Mohammed,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook even afscheid nam op msn![]()
Ik dacht dat je van me hield man!![]()
Men.......quote:
Kut, denk ik, ga ik eens eventjes in op die garp, word ik gelijk al afgemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Men.......
Das de eerste keer dat die grap gemaakt wordt![]()
Ik vond 'm best grappig hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kut, denk ik, ga ik eens eventjes in op die garp, word ik gelijk al afgemaakt.
Hier ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Hier schijnt het zonnetje heerlijk.
Nu moet het nog even 30 graden worden en dan is het perfect.quote:
Ho en Moquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn Ho is even bezig![]()
Nee, ik heb iid geen flauw idee waar je het over hebt![]()
net die zomer waarin ik niet op vakantie gaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:06 schreef BaggerUser het volgende:
wat een kut zomer hebben we gehad
Zomer is nog niet af bimbo's, het zou nog wat kunnen worden!.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
net die zomer waarin ik niet op vakantie ga
op dat weekje Engeland na, maar dat telt niet mee
De eerste keer dat Brechtje op een post van mij reageerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nu moet het nog even 30 graden worden en dan is het perfect.
Alleen denk ik dat dat niet meer deze zomer gebeurt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
Brechtje heeft d'r foto's van d'r string verwijderd![]()
Heeft Rabrynil nou ook een ban?
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee.
Maar die foto's staan al bijna in ieder topic, en het gaat maar door.
En in Sexy en gewaagd moet je je eigen foto's plaatsen, niet zonder toestemming van andere.
Ik vond het niet nodig.
Ja, ik ben ook zo heilig he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De eerste keer dat Brechtje op een post van mij reageerd![]()
Het waren een straatje foto's waar Brechtje en vriendin op staan waar de string half boven de broek uitsteekt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.
Over welke foto gaat het hier nou?.
Whoo, heftig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het waren een straatje foto's waar Brechtje en vriendin op staan waar de string half boven de broek uitsteekt.![]()
damn, deillusionerend of niet soms?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het hier dat Bob en ik hetzelfde dekbed hebben.![]()
Volgens mij ging het meer om de tweakertpcquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het hier dat Bob en ik hetzelfde dekbed hebben.![]()
Zoek maar terug in deeltje 70..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.
Over welke foto gaat het hier nou?.
Nogal mên.....had niet verwacht dat er ooit iemand zou zijn die hetzelfde Ikea dekbed zou hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
damn, deillusionerend of niet soms?
Mjah had je IRC moeten volgen afgelopen maandag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Whoo, heftig.
Is dat de reden waarom in ieder topic in PUB het woord string wel genoemd wordt?.
En op die andere foto de breezer-liter-fles.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om de tweakertpc![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En op die andere foto de breezer-liter-fles.![]()
Owja?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BnQ het volgende:
Hmm... half SC'end FOK! heeft nu brechtje als schermafbeelding...
Kerstverlichting ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
En waar gaat het om bij deze foto?![]()
Ehmm nee.. ietsss anders..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
Echt niet. Ik heb deze.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BnQ het volgende:
Hmm... half SC'end FOK! heeft nu brechtje als schermafbeelding...
Das brechtje toch niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
Nee mên....wees gerustquote:
Duidelijkquote:
Pfewquote:
Liepen de zweetdruppels al van het voorhoofd?quote:
Ja, maar dat was van iets andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Liepen de zweetdruppels al van het voorhoofd?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, maar dat was van iets anders![]()
De druppels... of het zweet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Of waren het gewoon hele andere druppels.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welkequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
ik zie ineens foto's die ik nooit eerder gezien heb
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef Chanandler het volgende:Die stringfeauteaux zijn niks. Check die sugababes profile dan
Mooi zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer.
En natuurlijk regent t nu nietmeer....
Hoeveel liter water meegenomen??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer.
En natuurlijk regent t nu nietmeer....
Waar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:43 schreef Casparovvv het volgende:
hoor ik hier wat over een site van Brechtje?
quote:
Of bedoel je bananagirl?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef Chanandler het volgende:Die stringfeauteaux zijn niks. Check die sugababes profile dan
Nee? Maar ik mag geen pics posten van Brechtje, want volgens mij wordt ze dan booschquote:
Ik vond dat een best vermakelijke filmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga zometeen naar The Fantastic Four
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |