Kick his ass.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Belgisch maar nog niet blond hoor![]()
Van je broertje Ho.quote:
ik vind het tegenvallen vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef fokME2 het volgende:
Het gaat lekker vanavondNog 2 delen voor het jubileum!
je kan altijd nog zeggen dat dat de Belgische spelling is, niemand hier kan zeggen dat dit niet zo isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Belgisch maar nog niet blond hoor![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef fokME2 het volgende:
Het gaat lekker vanavondNog 27 delen voor het echte jubileum!
ik reken zeeuws-vlaanderen voor de helft bij belgiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je kan altijd nog zeggen dat dat de Belgische spelling is, niemand hier kan zeggen dat dit niet zo is
75 vieren we nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef fokME2 het volgende:
Het gaat lekker vanavondNog 2 delen voor het jubileum!
True...truequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef BnQ het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg dames in je verzameling inmiddels...![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij hebt wat met Ho in combinatie met Mo he?
Niet met mij iigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef BaggerUser het volgende:
met wie is wouter naar de bios dan ?![]()
raymzterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
Dernet op TMF, een of andere rapmocro, met een nummer in de trant van 'soms gaat het mis, maar dan ook helemaal mis'
Videoclip beschrijving' zit op een terras, gezeik met serveerster, gaat weg, wordt gedacht dat hij niet betaald. KOmt kind tegen op skelter, wordt in de boeien geslagen door de politie....
van wie is die clip?
rapmocroquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
Dernet op TMF, een of andere rapmocro, met een nummer in de trant van 'soms gaat het mis, maar dan ook helemaal mis'
Videoclip beschrijving' zit op een terras, gezeik met serveerster, gaat weg, wordt gedacht dat hij niet betaald. KOmt kind tegen op skelter, wordt in de boeien geslagen door de politie....
van wie is die clip?
Waar in Zeeuws Vlaanderen woon je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:19 schreef joupee het volgende:
[..]
ik reken zeeuws-vlaanderen voor de helft bij belgie![]()
Wtf is mocro? Je hebt ook dat nummer.. Mocro flavour ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
van wie is die clip?
tuurlijk ken ik groede... daar ga ik naar het strandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws Vlaanderen woon je?
Ken je Groede?![]()
marrokaansquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wtf is mocro? Je hebt ook dat nummer.. Mocro flavour ofzo?
Wtf betekent het!![]()
marokkaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wtf is mocro? Je hebt ook dat nummer.. Mocro flavour ofzo?
Wtf betekent het!![]()
dan volgt de vraag: hoe ken jij groede?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws Vlaanderen woon je?
Ken je Groede?![]()
niemand die het door heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mn voornaam wat doe je!
mn anonimiteit wat doe je!
stel je niet aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mn voornaam wat doe je!
mn anonimiteit wat doe je!
ach gos.. heb je daar een probleem mee inge?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
stel je niet aaniedereen noemt mij hier ook Inge
![]()
Vervelend voor je, Inge. Hoe ben je eigenlijk dan aan Imberr gekomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij heeft er gewoond, en ik ging als klein ventje regelmatig logeren daarzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:23 schreef joupee het volgende:
[..]
dan volgt de vraag: hoe ken jij groede?![]()
TTH?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Vector_SLD het volgende:
freiss, sprinten naar TTH
jij bentquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Vector_SLD het volgende:
freiss, sprinten naar TTK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |