Ik had het niet specifiek over dat ongeluk, de rest mag je zelf verzinnen want je weet zelf wel wat je in je levensjaren wel en niet gelogen hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.
Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....
Niet gek als iemand op een achterbakse en schijnheilige manier verkeerde feiten aan het daglicht probeert te stellenquote:Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed![]()
Je zou toch denken dat je na 2 jaar circuit rijden weinig hoeft te leren. Maargoed, op de openbare weg naast een bandit hangen is natuurlijk iets heel anders dan 2 jaar MotoGP'en en de rondetijden uitprinten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.
Is je tank nou al overgespoten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:39 schreef vetprob het volgende:
Zo, lekker terug van rijden.Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald
Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
Hey opperkneusquote:
Ja hoor.. schaamrand is bijna weg. Aan de linkerkant tenminstequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:04 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hej Fulcrum
Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
http://p2563.r2h-config.de/flash/cursor_avoid.swf
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebrokenquote:
Damn, goeie service daar van wat ik tot nu toe heb gehoord van jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef vetprob het volgende:
[..]
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen
![]()
![]()
Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi![]()
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke![]()
hoi yousprobquote:
Like that's gonna help...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi![]()
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke![]()
cool spelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Leuk spel
http://p2563.r2h-config.de/flash/cursor_avoid.swf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |