wat heet traagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
Wil ik net gaan posten in het andere topic ramt RB em ff volWas nog een reactie op je rug-post:
Dat klinkt niet goedMisschien was dat tegels zetten te zwaar werk laatst
Dan zit je toch de hele tijd gebukt op de grond? Of waren het muurtegels
Hoop iig voor je dat het snel weer voorbij is voor je
en verder:Forum is traaaaag
En dat ie groen is, die zijn aan mij voorbehoudenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
Het is gewoon een complot tegen RB, we moeten een guerillagroepering vormen om hiertegen te vechtenMaar eerst even een mooie pic
(clickable
)
Alleen jammer dat er Kawasaki opstaat
Damn je maakt het echt moeilijk voor me Riet, om niet te reagerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja..
Hicham heeft meerdere keren in zijn post duidelijk geprobeerd te maken niet (te) hard hebben gereden, zal dus wel te hard gereden ja![]()
Maar goed, je leert met vallen en opstaan. Nu ga je als het goed is gewoon rustiger rijden en rustiger de grenzen opzoeken als de vorige keer, zonder te forceren... meer opbouwend.
Zo gaan die dingen
Leuke aannames riet, ik dacht hetzelfde over Hichams reactie. Maargoed, als het echt zo was zoals jij denkt dat het gegaan is dan had hij het hier helemaal niet gepost. Alleen al om de reacties van jou en dat andere gezwel te vermijden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, is precies zoals ik zei. Is gewoon een feit dat 90% van de glijdertjes in het eerste jaar gebeuren, waaronder ikzelf ja. Door overmoedigheid... denken dat je weet wat je doet en denken dat je weet wat je motor kan, tot het mis gaat ja.. toch iets te veel geforceerd.
Zie ik hier nou de eerste flame? Ik mag hier gewoon reageren hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:59 schreef vetprob het volgende:
En sluit nou je infuus maar aan op het riool en tot ziens
Ik zie geen reden om te liegen tegen m'n mede Fok!MC'ersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, been there done that... weet dus wel hoe eea werkt. Zei zelf ook dat ik niet te hard had gereden en dat ik rustig reed
Maar goed, als je het zelf maar gelooft he
Ben hier BTW niet om te rellen dus zou niet weten waarom ik niet kan posten hier
Ja goh, ik bel direct 112 voor een afspraak.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Of je komt naar Dordt en je doet het voor nop op mn pa's werk
Ik had het niet specifiek over dat ongeluk, de rest mag je zelf verzinnen want je weet zelf wel wat je in je levensjaren wel en niet gelogen hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.
Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....
Niet gek als iemand op een achterbakse en schijnheilige manier verkeerde feiten aan het daglicht probeert te stellenquote:Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed![]()
Je zou toch denken dat je na 2 jaar circuit rijden weinig hoeft te leren. Maargoed, op de openbare weg naast een bandit hangen is natuurlijk iets heel anders dan 2 jaar MotoGP'en en de rondetijden uitprinten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.
Is je tank nou al overgespoten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:39 schreef vetprob het volgende:
Zo, lekker terug van rijden.Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald
Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
Hey opperkneusquote:
Ja hoor.. schaamrand is bijna weg. Aan de linkerkant tenminstequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:04 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hej Fulcrum
Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
http://p2563.r2h-config.de/flash/cursor_avoid.swf
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebrokenquote:
Damn, goeie service daar van wat ik tot nu toe heb gehoord van jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef vetprob het volgende:
[..]
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen
![]()
![]()
Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi![]()
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke![]()
hoi yousprobquote:
Like that's gonna help...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi![]()
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke![]()
cool spelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
Kut spel, heeft 3 seconden geduurd voor ik in de gaten had dat het mannetje de cursor wilde pakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
Niet veel spannends gedaan vandaagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik mis een copy/paste van MF
Waar blijft je verhaal??!?!
Ik ben in te huren, maar omdat ze ook wel in een of andere gehucht woont wel graag een km-vergoedingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Klussen doet ze zelf maar ik moet rijden met dat ding![]()
Dordt mafknaap, gehucht in je ariequote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:33 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ben in te huren, maar omdat ze ook wel in een of andere gehucht woont wel graag een km-vergoeding![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Kut spel, heeft 3 seconden geduurd voor ik in de gaten had dat het mannetje de cursor wilde pakken.
Had je er niet gelijk een manual bij kunnendoen?
zo van - zorg dat het mannetje je niet pakt, ontwijk de raket die hij schiet, oja die raket is afstand bestuurbaar dus komt je achterna, Pas op voor bommetjes en bommetjes die bommetjes verspreiden. en grote riool pijpen die je verpletteren. en andere ronddraaiende dingen..................
Nu nog zo een 'aan het gas' uitspraak die je regelmatig maakt en je bent compleetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar dikke lul, eigen volk eerst op dit moment![]()
Mzzl met jou, ga jij ff lekker een half uurtje aan het gas ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Had het ook niet meteen door, kan jammer genoeg geen Japans/Chinees/Koreaans/Viatnamees of Macaroni spreken dus![]()
[..]
Nu nog zo een 'aan het gas' uitspraak die je regelmatig maakt en je bent compleet![]()
![]()
Ik zie een schrikbarend hoge gelijkenis als ik je posthistorie d'rbij pak![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Dordt mafknaap, gehucht in je arie![]()
Wordt tijd dat die lijer van een Bikker is gaat bellen dat er een Braking binnen is, maar eigenlijk is Bikker niet de lijer maar HGA die ff lekker op vakantie gaan als er zaken gedaan moeten worden![]()
Heb m'n helium al verbruikt aan ballonnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Mzzl met jou, ga jij ff lekker een half uurtje aan het gas ofzo
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef vetprob het volgende:
[..]
Alleen door jou kan ik bepaalde dingen over Dord niet zeggen, anders mag ik weer tanden rapen.![]()
![]()
Probeer is wat mosterdgas, schijnt lekker te werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb m'n helium al verbruikt aan ballonnen![]()
Welk gas heb je het liefst? Kijken of er nog wat op Ebay is te vinden
Niet te tof doen omdat A'dam toevallig een tram heeft hehquote:
Hey, Nijmegen is de oudste stad hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
Jij hebt het meest troosteloze stukje dordt ooit gezien, ooit weleens gehoord dat het de oudstestad van Holland is
Zwijg, onwetendequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, Nijmegen is de oudste stad hoor
[afbeelding]
Jammer dat ze de grootse verwachtingen nooit hebben voort gezetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg, onwetende![]()
Heb het over Holland en niet Nederland, de details mijn vriend, let op de details.
Holland is geen Nederland weet zelf de details ook niet zo goed![]()
Dordt was de grootste stad van Nederlaand ooit en lag toen ook nog aan zee![]()
Ik dacht altijd dat Dordt in het noorden lag, zegt al genoeg over de bekendheidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet te tof doen omdat A'dam toevallig een tram heeft heh![]()
Dordt is anders wel al een paar jaar E Government gemeente van Nederland en al een paar jaar evenementen stad van het jaar![]()
Braafquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
Ja baas
Pfff, dus toen hadden ze nog de kans het geheel in zee te schuivenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
Owkee, thats it.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef vetprob het volgende:
[..]
Pfff, dus toen hadden ze nog de kans het geheel in zee te schuiven
moet je nagaan, ze hebben honderden jaren aan ontwikkeling aan zich voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg, onwetende![]()
Heb het over Holland en niet Nederland, de details mijn vriend, let op de details.
Holland is geen Nederland weet zelf de details ook niet zo goed![]()
Heb bescherming uit me broek gehaald en met de motorbroek de regen getrotseerd. Zeer veel comfortabeler dan die stink regenbroeken die danwel de regen doorlaten dan wel zweetnat wordenquote:Kampioene scootmobiel dolt met coureurs
Het was een scherp maar aardig contrast, gisteren op het marktplein voor de bibliotheek in de Rotterdamse binnenstad.
De Nederlands kampioene scootmobiel die het opneemt tegen vier coureurs met Formule 1-ervaring.
Met Christijan Albers, Robert Doornbos, Nicky Pastorelli en Ho-Pin Tung leek aanvankelijk alle aandacht gericht op de hoofdrolspelers van het autosportevenement Monaco aan de Maas. Op vier mini-motoren scheurden zij rond over een met pylonen afgezet provisorisch parkoers in hartje Rotterdam. Totdat de 75-jarige mevrouw Aagje van Oosten zich er ineens mee ging bemoeien. Met haar bordeauxrode scootmobiel mengde zij zich brutaal tussen de autosporttalenten.
Een grapje van de Nederlands kampioene scootmobiel, die begin juli op het circuit van Zandvoort haar titel veroverde in een veld van ruim 70 concurrenten. ,,Niet in deze scootmobiel hoor, want die gaat maar zeven kilometer per uur. Die op Zandvoort ging met 13 kilometer bijna dubbel zo hard'', aldus mevrouw Van Oosten, die prompt bemerkte dat de vier coureurs de uitdaging aangingen en met haar over het mini-circuit raasden.
De Crooswijkse heeft een wisselbeker als bewijs van haar nationale titel op de schoorsteen staan. Zondag neemt zij ook deel aan Monaco aan de Maas. Ter gelegenheid van het evenement zal ze geheel in het oranje gekleed rondrijden in haar scootmobiel. Even later dolde ze volop met haar collega-coureurs. De scootmobiel-kampioene bekende niet altijd naar de Grand Prix' van Albers en Doornbos te kijken. ,,Maar zondag zal ik ze zeker zien.''
Zyklon B is mosterdgas chefquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moet je es opletten als ik dit zei![]()
Zyklon-B werkt trouwens ook goed.
American History X my friendquote:
Nee, Zyklon - B is de chemische bewoording voor Mosterdgasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Neuh, Zyklon-B is Zyklon-B en monsterdgas is mosterdgas
Hoe zou dat voelen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, Zyklon - B is de chemische bewoording voor Mosterdgas
Feit is wel dat je je de tering sterft als je het in je slaapkamer gooit ofzo![]()
Pagina 13 van de Telegraaf, zelfde foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:58 schreef vetprob het volgende:
Mogguh![]()
Voorpagina Algemeen Dagblad Lars![]()
Ow, maar dood ga je er wel vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef RB het volgende:
Zyklon - B is GEEN blauwzuurgas en geen mosterdgas.
Mosterd gas is eigenlijk ook geen gas maar een vloeistof
Nope was blauwzuurgas. mosterdgas wat eigenlijk een vloeistof is werd in WO1 voor het eerst gebruikt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow, maar dood ga je er wel vanMAar is het niet zo dat Joden in de WO II vergast werden met mosterdgas
Come to think of it, was mosterdgas niet populair in de WO I
Ik ben abuis
En ff je bek houwe heh ouweHoe gaat ie me je rug
Ik heb even gemist wat je hebt gedaan. Iets met tegels zetten? Dat lijkt me behoorlijk belastend voor de rug. De fysio gaat het weer allemaal loskloppen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef RB het volgende:
Rug is niet wat het wezen moet loop als een oude man die je overgrootvader zou kunnen zijn.
Pillen gekregen en zometeen naar de terapeut![]()
Hoe voelt dat nou als Telegraaf abonnee om een keer een kletsnatte krant te krijgen vanwege de heftige regen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pagina 13 van de Telegraaf, zelfde foto.
Zijn Sendai Akido's waar ze op rijden overigens, voorloper van dat ding die ik heb.Gister nog even mee rond gescheurd, vriendin van mijn vriendin ook.
Wilde meteen zelf ook zo'n geval kopen.
![]()
Je hebt niks gemist. De oorzaak is niet het straaten,dat is al een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat je hebt gedaan. Iets met tegels zetten? Dat lijkt me behoorlijk belastend voor de rug. De fysio gaat het weer allemaal loskloppen?
Koop een potloodventers jasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
middag
[..]
Hoe voelt dat nou als Telegraaf abonnee om een keer een kletsnatte krant te krijgen vanwege de heftige regen?Of dat je een keer gewoon helemaal geen krant krijgt, wanneer stuur je dan een klacht?
![]()
Altijd al willen weten hoe het gedrag van mijn abonnee's in het wild is
Soms kan ik er niks aan doen dat een (deel van de) krant nat is in de stortregen. Of ik vergeet spontaan een abonnee. Dan vraag ik me af of ze soms wel 3x naar de brievenbus lopen voordat ze een klacht makenSoms maken ze ook geen klacht, dat zijn de die hards
![]()
Ik doe niet aan potloodventenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef RB het volgende:
[..]
Koop een potloodventers jaskun je de kranten eronder doen
of niks eronder
![]()
Heb nog een heimachine in de aanbiedingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe niet aan potloodventenAlleen heipaalventen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:55 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog een heimachine in de aanbieding![]()
En nou ff plat![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe niet aan potloodventenAlleen heipaalventen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |