abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29423430
Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.

Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....

Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.

Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed
pi_29423607
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha... dat zijn jouw woorden weer, ik heb tegen mn vrienden gewoon gezegd hoe het ging, ook hier in de mc.

Tegen mn ouders ga ik niet zeggen dat ik het aan racen geweest ben en dat ik onderuit ben gegaan omdat ik mn demper of middenbok aan de grond reed, anders maken ze zich telkens ongerust als ik ga rijden....
Ik had het niet specifiek over dat ongeluk, de rest mag je zelf verzinnen want je weet zelf wel wat je in je levensjaren wel en niet gelogen hebt
quote:
Maar je klinkt geirriteerd? Gewoon rust nemen hicham, komt wel weer goed
Niet gek als iemand op een achterbakse en schijnheilige manier verkeerde feiten aan het daglicht probeert te stellen Nou zou ik normaal ook helemaal niet reageren op je, maar omdat youssef zelf ook opmerkte dat mijn post verkeerd geinterpreteerd kon worden mbt mijn snelheid tijdens het ongeluk heb ik het toch gedaan. En dat mijn snelheid vaker naar voren komt in mijn verklaring komt omdat ik zelf verbaast was en niet om Fok!MC'ers om de tuin te leiden
pi_29423656
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd sowieso beheersder dan in t begin tegenwoordig, wat ook logisch is naarmate je meer ervaring krijgt.
Je zou toch denken dat je na 2 jaar circuit rijden weinig hoeft te leren. Maargoed, op de openbare weg naast een bandit hangen is natuurlijk iets heel anders dan 2 jaar MotoGP'en en de rondetijden uitprinten.
Vet proppig man.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:00:48 #29
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29423710
peeps, chillen
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_29423883
Ow, nou ja, was niet mijn bedoeling om te rellen, maar jullie beginnen nu zelf. Ik doe niks verkeerd. Begon met mijn medeleven te tonen en vragen of hicham nog onderdelen nodig had...

Toen kon ik gelijk oprotten en kreeg doodsverwensingen naar mn hoofd Dan weet ik het ook niet meer. Kan niet anders concluderen dat jullie gewoon kicken op rellen

O, over dat circuitrijden, hebben we het nu al zo vaak over gehad. Geloof het of geloof het niet, lig ik echt niet wakker van ofzo..
Bovendien weet je verder niets, maar dan ook helemaal niets over dat circuitrijden Beetje klepel en klok verhaal voor jullie Ook helemaal geen behoefte om dat te bewijzen ofzo, zo bijzonder was het namelijk nu ook weer niet.

En ja, een Bandit is even iets anders dan een 7R en de openbare weg is ook effe iets anders dan het circuit. Is nu ook net de reden dat ik onderuit ben gegaan, te weinig grondspeling en misschien icm vuil

Jullie hebben mij nog nooit zien rijden, dus kan je ook geen conclusies trekken. Ik lees wel vaak jullie verhalen en op basis daarvan heb ik en meer mensen voorspeld dat dat niet goed kan gaan en dat is dus gebeurd, of het nou hard ging of niet. Boeit ook verder niet, daar leer je van.

Maar ga mij dan niet gelijk lopen aanvallen als ik helemaal niet met de intentie kom om te rellen, ik ben niet voor niets unbanned uit PTA.

Reageer dan gewoon niet ofzo en negeer mij inderdaad.
pi_29424450
Toepasselijke TT
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_29426417
Zo, lekker terug van rijden. Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald

Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
Vet proppig man.
pi_29426741
Hoi vetprob!
pi_29426959
stelletje kneuzen
pi_29427191
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:39 schreef vetprob het volgende:
Zo, lekker terug van rijden. Gelijk maar even wat goederen voor de motor gehaald

Nog een lakstiftje om mijn spatbord te ontdoen van een stukje dat weggeschaafd is door de stalen remleidingen
Is je tank nou al overgespoten?
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stelletje kneuzen
Hey opperkneus
pi_29427462
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:04 schreef vetprob het volgende:

[..]

Hej Fulcrum

Hoe zit het met het motorrijden? Al vooruitgang?
Ja hoor.. schaamrand is bijna weg. Aan de linkerkant tenminste

De rechterkant moet ik nog aan werken
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:03:11 #38
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29428800
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_29429172
Vet proppig man.
pi_29429300
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:28 schreef hicham het volgende:

Is je tank nou al overgespoten?
Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken ) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
Vet proppig man.
pi_29430468
Hoi
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
Hou het in de gaten of ik doe het zelf oke
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_29430557
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi
Hoi
Vet proppig man.
pi_29430558
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef vetprob het volgende:

[..]

Nee, ik krijg binnenkort (over 2 weken want spuiter heeft iets gebroken ) een groene tank van een 99'er en dan hebben ze alle tijd om mijn tank te behandelen Hoef ik ook niet dat baggerhuurdingetje te rijden
Damn, goeie service daar van wat ik tot nu toe heb gehoord van je
quote:
Hoi
Wou even zeggen dat sommige manieren van reageren niet door de beugel kunnen, tegen wie het dan ook is.
pi_29430700
Zo, motor is weer helemaal schoon en staat weer in de was Rijd gelijk lekkerder
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:40:41 #45
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29430701

Avond heren en dames
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29430719
Karellll
pi_29430797
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:35 schreef vetprob het volgende:

[..]

Hoi
hoi yousprob
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_29430799
quote:
Hoi
Like that's gonna help...

Moet ineens aan die reclame van Friesche Flag denken....... "......... foei!"
pi_29431321
quote:
cool spel
pi_29431480
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:40 schreef Makster het volgende:

Avond heren en dames
Ik mis een copy/paste van MF

Waar blijft je verhaal??!?!