Waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe locatie gevonden voor den PUB Meet!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:40 schreef Saarah het volgende:
'k Ben ermee weg, lekker eten
Bye iedereen
Heist op den Berg natuurlijk! Pils voor 1,40 euro.quote:
Bij mij duurt het al zo lang voordat het bericht geplaatst isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
Nu pas pagina 2?
om 14:31 postte ik op dezelfde pagina al een bericht
Ik ga over ongeveer 2 uur al weer slapenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
goedemorge middag iedereen en t is alweer bijna avond![]()
![]()
om 7 uur gaan slapen is géén goed idee(nee, ik ben niet net pas wakker.. toch al zeker 2 uur
)
middagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij mij duurt het al zo lang voordat het bericht geplaatst is![]()
Goedemiddag trouwens
Een Arts.quote:
quote:
Wat? Moet er iemand gereanimeerd worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Nouja, je reageerd tenminste.
nee hoor, ik ga eten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wat? Moet er iemand gereanimeerd worden?
The Terminal, Brazil, Pulp fiction enneuh... Private parts # 4quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
leuck
Ze gaan vanavond verbouwen in mijn kamer, ben gedwongen mijn pc uit te laten
Weet iemand nog een leuk huurfilmpje?
Hotel Rwandaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
leuck
Ze gaan vanavond verbouwen in mijn kamer, ben gedwongen mijn pc uit te laten
Weet iemand nog een leuk huurfilmpje?
Tien jaar geleden vonden enkele van de gruwelijkste wreedheden in de geschiedenis van de mensheid plaats in Rwanda. En in het tijdperk van 24 uurs nieuwsverslaggeving zijn deze gruwelijkheden haast onopgemerkt aan de rest van de wereld voorbij gegaan. In slechts drie maanden zijn bijna 1 miljoen mensen vermoord. In kennis van deze gruwelijke acties en geïnspireerd door zijn liefde voor zijn familie roept een gewone man buitengewone moed bijeen om het leven te redden van meer dan duizend hulpeloze vluchtelingen door hen een schuilplaats in het hotel te verlenen dat hij heeft geleid. Hotel Rwanda is zijn verhaal.quote:
Inderdaad. Het is zo... stil.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mis MoHet is altijd zo leuk met hem hier
Ja! Maar nu even niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Is het leuk hier?
eng hè?quote:
Scherp +2quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:26 schreef brainster het volgende:
[..]
eng hè?
[imberr]
sometimes it's just not meant to be that way..
meant is met een a
[/imberr]
sorry, ik kon het niet laten
heb ik dat niet dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:26 schreef brainster het volgende:
[..]
eng hè?
[imberr]
sometimes it's just not meant to be that way..
meant is met een a
[/imberr]
sorry, ik kon het niet laten
Geluktquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
stomme quoten gaat slecht de laatste tijd![]()
[..]
heb ik dat niet dan?hm..ff veranderen
chiquequote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ben er weer dus de stilte is weg.ik ikom net trug van werken en je raad nooit wat ik op mijn hand heb
een p[laktattoo van Fristi
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mis MoHet is altijd zo leuk met hem hier
Brother Bearquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:04 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist Brother Bear gezien. Wat een mooie en ontroerende film.![]()
![]()
![]()
Heerlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan er niet veel aan doen.. ben vollebak muziekjes aan het binnenhalenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:01 schreef BnQ het volgende:
Tis saai hier...
Heb ik je net misgelopen?quote:
jupquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:06 schreef Casparovvv het volgende:
jullie vervelen je zo te lezen?
achquote:
En zonder je mattie -Ho- natuurlijkquote:
met jouw niet veel beterquote:
* hollander76 mopelt iets..... Rotterdam.....morgen.... EUR universiteit..... de stad daarna inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ach![]()
* Casparovvv mompelt iets...Rotterdam...morgen...kleding nodig...
Je kan op dit moment gewoon niet FC'en op Fok!quote:
biertje pakken bij het fust morgen? begin van de avond?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
* hollander76 mopelt iets..... Rotterdam.....morgen.... EUR universiteit..... de stad daarna in![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |