quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef -Mo- het volgende:
[
Wie veel '' post, heeft vrienden [afbeelding]
300 reacties, 6 pagina's plus 1, dan istie vol.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef Saarah het volgende:
Ik dacht al in dat vorige topic, waarom kan ik nu niet meer reageren
Maar 'k dacht dat een topics 10 pagina's ofzo kon hebben, 7 is wel nogal weinig eigenlijk
Pff ik kan het toch moeilijk gaan tellen héquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:24 schreef Casparovvv het volgende:
Maarre, Saar, hoeveel man is volle bak bij jullie, op zaterdagavond?
schattingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:25 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff ik kan het toch moeilijk gaan tellen hé![]()
De ene zaterdag komt er meer volk dan de andere natuurlijk, maar mja ik weet niet hoeveel man er dan binnenzit hoor :p als ik me volgende week verveel zal ik es gaan tellen![]()
(Wat is de HmHquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
schatting
Moet ik denken aan de HmH stampvol, of aan een buurtkroegje met 1 tap en 4 barkrukken?
de HmH staat voor Heineken Music Hall, waar flink wat duizend mensen in kunnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Saarah het volgende:
[..]
(Wat is de HmH) Dan denk ik eerder aan de HmH, zeker geen buurtkroegje
Ehm een schatting... Als er veel volk is, 100 man ofzo? Ben niet echt goed in schatten![]()
Leegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Saarah het volgende:
Waarom zie ik niks in het bericht hierboven?
Daar kom je nog wel achter, als je wat langer Fok!tquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Saarah het volgende:
Waarom zie ik niks in het bericht hierboven?
Mja hangt ervan af wat je verstaat onder buurtkroeg, tis nou niet zo dat er 1000 mensen binnenkunnen neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de HmH staat voor Heineken Music Hall, waar flink wat duizend mensen in kunnen
Het staat trouwens ook voor Hollywood Music hall, een van de grootste en bekendste discotheken van Rotterdam en omstreken.
eerder een buurtkroeg dan
Is de laatste tijd wel vaak met OP'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:34 schreef -Mo- het volgende:
Damn, ik wil telkens de OP editten, maar het lukt niet
database problemen
Omdat ik iets heel erg verkeerd lasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja dat had ik nou ook al door, maar waarom is het leeg
Hij wilde je eerst verkering vragen, maar krabbeld nu terugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja dat had ik nou ook al door, maar waarom is het leeg
Ja, en das niet zo fijn...want ik had nog wel zó'n leuk OP-picquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Is de laatste tijd wel vaak met OP's
Ahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij wilde je eerst verkering vragen, maar krabbeld nu terug
Was vergeten dat jij ook mee lasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij wilde je eerst verkering vragen, maar krabbeld nu terug
En het is weer afgelopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef Casparovvv het volgende:
oow dit is zo grappig!!
luister nu naar yorin fm alsjeblieft, snelll!
dit is zoooo grappig
Haha luisterde je ook?quote:
Hoe kan dat nu.. ze hebben daar genoeg vrijgezellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een beetje flirtten met Belgische chicks, als je denkt dat ik er niet ben he?
Oke okequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef BnQ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu.. ze hebben daar genoeg vrijgezellen![]()
Is dat hier in Nederland ook nog op tv?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Saarah het volgende:
Omg... De reportage die nu op Jambers bezig is![]()
Vertel maar hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Saarah het volgende:
Omg... De reportage die nu op Jambers bezig is![]()
WOEJJ!!!quote:[$@$] ´ŵøľłę || zegt:
mo?
Moooozegt:
mommy? is that you?
[$@$] ´ŵøľłę || zegt:
heb jij zin in de eerst volgende 2 thuiswedstrijden van Zwolle op JCA?
[$@$] ´ŵøľłę || zegt:
gratis?
Ik denk niet dat het in Nederland op tv is, nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is dat hier in Nederland ook nog op tv?
Heb veel ranzige dingen gezien bij die vent![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in Nederland op tv is, nee.
En 't is deze keer niet extreem ranzig, maar de gedachte![]()
't Gaat dus over een oud bejaard koppel dat verliefd is enzo, zitten in een bejaardentehuis. Zegt Paul Jambers "Ja ik heb gehoord van 'n man die nog een kind gemaakt heeft toen hij 80 was." Antwoordt die vent "Oh, 80, toen ging dat bij mij ook nog goed, zenne. Maar nu ben ik er 88, da's al acht jaar meer hé."
En dan vertelden ze over hoe ze elkaar ontmoet hebben (in dat bejaardentehuis dus). Ik wil het niet weten
Wat insinueer jij daarmeequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef viz het volgende:
Hallo ik ben er ook were om mn post op te kr... om gezellig mee te kletsen
Vriendin voor Imberquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
We hebben hier gewoon een dame in ons gezelschap!
Bespeur ik hier sarcasmequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef joupee het volgende:
[..]
It's a pleasure to meet you saarah![]()
![]()
2 zelfs, straks wordt het nog leuk ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat zo zeldzaam danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Joep....mede-topgozerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef joupee het volgende:
bijna elf uur.. ik kom ook nog ff bij kletsen
mo.. topgozer![]()
Oké danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef joupee het volgende:
[..]
helemaal niet.. dewas om vrienden te maken
![]()
Ik ga njet masturberen voor de cam, vergeet het maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef viz het volgende:
[..]
2 zelfs, straks wordt het nog leuk ook
jaah superquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
Bwa ja, beetje saai enzo maar voor de rest alles in orde![]()
En met jou
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ga njet masturberen voor de cam, vergeet het maar.
ja.. alles prima oor... vanvond vroeg slapen.. morgen moet ik gewoon een keer om half tien op het werk zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joep....mede-topgozer![]()
goed je weer te zien mien jong'n
alles goed gek?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ga njet masturberen voor de cam, vergeet het maar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef joupee het volgende:
[..]
helemaal niet.. dewas om vrienden te maken
![]()
goeie redenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mededelen aan Jaguarized dat ik tóch ga poolen.
Ik heb al 40x geprobeerd te edittenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef Imberr het volgende:
heb ik nog wat gemist?
waar is link naar #72 eig?
Ga je het tóch proberen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Meedelen aan Jaguarized dat ik tóch ga poolen.
Ik kom net binnen wandelen.quote:
Ja, in een mannengezelschap. Toch eens kijken of ik een vriendin kan overhalen om mee te gaan. *is nog niet echt goed in mannenpraat*quote:
Echt neit. Nait soez'n mien jong!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef spenky het volgende:
[..]
muts... je wist wel dat saar er was... maar kijken offut goed gaat ho maar...
?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt neit. Nait soez'n mien jong!![]()
![]()
Stoer hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, in een mannengezelschap. Toch eens kijken of ik een vriendin kan overhalen om mee te gaan. *is nog niet echt goed in mannenpraat*
Maar hey, poolen, ben ik hip of niet? - En ik ga slapen -
Truste!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, in een mannengezelschap. Toch eens kijken of ik een vriendin kan overhalen om mee te gaan. *is nog niet echt goed in mannenpraat*
Maar hey, poolen, ben ik hip of niet? - En ik ga slapen -
Echt niet. Niet zeuren jongen.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Niet zeuren jongen.![]()
![]()
in ieder geval belgischquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dus we hebben een schone belgische in ons midden!
Het vorige topic was volgens mij niet van mij, en ik zet altijd meteen de nieuwe link erin, als ik een nieuw topic maak... alleen nu niet, omdat ik de vorige link niet hebt....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
had em dan al in de wiki gezet![]()
hoi trouwens
Gronings, Drents.quote:
Een Belgische iig welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
dat had ik er ook van gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Niet zeuren jongen.![]()
![]()
Nee, n00b vrouw tegen masterous mannen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stoer hoor!Een keer een n00b tegen n00b partijtje?
![]()
ah oke..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het vorige topic was volgens mij niet van mij, en ik zet altijd meteen de nieuwe link erin, als ik een nieuw topic maak... alleen nu niet, omdat ik de vorige link niet hebt....
Hoi trouwens![]()
Jij hebt pics?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
wel vaak dezelfde mensen hier he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef freiss het volgende:
hallo iedereen.
Volgens mij wil elke jongen jou wel helpen met richten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, n00b vrouw tegen masterous mannen...
Dit is wel mijn kans om aan die leuek jongen te vragen of hij mij wil helpen met richten.
Oh ja je vond bepaalde delen van jezelf niet zo schoon....quote:
vaak dezelfde mensen.. hoe weet je datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef viz het volgende:
[..]
wel vaak dezelfde mensen hier he?
hallo trouwens
Oh? And what makes you say thatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil elke jongen jou wel helpen met richten.![]()
bijpraten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah oke..
praat me es ff bij van wat er nog allemaal gebeurt is na half 10 (als je wil natuurlijk)
![]()
Tuurlijk wil ik datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah oke..
praat me es ff bij van wat er nog allemaal gebeurt is na half 10 (als je wil natuurlijk)
![]()
Echt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef brainster het volgende:
Truste Trinity
Jag, probeer elk meisje in deze reeks te versieren?
op msn zeggen dat je ging slapen hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh? And what makes you say that?
Slet! Je kan nieteens mn naam typenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat
Wat er is gebeurd.... BnG overspoeld mij met kusjes
Dat was het
Tja, BeF is een beetje doodquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef spenky het volgende:
er zijn wel veel nieuwe vandaag? is dit het enige boeiende topic op fok? wat een beetje loopt
Nou ja, wel elke jongen tussen de bovengrens en ondergrens natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh? And what makes you say that?
maar ik wil weten wat er nog allemaal is gebeurd en t vorige topic ff lezen kan nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bijpraten?
Het is PUB SC schat, do I need to say anything more?![]()
Dat heb ik gemerkt ja.quote:
ik ben geen newbiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik wil weten wat er nog allemaal is gebeurd en t vorige topic ff lezen kan niet
en wie die newbies zijn![]()
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Saarah het volgende:
@ Imberr: hé jij bent bijna even oud dan ik als mij![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Saarah het volgende:
@ Imberr: hé jij bent bijna even oud dan als ik mij![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef joupee het volgende:
[..]
ik had eenzelfde gevoel![]()
Jag.. puberplayer![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh... de G zit naast de Q![]()
oke, toch niet![]()
Moet je wel goedverbeteren danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
sorry voor de verbeteringis kleine tic van me
Vroegah, toen het bier nog duur was en de sex nog vies.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef freiss het volgende:
[..]
Vroeger deed men daar nog een halfuur per topic.
Hmm *schaamt zich diep* ik haaat zo'n fouten en nu maak ik ze zelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
Wij willen weer pics Moquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
oke, toch niet![]()
bijnaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
oke, toch niet![]()
Ze is Belgisch, dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
bedoel je zulke fouten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hmm *schaamt zich diep* ik haaat zo'n fouten en nu maak ik ze zelfMja tis al laat eh
![]()
Ah mn geboortedatum staat niet in m'n profiel zeker, oepsmja ik ben net 10 dagen ouder dan jij
Ik ben dan wel Belgisch maar nog niet blond hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ze is Belgisch, dat verklaard een hoop
de newbies? Saarah denk ik...
t is al laatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij kunnen we jou ook nog wel gaan verbeteren Inge....
Eenschquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Belgisch maar nog niet blond hoor![]()
Ahh dan ben je 3 dagen ouder dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hmm *schaamt zich diep* ik haaat zo'n fouten en nu maak ik ze zelfMja tis al laat eh
![]()
Ah mn geboortedatum staat niet in m'n profiel zeker, oepsmja ik ben net 10 dagen ouder dan jij
Kick his ass.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Van je broertje Ho.quote:
ik vind het tegenvallen vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef fokME2 het volgende:
Het gaat lekker vanavondNog 2 delen voor het jubileum!
je kan altijd nog zeggen dat dat de Belgische spelling is, niemand hier kan zeggen dat dit niet zo isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef fokME2 het volgende:
Het gaat lekker vanavondNog 27 delen voor het echte jubileum!
ik reken zeeuws-vlaanderen voor de helft bij belgiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je kan altijd nog zeggen dat dat de Belgische spelling is, niemand hier kan zeggen dat dit niet zo is
75 vieren we nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef fokME2 het volgende:
Het gaat lekker vanavondNog 2 delen voor het jubileum!
True...truequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef BnQ het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg dames in je verzameling inmiddels...![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij hebt wat met Ho in combinatie met Mo he?
Niet met mij iigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef BaggerUser het volgende:
met wie is wouter naar de bios dan ?![]()
raymzterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
Dernet op TMF, een of andere rapmocro, met een nummer in de trant van 'soms gaat het mis, maar dan ook helemaal mis'
Videoclip beschrijving' zit op een terras, gezeik met serveerster, gaat weg, wordt gedacht dat hij niet betaald. KOmt kind tegen op skelter, wordt in de boeien geslagen door de politie....
van wie is die clip?
rapmocroquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
Dernet op TMF, een of andere rapmocro, met een nummer in de trant van 'soms gaat het mis, maar dan ook helemaal mis'
Videoclip beschrijving' zit op een terras, gezeik met serveerster, gaat weg, wordt gedacht dat hij niet betaald. KOmt kind tegen op skelter, wordt in de boeien geslagen door de politie....
van wie is die clip?
Waar in Zeeuws Vlaanderen woon je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:19 schreef joupee het volgende:
[..]
ik reken zeeuws-vlaanderen voor de helft bij belgie![]()
Wtf is mocro? Je hebt ook dat nummer.. Mocro flavour ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
van wie is die clip?
tuurlijk ken ik groede... daar ga ik naar het strandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws Vlaanderen woon je?
Ken je Groede?![]()
marrokaansquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wtf is mocro? Je hebt ook dat nummer.. Mocro flavour ofzo?
Wtf betekent het!![]()
marokkaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wtf is mocro? Je hebt ook dat nummer.. Mocro flavour ofzo?
Wtf betekent het!![]()
dan volgt de vraag: hoe ken jij groede?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws Vlaanderen woon je?
Ken je Groede?![]()
niemand die het door heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mn voornaam wat doe je!
mn anonimiteit wat doe je!
stel je niet aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mn voornaam wat doe je!
mn anonimiteit wat doe je!
ach gos.. heb je daar een probleem mee inge?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
stel je niet aaniedereen noemt mij hier ook Inge
![]()
Vervelend voor je, Inge. Hoe ben je eigenlijk dan aan Imberr gekomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij heeft er gewoond, en ik ging als klein ventje regelmatig logeren daarzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:23 schreef joupee het volgende:
[..]
dan volgt de vraag: hoe ken jij groede?![]()
TTH?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Vector_SLD het volgende:
freiss, sprinten naar TTH
jij bentquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Vector_SLD het volgende:
freiss, sprinten naar TTK
lees t vorige deel of t deel daarvoor maar, staat bovenaan pagina 5 of 6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Vervelend voor je, Inge. Hoe ben je eigenlijk dan aan Imberr gekomen?
ze gebruikt het als nicknamequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
lees t vorige deel of t deel daarvoor maar, staat bovenaan pagina 5 of 6
groede is een klein rotdorpquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er gewoond, en ik ging als klein ventje regelmatig logeren daarzo![]()
Inmiddels hebben zijn ouders de verstandige keuze gemaakt naar Berkel te verhuizen. (waar ik dus ook woon)
niet 2 jaar in de hoi-fase blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
Wat moet je zeggen tegen een jongen als je hem eigenlijk totaal niet kent, maar hij woont bij jou in de buurt en je wilt een keer met hem afspreken?
Pff 'k zal het maar latenik durf het toch niet
je weet tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef freiss het volgende:
Ow TTK. waarheen?
Maar dat doe 'k dus wel, das net mijn probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
niet 2 jaar in de hoi-fase blijven![]()
wat wil je doen schat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
Wat moet je zeggen tegen een jongen als je hem eigenlijk totaal niet kent, maar hij woont bij jou in de buurt en je wilt een keer met hem afspreken?
je ben tnie tde enigequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Maar dat doe 'k dus wel, das net mijn probleem![]()
Neuqen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
je kent hem niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
niet doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
je doelt op BOb?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet doenik heb er ervaring mee en mijn advies is: niet doen!
Mwua, ik hoop het niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
[..]
goeieavond gabry.. ga je er weer een nachtje tegenaan?![]()
of kan je het niet meer bijhouden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef freiss het volgende:
He jongens, ik ga slapen, ik begin me te vervelen...
ik ben ook nog aan het woordenassociatiespel doen. En nog soms eens op Alt-tab drukken of iemand tegen me praat op MSN.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef joupee het volgende:
[..]
of kan je het niet meer bijhouden?![]()
Geen wonder dat je je verveelt, het woordenassociatiespelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef freiss het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het woordenassociatiespel doen. En nog soms eens op Alt-tab drukken alsof iemand tegen me praat op MSN.
Mijn computer doet namelijk een beetje vaag, ik heb niks in die blak onderin staan, dus moet de hele tijd alt-tabben om van venster te verwisselenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef freiss het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het woordenassociatiespel doen. En nog soms eens op Alt-tab drukken of iemand tegen me praat op MSN.
mietjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
weet je wat.. ik ga ook naar bed![]()
morgen is de dag dat ik om half 10 op het werk sta![]()
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
tot morgenochtend, 8 uur, voor de koffie![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
ik heb het ergens gezien, op de FP?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef BaggerUser het volgende:
ik zie ik zie wat jullie niet kunnen vinden en het is:
[afbeelding]
wie he teerst de pagina waar het staat heeft gepost! spannend
trustequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
![]()
http://images.fok.nl/development/pkwarts/amsterdamdungeon.gifquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef BaggerUser het volgende:
ik zie ik zie wat jullie niet kunnen vinden en het is:
[afbeelding]
wie he teerst de pagina waar het staat heeft gepost! spannend
Byequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
![]()
is het niet zo'n prijsvraag? Ik kan de url niet copy-pasten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef freiss het volgende:
[..]
ik heb het ergens gezien, op de FP?
Kus terug Joepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
![]()
dat is vals spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef joupee het volgende:
[..]
http://images.fok.nl/development/pkwarts/amsterdamdungeon.gif
daar staat ie opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat is vals spelen
gewoon de pagina waar het staat
http://frontpage.fok.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat is vals spelen
gewoon de pagina waar het staat
heh, ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef freiss het volgende:
[..]
ik ga over 8 dagen naar noordwijk.
He [naam jongen]!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
Haha, nou dan verzin ik zelf wel iets hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
He [naam jongen]!![]()
Ik ben Sarah!![]()
Heb jij zin om eens een keer met mij een pintje te pakken?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
He [naam jongen]!![]()
Ik ben Sarah!![]()
Heb jij zin om eens een keer met mij een pintje te pakken?![]()
Arme Bob...als ie dit leest....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet doenik heb er ervaring mee en mijn advies is: niet doen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef -Mo- het volgende:
Mensen... ik houd het niet meer...
ik ga cummen
Je hebt toch wel eens vaker een jongen gevraagd om mee af te spreken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:42 schreef Saarah het volgende:
[..]
Haha, nou dan verzin ik zelf wel iets hoor![]()
Ah getverdemme Mo!quote:
Zo gaat dat toch in België?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:42 schreef Saarah het volgende:
[..]
Haha, nou dan verzin ik zelf wel iets hoor![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Arme Bob...als ie dit leest....![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef freiss het volgende:
[..]
He, toevallig, ook naar camping op hoop van zegen?
Ja tuurlijk, maar niet een jongen die ik eigenlijk totaal niet ken en nog nooit IRL heb gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens vaker een jongen gevraagd om mee af te spreken?
En toch woont hij bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar niet een jongen die ik eigenlijk totaal niet ken en nog nooit IRL heb gezien![]()
Ah een vrouw met ervaring! Altijd makkelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
[..]ik heb nog wel meer ervaring behalve bob
Ik moest bijna lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
We stonden eens in de kroeg aan zo'n ronde hoge tafel met barkrukken er om heen. Waren we aan de halve liters geslagen. Komt er ineens een ploegje vrouwelijk schoon langs lopen. Zegt 1 van die "vrienden" van me ineens tegen zo'n meisje:
Hoi ik ben Bob, van 10 tot 20 cm in 3,6 seconden...
Jep, en hij gaat af en toe uit in plaatsen waar ik ook geregeld kom. Maar kheb hem eigenlijk nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
[..]
En toch woont hij bij jou in de buurt?
Is ie van de Belgische TMF-chat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar niet een jongen die ik eigenlijk totaal niet ken en nog nooit IRL heb gezien![]()
Nee, gekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie van de Belgische TMF-chat?![]()
spannend!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Saarah het volgende:
[..]
Jep, en hij gaat af en toe uit in plaatsen waar ik ook geregeld kom. Maar kheb hem eigenlijk nog nooit gezien
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie van de Belgische TMF-chat?![]()
Hoe kom je dan aan die jongen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Saarah het volgende:
[..]
Jep, en hij gaat af en toe uit in plaatsen waar ik ook geregeld kom. Maar kheb hem eigenlijk nog nooit gezien
Ben ik dan ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die jongen?
*zowaar interesse toont*
Vanop 'n chatbox van onze buurt, dus hij moest wel in m'n buurt wonenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die jongen?
*zowaar interesse toont*
Hoe kom jij aan je vriendjes dan?quote:
TMF Chat Vlaanderen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Saarah het volgende:
[..]
Vanop 'n chatbox van onze buurt, dus hij moest wel in m'n buurt wonenmaar hij woont nog dichter dan ik eigenlijk dacht
![]()
school, viavia, feesten enz..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je vriendjes dan?
Neeheequote:
Is ie knap? Eehh schoon?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Saarah het volgende:
[..]
Vanop 'n chatbox van onze buurt, dus hij moest wel in m'n buurt wonenmaar hij woont nog dichter dan ik eigenlijk dacht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |