Tja, het blijft natuurlijk een beetje generaliseren, iedere regel heeft zijn uitzondering, en misschien is Brechtje er ook wel een en daarom zou ze haar plekje als moderator verdienen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Wieso niet?
Onderbouwing? Sommige zouden t inderaad niet kunnen, maar dat geld denk ik niet voor iedereen.
Geen idee, ik heb het eens gevraagd in het feedback topic, geen zinnig antwoord....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef BaggerUser het volgende:
oh ik had al een reactie gehad
hoezo wordt dat nie tbekend gemaakt ?
Om 1 uur was het eventjes keihard aan het regenen, maar nu is de lucht weer strakblauw.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef brainster het volgende:
Hier regent het sinds 2 uur, en elk uur heeft de regenbui een pauze van 10 minuten
Danke voor de tip, ik schat aan de lucht te zien dat we onweer krijgen want t ziet er aardig onstabiel uit. Niet echt zwart ofzo maar wel flinke wind en veel verschillende wolken. Zo ff dan ook naar de frituur crossen voor ik 2 uur binnen zit door stortregens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef brainster het volgende:
Hier regent het sinds 2 uur, en elk uur heeft de regenbui een pauze van 10 minuten
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
ik heb de wiki aangepast.. alleen hoe 2mini daar komt weet ik ook niet
Welke heb je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:46 schreef Casparovvv het volgende:
Jaguarized, mijn avatar
btw, rijd je jaguar?
Mogen anno 2005 de Hitler smilies ook al niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk een beetje generaliseren, iedere regel heeft zijn uitzondering, en misschien is Brechtje er ook wel een en daarom zou ze haar plekje als moderator verdienen.
Maar moderator zijn houdt in dat je veel belangrijke beslissingen moet nemen, wat kan wel, wat kan niet. Op forums wordt constant uitgeprobeerd hoe ver men kan gaan, zoals hitlersmilies en dergelijke. Een moderator moet dat zien en zich afvragen of dat kan, en dan een beslissing maken.
Een veertienjarige heeft over het algemeen een nog niet ver genoeg ontwikkeld besef van ethiek om zo'n zware taak te vervullen. Daarbij zal ze nu veel meer achter de pc moeten zitten omdat het wel gewenst is om altijd minstens één moderator aanwezig te hebben. En kijk, als dit nou SES was ofzo dan volstaat één keer per dag ff feedback checken heus wel, maar dit zijn rellende pubertjes, gevaarlijke shit dus,.
Ik vind hitlersmilies prima, maar dat soort shit is dus aan de moderator om te beslissen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mogen anno 2005 de Hitler smilies ook al niet meer![]()
Men, ik dacht dat PUB toch wel makkelijk daarin kon zijn
Waarom is die smily anders gemaakt?![]()
Yes, nog iemand die er bang voor is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
ik durf niet meer aan de wiki te komendus als er wat aangepast moet worden moet iemand anders dat maar ff doen.. ben veels te bang dat ik em verneuk
Ja zeg, je bent toch geen 3 meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
ik durf niet meer aan de wiki te komendus als er wat aangepast moet worden moet iemand anders dat maar ff doen.. ben veels te bang dat ik em verneuk
Nou, dat doet ze dan toch goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind hitlersmilies prima, maar dat soort shit is dus aan de moderator om te beslissen.
die rechts naast die rode tong. Weghalen alsjeblieft..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke heb je?
edit: helaas niet...ik wil een Aston Marton DB7.![]()
Is die avatar uit de OP van jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke heb je?
edit: helaas niet...ik wil een Aston Martoin DB7.![]()
Kijk ns in z'n profiel Eixiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dat doet ze dan toch goed.
Trouwens, scheisse... het regent.
Net nu ik mn bak frieten met pittige Bamischijf wil gaan halen.![]()
Ohnee, maar dat is ook een DB9 zo te zien, die is wel mooier dan de 7 vind ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is die avatar uit de OP van jou?
Volgens mij stond de Hitlersmilie zelfs in onderstaand topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind hitlersmilies prima, maar dat soort shit is dus aan de moderator om te beslissen.
Nogmaals, het ging me helemaal niet om de hitlersmilie, het ging me om de beslissingen die je als moderator moet maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij stond de Hitlersmilie zelfs in onderstaand topic.
Na het PUB-forum ook eindelijk pubersmileys?
Dus zo'n groot probleem lijkt het me niet.
Lamaar, heb je ff verkeerd begrepenquote:
Kennelijk vindt de moderatorin het goed anders had ze er ongetwijfeld al wel een meldingkje van gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging me helemaal niet om de hitlersmilie, het ging me om de beslissingen die je als moderator moet maken.
In VBL was het wel een probleem om die smily te gebruiken, maar ik haal ze niet uit dat topic.... ik heb betere bronnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij stond de Hitlersmilie zelfs in onderstaand topic.
Na het PUB-forum ook eindelijk pubersmileys?
Dus zo'n groot probleem lijkt het me niet.
Hoe ging je examen begrijpend lezen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kennelijk vindt de moderatorin het goed anders had ze er ongetwijfeld al wel een meldingkje van gemaakt.
Je mocht daar ook gewoon een foto plaatsen van de groet van van der Vaart bij zijn afscheidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In VBL was het wel een probleem om die smily te gebruiken, maar ik haal ze niet uit dat topic.... ik heb betere bronnen![]()
Wat is je probleem nu eigenlijk? Mijn examen begrijpend lezen ging overigens uitmuntend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe ging je examen begrijpend lezen als ik vragen mag?
Beslissingen over het algemeen dus, de hittersmilie was slechts een voorbeeld.
Goed, heeft Brechtje ergens dan een fout gemaakt? Laat haar toch gewoon, conflict zit toch de godganse dag in onze nek te hijgen dus zo snel word t geen rotzooi hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe ging je examen begrijpend lezen als ik vragen mag?
Beslissingen over het algemeen dus, de hittersmilie was slechts een voorbeeld.
Nee, Brechtje heeft voor zover ik weet nog helemaal geen fouten gemaakt, geen kwaad woord over haar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, heeft Brechtje ergens dan een fout gemaakt? Laat haar toch gewoon, conflict zit toch de godganse dag in onze nek te hijgen dus zo snel word t geen rotzooi hier.
Ik heb nog helemaal geen probleem, en als dat het geval is dan zal de fout wel bij mij liggen,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is je probleem nu eigenlijk? Mijn examen begrijpend lezen ging overigens uitmuntend.
Okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen probleem, en als dat het geval is dan zal de fout wel bij mij liggen,.
ga door de regen aanstellerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Eix het volgende:
Shit, t regent nog steeds.
IK HEB HOOOONNGGGEEERRRRR
chinees moet je laten bezorgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:03 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn ma is Chinees halen, ben ook zo loos
Ga bij Inge d'r moeder eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Eix het volgende:
Shit, t regent nog steeds.
IK HEB HOOOONNGGGEEERRRRR
Ik moet zelf frieten halen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:03 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn ma is Chinees halen, ben ook zo loos
Dan moet ik ook fietsen.quote:
Je moet er wel wat voor over hebben om bij Inge's moeder te eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan moet ik ook fietsen.![]()
Door dn regen.![]()
dat kan hier nietquote:
mijn moeder is de hele avond weg geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben om bij Inge's moeder te eten.![]()
Imberr, als je wilt mag je gerust bij mij komen eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn moeder is de hele avond weg geloof ik![]()
ik ga echt niet door de regen fietsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Imberr, als je wilt mag je gerust bij mij komen eten.
Kun je onderweg meteen ff frieten oppikken bij n frituur.![]()
![]()
Bah, gemeen krengetje. Nu moet ik dus wel fietsen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga echt niet door de regen fietsen![]()
suc6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Bah, gemeen krengetje. Nu moet ik dus wel fietsen.
Mohammed,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook even afscheid nam op msn![]()
Ik dacht dat je van me hield man!![]()
Men.......quote:
Kut, denk ik, ga ik eens eventjes in op die garp, word ik gelijk al afgemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Men.......
Das de eerste keer dat die grap gemaakt wordt![]()
Ik vond 'm best grappig hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kut, denk ik, ga ik eens eventjes in op die garp, word ik gelijk al afgemaakt.
Hier ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Hier schijnt het zonnetje heerlijk.
Nu moet het nog even 30 graden worden en dan is het perfect.quote:
Ho en Moquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn Ho is even bezig![]()
Nee, ik heb iid geen flauw idee waar je het over hebt![]()
net die zomer waarin ik niet op vakantie gaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:06 schreef BaggerUser het volgende:
wat een kut zomer hebben we gehad
Zomer is nog niet af bimbo's, het zou nog wat kunnen worden!.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
net die zomer waarin ik niet op vakantie ga
op dat weekje Engeland na, maar dat telt niet mee
De eerste keer dat Brechtje op een post van mij reageerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nu moet het nog even 30 graden worden en dan is het perfect.
Alleen denk ik dat dat niet meer deze zomer gebeurt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
Brechtje heeft d'r foto's van d'r string verwijderd![]()
Heeft Rabrynil nou ook een ban?
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee.
Maar die foto's staan al bijna in ieder topic, en het gaat maar door.
En in Sexy en gewaagd moet je je eigen foto's plaatsen, niet zonder toestemming van andere.
Ik vond het niet nodig.
Ja, ik ben ook zo heilig he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De eerste keer dat Brechtje op een post van mij reageerd![]()
Het waren een straatje foto's waar Brechtje en vriendin op staan waar de string half boven de broek uitsteekt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.
Over welke foto gaat het hier nou?.
Whoo, heftig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het waren een straatje foto's waar Brechtje en vriendin op staan waar de string half boven de broek uitsteekt.![]()
damn, deillusionerend of niet soms?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het hier dat Bob en ik hetzelfde dekbed hebben.![]()
Volgens mij ging het meer om de tweakertpcquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het hier dat Bob en ik hetzelfde dekbed hebben.![]()
Zoek maar terug in deeltje 70..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.
Over welke foto gaat het hier nou?.
Nogal mên.....had niet verwacht dat er ooit iemand zou zijn die hetzelfde Ikea dekbed zou hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
damn, deillusionerend of niet soms?
Mjah had je IRC moeten volgen afgelopen maandag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Whoo, heftig.
Is dat de reden waarom in ieder topic in PUB het woord string wel genoemd wordt?.
En op die andere foto de breezer-liter-fles.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om de tweakertpc![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En op die andere foto de breezer-liter-fles.![]()
Owja?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BnQ het volgende:
Hmm... half SC'end FOK! heeft nu brechtje als schermafbeelding...
Kerstverlichting ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
En waar gaat het om bij deze foto?![]()
Ehmm nee.. ietsss anders..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
Echt niet. Ik heb deze.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BnQ het volgende:
Hmm... half SC'end FOK! heeft nu brechtje als schermafbeelding...
Das brechtje toch niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
Nee mên....wees gerustquote:
Duidelijkquote:
Pfewquote:
Liepen de zweetdruppels al van het voorhoofd?quote:
Ja, maar dat was van iets andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Liepen de zweetdruppels al van het voorhoofd?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, maar dat was van iets anders![]()
De druppels... of het zweet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Of waren het gewoon hele andere druppels.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welkequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
ik zie ineens foto's die ik nooit eerder gezien heb
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef Chanandler het volgende:Die stringfeauteaux zijn niks. Check die sugababes profile dan
Mooi zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer.
En natuurlijk regent t nu nietmeer....
Hoeveel liter water meegenomen??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer.
En natuurlijk regent t nu nietmeer....
Waar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:43 schreef Casparovvv het volgende:
hoor ik hier wat over een site van Brechtje?
quote:
Of bedoel je bananagirl?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef Chanandler het volgende:Die stringfeauteaux zijn niks. Check die sugababes profile dan
Nee? Maar ik mag geen pics posten van Brechtje, want volgens mij wordt ze dan booschquote:
Ik vond dat een best vermakelijke filmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga zometeen naar The Fantastic Four
En dat tijdens ATWTquote:
Ik ook niet.... Maar ik vind ATWT wél leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:08 schreef freiss het volgende:
Alleen de vrouwen zijn daar mooi, maarja, misschien ligt het aan mij, ik hou niet van soaps.
wat heb jij toch met <naam van man>quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ook niet.... Maar ik vind ATWT wél leuk![]()
Craig Montgomery![]()
Joh.... Craig Montgomery is gewoon een géniaal karakter...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met <naam van man>![]()
Jaloers trouwens?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met <naam van man>![]()
Je was toch met al die sletjes?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh.... Craig Montgomery is gewoon een géniaal karakter...
Hoe hij praat, wat hij zegt, hoe hij kijkt, hoe hij loopt, wat hij doet, hoe hij voorover bukt
Allemaal gewoon:![]()
![]()
Michael Chiklis is gewoon geniaal in The Shield
En Julian McMahon was goed in Charmed
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh.... Craig Montgomery is gewoon een géniaal karakter...
Hoe hij praat, wat hij zegt, hoe hij kijkt, hoe hij loopt, wat hij doet, hoe hij voorover bukt
Allemaal gewoon:![]()
![]()
Michael Chiklis is gewoon geniaal in The Shield
En Julian McMahon was goed in Charmed
misschien istie biquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je was toch met al die sletjes?Of ben je toch homo?
Och...ik en mijn sletjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je was toch met al die sletjes?Of ben je toch homo?
Je mag wel een sletje van mij lenen trouwens, als je wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Och...ik en mijn sletjes![]()
Ik ben geen homo
Maar misschien gaan die mij ook stalkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je mag wel een sletje van mij lenen trouwens, als je wilt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
Ik toon mijn vrouwelijke kant.. hóe geil is dat?
Kaarten trouwens hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar misschien gaan die mij ook stalken![]()
Ik had nóóit tegen dat wijf moeten zeggen 'je bent mijn bitch'![]()
Nu blíjft ze maar kaarten sturen![]()
Ze zit op vakantie zonder internet ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kaarten trouwens he
Heeft d'r pa ook altijd geitenwollen sokken aan?
Dan stuur je toch gewoon lekker smsjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze zit op vakantie zonder internet ofzo
Ze heeft me ook 2 smsjes gestuurd... maar volgens mij was haar btg opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan stuur je toch gewoon lekker smsjes.Kaarten
Imberr, vertel jij eens wat over je vriendjes
5 sinds me 11e en ook nog 5 op vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan stuur je toch gewoon lekker smsjes.Kaarten
Imberr, vertel jij eens wat over je vriendjes
komt er nog een goede film oid?quote:
strakke avantarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
komt er nog een goede film oid?![]()
Sletquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
5 sinds me 11e en ook nog 5 op vakantie.
Ik vind het ook wel nobel van je dat je je opoffert door je als een excuusneger voor te doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind het serieus ook een goede avatar
Bedankt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel nobel van je dat je je opoffert door je als een excuusneger voor te doen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel nobel van je dat je je opoffert door je als een excuusneger voor te doen![]()
Imberr kijkt natuurlijk een romantische komediequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
welke film zijn ze dan aan het kijken
uiteraard... en de bikkels onder ons?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Imberr kijkt natuurlijk een romantische komedie
die kijken naar Hart in Aktiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:52 schreef spenky het volgende:
[..]
uiteraard... en de bikkels onder ons?
Een Jean Claud van Damme film?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:52 schreef spenky het volgende:
[..]
uiteraard... en de bikkels onder ons?
Misschien samen met Bobquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Imberr kijkt natuurlijk een romantische komedie
nou... weet wel zeker van niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jawel man, niet zo negatief, ze willen het gewoon verbeteren!
Doe ns vertellenquote:
Hoezo? Dit is toch allemaal allang bekend?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doe ns vertellen
En anders maar op M$N
Alleen dat het niet leuk wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch allemaal allang bekend?
Jij denkt dat ik me daar mee bemoeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch allemaal allang bekend?
Maar kijk uit voor ons Limburgse Eixie, want die zit ook al achter der aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg?
Je maakt weer een kans jongen!
Er is niks mis met ATWT kijken hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik me daar mee bemoei
Men, dan kan je nog beter ATWT kijken![]()
nou... ATWT is wel heel errugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik me daar mee bemoei
Men, dan kan je nog beter ATWT kijken![]()
Tja...wie tegenwoordig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar kijk uit voor ons Limburgse Eixie, want die zit ook al achter der aan
Vast niet, maar geef mij maar GTST met een goede bak Hertog-ijsquote:
Is ze niet hetzelfde als al die anderenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg?
Je maakt weer een kans jongen!
* hollander76 meldt zich.quote:
GTST... Hóe kun je dáár nu weer naar kijken?!!?!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vast niet, maar geef mij maar GTST met een goede bak Hertog-ijs![]()
Ja..précies hetzelfdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is ze niet hetzelfde als al die anderen
Yes...weer een concurrent minderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
* hollander76 meldt zich.
Heb niet zo enorm de behoefte eigenlijk
ONM danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
GTST... Hóe kun je dáár nu weer naar kijken?!!?!!![]()
Yes....weer een concurrent minderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan houdt het meteen voor mij op weet je
Je gaat er maar voor, miss moet je ook nog ff een pic van Eix posten, weer een concurrent minder danquote:
Ik houd mij aanbevolenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel voor je regelen hoor
Ik ga op zoek naar een foto van Eixquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je gaat er maar voor, miss moet je ook nog ff een pic van Eix posten, weer een concurrent minder dan![]()
Married with Childeren, vandaag was deel 1 van die supermarkt-seriequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Ayaxola het volgende:
Desperate Housewifes rulez![]()
Dat kijk ik gewoon elke week
YES!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
*Heeft fotoboek gecheckt
Mo, je bent de gelukkige, je bent de enige, veel succes ermee!
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
YES!![]()
Mijn leven heeft weer zin
Ik ben zó gelukkig nu![]()
Morgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daten?
Kijken of je Bob kunt overtreffen
Idd, die kan je beter niet posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef hollander76 het volgende:
He Mo, hier Ho
Neuh, ik heb nog 2 foto's van Eix uit mijn M$N-log kunnen vissen..... maar die ga ik maar niet posten
Kan ook gewoon zijn fotoboek bekijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef hollander76 het volgende:
He Mo, hier Ho
Neuh, ik heb nog 2 foto's van Eix uit mijn M$N-log kunnen vissen..... maar die ga ik maar niet posten
Bedankt...topgozerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zal op me werk aan je denken jongen
Post maar als Imberr er isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef hollander76 het volgende:
He Mo, hier Ho
Mo en Imberrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Wie gaan daten?
Eix, die doos met tissue's op je bureau naast je bed....... die zal ondertussen wel leeg zijn he, nu je Imberr kentquote:
Mo woont in Zwolle. Weet Inge wel wat een treinkaartje kost???quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Eix, die doos met tissue's op je bureau naast je bed....... die zal ondertussen wel leeg zijn he, nu je Imberr kent
Zo subtiel daar neergezet![]()
The wattuh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
ik date niemand voorlopig![]()
voor zover mijn inbreng tot half 11. ik ga The O.C. kijken![]()
Schijnbaar, ik ga nog ff wat spellen. Daagdaag.quote:
Ik schrok me rot toen ik dat zagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:44 schreef Casparovvv het volgende:
ARGH!
Een levensgrote Axe banner op fotoboek.fok.nl
Ik zat toevallig net het fotoboek van jouw te bekijken, ik dacht: de beste persoon om een axe banner naast te zettenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen ik dat zag![]()
Ik dacht... 'ben ik nu al weer zonder dat ik het weet naar een seks-site gegaan'![]()
Okequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net het fotoboek van jouw te bekijken, ik dacht: de beste persoon om een axe banner naast te zetten
heyquote:
We merken het vanzelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:59 schreef Saarah het volgende:
[..]
thnx :p
@Mo: hmmm is dat wel veilig![]()
'k Kom uit België ja, welk woord snap je niet dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
Je komt uit België toch Saarah?
soms snap ik die typisch belgische woorden niet hoor, sorry
ik snap alles (nog).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Saarah het volgende:
[..]
'k Kom uit België ja, welk woord snap je niet dan?![]()
![]()
zal er op letten hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik snap alles (nog).
Maar meer als waarschuwing/reminder![]()
Maar daar zitten we (gelukkig) niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef -Mo- het volgende:
Als we op habbohotel zaten, dan hadden we nu allemaal verkering gevraagd...![]()
habbohotel?¿quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef -Mo- het volgende:
Als we op habbohotel zaten, dan hadden we nu allemaal verkering gevraagd...![]()
quote:
Idd jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mo, jij mag deeltje 73 openen
Saarah: een 15 jarige meid werkzaam in de kroeg?![]()
Hoor ik een nieuwe locatie voor het PUBSC bierfeest?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idd ja![]()
(Café van m'n vader, aandeeltje gekregen, dus nu mag ik er werken wanneer ik maar wil, zonder dat het illegaal is)
Ja...je kent habbohotel toch wel? Das een fenomeen gekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
habbohotel?¿
Dude, jij bent Nederlandsch toch?
is het een leuke/grote tent?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idd ja![]()
(Café van m'n vader, aandeeltje gekregen, dus nu mag ik er werken wanneer ik maar wil, zonder dat het illegaal is)
Count me in!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoor ik een nieuwe locatie voor het PUBSC bierfeest?
Ik heb ergens een topic langs zien komen, niet de moeite genomen het te bekijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...je kent habbohotel toch wel? Das een fenomeen gek
En ik zal nieuw topic klaar zetten![]()
Leuk wel, heel groot niet echt (geen discotheek ofzo). Zaterdag 's nachts is het te vergelijken met een dancing (tis een danscafé): een dj, paar garcons, paar mensen achter de toog. Komt zowat gemengd volk, jeugd maar ook ouder volk (maar nu ook weer geen 50 jaar eh, en zeker geen 78jarige Belgische oude mannetjes, die vind je er alleen maar overdagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is het een leuke/grote tent?
Of zit het vol met vergeelde, stinkende, nicotine verslaafde 78 jarige Belgische oude mannetjes?
Garons is Frans voor jongens?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Leuk wel, heel groot niet echt (geen discotheek ofzo). Zaterdag 's nachts is het te vergelijken met een dancing (tis een danscafé): een dj, paar garcons, paar mensen achter de toog. Komt zowat gemend volk, jeugd maar ook ouder volk (maar nu ook weer geen 50 jaar eh, en zeker geen 78jarige Belgische oude mannetjes, die vind je er alleen maar overdag)
Het is ook meer iets van 'eens en nooit meer'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb ergens een topic langs zien komen, niet de moeite genomen het te bekijken
Misschien ben ik er al ietsje te oud voor
dat is tog met een half 5 je onder de c ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Garons is Frans voor jongens?
Toog is bar?
Garcon is euh de ober :p en toog is bar jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Garons is Frans voor jongens?
Toog is bar?
klopt, typo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is tog met een half 5 je onder de c ?
Tja... pubers hè..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef Saarah het volgende:
[..]
Garcon is euh de ober :p en toog is bar ja
Pfff dat jullie dat nou nog niet begrijpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |