Kus terug Joepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
weet je wat.. ik ga ook naar bed![]()
morgen is de dag dat ik om half 10 op het werk sta![]()
allemaal trusten...
kus voor de dames![]()
tot morgenochtend, 8 uur, voor de koffie![]()
![]()
dat is vals spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef joupee het volgende:
[..]
http://images.fok.nl/development/pkwarts/amsterdamdungeon.gif
daar staat ie opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat is vals spelen
gewoon de pagina waar het staat
http://frontpage.fok.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat is vals spelen
gewoon de pagina waar het staat
heh, ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef freiss het volgende:
[..]
ik ga over 8 dagen naar noordwijk.
He [naam jongen]!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Saarah het volgende:
Hmmm
Wat moet je zeggen tegen een jongen als je hem eigenlijk totaal niet kent, maar hij woont bij jou in de buurt en je wilt een keer met hem afspreken?
Pff 'k zal het maar latenik durf het toch niet
Haha, nou dan verzin ik zelf wel iets hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
He [naam jongen]!![]()
Ik ben Sarah!![]()
Heb jij zin om eens een keer met mij een pintje te pakken?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
He [naam jongen]!![]()
Ik ben Sarah!![]()
Heb jij zin om eens een keer met mij een pintje te pakken?![]()
Arme Bob...als ie dit leest....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet doenik heb er ervaring mee en mijn advies is: niet doen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef -Mo- het volgende:
Mensen... ik houd het niet meer...
ik ga cummen
Je hebt toch wel eens vaker een jongen gevraagd om mee af te spreken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:42 schreef Saarah het volgende:
[..]
Haha, nou dan verzin ik zelf wel iets hoor![]()
Ah getverdemme Mo!quote:
Zo gaat dat toch in België?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:42 schreef Saarah het volgende:
[..]
Haha, nou dan verzin ik zelf wel iets hoor![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Arme Bob...als ie dit leest....![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef freiss het volgende:
[..]
He, toevallig, ook naar camping op hoop van zegen?
Ja tuurlijk, maar niet een jongen die ik eigenlijk totaal niet ken en nog nooit IRL heb gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens vaker een jongen gevraagd om mee af te spreken?
En toch woont hij bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar niet een jongen die ik eigenlijk totaal niet ken en nog nooit IRL heb gezien![]()
Ah een vrouw met ervaring! Altijd makkelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
[..]ik heb nog wel meer ervaring behalve bob
Ik moest bijna lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
We stonden eens in de kroeg aan zo'n ronde hoge tafel met barkrukken er om heen. Waren we aan de halve liters geslagen. Komt er ineens een ploegje vrouwelijk schoon langs lopen. Zegt 1 van die "vrienden" van me ineens tegen zo'n meisje:
Hoi ik ben Bob, van 10 tot 20 cm in 3,6 seconden...
Jep, en hij gaat af en toe uit in plaatsen waar ik ook geregeld kom. Maar kheb hem eigenlijk nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
[..]
En toch woont hij bij jou in de buurt?
Is ie van de Belgische TMF-chat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar niet een jongen die ik eigenlijk totaal niet ken en nog nooit IRL heb gezien![]()
Nee, gekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie van de Belgische TMF-chat?![]()
spannend!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Saarah het volgende:
[..]
Jep, en hij gaat af en toe uit in plaatsen waar ik ook geregeld kom. Maar kheb hem eigenlijk nog nooit gezien
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie van de Belgische TMF-chat?![]()
Hoe kom je dan aan die jongen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Saarah het volgende:
[..]
Jep, en hij gaat af en toe uit in plaatsen waar ik ook geregeld kom. Maar kheb hem eigenlijk nog nooit gezien
Ben ik dan ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die jongen?
*zowaar interesse toont*
Vanop 'n chatbox van onze buurt, dus hij moest wel in m'n buurt wonenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die jongen?
*zowaar interesse toont*
Hoe kom jij aan je vriendjes dan?quote:
TMF Chat Vlaanderen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Saarah het volgende:
[..]
Vanop 'n chatbox van onze buurt, dus hij moest wel in m'n buurt wonenmaar hij woont nog dichter dan ik eigenlijk dacht
![]()
school, viavia, feesten enz..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je vriendjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |