Nee toch? Ik vind dit blauwe zadel juist zo stoer. Ik vind het een hele mooie kleurstelling zoals het nu is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
Next: een zwart zadel.
Ben ik nog geen stap verder, hoe spreek je Louis Couperus uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:35 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik denk dat XyloJosti niet kan antwoorden, aangezien zijn tong tussen de Xylofoon zit![]()
Maar je spreekt het het zelfde uit als dat van Louis Couperus, alleen dan de Lod in plaats van de Coup.. Dus als Loo-di-rus![]()
Is ook gelijk de enige Harley die ik zou willen hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij zijn vandaag bij iemand op visite geweest en we wisten dat er vlakbij een motorzaak moest zitten. We wisten verder ook niet hoe of wat, maar besloten even langs te gaan. Bleek het een Harley Davidson zaak te zijn.Omdat we er toch al waren, zijn we ook even naar binnen gegaan.
Er stond een hele gave Buell binnen. De verkoper wilde deze wel even buiten zetten om ons het geluid te laten horen. Blijkt dat ding ook nog eens gigantisch te trillen.Nog meer dan de Beamer van Pepijn. Dat wist ik eigenlijk niet. Ik vind het gaaf dat ze zo compact zijn. Bovendien zit er een mooie upside-down voorvork op. Deze Buell had ook een racekitje, waardoor het geluid fantastisch werd. Als je het mij vraagt, klonk dit nog harder en mooier dan de uitlaten van RB, dus kun je wel nagaan hoe dat klonk.
![]()
Even wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De strepen zijn niet origineel, maar maakt het wel subliem.![]()
Vind ik ook ja, is helemaal kut zo. Die remmerij zuigt en dat gaylord paars was veel stoerder. Om nog maar te zwijgen over de standaard remleidingen, das veel gekker als die RVS die er nu onderzitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Vond je KLX eerst mooier trouwens Mark
Dank uquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:05 schreef Makster het volgende:
Op verzoek van Hies een MF copy paste
<<knip>>
Bimmer beemer reference, wat is het nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Nog meer dan de Beamer van Pepijn.
*hap*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
Vind ik ook ja, is helemaal kut zo. Die remmerij zuigt en dat gaylord paars was veel stoerder. Om nog maar te zwijgen over de standaard remleidingen, das veel gekker als die RVS die er nu onderzitten.![]()
Ding zit nog maar voor 45% in elkaar man, niet raar dat ie eerst mooier was, toen was de motor ook rijklaar
Maar het gaat erom wat ik vind en ik vind het 50000% beter![]()
Er was ook maar één motor waar we oog voor hadden. De verkoper zag het gelijk aan de teleurgestelde gezichtjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
Is ook gelijk de enige Harley die ik zou willen hebben![]()
![]()
It has two wheels.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Bimmer beemer reference, wat is het nou![]()
Maar goed, gevolgen van het ongeluk zijn toch zwaarder dan ik dacht. Mercy die een Harley zaak binnenstapt
![]()
En als ie standaard al erger dan die van RB klinkt dan is de demper kennelijk al vervangen, of zit die er al fabrieksaf op
Alhoewel, die strepen zitten er ook niet standaard op zei je dus zullen hun ook wel die demper hebben aangepast
Ben er ook bang voor dat het nooit op zal houden, maar als ik eerlijk ben ben ik nu een beetje klus moe. Wil nu wel weer eens rijden op dat dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Dank u
In deze barre tijden dat er weinig wordt gepost kon ik eindelijk weer eens lekker bijlezen
Maar je blijft maar bezig heHZal wel heel wat zijn als die eindelijk af is en je erop rijdt
Alleen zijn motoren bij mensen zoals jou nooit af toch?
Of je verkoopt em en koopt een nieuw projectje aan
Over dat rijden, inderdaad jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat wel natuurlijk
Ja joh, zo gaat dat hehquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Heh? Wat zit je nou te ouwehoeren man?
Post dan ook geen foto's, dan lees ik er veel te snel over heenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij deze zat wel een racekit op zoals ik al vermeldde.
Ach, zo een Buell is toch al niet zo duur dus dat kan er nog wel even bijquote:Met racekit bedoelde de verkoper hier in ieder geval de uitlaten. Dat kitje mocht dan ook wel het nodige kosten. 1400 Euro of zo.
Gewoon doen ondanks die remmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor dat het nooit op zal houden, maar als ik eerlijk ben ben ik nu een beetje klus moe. Wil nu wel weer eens rijden op dat ding![]()
precies, daarvoor ga ik er 1 halenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:07 schreef vetprob het volgende:
Klopt ja, is wel met wat inspanning met 1 hand op te tillen bijvoorbeeld om het voorwiel te draaienKrik is het makkelijkst erbij, blokken hout kan ook
leuk hequote:Leuke sig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |