Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerquote:
Kun je niet een heel klein tussendoortje nemen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerdus 'k wil m'n eetlust niet bederven (hey dat klinkt als iets dat m'n moeder gezegd zou kunnen hebben
)
Pfff nee daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Kun je niet een heel klein tussendoortje nemen?
* Casparovvv zit nog in zn badjas.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerdus 'k wil m'n eetlust niet bederven (hey dat klinkt als iets dat m'n moeder gezegd zou kunnen hebben
)
byequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Saarah het volgende:
Maar ik ben ff weg. Ga 1 van m'n hondjes kammen (haar haar is helemaal ineengeklit) en wat op de trampoline van m'n zusje springen
(goed voor de conditie hoor!! En tis zo'n heel grote, wel leuk eigenlijk
)
Tot sevens
Al die reacties in je fotoboek!quote:
Hahaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al die reacties in je fotoboek!![]()
![]()
Hij doet ze best he?quote:
Waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe locatie gevonden voor den PUB Meet!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:40 schreef Saarah het volgende:
'k Ben ermee weg, lekker eten
Bye iedereen
Heist op den Berg natuurlijk! Pils voor 1,40 euro.quote:
Bij mij duurt het al zo lang voordat het bericht geplaatst isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
Nu pas pagina 2?
om 14:31 postte ik op dezelfde pagina al een bericht
Ik ga over ongeveer 2 uur al weer slapenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
goedemorge middag iedereen en t is alweer bijna avond![]()
![]()
om 7 uur gaan slapen is géén goed idee(nee, ik ben niet net pas wakker.. toch al zeker 2 uur
)
middagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij mij duurt het al zo lang voordat het bericht geplaatst is![]()
Goedemiddag trouwens
Een Arts.quote:
quote:
Wat? Moet er iemand gereanimeerd worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Nouja, je reageerd tenminste.
nee hoor, ik ga eten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wat? Moet er iemand gereanimeerd worden?
The Terminal, Brazil, Pulp fiction enneuh... Private parts # 4quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
leuck
Ze gaan vanavond verbouwen in mijn kamer, ben gedwongen mijn pc uit te laten
Weet iemand nog een leuk huurfilmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |