewoon niet zien. Zelfs al kijken ze naar je, dan zien ze je niet.quote:
met die bok kun je toch ook het voorwiel vd grond krijgenquote:
Slechts 50 keer gekickt topic op M-F.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met die bok kun je toch ook het voorwiel vd grond krijgenvia MF was het toch? hebbie nog een link/adres oid?
En dit leg je uit omdatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[...]
Heel verhaal over het meest standaard bekende feit uit het motorrijden![]()
[...]
Klopt ja, is wel met wat inspanning met 1 hand op te tillen bijvoorbeeld om het voorwiel te draaienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
haha ok thx
lijtk me dat je omdat de motor in het midden wordt gelift dat je de voorkant makkelijker omhoog krijgt, daar gaat het me om
Nee toch? Ik vind dit blauwe zadel juist zo stoer. Ik vind het een hele mooie kleurstelling zoals het nu is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
Next: een zwart zadel.
Ben ik nog geen stap verder, hoe spreek je Louis Couperus uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:35 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik denk dat XyloJosti niet kan antwoorden, aangezien zijn tong tussen de Xylofoon zit![]()
Maar je spreekt het het zelfde uit als dat van Louis Couperus, alleen dan de Lod in plaats van de Coup.. Dus als Loo-di-rus![]()
Is ook gelijk de enige Harley die ik zou willen hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij zijn vandaag bij iemand op visite geweest en we wisten dat er vlakbij een motorzaak moest zitten. We wisten verder ook niet hoe of wat, maar besloten even langs te gaan. Bleek het een Harley Davidson zaak te zijn.Omdat we er toch al waren, zijn we ook even naar binnen gegaan.
Er stond een hele gave Buell binnen. De verkoper wilde deze wel even buiten zetten om ons het geluid te laten horen. Blijkt dat ding ook nog eens gigantisch te trillen.Nog meer dan de Beamer van Pepijn. Dat wist ik eigenlijk niet. Ik vind het gaaf dat ze zo compact zijn. Bovendien zit er een mooie upside-down voorvork op. Deze Buell had ook een racekitje, waardoor het geluid fantastisch werd. Als je het mij vraagt, klonk dit nog harder en mooier dan de uitlaten van RB, dus kun je wel nagaan hoe dat klonk.
![]()
Even wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De strepen zijn niet origineel, maar maakt het wel subliem.![]()
Vind ik ook ja, is helemaal kut zo. Die remmerij zuigt en dat gaylord paars was veel stoerder. Om nog maar te zwijgen over de standaard remleidingen, das veel gekker als die RVS die er nu onderzitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Vond je KLX eerst mooier trouwens Mark
Dank uquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:05 schreef Makster het volgende:
Op verzoek van Hies een MF copy paste
<<knip>>
Bimmer beemer reference, wat is het nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Nog meer dan de Beamer van Pepijn.
*hap*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
Vind ik ook ja, is helemaal kut zo. Die remmerij zuigt en dat gaylord paars was veel stoerder. Om nog maar te zwijgen over de standaard remleidingen, das veel gekker als die RVS die er nu onderzitten.![]()
Ding zit nog maar voor 45% in elkaar man, niet raar dat ie eerst mooier was, toen was de motor ook rijklaar
Maar het gaat erom wat ik vind en ik vind het 50000% beter![]()
Er was ook maar één motor waar we oog voor hadden. De verkoper zag het gelijk aan de teleurgestelde gezichtjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
Is ook gelijk de enige Harley die ik zou willen hebben![]()
![]()
It has two wheels.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Bimmer beemer reference, wat is het nou![]()
Maar goed, gevolgen van het ongeluk zijn toch zwaarder dan ik dacht. Mercy die een Harley zaak binnenstapt
![]()
En als ie standaard al erger dan die van RB klinkt dan is de demper kennelijk al vervangen, of zit die er al fabrieksaf op
Alhoewel, die strepen zitten er ook niet standaard op zei je dus zullen hun ook wel die demper hebben aangepast
Ben er ook bang voor dat het nooit op zal houden, maar als ik eerlijk ben ben ik nu een beetje klus moe. Wil nu wel weer eens rijden op dat dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Dank u
In deze barre tijden dat er weinig wordt gepost kon ik eindelijk weer eens lekker bijlezen
Maar je blijft maar bezig heHZal wel heel wat zijn als die eindelijk af is en je erop rijdt
Alleen zijn motoren bij mensen zoals jou nooit af toch?
Of je verkoopt em en koopt een nieuw projectje aan
Over dat rijden, inderdaad jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat wel natuurlijk
Ja joh, zo gaat dat hehquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Heh? Wat zit je nou te ouwehoeren man?
Post dan ook geen foto's, dan lees ik er veel te snel over heenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij deze zat wel een racekit op zoals ik al vermeldde.
Ach, zo een Buell is toch al niet zo duur dus dat kan er nog wel even bijquote:Met racekit bedoelde de verkoper hier in ieder geval de uitlaten. Dat kitje mocht dan ook wel het nodige kosten. 1400 Euro of zo.
Gewoon doen ondanks die remmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor dat het nooit op zal houden, maar als ik eerlijk ben ben ik nu een beetje klus moe. Wil nu wel weer eens rijden op dat ding![]()
precies, daarvoor ga ik er 1 halenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:07 schreef vetprob het volgende:
Klopt ja, is wel met wat inspanning met 1 hand op te tillen bijvoorbeeld om het voorwiel te draaienKrik is het makkelijkst erbij, blokken hout kan ook
leuk hequote:Leuke sig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |