Goedemorgenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goedemorgen dames en/of heren, hier klopt het topicnummer.
de kittens?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:43 schreef -Trinity- het volgende:
Môge, zo weer weg ook.
Ga toch ijsmeisenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goedemorgen dames en/of heren, hier klopt het topicnummer.
dan gaat het ook echt goed misquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef hollander76 het volgende:
MIjn dank voorbaggeruser
![]()
Raymzter was idd de rapmocrodie ik bedoelde
![]()
Soms gaat het mis [afbeelding]
Raymzter is poepquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef hollander76 het volgende:
MIjn dank voorbaggeruser
![]()
Raymzter was idd de rapmocrodie ik bedoelde
![]()
Soms gaat het mis [afbeelding]
Ik zag het staan, lyrics zoeken op google is praktisch onmogelijk...... nergens te vindenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dan gaat het ook echt goed mis![]()
hij is ook van: kut marokkanen, zeg ja, en nog een paar dacht ik![]()
je kan bij nederlandse artiesten vaak beter op songtekst zokeen dan op lyricquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zag het staan, lyrics zoeken op google is praktisch onmogelijk...... nergens te vinden![]()
Maar tis gewoon een lkkr nummer![]()
Je weet toch...... dat weet ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je kan bij nederlandse artiesten vaak beter op songtekst zokeen dan op lyric
welke lyric wil je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:28 schreef BaggerUser het volgende:
niemand heeft de moeite genomen die lyric te typen
correctie, middagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:36 schreef Casparovvv het volgende:
môge.
hebben we hem weerquote:
Dat is juist het trieste eraan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga wel weer weg
Waarom eik?...ik ben hier een van de die-harders
quote:
Ik denk dat je nog niet in de wiki staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:41 schreef Saarah het volgende:
Heyhey, goedemorgen iedereen![]()
Hé waarom is m'n avatar terug uit dat "rijtje" verdwenen
Oh okéquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog niet in de wiki staat.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:57 schreef Saarah het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat m'n pc hier zo traag is?
Op andere site's is hij normaal, maar hier is hij echt traag![]()
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerquote:
Kun je niet een heel klein tussendoortje nemen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerdus 'k wil m'n eetlust niet bederven (hey dat klinkt als iets dat m'n moeder gezegd zou kunnen hebben
)
Pfff nee daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Kun je niet een heel klein tussendoortje nemen?
* Casparovvv zit nog in zn badjas.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerdus 'k wil m'n eetlust niet bederven (hey dat klinkt als iets dat m'n moeder gezegd zou kunnen hebben
)
byequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Saarah het volgende:
Maar ik ben ff weg. Ga 1 van m'n hondjes kammen (haar haar is helemaal ineengeklit) en wat op de trampoline van m'n zusje springen
(goed voor de conditie hoor!! En tis zo'n heel grote, wel leuk eigenlijk
)
Tot sevens
Al die reacties in je fotoboek!quote:
Hahaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al die reacties in je fotoboek!![]()
![]()
Hij doet ze best he?quote:
Waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe locatie gevonden voor den PUB Meet!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:40 schreef Saarah het volgende:
'k Ben ermee weg, lekker eten
Bye iedereen
Heist op den Berg natuurlijk! Pils voor 1,40 euro.quote:
Bij mij duurt het al zo lang voordat het bericht geplaatst isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
Nu pas pagina 2?
om 14:31 postte ik op dezelfde pagina al een bericht
Ik ga over ongeveer 2 uur al weer slapenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
goedemorge middag iedereen en t is alweer bijna avond![]()
![]()
om 7 uur gaan slapen is géén goed idee(nee, ik ben niet net pas wakker.. toch al zeker 2 uur
)
middagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij mij duurt het al zo lang voordat het bericht geplaatst is![]()
Goedemiddag trouwens
Een Arts.quote:
quote:
Wat? Moet er iemand gereanimeerd worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Nouja, je reageerd tenminste.
nee hoor, ik ga eten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wat? Moet er iemand gereanimeerd worden?
The Terminal, Brazil, Pulp fiction enneuh... Private parts # 4quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
leuck
Ze gaan vanavond verbouwen in mijn kamer, ben gedwongen mijn pc uit te laten
Weet iemand nog een leuk huurfilmpje?
Hotel Rwandaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
leuck
Ze gaan vanavond verbouwen in mijn kamer, ben gedwongen mijn pc uit te laten
Weet iemand nog een leuk huurfilmpje?
Tien jaar geleden vonden enkele van de gruwelijkste wreedheden in de geschiedenis van de mensheid plaats in Rwanda. En in het tijdperk van 24 uurs nieuwsverslaggeving zijn deze gruwelijkheden haast onopgemerkt aan de rest van de wereld voorbij gegaan. In slechts drie maanden zijn bijna 1 miljoen mensen vermoord. In kennis van deze gruwelijke acties en geïnspireerd door zijn liefde voor zijn familie roept een gewone man buitengewone moed bijeen om het leven te redden van meer dan duizend hulpeloze vluchtelingen door hen een schuilplaats in het hotel te verlenen dat hij heeft geleid. Hotel Rwanda is zijn verhaal.quote:
Inderdaad. Het is zo... stil.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mis MoHet is altijd zo leuk met hem hier
Ja! Maar nu even niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Is het leuk hier?
eng hè?quote:
Scherp +2quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:26 schreef brainster het volgende:
[..]
eng hè?
[imberr]
sometimes it's just not meant to be that way..
meant is met een a
[/imberr]
sorry, ik kon het niet laten
heb ik dat niet dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:26 schreef brainster het volgende:
[..]
eng hè?
[imberr]
sometimes it's just not meant to be that way..
meant is met een a
[/imberr]
sorry, ik kon het niet laten
Geluktquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
stomme quoten gaat slecht de laatste tijd![]()
[..]
heb ik dat niet dan?hm..ff veranderen
chiquequote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ben er weer dus de stilte is weg.ik ikom net trug van werken en je raad nooit wat ik op mijn hand heb
een p[laktattoo van Fristi
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mis MoHet is altijd zo leuk met hem hier
Brother Bearquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:04 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist Brother Bear gezien. Wat een mooie en ontroerende film.![]()
![]()
![]()
Heerlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan er niet veel aan doen.. ben vollebak muziekjes aan het binnenhalenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:01 schreef BnQ het volgende:
Tis saai hier...
Heb ik je net misgelopen?quote:
jupquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:06 schreef Casparovvv het volgende:
jullie vervelen je zo te lezen?
achquote:
En zonder je mattie -Ho- natuurlijkquote:
met jouw niet veel beterquote:
* hollander76 mopelt iets..... Rotterdam.....morgen.... EUR universiteit..... de stad daarna inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ach![]()
* Casparovvv mompelt iets...Rotterdam...morgen...kleding nodig...
Je kan op dit moment gewoon niet FC'en op Fok!quote:
biertje pakken bij het fust morgen? begin van de avond?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
* hollander76 mopelt iets..... Rotterdam.....morgen.... EUR universiteit..... de stad daarna in![]()
![]()
Uhhhh....... met -Ho- erbijquote:
Eenschquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je kan op dit moment gewoon niet FC'en op Fok!
Daar is het veels te traag voor![]()
Met Ho erbij... is het áltijd gekkenhuisquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uhhhh....... met -Ho- erbij
Ja, dit is een'ik-wil-erkenning-post'
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Met Ho erbij... is het áltijd gekkenhuis
Je neefje wil je weerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:34 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga maar weer...neefje wilt me blijkbaar
Spreek jullie pubers later wel weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:44 schreef Casparovvv het volgende:
ick ga ook, maar gewoon braaf mijn bedje in
Imberr wordt nu wakker ongeveer?
Nu is het in ieder geval sneller als vanmiddagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:50 schreef 2Mini het volgende:
Je kan zien dat Fok! traag is vandaag...
blijkbaar... of iedereen slaapt al ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat zegt men wel wat vaker de laatste tijd
Is iedereen op vakantie ofzo?
watjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
blijkbaar... of iedereen slaapt al ofzo![]()
stess werkt stimulerendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:Hallooooooo
Ik ben er vandaag weer
.
Ik zit op het werk, maar kan amper werken omdat de computers (het hotelprogramma) eruit liggenEn dat duurt nog minstens 2,5 uur
en daarna moet ik alles snel snel gaan doen omdat ik het anders niet haal
.
ik weet het ik ben niemandquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er en meteen reageert er niemand meerIk ben vast heel populair
Oeps net nu ik dit zeg is er iemand
Stress, waarvan ? Van dat ik straks alles snel snel moet doen ? Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er en meteen reageert er niemand meerIk ben vast heel populair
Oeps net nu ik dit zeg is er iemand
Hehequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:Hallooooooo
Ik ben er vandaag weer
.
Ik zit op het werk, maar kan amper werken omdat de computers (het hotelprogramma) eruit liggenEn dat duurt nog minstens 2,5 uur
en daarna moet ik alles snel snel gaan doen omdat ik het anders niet haal
.
dat bedoel ik toch, stimulatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stress, waarvan ? Van dat ik straks alles snel snel moet doen ? Echt nietAls het niet afkomt is het hun probleem en niet de mijne
Meestal zijn er nog wel een paar heel de nacht wakker hoorquote:
Ik geloof t ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meestal zijn er nog wel een paar heel de nacht wakker hoor.
Imberr bijvoorbeeld, die gaat 10x slapen op een nacht maar d'r bed haalt ze 's nachts nooit volgens mij.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meestal zijn er nog wel een paar heel de nacht wakker hoor.
Imberr bijvoorbeeld, die gaat 10x slapen op een nacht maar d'r bed haalt ze 's nachts nooit volgens mij.
Ik ben ook pas net op fok dus ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik geloof t ook.
Nog wat gebeurd trouwes hier, ben zo druk aan t chatten dat ik nietmeer aan Fokken! toekom.
Netjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen ochtend vertrek ik richting Biddinghuizen, om daar 3 nachten en 4 dagen door te brengen. Dus geen internet![]()
Gedraag je netjes, en houdoe
van 7 's ochtends tot uuh.. ergens vanmiddagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoelang had je vandaag geslapen?
doeiiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen ochtend vertrek ik richting Biddinghuizen, om daar 3 nachten en 4 dagen door te brengen. Dus geen internet![]()
Houdoequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
Schijnbaarquote:
Ziejewelquote:
hey Damookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
SchijnbaarIk was heel eventjes weg, maar ben er nu weer
Ik zie hetquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee maar even serieus
Wie heeft nou vakantie?![]()
Ik heb nog 4 weken
ik heb nog tot eind aug. vakantie..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee maar even serieus
Wie heeft nou vakantie?![]()
Ik heb nog 4 weken
Das minderquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik heb nog geen vakantie gehad en heb voorlopig ook nog geen vakantie
Net als mij dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog tot eind aug. vakantie..
Same here. Op 31 Aug. boeken halen, 1 sept. de eerste echte schooldag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog tot eind aug. vakantie..
Helemaal in het noorden van Frieslandquote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Same here. Op 31 Aug. boeken halen, 1 sept. de eerste echte schooldag.![]()
ohwjaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helemaal in het noorden van Friesland
Idem hierzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:ik voel me alleen.. er zegt niemand meer iets op msn
![]()
quote:
Je kunt tegen mij gaan lullen, maar ik zeg iig ook niets terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:ik voel me alleen.. er zegt niemand meer iets op msn
![]()
mijn halve lijst bestaat uit breezah-wijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idem hierzo
Ik heb veel mensen in mijn msn, maar ik kan zo 80% weg gooien
Voor jou geld ook, praten kan, antwoord komt pas om half 8quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idem hierzo
Ik heb veel mensen in mijn msn, maar ik kan zo 80% weg gooien
Ik hoop dat het voor je gaat lukken men!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:29 schreef DaMook het volgende:
Nou ik heb maar weer eens een mailtje naar mijn baas gestuurd met een vakantie aanvraag. 4 t/m 19 augustus. Volgens mij moet het dan kunnen omdat er dan niemand van ons op vakantie is en we ook geen evenementen hebben waardoor hij iedereen nodig kan hebben. En heb er ook maar meteen de vraag bijgezet of mijn aanvraag voor 4 t/m 18 september nou wel of niet goed is
.
[..]
Je kunt tegen mij gaan lullen, maar ik zeg iig ook niets terugMsn staat thuis aan en daar ben ik pas om half 8 weer
Breezahsletjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn halve lijst bestaat uit breezah-wijvendie zijn ook nooit laat wakker
![]()
en normaal zijn er nu nog zeker 7 mensen van fok! online maar das nu ook niet t geval![]()
Ik weetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor jou geld ook, praten kan, antwoord komt pas om half 8
Ik hoop ook dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor je gaat lukken men!
Komt zeker wel goed
Hmmz ik heb jou ook nog in mijn msn staan zie ik wel
Ik denk al: je zegt niks terug![]()
Niet mij eruit halen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik ga mijn msn maar eens lekker opruimen
Kunnen wel nieuwe en betere mensen in
Helaas nietquote:
Zal vast wel goed komen.quote:
Rechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komen.
Je hebt er iig recht op
Jou zal ik er niet uit gooien hoor ben je gekquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet mij eruit halen he
Ik heb laatst ook opgeruimd, stuk of 50 mensen eruit gegooid, en hield er nog 97 over
nu zit ik alweer op de 110 ofzo
.
fuck ben jij nou weer, vorm een eigen mening koterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komen.
Je hebt er iig recht op
Ik ben SpeedyGJ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
fuck ben jij nou weer, vorm een eigen mening koter
( ben op de goede weg! )
SLET!!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef pekel het volgende:
HOMO'S !!
Whehe wat een taal ook weer zo vroeg in de nacht hequote:
Hou ook van jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef pekel het volgende:
HOMO'S !!
Gewoon te erg voor woorden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe wat een taal ook weer zo vroeg in de nacht he
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon te erg voor woorden.
Echte pubers van tegenwoordig
En dan ben ik geeneens een puberquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon te erg voor woorden.
Echte pubers van tegenwoordig
quote:
Weltrustenquote:
Weet ikquote:
Trustequote:
Indem hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet ikWaarom denk je dat ik in PUB zit
Enigste nadeel is dat ik te oud ben voor puber meisjesVerder is het wel fijn af en toe om op papier ouder te zijn
Jij bent de WOL dude!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Indem hier![]()
Ik moet gewoon toegeven dat ik te ver achter loop
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef fokME2 het volgende:
Toch niet slapen :S
OMG meen je dat nouquote:
Link?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef Imberr het volgende:
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 74 jaar oud te worden.das toch redelijk oud
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef Imberr het volgende:
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 74 jaar oud te worden.das toch redelijk oud
Link.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef Imberr het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]das idd redelijk oud
Maar klopt dit ook wel
Vooronderstel krijg je een ongeluk en je overleefd het niet
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
link: http://194.109.129.70/show/id=30156/frameid=2675/langid=240
Doe ik altijd foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:04 schreef Imberr het volgende:
vriending
zal ze leuk vinden dat ze een ding is
Genaaid! Dat is heel lang verpieteren in een bejaardentehuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 92 jaar oud te worden..
Je hebt vast en zeker geen positieve levenshouding.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:06 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Doe ik altijd fout![]()
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 69 jaar oud te worden.
Zo oud? Gvd..![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:07 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Genaaid! Dat is heel lang verpieteren in een bejaardentehuis![]()
![]()
Nehh...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:08 schreef pekel het volgende:
[..].
Of met m'n hypermoderne autojet rondjes maken over de luchtsnelweg..
Whehe, ik 92.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 90 jaar oud te worden.
Het ergste is dat veel mensen me ook nog maar 18 a 19 schatten als ze me zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Indem hier![]()
Ik moet gewoon toegeven dat ik te ver achter loop
Ik kan lekker 16 jaar langer neuken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Imberr het volgende:
nou zeg.. iedereen 90 en ouder en ik maar 74
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik kan lekker 16 jaar langer neuken.
Zo oud wil je nieteens worden.. vanaf je 75ste kan je niks meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Imberr het volgende:
nou zeg.. iedereen 90 en ouder en ik maar 74
Iddquote:
agossiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga me maar weer pesten allemaal! Ik heb een schijthekel aan jullie!
Tiefuslul. Pijpslet. Fistfucker. Paalneuker. Kanariegrijper. Kale retenneuker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wat een uiting van zwakzinnigheid. Kan je nou echt niets beters bedenken?
Dat deed ik vroeger dus altijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef fokME2 het volgende:
Ik zet nieuwe OP klaar, altijd al willen doen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger dus altijd..
Wat een kutreeks is dit geworden zonder mij.. Normalitair zat dit topic allang vol.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |