Goedemorgenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goedemorgen dames en/of heren, hier klopt het topicnummer.
de kittens?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:43 schreef -Trinity- het volgende:
Môge, zo weer weg ook.
Ga toch ijsmeisenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goedemorgen dames en/of heren, hier klopt het topicnummer.
dan gaat het ook echt goed misquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef hollander76 het volgende:
MIjn dank voorbaggeruser
![]()
Raymzter was idd de rapmocrodie ik bedoelde
![]()
Soms gaat het mis [afbeelding]
Raymzter is poepquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef hollander76 het volgende:
MIjn dank voorbaggeruser
![]()
Raymzter was idd de rapmocrodie ik bedoelde
![]()
Soms gaat het mis [afbeelding]
Ik zag het staan, lyrics zoeken op google is praktisch onmogelijk...... nergens te vindenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dan gaat het ook echt goed mis![]()
hij is ook van: kut marokkanen, zeg ja, en nog een paar dacht ik![]()
je kan bij nederlandse artiesten vaak beter op songtekst zokeen dan op lyricquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zag het staan, lyrics zoeken op google is praktisch onmogelijk...... nergens te vinden![]()
Maar tis gewoon een lkkr nummer![]()
Je weet toch...... dat weet ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je kan bij nederlandse artiesten vaak beter op songtekst zokeen dan op lyric
welke lyric wil je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:28 schreef BaggerUser het volgende:
niemand heeft de moeite genomen die lyric te typen
correctie, middagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:36 schreef Casparovvv het volgende:
môge.
hebben we hem weerquote:
Dat is juist het trieste eraan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga wel weer weg
Waarom eik?...ik ben hier een van de die-harders
quote:
Ik denk dat je nog niet in de wiki staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:41 schreef Saarah het volgende:
Heyhey, goedemorgen iedereen![]()
Hé waarom is m'n avatar terug uit dat "rijtje" verdwenen
Oh okéquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog niet in de wiki staat.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:57 schreef Saarah het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat m'n pc hier zo traag is?
Op andere site's is hij normaal, maar hier is hij echt traag![]()
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerquote:
Kun je niet een heel klein tussendoortje nemen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerdus 'k wil m'n eetlust niet bederven (hey dat klinkt als iets dat m'n moeder gezegd zou kunnen hebben
)
Pfff nee daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Kun je niet een heel klein tussendoortje nemen?
* Casparovvv zit nog in zn badjas.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik heb ook honger, maar we gaan om 17u naar mijn grootmoeder eten en die kookt altijd zo lekkerdus 'k wil m'n eetlust niet bederven (hey dat klinkt als iets dat m'n moeder gezegd zou kunnen hebben
)
byequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Saarah het volgende:
Maar ik ben ff weg. Ga 1 van m'n hondjes kammen (haar haar is helemaal ineengeklit) en wat op de trampoline van m'n zusje springen
(goed voor de conditie hoor!! En tis zo'n heel grote, wel leuk eigenlijk
)
Tot sevens
Al die reacties in je fotoboek!quote:
Hahaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al die reacties in je fotoboek!![]()
![]()
Hij doet ze best he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |