Uhhhh....... met -Ho- erbijquote:
Eenschquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je kan op dit moment gewoon niet FC'en op Fok!
Daar is het veels te traag voor![]()
Met Ho erbij... is het áltijd gekkenhuisquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uhhhh....... met -Ho- erbij
Ja, dit is een'ik-wil-erkenning-post'
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Met Ho erbij... is het áltijd gekkenhuis
Je neefje wil je weerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:34 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga maar weer...neefje wilt me blijkbaar
Spreek jullie pubers later wel weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:44 schreef Casparovvv het volgende:
ick ga ook, maar gewoon braaf mijn bedje in
Imberr wordt nu wakker ongeveer?
Nu is het in ieder geval sneller als vanmiddagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:50 schreef 2Mini het volgende:
Je kan zien dat Fok! traag is vandaag...
blijkbaar... of iedereen slaapt al ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat zegt men wel wat vaker de laatste tijd
Is iedereen op vakantie ofzo?
watjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
blijkbaar... of iedereen slaapt al ofzo![]()
stess werkt stimulerendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:Hallooooooo
Ik ben er vandaag weer
.
Ik zit op het werk, maar kan amper werken omdat de computers (het hotelprogramma) eruit liggenEn dat duurt nog minstens 2,5 uur
en daarna moet ik alles snel snel gaan doen omdat ik het anders niet haal
.
ik weet het ik ben niemandquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er en meteen reageert er niemand meerIk ben vast heel populair
Oeps net nu ik dit zeg is er iemand
Stress, waarvan ? Van dat ik straks alles snel snel moet doen ? Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er en meteen reageert er niemand meerIk ben vast heel populair
Oeps net nu ik dit zeg is er iemand
Hehequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:Hallooooooo
Ik ben er vandaag weer
.
Ik zit op het werk, maar kan amper werken omdat de computers (het hotelprogramma) eruit liggenEn dat duurt nog minstens 2,5 uur
en daarna moet ik alles snel snel gaan doen omdat ik het anders niet haal
.
dat bedoel ik toch, stimulatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stress, waarvan ? Van dat ik straks alles snel snel moet doen ? Echt nietAls het niet afkomt is het hun probleem en niet de mijne
Meestal zijn er nog wel een paar heel de nacht wakker hoorquote:
Ik geloof t ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meestal zijn er nog wel een paar heel de nacht wakker hoor.
Imberr bijvoorbeeld, die gaat 10x slapen op een nacht maar d'r bed haalt ze 's nachts nooit volgens mij.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meestal zijn er nog wel een paar heel de nacht wakker hoor.
Imberr bijvoorbeeld, die gaat 10x slapen op een nacht maar d'r bed haalt ze 's nachts nooit volgens mij.
Ik ben ook pas net op fok dus ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik geloof t ook.
Nog wat gebeurd trouwes hier, ben zo druk aan t chatten dat ik nietmeer aan Fokken! toekom.
Netjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen ochtend vertrek ik richting Biddinghuizen, om daar 3 nachten en 4 dagen door te brengen. Dus geen internet![]()
Gedraag je netjes, en houdoe
van 7 's ochtends tot uuh.. ergens vanmiddagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoelang had je vandaag geslapen?
doeiiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen ochtend vertrek ik richting Biddinghuizen, om daar 3 nachten en 4 dagen door te brengen. Dus geen internet![]()
Houdoequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
Schijnbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |