in ieder geval belgischquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dus we hebben een schone belgische in ons midden!
Het vorige topic was volgens mij niet van mij, en ik zet altijd meteen de nieuwe link erin, als ik een nieuw topic maak... alleen nu niet, omdat ik de vorige link niet hebt....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
had em dan al in de wiki gezet![]()
hoi trouwens
Gronings, Drents.quote:
Een Belgische iig welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
dat had ik er ook van gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Niet zeuren jongen.![]()
![]()
Nee, n00b vrouw tegen masterous mannen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stoer hoor!Een keer een n00b tegen n00b partijtje?
![]()
ah oke..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het vorige topic was volgens mij niet van mij, en ik zet altijd meteen de nieuwe link erin, als ik een nieuw topic maak... alleen nu niet, omdat ik de vorige link niet hebt....
Hoi trouwens![]()
Jij hebt pics?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
wel vaak dezelfde mensen hier he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef freiss het volgende:
hallo iedereen.
Volgens mij wil elke jongen jou wel helpen met richten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, n00b vrouw tegen masterous mannen...
Dit is wel mijn kans om aan die leuek jongen te vragen of hij mij wil helpen met richten.
Oh ja je vond bepaalde delen van jezelf niet zo schoon....quote:
vaak dezelfde mensen.. hoe weet je datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef viz het volgende:
[..]
wel vaak dezelfde mensen hier he?
hallo trouwens
Oh? And what makes you say thatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil elke jongen jou wel helpen met richten.![]()
bijpraten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah oke..
praat me es ff bij van wat er nog allemaal gebeurt is na half 10 (als je wil natuurlijk)
![]()
Tuurlijk wil ik datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah oke..
praat me es ff bij van wat er nog allemaal gebeurt is na half 10 (als je wil natuurlijk)
![]()
Echt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef brainster het volgende:
Truste Trinity
Jag, probeer elk meisje in deze reeks te versieren?
op msn zeggen dat je ging slapen hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh? And what makes you say that?
Slet! Je kan nieteens mn naam typenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat
Wat er is gebeurd.... BnG overspoeld mij met kusjes
Dat was het
Tja, BeF is een beetje doodquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef spenky het volgende:
er zijn wel veel nieuwe vandaag? is dit het enige boeiende topic op fok? wat een beetje loopt
Nou ja, wel elke jongen tussen de bovengrens en ondergrens natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh? And what makes you say that?
maar ik wil weten wat er nog allemaal is gebeurd en t vorige topic ff lezen kan nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bijpraten?
Het is PUB SC schat, do I need to say anything more?![]()
Dat heb ik gemerkt ja.quote:
ik ben geen newbiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik wil weten wat er nog allemaal is gebeurd en t vorige topic ff lezen kan niet
en wie die newbies zijn![]()
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Saarah het volgende:
@ Imberr: hé jij bent bijna even oud dan ik als mij![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Saarah het volgende:
@ Imberr: hé jij bent bijna even oud dan als ik mij![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef joupee het volgende:
[..]
ik had eenzelfde gevoel![]()
Jag.. puberplayer![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh... de G zit naast de Q![]()
oke, toch niet![]()
Moet je wel goedverbeteren danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
sorry voor de verbeteringis kleine tic van me
Vroegah, toen het bier nog duur was en de sex nog vies.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef freiss het volgende:
[..]
Vroeger deed men daar nog een halfuur per topic.
Hmm *schaamt zich diep* ik haaat zo'n fouten en nu maak ik ze zelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
Wij willen weer pics Moquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
oke, toch niet![]()
bijnaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
oke, toch niet![]()
Ze is Belgisch, dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
bedoel je zulke fouten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hmm *schaamt zich diep* ik haaat zo'n fouten en nu maak ik ze zelfMja tis al laat eh
![]()
Ah mn geboortedatum staat niet in m'n profiel zeker, oepsmja ik ben net 10 dagen ouder dan jij
Ik ben dan wel Belgisch maar nog niet blond hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ze is Belgisch, dat verklaard een hoop
de newbies? Saarah denk ik...
t is al laatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij kunnen we jou ook nog wel gaan verbeteren Inge....
Eenschquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Belgisch maar nog niet blond hoor![]()
Ahh dan ben je 3 dagen ouder dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hmm *schaamt zich diep* ik haaat zo'n fouten en nu maak ik ze zelfMja tis al laat eh
![]()
Ah mn geboortedatum staat niet in m'n profiel zeker, oepsmja ik ben net 10 dagen ouder dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |