TTH?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Vector_SLD het volgende:
freiss, sprinten naar TTH
jij bentquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Vector_SLD het volgende:
freiss, sprinten naar TTK
lees t vorige deel of t deel daarvoor maar, staat bovenaan pagina 5 of 6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Vervelend voor je, Inge. Hoe ben je eigenlijk dan aan Imberr gekomen?
ze gebruikt het als nicknamequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
lees t vorige deel of t deel daarvoor maar, staat bovenaan pagina 5 of 6
groede is een klein rotdorpquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er gewoond, en ik ging als klein ventje regelmatig logeren daarzo![]()
Inmiddels hebben zijn ouders de verstandige keuze gemaakt naar Berkel te verhuizen. (waar ik dus ook woon)
niet 2 jaar in de hoi-fase blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
Wat moet je zeggen tegen een jongen als je hem eigenlijk totaal niet kent, maar hij woont bij jou in de buurt en je wilt een keer met hem afspreken?
Pff 'k zal het maar latenik durf het toch niet
je weet tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef freiss het volgende:
Ow TTK. waarheen?
Maar dat doe 'k dus wel, das net mijn probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
niet 2 jaar in de hoi-fase blijven![]()
wat wil je doen schat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
Wat moet je zeggen tegen een jongen als je hem eigenlijk totaal niet kent, maar hij woont bij jou in de buurt en je wilt een keer met hem afspreken?
je ben tnie tde enigequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Maar dat doe 'k dus wel, das net mijn probleem![]()
Neuqen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
je kent hem niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
niet doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
je doelt op BOb?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet doenik heb er ervaring mee en mijn advies is: niet doen!
Mwua, ik hoop het niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
[..]
goeieavond gabry.. ga je er weer een nachtje tegenaan?![]()
of kan je het niet meer bijhouden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef freiss het volgende:
He jongens, ik ga slapen, ik begin me te vervelen...
ik ben ook nog aan het woordenassociatiespel doen. En nog soms eens op Alt-tab drukken of iemand tegen me praat op MSN.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef joupee het volgende:
[..]
of kan je het niet meer bijhouden?![]()
Geen wonder dat je je verveelt, het woordenassociatiespelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef freiss het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het woordenassociatiespel doen. En nog soms eens op Alt-tab drukken alsof iemand tegen me praat op MSN.
Mijn computer doet namelijk een beetje vaag, ik heb niks in die blak onderin staan, dus moet de hele tijd alt-tabben om van venster te verwisselenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef freiss het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het woordenassociatiespel doen. En nog soms eens op Alt-tab drukken of iemand tegen me praat op MSN.
mietjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
weet je wat.. ik ga ook naar bed![]()
morgen is de dag dat ik om half 10 op het werk sta![]()
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
tot morgenochtend, 8 uur, voor de koffie![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
ik heb het ergens gezien, op de FP?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef BaggerUser het volgende:
ik zie ik zie wat jullie niet kunnen vinden en het is:
[afbeelding]
wie he teerst de pagina waar het staat heeft gepost! spannend
trustequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
![]()
http://images.fok.nl/development/pkwarts/amsterdamdungeon.gifquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef BaggerUser het volgende:
ik zie ik zie wat jullie niet kunnen vinden en het is:
[afbeelding]
wie he teerst de pagina waar het staat heeft gepost! spannend
Byequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
![]()
is het niet zo'n prijsvraag? Ik kan de url niet copy-pasten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef freiss het volgende:
[..]
ik heb het ergens gezien, op de FP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |